Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tjenesten klarer ikke å levere viderekobling av telefon som lovet. Samtaler forsvinner og samtale mangler postfix som lovet skulle fungere.
Hei Roar, Send oss gjerne en mail på [email protected] slik at vi kan få satt opp riktige videkoblinger og postfix! Det siste vi ønsker er at samtaler forsvinner. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Har hatt flere mobilleverandører gjennom tidene, det er helt klart at Dipper er de beste jeg noen gang har hatt! En fantastisk tjeneste som er fornuftig priset og den beste kundeservicen!!
Hei Roger, For en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi svært stor pris på. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Takk for veldig kjapp respons og god hjelp i dag! 10/10
Hei Declan, takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.
Hei Harald, Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi vet at selgerne er stolte av å ringe til potensielle kunder på vegne av Dipper, så her må vi beklager om det har kommet dårlig frem hvilket selskap selgeren ringte fra. Om du ønsker kan du gjerne sende en mail til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.
Hei, Så leit at det var problemer med innlogging på Min Side. Vanligvis skal man fint kunne logge inn med telefonnummer og tilsendt passord, så her vil vi gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke fikk logget inn. Videre kan man også logge inn på appen "Dipper" for å få oversikt over forbruk. Her kan man også kjøpe mer data. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi få ordnet innloggingen din. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor snill og hyggelig henne var på telefonen.
Hei Suzana, For en utrolig flott tilbakemelding! Vi er stolte av vår hyggelige og engasjerte kundeservice. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper