PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.
Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.
Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.
Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjelpen vi har fått har vært storartet. Tålmodige, vennlige og klar informasjon har gjort alt lett.
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ubrukelig for WI-FI dekning i Nordsjøen. De fakturerer SMS o.l med Flymodus aktivert, og WI-FI-tale funksjon slått på. WI-FI er IKKE gratis å bruke med dette abonnementet. Bare være klar over det, før du avtaler noe med dem. De "raner" deg om de kan,og de gjør det helt bevisst!
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte offshore plattformer så har Telenor for tiden en feil, som gjør at våre kunder ikke får brukt WiFi-tale. Dette jobber vi med å løse, og vi håper på en rask ordning! Når det gjelder å sende SMS til utlandet via WiFi-tale, så er dette det samme hos alle operatører i Norge. Det er ikke "gratis" å bruke WiFi-tale, men samme priser gjelder som på vanlig mobilnett. Derfor vil SMS til f. eks USA ha en kostnad, slik det normalt har når du ikke er på WiFi-tale. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Gode priser og god service som svarer raskt på henvendelser samt retter opp.
Retter ikke opp feil og mangler (det er bokstavelig talt svindel) men sluntrer unna ved konfrontasjon. Holdt tilbake vesentlig informasjon mot kunde som har betalt riktig sum hver eneste måned, kunde ble utsatt for trusler, surr med priser (når kunde har byttet til billigere abonnement). Ble behandlet dritdårlig og svindlet, derav 1 stjerne. Fikk skyhøy regning på mobildata jeg ikke har brukt. Anbefaler brukere å sjekke datamobilbruk med hva de trekker fra, ikke stol på appen dens. De lyver.
Hei! Det var veldig mye som ikke har gått veien høres det ut som! Vi kjenner oss ikke igjen i dine kommentarer i forhold til svindel, uriktige summer og databruk osv - og det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få tatt tak i dette med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var utrolig fornøyd med alt helt inntil vi fikk nye sim kort. Plutselig elendig dekning, problemer med å ringe ut, mobildata helt håpløst, og wifi tale plutselig ikke å finne lengre på Samsungen. Det er ganske godt gjort av et selskap å feile så miserabelt ifbm skifte av sim kort. Neste gang må dere være bedre forberedt, og ikke minst bli bedre på å informere kundene deres. Jeg sier takk for meg, og skifter selskap.
Hei Sissel, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som telefonen din ikke reagerte bra på SIM-bytte, og dette kan vi få løst. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Det er fullt mulig å aktivere ditt forrige SIM-kort også, hvis telefonen din ikke spiller på lag med det nye. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra og billig mobil abonnement og fantastisk god service og kundebehandling.
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hatt Plussmobil noen dager bare, men kunservice har vært utmerket så langt! Annbefales.
Hei Anders, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Funket greit den første med, deretter ble det svært dårlig dekning både via 4G og telefon, dette gjaldt generelt hvor enn i verden jeg var, om det var i Oslo, Trondheim eller Stavanger. Dårlig dekning.
Hei Fred, Det er litt vanskelig å si hvorfor du har opplevd dårlig dekning hos oss, men ta gjerne kontakt på [email protected] så skal vi få sett på dette. Det meste kan løses, og feilen kan ligger nok på innstillinger på telefonen eller SIM-kortet, siden du opplever feil mange ulike steder. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til PlusMobil for få dager siden. Meget misfornøyd! Ved bestilling på telefon med kundebehandler ble det IKKE opplyst om at de ikke støtter hverken wi-fi tale eller volte-tale! Det ble heller ikke opplyst om at de tar oppstartsgebyr for mobilsvar. Har sagt fra til kundeservice at dette må opplyses tydelig om både på nettsiden og ved bestilling. Svaret var at dette har de også hørt fra andre, men at det skal rapporteres videre. Kommer det til å skje noe0 Har også hatt problemer med både mobilnett og mobildata, begge detter ut - merkelig siden andre med abonnement direkte hos Telenor hadde begge på samme tid som de var borte for minst meg og en annen PlusMobil abonnent på to forskjellige steder! Også problemer med at det ikke er ringelyd når jeg ringer enkelte. Jeg ser at flere andre reagerer på det samme / opplever de samme feilene. Styr unna til dette er på plass og tydelig opplyst om!
Hei Hans, Dette hørtes ikke bra ut! Du skulle absolutt ha fått informasjon hvis telefonen din ikke fungerer med WiFi-tale eller 4G-tale (VoLTE). Det er enkelte mobiler som vi jobber med å implementere på vår nye tekniske plattform som ikke støtter disse tjenestene enda. Det er i hovedsak Google Pixel (kommer i februar), Samsung (kun Wifi-tale mangler, kommer i februar) og Huawei (foreløpig ukjent p.g.a at de ikke kommer med oppgraderinger til telefoner i Norge lengre). Vi har mulighet til å flytte deg over på et annet SIM-kort vil fungere med disse tjenestene, så her har kundeservice gitt feil informasjon, og det skal vi ta tak i umiddelbart. Takk for tilbakemeldingen, og bare å kontakte oss på [email protected] hvis du skulle ha flere spørsmål. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Er du avhengig av telefon i hverdagen eller i jobbsammenheng med tanke på mobilnett, dekning og kvalitet? da er ikke dette abonnement for deg. Har hatt mange forskjellige abonnementer men dette er det mest elendige jeg har prøvd. Mobildata funker ikke så bra, du kan ikke ringe og ha en god samtale uten at det blir bruddstykker og dårlig dekning, det blir ikke ringelyd før noen tar telefon hvis du i det hele tatt kommer så langt uten at du får anrop mislykket. Har snakket med kundeservice opp til flere ganger og må gå gjennom samme prosedyre hver gang vi snakker med dem uten at noe forbedring skjer. Så kort oppsummert og erfaringsmessig passer det perfekt til de som vil redusere skjermtid og ikke snakker så mye i telefon.
Hei Frida! Det høres ut bra ut, og det kan virke som du har en telefon som ikke fungerer med SIM kortet du har mottatt. Det enkleste da er å melde ifra til oss om dette, så vil vi kunne sende deg nytt sim kort som fungerer med din telefon. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk hjelp med reversering av simkort-bytte etter at nye simkort ikke klarte sette Apn innstillinger automatisk på diverse enheter. Løsningsorientert kundebehandler og en med sjeldent god teknisk kunnskap! Håper dere fortsetter slik.
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at hjelpen du fikk var god :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var et bra abonnement, men nå har de har sluttet å støtte WiFi tale
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, men det ikke helt riktig det du skriver. Vi har ikke sluttet å støtte WiFi-tale, men det er enkelte eldre mobiltelefoner som foreløpig ikke har støtte på vår nye tekniske plattform. Jeg tipper du har en av disse. Dette jobber vi med, og vi venter på at produsentene av disse mobilene skal implementere dette mot våre nye plattform. Det meste vil være på plass i løpet av februar/mars 2024. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bare vært plaga siden dag 1. Dårlig nett , høres nesten ikke når en ringe andre , går ikke ann å ringe noen som ikke har en iPhone, kommer opp anrop mislykkes . Gått 1 måned og jeg og dattra mi plages enda. Så for oss var dette et heilt ubrukelig tlf abonnent.