Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare helt konge, alt jeg trenger i en pakke. Mye bedre enn det Canal Digital tullet.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en omtale om oss. Ønsker deg en strålende dag og god sommer!
Lurt til 12 mnds binding uten å bli informert om dette, ringte dem for og prøve og ordne opp i dette, ble da fortalt at det var en plass på nettsiden man kunne klage, fant ikke dette, måtte da snakke med kunderådgiver på chat som åpnet med og si: Feilen ligger ikke hos oss men hos deg, han sa også det ikke er mulig og klage, klagen er avist allerede og du må fortsette og betale ut bindingstiden. Anbefales ikke, kommer ikke til å bruke dem igjen.
Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss over kontaktskjemaet du finner under "kontakt oss" knappen her: https://www.viasat.no/kundeservice. Vi undersøker gjerne saken på nytt.
Bytta fra Canal Digital til Viasat for ca 3 år siden. Null klager på viasat siden da. TV dekoderen har stoppet opp et par ganger, men når jeg ringer kundeservicen fikser det seg under et minutt! Beste kundeservicen jeg har vært gjennom. Også har best mulig kvalitet og fint å ha viaplay inkludert i avtalen. Prisen er utenkelig lav i forhold til alt innholdet du får tak i!
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt beste og holde deg fornøyd. Takk igjen og ta kontakt om det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med.
Har alltid vært meget fornøyd med Viasat. Alltid hyggelig og hjelpsom kundeservice
Bra kanaler og sansyneligvis norges beste kundeservise. Har vært kunde i over 23 år og har alltid fått hjelp når jeg trenger det. Det er ikke noe mere og si utenom at jeg skifter aldri over til andre tv tilbydere
Hei Liv, Dette var veldig hyggelig å lese. Vi takker deg for din lojalitet i alle år og håper vi gjør deg fornøyd i alle de neste år som kommer. Du er gull verdt for oss!
Som sakt så har det programoppsettet jeg liker å se på.
Hei Per! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du liker programoppsette vårt. Dette setter vi veldig pris på :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
God service. Fått god hjelp både på telefon og besøk av en servicemann
Hei Karin. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Flott å høre at du er fornøyd :)
Jeg er en eldre dame som synes den digitale virkeligheten er vanskelig. Når TV'en ikke virker, er jeg ganske hjelpeløs. Viasat har ved to anledninger virkelig imponert meg! De hyggelige, unge mennene jeg har fått kontakt med på kundeservice, har møtt meg med forståelse og tålmodighet. Sammen har vi løst problemene :-)
Hei Inger! Så godt å høre at du fornøyd med hjelpen du har fått, og at dere har løst dette sammen :) Vi bringer tilbakemeldingen din videre!
Min mor strever med å få fram sine programmer. Veldig ofte (opp til flere ganger om dagen) er det umulig å få slått på decoderen. Batterier er sjekket gang på gang i fjernkontrollen. Jeg må stadig hjelpe henne og det er ikke uvanlig at meldingen om første installasjon kommer og alt må gås gjennom på nytt. Har snakket med kundeservice. Ingen av rådene hjelper. Jeg bor i samme hus og har ingen problemer med Canal Digital boksen min. Tenker jeg hjelper mor å si opp Viasat.
Hei Britt! Kan du sende oss en Epost med kundeinformasjonen til din mor, så kan vi se nærmere på saken og finne en løsning på problemet. Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
Betaler 720 kr. i månden uten at viaplay funker på ukesvis. Er vi dumme som satser på viasat?
Hei Anne. Kan du sende oss en epost så vi kan se nærmere på saken din og hjelpe deg på best mulig måte?
Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.
Hei Oddvar. Vi ønsker å utvikle våre produkter og jobber stadig med dette. Vi har nå fått to nye TV-produsenter som støtter CAM i år, men har dessverre ikke fått noen avtale med Oyster. Vi håper dette er noe som vil komme i fremtiden, og når det eventuelt skulle komme vil det bli annonsert på vår hjemmeside.
Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.
Hei Arnt. Takk så mye for den detaljerte tilbakemeldingen! Nå skal jeg ikke si at jeg har fullt med innsikt på hvordan det var da du sa opp avtalen, men det er leit å høre at det var en negativ opplevelse for deg å si opp. Vi jobber konstant med å forbedre produktet vårt og servicen vi yter så en hver tilbakemelding er gull verdt! Håper vi kan få deg tilbake som kunde ved en senere anledning :) Vennlig Hilsen, Viasat Kundeservice
Nå betaler jeg 720 kr. i måneden og det blir for dyrt. Blir nok til at jeg avslutter abonnementet.
Hei Cathrine! Vi hjelper deg gjerne med å finne en pakke som er gunstigere. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 95 28 28 eller på chat for en uforpliktende prat :) Vennlig hilsen, Viasat Kundeservice
Har vært Viasat Total kunde i mange år. De har de beste Sports-rettighetene på markedet og svært god kundeservice. Hvis du vurderer forskjellige parabol-tilbydere er Viasat i den øverste klassen. Anbefales.
Hei Alexander. Tusen takk for en detaljert tilbakemelding, vi setter stor pris på dette :) Vennlig hilsen, Viasat kundeservice
Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!
Hei Vegard. Vi takker for omtalen og tilbakemeldingen, det er også godt å se at du har vært fornøyd med kundeservicen og funksjonaliteten. Vi ønsker deg hjertelig velkommen når du returnerer :) Ønsker deg en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen Viasat kunderservice
Mange gode års må valuttes da signal er umulig å få inn på ny adresse.