Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er kunde hos Talkmore siden 2009. Skal aldri bytte. Det forklarer alt.
Hei Akos, Dette var virkelig hyggelig å lese! Tenk at vi har fått ha deg som kunde hos oss i så lang tid. Jeg blir så glad for at du ønsker å fortsette å være kunde hos oss, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd! Det er godt å vite at vi har gode kunde som deg. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Rabatten var ikke lagt til fakturaen, endte opp med med å ringe kundeservice. De løste det på veldig kort tid. Jeg ringte tidlig på dagen.
Hei Jan! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det gleder oss å høre at vårt team kunne hjelpe deg på en effektiv måte, og at du opplevde en rask løsning på problemet ditt. Kundetilfredshet er vår øverste prioritet, og vi er glade for at vi kunne rette opp feilen for deg. Ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima
Ræva kundeservice, jeg oppgraderte abonenanget en periode til når jeg skulle på ferie, gra 6-15+15 og ingen fortalte ned at d sku betales 400kr ekstra på regninga neste. Måned pga d
Hei Maria, Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse ved oppgradering av abonnementet ditt. Jeg hjelper deg gjerne med å se over saken din om du sender meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.
Bra kundebehandlere😊.Og billig og da👍.God helg..
Hei Ola, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er glad du er fornøyd både med kundebehandlerne våre og prisen på våre tjenester. Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg hos oss, og jeg håper du forblir like fornøyd i lang tid fremover. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Får den hjelpen en trenger ved kontakt, men altfor lang ventetid for å komme igjennom. Burde vært slik at Talkmore ringte abonnenten tilbake ved kø i systemet.
Hei Aud! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Hjelpsom (skulle hjelpe meg med noe som ikke kunne gjøres før mitt simkort er aktivt etter 12:00 i dag), han skulle gjøre det senere (og jeg slipper å ringe tilbake). Vennlig tonefall og ønsket meg en fin dag. God service opplevelse, kundeagenten høres hyggelig ut😊hilsen Berit😊
Hei Berit! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
I dag fikk jeg en super service. Den innebar kontakt med kundeservice, som ordnet mine «problemer» å ringte meg tilbake for å gi meg beskjed om at nå var alt i den skjønneste orden. Meget bra. Det tok lengre tid en vanlig å komme igjennom i dag, så da gav jeg de et tips om at kunden bør få legge på og bli ringt tilbake når det er den personens tur i køen, noe hun jeg snakket med skulle bringe videre. Så er det bare å vente å se om det også løser seg.
Hei Kurt! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima