Vurderer å kaste ut CD og må kanskje kontakte advokat. Det verste er at kundeservice bekrefter at de har problemer med decoder
Jeg ønsket å dele opp en faktura som ble høyere pga at jeg trengte en innstallatør til hjelp da jeg mistet signalene. Jeg er uføretrygdet og alene med barn. DETTE VILLE DE IKKE GJØRE FOR MEG.

One place dekoderen er svært ustabil. Bildet låser seg, hakker. Har restartet dekoderen utallige ganger. Kontakt med kundeservice hjelper heller ikke på problemene. Den hjelpen de tilbyr har jeg selv utført uten at det hjelper. Det er bare å innrømme at dekoderen ikke fungerer slik somden er i dag. Ikke verdt pengene.

Har lest gjennom andre anmeldelser og synes det er skremmende å se hvor mange som har havnet i samme situasjon som meg, og at Canal Digital slipper unna med det! Etter at jeg gikk over til Altibox ble jeg oppringt av en selger som lovet det ene og det andre, men jeg sa fra om at jeg har binding hos Altibox i 1 år. Selgeren sa han kunne fryse tilbudet og at det starter først når bindingen hos Altibox går ut. 6 måneder senere får jeg en faktura (ja, det stemmer, 6 måneder for tidlig) fra Canal Digital. Jeg har siden mottakelse av første faktura vært i kontakt med de en rekke ganger for å si opp abonnementet. Ved 2 anledninger presterer de å si at oppsigelsen aldri har blitt registrert. De har riktig nok loggført 2 av henvendelsene, der de sier jeg avsluttet samtalen den ene gangen før de bekreftet at oppsigelsen er registrert. Så kan man spørre seg selv hvorfor jeg skulle ha avsluttet samtalen uten å ha fått bekreftet den ene tingen jeg var ute etter? Klarte å komme meg ut av avtalen ved å informere de om at jeg tar opp samtalen når jeg kontaktet kundeservice den siste gangen. Merkelig hvor effektive de plutselig ble da!
Styr unna dette selskapet hvis du vil se tv uten å bli flådd av desse kjeltringene De skilter med 12mnd bindingstid på Norgespakken. Jeg ha hatt canaldigital i over 10 år .Når jeg ikke kunne få inn parabolsignal lengre ,kjøpte jeg Rikstv.pakke Da sa jeg opp Canaldigital.Etter et par dager ringte en kar fra CD og ville høre hvorfor jeg sa opp. Jeg kunne streame tv på appen deres i stedet for parabol , Jeg gikk for det da det hørtes greit ut,men det var mye kluss med denne appen og kanaler virket ikke Jeg frøs abonnementet i 6mnd. og Gikk for Rikstv. Etter 6 mnd. fikk jeg faktura fra CD ,jeg sa opp avtalen og da begynte helvetet. Jeg fikk faktura for oppsigelse i bindingstid (jeg har vert kunde i over 10 år ,hvilken bindingstid?) etter å ha ringt kundeservice og klaget så fikk jeg beskjed om å se bort fra fakturaen.Etter en stund kom faktura nr2 med 35 kr i purregebyr i tillegg Ringte igjen og fikk samme beskjed ,se bort fra fakturaen. Nå kom faktura nr 3 ,Inkasso fra Lindorff med renter og inkassosaker på 250 kr i tillegg CDs kundeservice kan ikke gjøre noe med dette da det er gått til inkasso. Gjør dere selv en tjeneste , det finnes andre TV tilbydere heldigvis. Min erfaring er: Dette er en gjeng med Løgnere,svindlere og skruppelløse folk som kun er ute etter pengene dine.

Treg og hakkete bilde til tider på dekoder, steaming til lapptopp hakker ofte, med mobilen funger det ok. Har måtte ringe inn og opne ting som skulle være med i abonomanget noen ganger.

Jeg opplever stadig nye (og gjentatte) problemer med oneplace dekoderen. Skjermen går "i svart" rett som det er. Noen ganger hjelper det å skifte kanal, for deretter å skifte tilbake igjen - mens andre ganger må jeg rett og slett kutte strømforbindelsen for å få den i gang igjen. Dekoderen " misser" stadig på opptak, og restarter i "hytt å pine". Jeg har prøvd alskens råd fra kundeservice - inklusive å slette data fra CD- appen, men det dukker stadig opp forskjellige problemer på nytt. Jeg ser på nett at det er mange andre brukere med de samme problemene, så for meg virker one-place dekoderen å være et uferdig produkt som er sluppet på markedet før det er ferdig utviklet...
Fikk dekoderen for ca to år attende, var berre trøbbel med den fikk ny og den har fungert litt betre men aldri perfekt. Det oppstår til stadigheit tull og problemer som er til stor iritasjon. Kundeservice klarer ikkje å hjelpe. Slik eg ser det så skulle cd trekt desse dekoderene tilbake og gitt kundene noko som fungerer. Dette produktet er ikkje godt nok.
Valgte å prøve Canal Digital etter å ha vært kunde hos RiksTV fra starten på bakkenettet. Med fiber-tilknytting så jeg for meg streaming av TV med CD sitt utstyr. Dette har vært en stor skuffelse.. Fra starten i høst har det hele tiden være problem. Stadig oppstår det perioder med stopp i bildet, flere sekunder, oftest mens lyder går videre, - og så en "galopp" i bildet for "å ta igjen" lyden. Eller, som nå i kveld, skjermen går i svart, ingen lyd, og så etter 7-8 sekunder kommer sendingen tilbake. Problemene synes stadig å endre karakter... og må til tider resette OnePlace dekoder/streamer ved å kutte strømmen. Så kan det holde i minutter før problemer oppstår på nytt... Har prøvd i dialog med CD sin FrontDesk å få forklart problemene, men det virker ikke som de tar eierskap til dem.. Føler ikke at jeg kommer noen vei. Andre Android-apper på samme OnePlace streamer ( som NRK, Strim, Viaplay) går så det suser, uten problem, på samme. Canal Digital sin mobil-app går også så det suser på min mobl, - helt uten stopp ... Situasjonen med CD er ikke holdbar. Har dessverre binding i ett år, dvs. til høsten 2021, men skulle gjerne kunne bli fristilt fra abonnementet nå straks.
Canal Digital spekulerer i "forsinkelsesgebyrer" og det faktum at de ser ut for å en en slags avtale med enkelte rettsinnstanser. Jeg ble også utsatt for identitetstyveri, og det tok flere måneder før C.D. innrømmet afæren, og betalte meg tilbake. Påfølgende diktet de opp gebyrer, som de kjørte igjennom i forliksrådet, selv om jeg beviste of forliksrådet at begge faktura var betalt. Bevisst svindel, med støtte i forliksrådet. Alle jeg har snakke med har samme erfaring.
Ble overført til det ene og det andre, måtte hver gang forklare problemet om igjen.." gå inn på apper og da Canal...slett data og ALT er ok" Nei ha gjort det 5-9 ganger sier jeg og da.... setter vi deg over til... Aarg...!!

Klarer ikke å løse problemer med dårlig signal, og skylder på nettleverandør. Følger ikke opp avtaler, svarer ikke på telefonen, og er i det hele tatt elendig på det meste
Problemer med One Place dekoder.Ustabil, kan ikke skifte kanal ved satelittbruk.Må bruke nettverk, for det meste, men da er det ca 1 min forsinkelse.(ikke bra spesielt vedr sportssendinger🤔

Får ikkje sett tv direkte. Vi fekk One place tilbud på tlf. Samboeren min er litt , faktisk veldig dårlig på teknologi . Han sa ja takk til den enda vi ikkje har internett. Ser kun opptak no. Trist. Trudde det skulle gå bra med mitt bærbare internett fra Telia. Tom antenna vår som var ny blei demontert til en forferdelig tallerken. Vi fekk ikkje angreskjema. Hjelp!
Oneplacetuneren fra CD må være noe av det skrøpeligste makkverket som er konstruert. Det er aldri annet enn problemer med den. Jeg ble fortalt av en på 2. trinn teknisk at CD var så opptatt av å få den ut at de ikke tok seg tid til å teste den ut før lansering. Men det loves alltid at en stor oppdatering kommer og da vil problemene forsvinne. Bullshit! Når det omsider har vært en oppdatering og en feil har blitt fikset...SÅ KOMMER DET MINST 3 NYE. Og ringe til teknisk er bortkastet tid. Du kan like gjerne spørre nabokatten til råds. Du må legge ut om det samme hver gang du kommer gjennom fordi det du har fortalt om i forrige samtale har ikke den du snakker med lov å høre, selv om du har godtatt opptak av tidligere samtaler. Hva f....n brukes loggene til. Og førstelinjen på kundeservice har kun til oppgave å trenere saken slik at du ikke orker å vente på å bli sendt videre til 2. leddet. Mitt beste råd, STAY AWAY! Finn en annen leverandør. De andre tunerene jeg har hatt kjører åttere rundt Oneplacetuneren.
Selger tok kontakt og sa jeg burde bytte til Oneplace for å få nytte av dagens tjenester. Lovet gratis hardisk da det var det på dekoderen jeg fjernet. Dette var var jo ikke sant og fikk uten. Det har siden oppstart bare vært tull med dekoderen og kundeservice sier det er store utfordringer med dekoderen som det ikke er sikkert de klarer å løse. Her sitter jeg igjen med problemene og alle kostnader. Vurdere nå å kreve kjøpet hevet og bytte leverandør. har vært fornøyd Canal Digital kunde i mange år men nå tror jeg det er slutt

Ble for en tid tilbake anbefalt av Canal digital å bytte tuner til One Place, skulle være det mest fantastiske produktet noensinne. Har ikke hatt dårligere tuner de siste 20 årene, dette var ikke verd pengene. Tuner henger seg opp, må nappe ut strømmen og restarte for å å tilbake bildet. Dette skjer flere ganger i uka. Dette kjøpet miner meg mest om ren svindel.

Fikk Oneplace for et halvt år siden, og det virket veldig bra selv om kanalskiftet var litt tregt. Så, for en måned siden begynte den å feile oppstart. Startet uten lyd, uten satellitter med mer. Sletter data, og tar strømmen, det virker omtrent like bra, holder en til 2 dager før det må gjentas. Fjernkontrollen reagerer ikke på Ok før det er byttet kanal med nummer et par ganger. Chromecast har sluttet å virke. Må gjøre noe hver, eller annen hver dag. Hvis ikke, bestilte opptak kan mangle, den glemmer harddisken, satellitter, kanalskifte virker ikke, lyd mangler og kanalskifte virker ikke.
Prøvd å få tak i kundeservice både på telefon og chat uten å komme igjennom i det hele tatt. Eneste som er å finne angående problemene jeg har er det som andre kunder har lagt inn på Facebook siden. Ingen info fra Canal Digital
Måtte betale for justering av "tallerken" de selv hadde montert. Hyggelige medarbeidere på kundeservice når du omsider får kontakt.
Mykje negativ omtale her.Har vore kunde hos Canal Digital i snart 30 år,men greier ikkje å finne noko spesielt negativt. Kjøpte også Oneplacedekoderen for eit par år sidan,litt småtrubbel vart det etter nokre mnd.men dette blei løyst etter kort tid.Det var disken som laga litt krøll. Helsing fornøgd.
Ringte kundeservice for å si opp mitt kundeforhold, i oktober. Fikk fakturavarsel i desember, etter at kundeforhold skulle vært avsluttet. Ringte kundeservice på nytt, og får beskjed om at oppsigelse ikke var registrert siden de hadde sendt meg et tilbud på epost. Jeg ber de rydde opp i dette. I desember blir jeg oppringt av en ivrig selger, som vil gi meg et godt tilbud siden jeg er kunde. Når jeg informerer om at jeg ikke er kunde ber han meg ringe kundeservice. Siden jeg nå har sittet totalt i over en time i telefonkø til CD, uten at de klarer å effektuere min oppsigelse, legger jeg i forbannelse ut en klage på deres facebook side. Får svar, og de vil snakke med meg på chat. Der får jeg beskjed om at det ikke er registrert noen oppsigelse på meg, og at de ikke har mandat til å behandle slikt. Ber meg ringe til kundeservice for å si opp abonnement. Mistenker at dette er en policy de har, for å trenere oppsigelsestid og på den måte melke noen måneder til ut av kundene. Svindel og bedrag med andre ord. Nå har jeg skrevet en skriftlig klage, som skal sendes rekommandert eller med sporing. Neste steg blir trolig brukerklagenemda og eventuelt rettslige skritt. Forferdelig å bruke så mye tid på noe så elementært som å si opp et kundeforhold. Styr unna Canal Digital. Fryktelig useriøst firma!
Aldri hatt problemer med sendinger og alltid fått utmerket hjelp på kundeservice. Fine kanalpakker og får mye for pengene.
Ble oppfordra for et år eller to siden til å bytte min ganske nye dekoder i en oneplace dekoder. Jeg var fornøyd i starten, og anbefalte også oneplace til foreldrene mine. Det ble fort veldig mye problemer, og etter å ha prøvd alle deres råd (som førte til at alt innspilt ble lagra og ellers lite) ga jeg til slutt opp og valgte å bytte leverandør når jeg flytta. Foreldrene mine har i mellomtiden hatt ekstremt mye problemer, og fått forferdelig dårlig hjelp og service. De har også fått den hjelpen som gjør at alt blir slettet og ellers lite, men i motsetning til meg fikk de ikke noe plaster på såret i form av gratis leie av 30 filmer (husker ikje helt hvor mange det var). De har bedt om ny dekoder før det hadde gått et år på grunn av alle problemer, men det fikk de ikke. De har heller ikke fått det når de har bedt om det senere. Nå er det så ille at man skulle tro det er en skikkelig gammel og slitt dekoder. Den er vanskelig å starte, kanaler funker ofte ikke, den hakker mye, særlig når det et innspilte programmer, det går ofte ikke å starte programmet på nytt, setter du på pause slår den seg som regel av etter noen få minutter, lagringskapasiteten har krympa mye, og det er sikkert fler ting jeg ikke husker i farten. Jeg viste ikke det hadde blitt då ille før jeg skulle se tv med dem for første gang på lenge. De er over 70 år begge to, og synes det er vanskelig både å vite hva man burde kunne forvente seg av levetid og å Ringe å klage. Jeg er sjokkert over hvor dårlig hjelp og service de har fått, og synes Canal digital burde skamme seg over å behandle folk så dårlig og gi SÅ dårlig servise!
Canal Digital har en svært dårlig kundebetjening - de leverer ikke på Min Side - når de ikke klarer å få frem fakturahistorikken til kundene tilgjengelig - den er ute av funksjon .... i lang tid får du følgende svar "Uventet feil" er deres slagord. På deres Chat så virker det som saksbehandler har mange de behandler om gangen, og det går opp til 15-20 min før de responderer. Når du spør om når fakturahistorikken skal komme opp igjen så "drar" de en historie om at du bruker feil nettleser. Fungerer ikke uansett nettleser. Ikke rart dette selskapet oppnår en negativ tilbakemelding på sin kundeservice!