Tv
Canal Digital Satellitt TV

Canal Digital Satellitt TV omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
0
av 7 innen
tv-selskap
45%
anbefaler
Canal Digital Satellitt TV
Filtrer omtaler
33
26
23
15
67
Sorter omtaler etter
Viser av 164 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Satellitt TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Behandler kunder veldig dårlig"

De har startet abonnementet før parabolen er satt opp og vil at jeg skal betale for noe jeg ikke får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende."

Fikk melding med SMS på min mobiltelefon om at en montør var satt på saken for å se på en antennekortslutning som jeg hadde innrapportert til Canal Digital Satelitt. Hørte ikke noe fra montøren, ringte ham selv etter hvert og får beskjed fra Montøren AS at man ikke kunne komme å se på feilen før det var gått 11 dager grunnet ferieavvikling. Finnes det ikke andre firmaer på Sørlandet som Canal Digital har inngått samarbeide med?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig signal/kvalitet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt fra hytta x antall ganger. Fått svar 1 gang, uten at det hjalp. Ble satt over fra teknisk hjelp til annen avd. etter 50 min, de tok aldri tlf.
Alt utstyr er nytt, koblet til 12v. Signal hopper av og på. Får nå beskjed om at dekoder oppgradert og må slå på nrk 1, det nytter ikke. Bør få montør hit selv om det er 3 mil å kjøre fra Stjørdal og 4 km å gå.
Er rimelig oppgitt.

Svar fra Canal Digital Satellitt TV
10.07.2018 22.21
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette.

Bruk gjerne chat, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden, så slipper du å vente, dersom du ringer på et tidspunkt med kø på telefonen: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Alfred B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Frekk kundeservice"

Jeg ringe kundeservice før å fortelle at jeg er et brud på nette og trenger en tekniker til å ser på den etter at den var Tønder vær i nabolaget og 3 hus har ikke nett og TV, så kundeservice i sted å hjelper meg prøve å selge meg dyrere abonnement FREKK.

Svar fra Canal Digital Satellitt TV
24.06.2018 20.05
Vi er lei oss for at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg, slik at vi kan rette opp i dette.

Bruk gjerne chat, ring oss på 915 06070, eller benytt kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Hvis du derimot har TV gjennom Canal Digital Kabel, må du henvende deg direkte til dem. Du finner kontaktinformasjon på https://kabel.canaldigital.no/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Lover gull og grønne skoger, men egentlig bare masse skjulte kostnader og vanskelig å komme seg ut"

Er dessverre lite positivt å si. Lovte meg 6 måneder gratis TV med for installasjon. Skulle plutselig ha 500,- pr kontakt i 3 etasjer. Etter å først ha ventet på montør i 4 uker fordi kanal digital glemte å bestille. Satt i timesvis i telefoner for å få kontakt med de. Svarte aldri, endelig fått sagt opp etter mye om å men nå. Verste dritten jeg har vært borti!

Svar fra Canal Digital Satellitt TV
24.06.2018 20.04
Vi er lei for at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er slik at fri installasjon gjelder standard montering. Det som er inkludert i en standard montering og ikke, kan du lese mer om her: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/tv-signal/hva-inkluderer-fri-installasjon/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lovet ny dekoder, nå har det gått tre uker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lovet meg ny dekoder etter 2 til 3 dager. Nå har det gått tre uker og ingen dekoder har kommet. Nytter ikke å ringe dit. Må sitte i kø i 30 minutter for så å snakke med noen som ikke vet.

Svar fra Canal Digital Satellitt TV
18.04.2018 09.21
Det var trist å høre at du ikke har fått din nye dekoder og at du opplever å ikke få hjelp. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg på nytt for å få løst dette en gang for alle. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/

Mvh,
Canal Digital Satellitt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindelaktig firma"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice som kun vil ta ting muntlig. Skal absolutt ha e-post-adressen til kunden, men gjør seg utilgjengelig selv. Etter flere forsøk på si opp abonnementet, finner de på ny dato selv senere, slik at oppsigelsestiden forlenges unødvendig. Lyver også om at de ikke har hatt kontakt tidligere, tross at det legges fram dokumentasjon. Da svarer de på noe helt annet, ny saksbehandler hver gang, vil ikke forstå. Helt håpløst å ha med å gjøre. Tragisk svindelfirma, fraråder alle å ha noe som helst med Canal Digital å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Canal Digital"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna CD. De vil forsøke å selge deg dyrt utstyr. TV signalene detter ut og du må selv betale for nye deler og reperasjon, selv om utstyret er ganske så nytt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mangler tyske kanaler"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tyskland har i mange år vært vår viktigste handelspartner. Skandaløst at det da ikke tilbys en eneste tysktalende kanal i standardutvalget. Bytt ut noen av de vulgære intetsigende amerikanske søppelkanalene med tyske sendere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindel - styr unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Canal Digital siden midt på 90-tallet. Under flytting i 2016 byttet vi til GET, da dette var mer praktisk i ny bolig. Var da midtveis i en 12-måneders avtale, men satset på at han som kjøpte boligen vår kunne overta abonnementet. Han ville ikke dette, så vi ble stuck med bindingstiden. I desember prøvde vi å si opp abonnementet, men dette var enklere sagt enn gjort. Utrolig mye vanskeligere å komme fram til de som man kan si opp abonnementet enn de som tegner, pussig...

Regningene bare fortsetter å dale ned, og her er det ingen som er interessert i å hjelpe. Etter mange forsøk ble omsider abonnementet vårt satt til stengingsdato 1.5. Da har vi betalt rundt 4000 kroner etter nyttår for et produkt vi sluttet å bruke i august. Haugevis av feilinformasjon og manglende lyst til å hjelpe. Styr langt unna!!!

Trønder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig opplæring på kundeservice, elendig produkt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå slitt med Canal Digital i 8 uker. Har ringt Canal Digital regelmessig og hver gang er det en svenske i andre enden som gjør sitt beste for å hjelpe. Men i virkeligheten er de mer opptatt av å selge på meg gratis kampanje eller telenor 15gb til mob som "kompensasjon". Nettet mitt er utrolig ustabilt, detter ut ofte og fungerer knapt til streaming/gaming. Fikk tilsendt modem som også nå har startet å streike. Fikk tilsendt tekniker som gjorde vondt verre og her sitter jeg i 2017 med ett nett som er "av og på". Servicen i den andre enden varierer brutalt, har ringt ca. 20 ganger og fått snakket med en kompetent person 1 av disse. Styr unna Canal Digital. Aldri opplevd lignende her hvor vi bor, Trondheim.

Har veldig lyst til å si noe bra, men føler meg snytt. Får overhodet ikke det jeg betaler for og må bruke mobildata de dagene jeg har hjemmekontor. Dette blir fort dyrt.

Ingeborg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk i oktober 2017 fiber fra Canal Digital. Hadde fra før av Parabol fra samme leverandør. Oppsigelse av parabol skulle visstnok skje automatisk da vi fikk installert fiber, men dette skjedde ikke. Ble trukket for parabol- abonnementet i tillegg etterpå, uten at jeg registrerte det med det samme. Fikk sagt opp det gamle abonnementet, men det var overhodet ikke mulig å få tilbake pengene for de mnd. jeg hadde betalt dobbelt opp!

Harald B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Arrogante og uvitende saksbehandlere! Uhøflige! Neste gang blir det ikke CDigitali i dette huset! Det finnes andre selskaper!

Cheyenne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig og utrolig frekk kundeservice!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter telefonrunder til Canal Digital kundeservice siden november på grunn av feilfaktureringer, løfter om rettelser og utsendelser av nye korrekte fakturaer, (noe som aldri skjedde), svimlende tellerskrittsummer som følge av utallige telefoner til inkompetent og rotete kundeservice (som jeg til slutt begynte å mistenke for å ha en avtale gående med Telenor om å holde kunden på tråden så lenge som mulig og få kunden til å ringe inn så ofte som mulig for å tjene penger på dem), ble jeg idag så lei at jeg sa opp etter å ha mottatt enda en forvirrende faktura og blitt beskylt for å ha forandret på abonnementspakken min selv, noe jeg aldri har gjort, men tydeligvis har Canal Digital gjort det uten å opplyse meg om det. Jeg ble ikke engang spurt om jeg ønsket forandringer. I avdelingen for oppsigelser ble jeg bedt om å ti stille og oppføre meg voksent da jeg fortalte at jeg var frustrert over at kundebehandlers opplysninger om fakturaen ikke stemte overens med fakturaavdelingens påstander. Jeg forsto fort at når man er kommet til det punktet at man vil avslutte abonnementet, later ikke engang Canal Digitals kundebehandler som om de vil imøtekomme kunden på noen som helst måte lenger. Så jeg ga opp, ba om å få oppsigelsesbekreftelsen skriftlig og bare håper (men basert på erfaringer, tror jeg ikke) at den siste lille tiden som kunde der løper uten flere problemer og håper jeg aldri mer hører fra dem.

Surmuler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Stort sett like elendig som RiksTV"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er relativt dyrt. De ønsker ikke å tilrettelegge for bruk av brukt utstyr, trege til å svare. Men noen lyspunkt er det, gratis parabolhode, tidvis hyggelig kundeservice. Morsomt at Canal Digital Parabol og kabel ikke kan snakke med hverandre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Det er lettere å stikke innom kongen på kaffe enn å si opp kundeforhold!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Noen treigere og dumme saksbehandlere skal du leite lenge etter... Sa opp kundeforholdet mitt den 07.09.16 men får fremdeles regninger fra dem. Når du ringer blir du satt rundt til hele bedriften.. Og en annen ting... Kun svensker som ikke skjønner norsk??
Skal aldri mer ha noe med dem og gjøre!!! Har sikkert vært kunde i 20 år... Useriøst!

Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst og elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dei lurer folk til og oppretta eit kundeforhold over salg av programvare og utstyr. I mitt tilfelle vart samtalen med seljar teken opp på band etter avtale mellom partane. Min avtale om utstyr vart ikkje levert. Eg mottok i stade utdaterte boxar og antenne eg ikkje hadde bestilt. Når eg kontakta selskapet ved motekne leveranse starta det usøriøse spelet. Dei sender stadig nye svar som ikkje vedkjenn min leveranse, med stadig nye saks.nr. Dette har pågått svert lang tid. Dei har ein strategi på kundehandsaming som omfattar att all kontakt vert sendt den som ikkje svarar på spørsmål men på noko helt anna. Ved og kontakta dei sender dei saka vidare med nytt saks.nr der ingen har ansvar for besvarelse. Slik held dei på veke og månader.

Kundetilfredshet
"I mitt tilfelle helt håpløs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt digital i mange år på avt giro på min mann sin konto. Så døde han og kontoen sperret for alt som ikke har med begravelsen å gjøre. Fikk en sms at der kanskje ikke var penger!!!!. Alle andre firma sendte da en faktura som jeg legger inn på min konto, ikke digital. Ringte møtte en sur svenske, der var ikke mye hjelp å få, kanskje hun ikke forsto, eller ikke kunne. Ringer minst mulig 5-sifrede nr. da det med venting er dyrt. Mvh Mette

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Gode priser"

Canal Digital har rimelige priser på tjenestene de leverer. Kundeservicen er helt grei, og man får svar på det man lurer på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Greie tjenester, pris og service"

Stort sett greit utvalg av kanaler for parabol. Prisen er nok grei (foreløpig) I forhold til fiberleverandørene. Begrenset utvalg av kanaler i kanalpakkene. Med en så stor aktør (Telenor) Forventet jeg bedre og variert utvalg.
Kundeservicen kunne vært på norsk. Mail korrespondanse er rotete og overfladisk. Utelukket å ringe dem på grunn av de skyhøye minuttprisene. Chat er bare til pynt. I mitt tilfelle fungerte den ikke på nesten en uke, mens jeg prøvde å kontakte dem. Fikk aldri noen forklaring / unnskyldning for det.
Når man først får snakke med dem per telefon, så pleier ting å ordne seg.
Har dobbeltgardert meg med D-Play, i tilfelle mer tull med deres tjenester, bare så det er sagt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Helt ok"

Vi har hatt Canal Digital i flere år nå og har aldri hatt noen problemer.
Vi hadde ett parabol hode som var gåen også har vi hatt en Tuner som sluttet og funke og hver gang så har Canal Digital ordnet dette fort for oss :)
Lite minus for svensk kundesupport.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Generelt ok"

Brukbart programutvalg, pris i øverste sjikt, kundebehandlig ok, men for lenge å vente for å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

At de kan sette kundene sine i en sånn situasjon i 2016 er helt utrolig. De kan jo faktisk ikke skjønne hvor prisgitt de er mtp at alt kan streames i dag, og at den type tjenester som de leverer snart er historie! Helt utrolig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig oppfølging av nye kunder, svært lite informasjon og det faktum at man må bestille nye komponenter for å få systemer til å virke er svært dårlig, førsteinntrykket, som ny kunde, er skuffende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kjempe bra Canal gode programmer"

Vi har hatt kanal digital i alle år men jeg ble lei meg når vi mistet kanalene så jeg ble kjempeglad når vi fikk de tilbake så nå kan jeg se på fire stjernes middag☺gullgraving og Alaska programmene igjen. Vil aldri ha annet en Canal digital☺.

Søk Bytt.no