Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
SMB Mobil
3.5
512 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
512 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Middels
SMB Mobil er rangert
#9 av 17 mobilselskaper
59%
Bra
59% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 512 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
231
79
6
10
186
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ufixx

Omtale av  Runar

Raske til å svare og flinke til å løse oppgaver, kan anbefale disse.

Svar fra SMB Mobil
14.06.2023 10:57

Hei Runar, Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at dette er opplevelsen du har av oss, og at du er fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil

Fornøyd kunde

Omtale av  Fornøyd K

Fornøyd kunde. Rask svartid og hyggelig kundeservice. Ikke merket noe på dekningen.

Svar fra SMB Mobil
14.06.2023 10:54

Hei Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med både abonnementet og kundeservicen vår. Mvh Charlotte SMB Mobil

upolitelig og useriøs, bør unngå dette selskap.

Omtale av  Carlo N

mistet en halv dag uten telefon pga påstått teknisk problemer med portering og min kone mistet hele 2 dager uten telefon. altfor dårlig da jeg i tillegg mistet en jobb pga maglende telefonkontakt.

Svar fra SMB Mobil
14.06.2023 10:26

Hei Carlo N, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at det oppsto tekniske problemer ved overføring til oss og at dere var uten dekningen en perioden. Jeg håper du har vært i kontakt med vår kundeservice for å få hjelp, hvis ikke vil jeg at du sender meg en e-post på [email protected] med nummeret ditt og en oppsummering av saken. Da vil det være enklere å finne deg i systemene. Mvh Charlotte SMB Mobil

Pass dere for disse!

Omtale av  Frits

Det tok litt tid før jeg forstod at de ikke var fra Telenor - en dårlig start. Selger refererte til en samtale som jeg har hatt med én i Telenor, noe som forvirret meg. Så her jobbes det nok litt på tvers av SMB og Telenor, bak kullissene selvfølgelig. De leser opp avtalen der du skal bekrefte avtalen, til trots for at beskjeden er: «nei, jeg skal ikke bytte noe nå»! De sier du må høre på dette for å få mere informasjon. I neste øyeblikk kommer det inn meldinger på telefon som sier velkommen som kunde i SMB etc. Inntil nederst på sms’n, da du må bekrefte med et ja. De klarte ikke hekte meg på kroken, men denne formen for telefonsalg burde vært straffet! Dette selskapet kan ikke overleve slik de driver nå! I tillegg er mitt familieabonnement i Telenor mye billigere med ubegrenset data!

Svar fra SMB Mobil
14.06.2023 10:07

Hei Frits, Takk for din tilbakemelding. Først vil jeg informere om at SMB Mobil er en egen operatør og vi jobber ikke på tvers bak kulissene. Så det er veldig trist å lese at det er inntrykket du sitter igjen med. Vi har full Telenordekning, og det er det eneste. Det skal komme godt frem at dette er et operatørbytte, så det burde selvfølgelig blitt tatt stilling til av selgeren da du skal ha sagt du ikke ønsket å bytte noe. Dette beklager jeg for. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Kan du sende en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en liten oppsummering av saken slik at jeg hvertfall får stoppet meldingene for bekreftelse av ordre. Mvh Charlotte SMB Mobil

Veldig bra service så langt

Omtale av  Marius

Veldig god og rask kundeservice, da jeg var på tur og ikke hadde tilgang på PUK kode 👍🏻

Svar fra SMB Mobil
05.06.2023 13:10

Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du fikk så rask og god hjelp når du trengte det 😊 Det er bare å ta kontakt om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Mvh Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket mobilabonnement

Omtale av  Siri T

Etter å ha vært trofast kunde i telenor i mange år, så byttet jeg til SMB mobil for noen måneder siden. Det er jeg veldig fornøyd med. Fungerer helt utmerket både i Norge og utlandet.

Svar fra SMB Mobil
05.06.2023 11:24

Hei Siri T, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med å ha byttet til oss, og at vi tilbyr en tjeneste som fungerer så bra for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil

Topp dekning og informasjon og priser. Kan anbefales

Omtale av  Oddvar

Har vært kunde av SMB MOBIL i ca.6 mnd. Alt fungerer helt utmerket og bra pris og gode betingelser i utlandet. Kan anbefales

Svar fra SMB Mobil
05.06.2023 10:50

Hei Oddvar, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å lese at alt fungerer så bra og at du er så fornøyd som kunde. Mvh Charlotte SMB Mobil

Flinke selgere

Omtale av  Daniel T

Helt ubrukelig! Alt her burde og kan bli bedre… Jeg føler jeg har betalt alt for mye og

Svar fra SMB Mobil
24.05.2023 08:21

Hei Daniel T, Takk for din tilbakemelding. Så trist at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne sendt med en mer utfyllende e-post til [email protected] på hva du ikke er fornøyd med, slik at jeg kan undersøke om det er noe vi kan gjøre for at opplevelsen skal bli bedre. Med vennlig hilsen, Charlotte SMB Mobil

Forsøk på svindel

Omtale av  Christian

Fikk en tlf som viste seg å være fra Smb mobil. Direkte svindel . De ga inntrykk av å være fra Telia, min mobillevrandør, men hadde et spesialtilbud da jeg hadde et enkeltmanns foretak. De sa jeg ville fremdeles være privatkunde når jeg spurte om mine rettigheter. De påstod 40% billigere abn som viste seg å være nøyaktig det samme, selv med lang binding. Vi har et familie abn og de andre fikk dårligere betingelser enn hva vi hadde. Ble lovet mange gavekort som viste seg ikke å stemme. Alt gjort for å prøve å fange meg som bedriftskunde. De hadde ikke noe med å kontakte meg i det da jeg har et privat abn hvor jeg har valgt bort fra å bli kontaktet på denne måten. Det ble referert til en tidligere samtale som viste seg å ikke stemme . En selger som var ekstremt pågående og full av løgner.

Svar fra SMB Mobil
24.05.2023 08:20

Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår selger. Vi beklager for eventuelle misforståelser og uklarheter som har oppstått. Vi forstår at du er skuffet hvis den rabatten som ble forespeilet deg viste seg å være den samme som det eksisterende tilbudet. Vi ønsker å finne en løsning som bedre passer dine behov, og vi vil gjerne se nærmere på saken for å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Angående gavekortene, så sender vi ut månedlige gavekort til alle nye kunder. Siste utsendelse ble gjort den 19.05. Hvis du ikke mottok dette gavekortet, ber vi deg om å gi oss beskjed slik at vi kan sjekke opp på det. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] hvor du oppsummerer saken din. Dette vil gi oss muligheten til å undersøke nærmere og ta tak i problemene du har opplevd. Med vennlig hilsen, Charlotte SMB Mobil

Money-hungry sharks

Omtale av  Disappointed

Stay far away from these scammers. They'll call and make it sound like a great deal, even lie about the cost of other subscription services (they claimed that a 3gb deal with ice is 299 a month when it's actually 199, in order to make themselves look better). There are also high cancellation fees and hidden VAT charges. They will make it sound like an amazing deal and then push you to give an SMS agreement while still talking to them on the phone.

Svar fra SMB Mobil
24.05.2023 08:15

Hello, Thank you for your feedback. We apologize for any misunderstandings and negative experiences you have encountered. Customer satisfaction and honesty are of utmost importance to us. Regarding the SMS you received, it should have been explicitly stated that the prices are exclusive of VAT, and a response was required to confirm the order. If you have any further questions or require assistance in resolving the issues you faced, please feel free to email me at [email protected]. Best regards, Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Om du hater tiden og pengene dine.

Omtale av  Jon S

Jeg hater heldigvis fritiden min og har kjempegod tid til å sitte å krangle om fakturaer og gebyrer ingen vet hva betyr med ``kundeservice`` gjengen til SMB mobil. jeg hater også å ha for god råd, så jeg er svært fornøyd. men om du ikke elsker å krangle og diskutere med en vegg, og liker å kunne ha råd til mat i hus, så passer dessverre ikke dette abonnementet for deg.

Svar fra SMB Mobil
11.05.2023 09:40

Hei Jon S, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Kunden sin opplevelse er alltid vår første prioritering, og vi jobber hele tiden med å bli bedre. Jeg vil gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd i din sak og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Ber om at du sender en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, og et mobilnummer eller organisasjonsnummer slik at det blir enklere for meg å søke deg opp i systemene. Mvh Birgitte SMB Mobil

Elendig informasjon

Omtale av  William

Fra jeg ble oppringt, til avtalen ville avbrytes virker det som hele intensjonen er at man skal bli feilinformert om avtaletid og høyt bruddgebyr slik at de kan tjene på folk som ønsker å bytte før avtalen er gått ut. Ringte etter en uke for å si opp avtalen. Fordi jeg mener jeg ikke var godt nokk informert om at prisene var eks mva, og at det var 5000 i bruddgebyr blandt annet. Da sier hun jeg prater med at de skal sjekke det opp, får mail om at det ikke går. For så å sende meg ett krav på 5661,- uten å skrive hva det gjelder. Jeg ringer opp å finner ut at de da har sendt ut ett bruddgebyr uten i verken informere meg, eller at jeg har bedt om at det skal gjøres.

Svar fra SMB Mobil
11.05.2023 09:23

Hei William, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har dette inntrykket av oss. Vår visjon er å bygge det beste mobilselskapet for mindre bedrifter. Vi gir de samme fordelene som de store mobilselskapene, til en pris som passer mindre bedrifter godt. Jeg undersøker gjerne saken for deg hvis du sender en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken. Hvis du også inkluderer mobilnummer eller organisasjonsnummer, vil det være lettere for meg å finne deg i systemene våre. Mvh Birgitte SMB Mobil

Vær obs på sleipe priser!

Omtale av  Emil

Priser er oppgitt uten MVA, så er ikke faktisk sikkert at du sparer noe særlig på å bytte. Dette er ganske sleipt, i kombinasjon med at "3-årig prislås", eller hva de kalte det, minner veldig mye om 3-årig bindingstid. Vær obs!

Svar fra SMB Mobil
26.04.2023 13:48

Hei Emil Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr kun bedriftsabonnement, så om du har nummeret ditt registrert på deg privat idag er det forståelig at prisen ble noe misvisende. Ved å inngå en avtale med 36 måneders avtaletid får du også en prisgaranti som vil si at vi ikke kan sette opp prisen din i løpet av den perioden. Både at prisene er oppgitt eks mva og om det er avtaletid er spesifisert i SMS-en som må besvares for å bekrefte bestillingen, og i ordreoppsummeringen som blir sendt på e-post. Dette skal også alltid bli nevnt i oppsummeringen av samtalen da selger går gjennom avtalen muntlig for å sjekke at alt av informasjon stemmer. Mvh Charlotte SMB Mobil

Minner om svindel.

Omtale av  Yngvar

Ble akkurat oppringt av selger fra dette selskapet som snakket usant fra første setning. Jeg hadde overhode ingen avtale om at han skulle ringe meg, eller at jeg skal bytte mobilselskap. Markedsføring som minner om svindel og jeg anbefaler andre å styre unna dette selskapet. Lite trolig at denne type markedsføring er lovlig.

Svar fra SMB Mobil
26.04.2023 13:15

Hei Yngvar Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en negativ opplevelse. Hvis du har fått feilinformasjon vil jeg be deg om at du sender meg en e-post til [email protected] med hva du mener er usant. Det vil gjøre at det blir lettere for oss å ta tak i dette raskt. Mvh Charlotte SMB Mobil

Tåkepratende selger

Omtale av  Ketil

Jeg hadde akkurat en overivrig selger på tråden som mente jeg hadde krav på 40-50% rabatt. Han presentere seg på en måte som gjorde at jeg forsto det som om han ringte fra hovedkontoret til Telenor. Jeg måtte spørre flere ganger for at han skulle svare tydelig på hvor han ringte fra. På spørsmål om binding og brudd svarte han at det selvfølgelig ikke var snakk om slikt. 3 sek på Google viser at bruddgebyret er enormt. Ren svindel!

Svar fra SMB Mobil
26.04.2023 12:39

Hei Ketil Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du har fått inntrykk av at vi ringte fra Telenor, og dette er noe vi tar svært alvorlig. Vi jobber hele tiden med forbedre oss, og ville satt pris på om du sendte en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og tidspunktet du ble ringt, og gjerne en liten oppsummering. Da kan jeg få undersøkt dette nærmere. Når det gjelder dette med binding og brudd så tilbyr vi ulike typer abonnement. Vi har abonnement uten avtaletid, abonnement med en avtaletid på 24 måneder og abonnement med en avtaletid på 36 måneder. Hvis du har et abonnement uten avtaletid, vil du ikke pådra deg et bruddgebyr ved en eventuell oppsigelse. Mvh Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Selger lyver?

Omtale av  Emil

Ble oppringt og det reklameres med reduksjon på 40% av prisen. Sjekket deretter bytt.no før jeg byttet, og hvor det nevnes av flere et bruddgebyr på 5700. Ved senere samtale med selger stiller vedkommende seg uforstående til at et slikt gebyr eksisterer. Stoler ikke på. Mottok aldri kontrakt da jeg aldri sa ja, men antar det vil stå et slikt gebyr der.

Svar fra SMB Mobil
24.04.2023 09:42

Hei Emil, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å informere deg om våre avtalevilkår for ulike abonnementstyper. For våre abonnement uten avtaletid har vi en standard oppsigelsestid, og man står fritt til å være kunde ut oppsigelsestiden. For abonnement med 24 måneders avtaletid vil det påløpe et bruddgebyr på 3000,- eks. mva. dersom man velger å bytte til en annen operatør. For abonnement med 36 måneders avtaletid vil det påløpe et bruddgebyr på 4500,- eks. mva. dersom man velger å bytte til en annen operatør. Dersom man velger å bytte til en annen operatør før avtaletiden har utløpt, vil man pådra seg bruddgebyret som følge av brudd på avtalen. Hvis du for eksempel fikk et tilbud uten avtaletid, vil altså bruddgebyret på 4500,- ikke gjelde for deg. Jeg håper du kan sende en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunktet du ble oppringt, slik at vi kan undersøke saken nærmere. Mvh Charlotte SMB Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR