Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i flere år uten nevneverdig problem med dekning eller lignende ting. God oversikt med forbruk og tjenester. Savnet tilgang til faktura-oversikt på nettstedet " ditt phonero " Svært fornøyd med support tjenesten.
Hei, Tor. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Tilgang til fakturaoversikten kan du finne i Din Bedrift. Her kan du bestille overføring av nummer, endre og legge til datapakker på alle de ansatte og mye mer. Ta gjerne kontakt med våre kundebehandlere så kan vi hjelpe deg med å logge inn , besvare alle spørsmål du måtte ha til portalen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Dette er svindel og korrupsjon av værste sort! 3750kr da abonnement ble avsluttet etter KUN 2 DAGER!! Forbanna hyklere!!! Men i følge forliksrådet kan de IKKE kreve dette om det er telefonsalg! Da har du 14 dagers UBETINGET angrerett! Men de gir seg ikke og krever fortsatt 3750kr fordi de mener at ting er igangsatt og da er det bruddgebyr! Men de har IKKE lov i følge norsk kjøpslov å kreve dette så lenge abonnement er gjort via telefonsalg! Svindel, korrupsjon og kjeltringpakk tvers igjennom!
Hei, Knut. Her må vi undersøke hva som har skjedd. Det er flere ting som peker seg ut. Vi fakturerer kun avbestillingsgebyr dersom foretak avslutter innenfor avtaletiden. Som forbruker skal du ikke bli fakturert avbestillingsgebyr. Du har også angrerett som forbruker. Håper du kan ta kontakt på [email protected], legg med navn og nummer slik at vi kan komme til bunns i denne saken. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Spurte om å avslutte abonnement et par uker etter jeg gjorde avtale siden jeg følte at noe skurret etter å ha lest omtaler om bedriften. Jeg ser også på andre omtaler at de elsker å kaste lydopptak fra samtalene de hadde med sine kunder som "bevis" på at de har loven på sin side. Det samme gjorde de med meg, og nå er jeg stuck med bindingstid på 24 mnd med mindre jeg vil betale 3000kr for å avslutte. Det var veldig lite fokus på å hjelpe og finne gode løsninger til kundene sine, og mere på hvordan kan vi låse de inn i en avtale de ikke slipper unna. Det overrasker jo meg selvfølgelig ikke med tanke på at vi snakker om et teleselskap, men disse når et nytt lavmål for meg uansett. Om de ringer er det bare å legge på med en gang, for mest sannsynligvis kommer du til å angre fremover i tid. Her er det bare å holde seg unna! :)
Hei, Magne. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg er som vanlig strålende fornøyd med hjelpen jeg får hos Phonero - alltid god og rask hjelp.
Hei, Roger. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble lurt til å tegne abonemet hos phonero.Jeg sa. i fra at jeg ikke ville ha problem med bankid på mobil,da fortalte han at det gikk av seg selv ,bare å bytte kort.jeg sjekket det og fant ut at de ikke stemte .Sendte Mail to dager etter på sa jeg ikke villle bytte .En stund senere fikk jeg regning i posten på 3750kr for brutt avtale ringte til kundebehandler.han sa Han hadde opptak av samtalen der jeg sa jeg ville bytte ti l phonero,og at det var bevis .Jeg har ikke noe firma og ble tilbudt firma avtale.Hva jør jeg ?
Hei, Even. Det skal selvfølgelig ikke være slik at man blir lurt inn i avtale med Phonero. Dersom foretak sier opp innenfor avtaleperioden fakturerer vi et avbestillingsgebyr. Dersom du ikke har noen foretak skulle du ei fått et bedriftstilbud og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi undersøke dette videre. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har bare godord og si om Fhonero. Det jeg la mest merke til var at etter noen uker så ringte det en fra phonero og spurte om Jeg var fornøyd. Noe jeg setter stor pris på.
Hei, Ola. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Er fornøyd med dekning. Billig abonnementet. God kundeservice.
Hei, Bente Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero