Meny

Canal Digital omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
4
av 7 innen
tv-selskap
43%
anbefaler
Canal Digital
Filtrer omtaler
36
26
23
20
74
Sorter omtaler etter
Viser av 179 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Useriøse kundebehandlere"

Bestilte canal digital satelitt i november 2018 og fikk alt jeg skulle ha. Montør skulle komme men kom ikke før 20.des. Support var lite løsningsorientert og jeg som kunde måtte flere ganger komme med forslag til løsning. Etter 4 forsøk på å montere satelitt uten å finne signal ga montør opp i begynnelsen av januar i år. Chatten med canal digital var både frustrerende og lite samarbeidsvillig og kundebehandleren avsluttet chatten uten at jeg ville det. Uhøflig og uhøvelig. De gav også skylden til montørene og jeg måtte omtrent dra en unnskyldning ut av dem. Eneste løsningen deres var å avslutte mitt abonnement hos dem noe de gjorde uten mitt samtykke. Jeg ville ha canal digital og en løsning på problemet. Loggen er lagret og den vil bli sendt videre for sånn vil ikke jeg som kunde bli behandlet.

Ole C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dyrt å være kunde og dårlig service på feil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det kostet over 600 kr. pr.mnd. og slikt som kort til Smart TV,'n kostet meg over 1000 kr. Det er 4 år siden jeg byttet til RiksTv som har 454 kr. pr.mnd og 500 kr for Common InterFace card og det er pris til dags dato..

Svar fra Canal Digital
03.01.2019 11.46
Hei! Vi er usikre på om prisen du refererer til er riktig, da vi tilbyr alt vårt innhold (unntatt premium) og TV i flere rom for bare 597 kr måneden. Samtidig så har RiksTV økt prisen til 529 kr måneden. Da får du færre kanaler og nesten halvparten av kanalene, krever at du har boks med Internett-tilgang, i motsetning til vårt innhold, som du får direkte fra satellitt.

Vi tror ellers du vil bli positivt overrasket over hvor mye vi har utviklet oss på 4 år, hvis du skulle ønske å prøve oss igjen. Vi har stor fleksibilitet i valg av kanaler og innhold, slik at vi er sikre på at du vil finne et prisnivå som passer for deg. Vi har alltid gode tilbud og du finner oss på https://satellitt.canaldigital.no/

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Fisker kunder på falske premisser"

Etter å ha fått innlagt fiber fra Altibox sa jeg opp Canal digital. Like etter ringte en pågående selger. Jeg hadde noen krav til tilgjengelighet til frie europeiske kanaler. Det var "ikke noe problem", noe den likevel ikke kunne oppfylle. Jeg hadde sittet over angrefristen. Jeg hadde imidlertid ikke angret men derimot ikke fått hva jeg hadde lovet. Kravet gikk til inkasso. Det endet med forliksråd der jeg vant.

Svar fra Canal Digital
30.11.2018 13.14
Vi kommenterer ikke saker fra Forliksrådet offentlig, men på generelt grunnlag beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi etterstreber naturligvis å holde god kvalitet i alle salgssamtaler og det er viktig for oss at selger alltid gir korrekt informasjon. Du er velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Go kjapp service på Facebook"
1 syns denne omtalen er nyttig

Messanger på Facebook, svarer kjapt gir go service. Kommer raskt tilbake med svar om de ikke har det med en gang. Kjempefornøyd

Svar fra Canal Digital
12.11.2018 15.35
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen!

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Alltid god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde der i mange år. De er alltid hjelpsomme og gir god service og Canal Digital Appen for parabol er super bra. Kan trygt anbefales.

Svar fra Canal Digital
12.11.2018 15.34
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen!

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fantaststisk underholdning på alle enheter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er kunde hos CD nå i over 14 år minst. Ser etter disse åra at utviklingen av dekodere og ikke minst strømmetjenester har skutt i været. CD har etter min mening Norges beste kanaler god underholdning for hele fam. Et hav med barnekanaler og til ungdommen er det også et par musikk kanaler og for far og mor er det cmore kanaler som er filmer/serier døgne rundt. For di som er sport frelst kan jeg jo nevne en egen side på go tjenesten. Der finner du ut alt som sendes den aktuelle dagen av sport og hvilken kanal. Men med go så trykker du på det du vil se og vipps så kommer sendingen opp på den enheten du bruker. PC-iPad-iPhone og appel TV. Vist det er flere som vil bruke go samtidigt så er det bare til å utvide abo slik at hele gjengen kan se samtidigt det di vil. Kundeservicen er behjelpelig med allt du lurer på. Er det et problem så gir di seg ikke før di har funnet ut av problemet. Så jeg anbefaler CD Sattelitt på det varmeste. Dere vil ikke angre. PS di har en stor pakke til nye kunder slik at du kan prøve pakkene deres i en angitt gratis periode og du får utstyret og gratis montering.

Svar fra Canal Digital
09.11.2018 20.06
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Et tips til deg om du ikke allerede vet det: akkurat nå får alle våre kunder en gave fra oss (kostnadsfritt og uforpliktende), som du kan motta ved å akseptere gaven på Min Side, ved å ringe kundeservice, eller henvende deg på chat eller mail. Dette er noe vi gjør fordi vi setter pris på våre kunder. Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen!

Mvh,
Canal Digital
Kolbein M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig signal og ikke signal i regnvær, snøvær eller torden i nærheten"

Vi har dårlig signal og ikke signal i regnvær, snøvær eller torden i nærheten. Har kontaktet via Chat Canal Digital og pga stor pågang valgte vi å få svar via e-post. Har nevnt at parabolen var arvet fra tidligere eier da vi kjøpte huset og vi har hatt den i mer enn 15 år. Kan det være noe feil med parabolen at det er så sensitivt? Har ikke fått noe svar selv om det er gått mer enn 2 uker...

Svar fra Canal Digital
09.11.2018 20.05
Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg.

Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice - Dobbelt salg, må betale dobbelt"

Jeg tegnet tv-abonnement (grunnpakke) på parabol med 12 mnd binding. Etter noen måneder (sept 2018) ble jeg oppringt av en selger fra Canal Digital som ville selge tv og internett over fiber. Takket ja til et tilbud med bindingstid på 12 mnd. Nå har jeg fått beskjed om at oppkobling av fiber skjer i November. Jeg tok derfor kontakt med Canal Digital for å få terminert avtalen på parabol siden den nye avtalen på fiber begynner å løpe. Det skal nevnes at jeg gjorde dette etter beskjed fra Telenor kundeservice slik at jeg ikke ble "dobbeltfakturert" og denne beskjeden kom fra 2 forskjellige kundebehandlere. Canal Digital nekter å si opp avtalen med mindre jeg betaler gebyr for brudd på bindingstiden. Da jeg inngikk avtalen om fiber i september var dette uproblematisk, MEN siden Canal Digital (kabelkunder) ble overført til Telenor den 23.10.2018 sier Canal Digital at de ikke har noe med Telenor å gjøre og derfor ikke kan si opp avtalen med mindre jeg betaler gebyr for å bryte bindingstiden. I dag leser vi 31.10.2018. (7 dager) Da jeg ringte tilbake til Telenor kundeservice og la frem "påstandene" fra Canal Digital kundeservice sier vedkommende at de (Telenor) ikke har noe med Canal Digital å gjøre og således ikke kan gjøre noenting. Dette er veldig merkelig da Telenor eier begge selskapene. Hvordan er det MULIG at Canal Digital kan selge meg tv (parabol) med binding OG tv (fiber) med binding uten at de forstår at det ene abonnementet må erstatte det andre, selv etter den 23.10.2018? Nå krever de at jeg betaler 800 kr mnd for fiber og ca 250 kr mnd for parabol! Er det mulig? At parabol-abonnementet opphører når fiber-abonnementet begynner å løpe var absolutt en forutsetning for avtaleinngåelsen. Hei Telenor? Hei Canal Digital? Hva har størst verdi? 1500 kr eller årevis langt kundeforhold???

Svar fra Canal Digital
07.11.2018 17.01
Det er ikke uvanlig at selskaper som er eid av Telenor-konsernet ikke har tilknytning til hverandre. Vi kan imidlertid forstå at det har vært forvirrende at Canal Digital Kabel og Canal Digital Satellitt over lengre tid har vært to forskjellige selskaper uten tilknytning.

Dette har Telenor gjort noe med, og etter 23. oktober ble Canal Digital Kabel til Telenor og Canal Digital Satellitt fortsetter som Canal Digital. Det betyr dessverre at den tidligere ordningen om at kunder som skifter mellom selskapene, slipper oppsigelsestid og bindingstid, dessverre ikke lenger er gjeldende.

Det gjøres imidlertid unntak og i dette tilfellet ønsker vi å se på dette en gang til. Siden vi ikke vet hvem du er, er det fint om du tar kontakt med oss og henviser til denne meldingen.

Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden, så skal vi hjelpe deg: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke tilfredsstillende montør"

Avtalte montering av parabol. Montør kom, hadde ikke med seg det han trengte. Boret hull i vegg, før han fant ut at han ikke kunne montere. Klagde på at vegetasjon var i veien. Men sa han fra til min kone om hvilket tre som var i veien... Neida. Hadde ikke stige med seg heller, og kunne ikke bruke vår. Kundeservice var hyggelig, skjønte problemet og skulle ordne med et annet firma. Dagen etter kom en kontrabeskjed, og utstyret måtte sendes i retur. Er nå fornøyd Viasat kunde

Svar fra Canal Digital
24.10.2018 12.24
Det er ikke bra at du fikk en så dårlig opplevelse under montering. Dette beklager vi. Vi setter imidlertid pris på at du har vært i kontakt med kundeservice, slik at vi kan ta opp dette direkte med montør og revurdere samarbeidet med denne montøren.

Vi ønsker deg velkommen igjen i fremtiden og garanterer deg en bedre opplevelse, hvis du skulle ønske å prøve igjen.

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde i September 2017, dekoder deffekt innen en måned, måtte betale for ny"

Ble kunde i September 2017, dekoder boksen døde etter en måned.
Regnet med det vill være smal sak å sende en ny på reklamasjon men det var det ikke.
Måtte betale full pris ut av egen lomme, klagde flere ganger uten hell.

Skjønner at Canal Digital fremstår som arrogante med den kundebehandlingen de har.
Kommer til å skifte til Viasat så fort binding er ferdig.

Svar fra Canal Digital
16.10.2018 11.48
Det er ikke meningen at vi skal oppleves som arrogante. Her tror vi det har skjedd en feil. Dersom du tar kontakt på nytt og viser til denne meldingen, så skal vi se på saken din en gang til - forhåpentligvis med et bedre utfall for deg.

Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Signal og intet signal i regnvær eller torden i nærheten"

Det er trist at de som tror de er Norges beste eller var det verdens beste? Ikke kan levere TV- bilde i regn eller tordenvær, har prøvd å flytte parabolen under tak, hjalp ikke! 2 paraboler, en for hver inngang på tuneren (mottaker) hjalp ikke. Det som er bra med parabol er om man har UPS. kan man forsatt se TV om strømmen går, det er jo sjelden at en satellitt mister strømmen, da var det bare det med regn og tordenvær.

Svar fra Canal Digital
12.09.2018 11.42
Det er leit å høre at du har tekniske problemer. Vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg, slik at vi kan få løst dette en gang for alle. Da må du imidlertid ta kontakt med vår kundeservice.

Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny dekoder"

I dag ringte de fra Canal Digital og forlangte at jeg skulle binde meg i 24 mnd. a 65kr. for å fortsette å se TV fremover fra høsten av da de utfaset de gamle tunerene og de gamle vi har kom til å slutte og fungere. Alternativet var og betale over tusen kr. med en gang.
Dette er jo helt på vranga da vi kundene allerede har kjøpt oss tunere og Canal Digital burde ta hensyn til dette og enten gi kundene vederlagsfritt ny tuner eller fortsette og drifte de gamle til ingen kunder bruker disse lengre.

Svar fra Canal Digital
05.09.2018 22.15
Vi beklager hvis det har blitt gitt inntrykk av at eldre dekoderne snart ikke vil fungere. Vi har ingen planer om å slutte og støtte eldre dekodere. Har du en gammel dekoder, så vil det imidlertid kunne være funksjoner som ikke er tilgjengelig for deg.

Som med alt teknisk utstyr, har også en dekoder begrenset levetid og det er derfor vi tilbyr våre kunder en mulighet til å oppgradere til nyere utstyr.

Skulle du i fremtiden ha et ønske eller behov for en ny dekoder, er det bare å ta kontakt med oss. Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice. Mer opptatt av å selge enn å beholde eksisterende kunder"

Bærer preg av for lite konkurrenter. Har nå sett meg lei av elendig kundeservice. Abonnementet er sagt opp og streaming venter.

Svar fra Canal Digital
24.08.2018 14.32
Vi synes det er trist at du er misfornøyd og at du forlater oss. I Norge finnes det mange aktører innen TV-distribusjon - både innen strømming og på tradisjonelle plattformer, så vi mener konkurransen er god. At du velger å gå fra oss til en konkurrerende strømmetjeneste, er et eksempel på at det finnes gode konkurrenter.

Spesielt konkurransen fra strømming, gjør at vi som startet som et satellitt-selskap har skjerpet oss i konkurransen, og nettopp det kommer kundene til gode. I dag har vi den 5 største strømmetjenesten i Norden, basert på antall kunder og ca. 30.000 titler (langt mer enn de fleste andre). Du kan se oss både på dekoder, AppleTV, via chromecast, PC / Mac og smarttelefon, i tillegg til direkte fra satelitt.

Vi skal imidlertid bli enda bedre - både på innhold og kundeservice. Vi håper at du i fremtiden vil se tilstrekkelige forbedringer , slik at du kommer tilbake. I mellomtiden ønsker vi deg lykke til med din nye leverandør.

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, gebrokkent svensk og faktura"

Har hatt Canal Digital i mange år nå.... men er nå drit lei faktura problem, gebrokkent svensk kundeservice og dyrere tjenester men dårligere utvalg...

Svar fra Canal Digital
23.08.2018 14.31
Trist å høre at du er misfornøyd med oss. Det er et krav at alle våre kundeservice-medarbeidere skal kunne flytende norsk eller svensk, så vi kjenner oss ikke igjen i det du beskriver som "gebrokkent".

Vi er blant distributørene med flest TV-kanaler. Vi har også ca. 30.000 filmer, serier, dokumentarer og programmer i arkivet, som er tilgjengelig på din dekoder, telefon, nettbrett, AppleTV eller PC/Mac. Dette er langt flere enn sammenlignbare strømmetjenester. Alt dette tilbyr vi til en konkurransedyktig pris.

Hvis ikke du finner noe du liker, så kan vi hjelpe deg. Vi hjelper deg også mer enn gjerne med å få ryddet opp i fakturaene dine, hvis det fortsatt er noe du ikke får til å stemme.

Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Kanskje vi også kan finne et abonnement til en pris som passer bedre for deg?

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Behandler kunder veldig dårlig"

De har startet abonnementet før parabolen er satt opp og vil at jeg skal betale for noe jeg ikke får.

Svar fra Canal Digital
06.08.2018 15.05
Vi er lei oss for at parabolen ikke har blitt koblet opp så raskt som vi skulle ønske. Dette skal skje så fort som mulig etter bestilling, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er for våre kunder.

Siden din kommentar er lagt ut i juli, antar vi at det har tatt lengre tid på grunn av ferieavvikling hos våre montører. Midt på sommeren er det dessverre derfor litt lenger ventetid hos montørene, uansett hvilken TV-leverandør man velger.

Alt innhold i ditt abonnement er imidlertid tilgjengelig umiddelbart etter bestilling. Hvis du har tilgang til Internett, kan du benytte deg av vår strømmetjeneste, enten på telefon, nettbrett, AppleTV eller PC/Mac, i påvente av installasjon av parabol.

Her kan du få vite mer om hvordan du kommer i gang med strømmetjenesten fra Canal Digital: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/strommetjenesten/hvordan-kommer-jeg-i-gang-med-strommetjenesten/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk melding med SMS på min mobiltelefon om at en montør var satt på saken for å se på en antennekortslutning som jeg hadde innrapportert til Canal Digital Satelitt. Hørte ikke noe fra montøren, ringte ham selv etter hvert og får beskjed fra Montøren AS at man ikke kunne komme å se på feilen før det var gått 11 dager grunnet ferieavvikling. Finnes det ikke andre firmaer på Sørlandet som Canal Digital har inngått samarbeide med?

Svar fra Canal Digital
06.08.2018 15.04
Vi er lei oss for at du opplevde dette. Vi har avtale med mange montørselskap, men siden det er ulike selskap uten tilknytning til hverandre, er det best om du selv kontakter kundeservice for å finne en annen montør, dersom en slik situasjon oppstår.

Vi håper feilen din er rettet nå, men dersom du fortsatt har problemer, ønsker vi å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette.

Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig signal/kvalitet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt fra hytta x antall ganger. Fått svar 1 gang, uten at det hjalp. Ble satt over fra teknisk hjelp til annen avd. etter 50 min, de tok aldri tlf.
Alt utstyr er nytt, koblet til 12v. Signal hopper av og på. Får nå beskjed om at dekoder oppgradert og må slå på nrk 1, det nytter ikke. Bør få montør hit selv om det er 3 mil å kjøre fra Stjørdal og 4 km å gå.
Er rimelig oppgitt.

Svar fra Canal Digital
10.07.2018 22.21
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette.

Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden, så slipper du å vente, dersom du ringer på et tidspunkt med kø på telefonen: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Alfred B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Frekk kundeservice"

Jeg ringe kundeservice før å fortelle at jeg er et brud på nette og trenger en tekniker til å ser på den etter at den var Tønder vær i nabolaget og 3 hus har ikke nett og TV, så kundeservice i sted å hjelper meg prøve å selge meg dyrere abonnement FREKK.

Svar fra Canal Digital
24.06.2018 20.05
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette.

Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Hvis du derimot har TV gjennom Canal Digital Kabel, må du henvende deg direkte til dem. Du finner kontaktinformasjon på https://kabel.canaldigital.no/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Lover gull og grønne skoger, men egentlig bare masse skjulte kostnader og vanskelig å komme seg ut"

Er dessverre lite positivt å si. Lovte meg 6 måneder gratis TV med for installasjon. Skulle plutselig ha 500,- pr kontakt i 3 etasjer. Etter å først ha ventet på montør i 4 uker fordi kanal digital glemte å bestille. Satt i timesvis i telefoner for å få kontakt med de. Svarte aldri, endelig fått sagt opp etter mye om å men nå. Verste dritten jeg har vært borti!

Svar fra Canal Digital
24.06.2018 20.04
Vi er lei for at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er slik at fri installasjon gjelder standard montering. Det som er inkludert i en standard montering og ikke, kan du lese mer om her: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/tv-signal/hva-inkluderer-fri-installasjon/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lovet ny dekoder, nå har det gått tre uker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lovet meg ny dekoder etter 2 til 3 dager. Nå har det gått tre uker og ingen dekoder har kommet. Nytter ikke å ringe dit. Må sitte i kø i 30 minutter for så å snakke med noen som ikke vet.

Svar fra Canal Digital
18.04.2018 09.21
Det var trist å høre at du ikke har fått din nye dekoder og at du opplever å ikke få hjelp. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg på nytt for å få løst dette en gang for alle. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindelaktig firma"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice som kun vil ta ting muntlig. Skal absolutt ha e-post-adressen til kunden, men gjør seg utilgjengelig selv. Etter flere forsøk på si opp abonnementet, finner de på ny dato selv senere, slik at oppsigelsestiden forlenges unødvendig. Lyver også om at de ikke har hatt kontakt tidligere, tross at det legges fram dokumentasjon. Da svarer de på noe helt annet, ny saksbehandler hver gang, vil ikke forstå. Helt håpløst å ha med å gjøre. Tragisk svindelfirma, fraråder alle å ha noe som helst med Canal Digital å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Canal Digital"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna CD. De vil forsøke å selge deg dyrt utstyr. TV signalene detter ut og du må selv betale for nye deler og reperasjon, selv om utstyret er ganske så nytt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mangler tyske kanaler"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tyskland har i mange år vært vår viktigste handelspartner. Skandaløst at det da ikke tilbys en eneste tysktalende kanal i standardutvalget. Bytt ut noen av de vulgære intetsigende amerikanske søppelkanalene med tyske sendere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindel - styr unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Canal Digital siden midt på 90-tallet. Under flytting i 2016 byttet vi til GET, da dette var mer praktisk i ny bolig. Var da midtveis i en 12-måneders avtale, men satset på at han som kjøpte boligen vår kunne overta abonnementet. Han ville ikke dette, så vi ble stuck med bindingstiden. I desember prøvde vi å si opp abonnementet, men dette var enklere sagt enn gjort. Utrolig mye vanskeligere å komme fram til de som man kan si opp abonnementet enn de som tegner, pussig...

Regningene bare fortsetter å dale ned, og her er det ingen som er interessert i å hjelpe. Etter mange forsøk ble omsider abonnementet vårt satt til stengingsdato 1.5. Da har vi betalt rundt 4000 kroner etter nyttår for et produkt vi sluttet å bruke i august. Haugevis av feilinformasjon og manglende lyst til å hjelpe. Styr langt unna!!!

Trønder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig opplæring på kundeservice, elendig produkt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå slitt med Canal Digital i 8 uker. Har ringt Canal Digital regelmessig og hver gang er det en svenske i andre enden som gjør sitt beste for å hjelpe. Men i virkeligheten er de mer opptatt av å selge på meg gratis kampanje eller telenor 15gb til mob som "kompensasjon". Nettet mitt er utrolig ustabilt, detter ut ofte og fungerer knapt til streaming/gaming. Fikk tilsendt modem som også nå har startet å streike. Fikk tilsendt tekniker som gjorde vondt verre og her sitter jeg i 2017 med ett nett som er "av og på". Servicen i den andre enden varierer brutalt, har ringt ca. 20 ganger og fått snakket med en kompetent person 1 av disse. Styr unna Canal Digital. Aldri opplevd lignende her hvor vi bor, Trondheim.

Har veldig lyst til å si noe bra, men føler meg snytt. Får overhodet ikke det jeg betaler for og må bruke mobildata de dagene jeg har hjemmekontor. Dette blir fort dyrt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR