Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Viasat
2.1
48 verifiserte omtaler
Viasat er nå Allente
Viasat er nå en del av Allente. Klikk her for å gå til Allente.

Viasat omtaler og erfaringer

Ingen trend

Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
48 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
-
IKKE NOK OMTALER
Viasat trenger minimum 10 omtaler.
54%
Bra
54% anbefaler Viasat
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 48 omtaler om Viasat

FILTRER OMTALER
17
4
7
4
16
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Helt Konge

Omtale av  William E

Bare helt konge, alt jeg trenger i en pakke. Mye bedre enn det Canal Digital tullet.

Svar fra Viasat
24.06.2019 08:28

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en omtale om oss. Ønsker deg en strålende dag og god sommer!

Nyttig (0)

Lurer kundene sine og er frekke i kundeservice behandling

Omtale av  Anders A

Lurt til 12 mnds binding uten å bli informert om dette, ringte dem for og prøve og ordne opp i dette, ble da fortalt at det var en plass på nettsiden man kunne klage, fant ikke dette, måtte da snakke med kunderådgiver på chat som åpnet med og si: Feilen ligger ikke hos oss men hos deg, han sa også det ikke er mulig og klage, klagen er avist allerede og du må fortsette og betale ut bindingstiden. Anbefales ikke, kommer ikke til å bruke dem igjen.

Svar fra Viasat
25.03.2019 15:21

Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss over kontaktskjemaet du finner under "kontakt oss" knappen her: https://www.viasat.no/kundeservice. Vi undersøker gjerne saken på nytt.

Nyttig (9)

Beste TV-leverandøren i Norge!

Omtale av  Storfornøyd V

Bytta fra Canal Digital til Viasat for ca 3 år siden. Null klager på viasat siden da. TV dekoderen har stoppet opp et par ganger, men når jeg ringer kundeservicen fikser det seg under et minutt! Beste kundeservicen jeg har vært gjennom. Også har best mulig kvalitet og fint å ha viaplay inkludert i avtalen. Prisen er utenkelig lav i forhold til alt innholdet du får tak i!

Svar fra Viasat
25.03.2019 14:49

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt beste og holde deg fornøyd. Takk igjen og ta kontakt om det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med.

Nyttig (2)

Kunde i 20 år

Omtale av  Johan G

Har alltid vært meget fornøyd med Viasat. Alltid hyggelig og hjelpsom kundeservice

Nyttig (0)

Nummer1

Omtale av  Liv

Bra kanaler og sansyneligvis norges beste kundeservise. Har vært kunde i over 23 år og har alltid fått hjelp når jeg trenger det. Det er ikke noe mere og si utenom at jeg skifter aldri over til andre tv tilbydere

Svar fra Viasat
24.10.2018 12:23

Hei Liv, Dette var veldig hyggelig å lese. Vi takker deg for din lojalitet i alle år og håper vi gjør deg fornøyd i alle de neste år som kommer. Du er gull verdt for oss!

Nyttig (2)
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har de programmer jeg liker

Omtale av  Per O. B

Som sakt så har det programoppsettet jeg liker å se på.

Svar fra Viasat
24.10.2018 10:51

Hei Per! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du liker programoppsette vårt. Dette setter vi veldig pris på :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice

Nyttig (0)

Jeg er kjempefornøyd med Viasat

Omtale av  Karin A

God service. Fått god hjelp både på telefon og besøk av en servicemann

Svar fra Viasat
24.10.2018 10:50

Hei Karin. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Flott å høre at du er fornøyd :)

Nyttig (0)

Tatt på alvor

Omtale av  Inger

Jeg er en eldre dame som synes den digitale virkeligheten er vanskelig. Når TV'en ikke virker, er jeg ganske hjelpeløs. Viasat har ved to anledninger virkelig imponert meg! De hyggelige, unge mennene jeg har fått kontakt med på kundeservice, har møtt meg med forståelse og tålmodighet. Sammen har vi løst problemene :-)

Svar fra Viasat
24.10.2018 10:49

Hei Inger! Så godt å høre at du fornøyd med hjelpen du har fått, og at dere har løst dette sammen :) Vi bringer tilbakemeldingen din videre!

Nyttig (2)

Decoderen fungerer ikke som den skal.

Omtale av  Britt

Min mor strever med å få fram sine programmer. Veldig ofte (opp til flere ganger om dagen) er det umulig å få slått på decoderen. Batterier er sjekket gang på gang i fjernkontrollen. Jeg må stadig hjelpe henne og det er ikke uvanlig at meldingen om første installasjon kommer og alt må gås gjennom på nytt. Har snakket med kundeservice. Ingen av rådene hjelper. Jeg bor i samme hus og har ingen problemer med Canal Digital boksen min. Tenker jeg hjelper mor å si opp Viasat.

Svar fra Viasat
22.10.2018 12:41

Hei Britt! Kan du sende oss en Epost med kundeinformasjonen til din mor, så kan vi se nærmere på saken og finne en løsning på problemet. Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice

Nyttig (2)

Betaler i dyre dommer, får ikke lastet ned noe

Omtale av  Anne

Betaler 720 kr. i månden uten at viaplay funker på ukesvis. Er vi dumme som satser på viasat?

Svar fra Viasat
20.08.2018 11:14

Hei Anne. Kan du sende oss en epost så vi kan se nærmere på saken din og hjelpe deg på best mulig måte?

Nyttig (0)
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bobil og Viasat

Omtale av  Oddvar

Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.

Svar fra Viasat
15.08.2018 12:47

Hei Oddvar. Vi ønsker å utvikle våre produkter og jobber stadig med dette. Vi har nå fått to nye TV-produsenter som støtter CAM i år, men har dessverre ikke fått noen avtale med Oyster. Vi håper dette er noe som vil komme i fremtiden, og når det eventuelt skulle komme vil det bli annonsert på vår hjemmeside.

Nyttig (2)

Kjempebra kundeservice

Omtale av  Arnt T

Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.

Svar fra Viasat
18.04.2018 09:21

Hei Arnt. Takk så mye for den detaljerte tilbakemeldingen! Nå skal jeg ikke si at jeg har fullt med innsikt på hvordan det var da du sa opp avtalen, men det er leit å høre at det var en negativ opplevelse for deg å si opp. Vi jobber konstant med å forbedre produktet vårt og servicen vi yter så en hver tilbakemelding er gull verdt! Håper vi kan få deg tilbake som kunde ved en senere anledning :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice

Nyttig (1)

For dyrt

Omtale av  Cathrine

Nå betaler jeg 720 kr. i måneden og det blir for dyrt. Blir nok til at jeg avslutter abonnementet.

Svar fra Viasat
18.02.2018 11:50

Hei Cathrine! Vi hjelper deg gjerne med å finne en pakke som er gunstigere. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 95 28 28 eller på chat for en uforpliktende prat :) Vennlig hilsen, Viasat Kundeservice

Nyttig (0)

De beste Sports-rettighetene og beste kanal-tilbudet i hele markedet

Omtale av  Alexander

Har vært Viasat Total kunde i mange år. De har de beste Sports-rettighetene på markedet og svært god kundeservice. Hvis du vurderer forskjellige parabol-tilbydere er Viasat i den øverste klassen. Anbefales.

Svar fra Viasat
12.02.2018 13:48

Hei Alexander. Tusen takk for en detaljert tilbakemelding, vi setter stor pris på dette :) Vennlig hilsen, Viasat kundeservice

Nyttig (1)

Savner Viasat :-(

Omtale av  Vegard

Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!

Svar fra Viasat
06.02.2018 13:23

Hei Vegard. Vi takker for omtalen og tilbakemeldingen, det er også godt å se at du har vært fornøyd med kundeservicen og funksjonaliteten. Vi ønsker deg hjertelig velkommen når du returnerer :) Ønsker deg en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen Viasat kunderservice

Nyttig (2)
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra, men dårlig signal

Omtale av  Tor M

Mange gode års må valuttes da signal er umulig å få inn på ny adresse.

Nyttig (0)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR