Meny

Allente TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
4
av 5 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Allente TV
Filtrer omtaler
50
34
39
70
405
Sorter omtaler etter
Viser av 598 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sviktende signaler,sort skjerm."

Har fått TV kanaler fra Allente i to måneder Tidligere Atiboxkunde, men skiftet pga mangel på TV2 avtale. I to måneder med Allente har jeg i hvert fall hatt en rekke driftsavbrudd. Noen kortvarige, andre svart skjerm i mange timer. Skyldes ikke mine to TV'er. Verste opplevelsen var at skjermen gikk i sort fem minutter før avslutningen av EM finalen i håndball for kvinner.Min nabo er også blitt Allente kunde og opplever samme mangel på regularitet. Hadde aldri slike problemer med Altibox. Har Allente lovnader om "bedre tider". Hvis ikke må jeg si opp avtalen. Helge H.

Ingeborg
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Uærlig selger"

En hyggelig kar ringte og forklarte flere positive ting om Allente. Selgeren fortalte hva han het og at han ville være vår kontaktmann. Det var bare å ringe. Har prøvd å få tak i ham for å høre om når jeg skal si opp Altibox, men får ikke svar. Han sa at vi kom til å spare kr 350 i mnd med å bytte til dem. Men nå lurer jeg på om han ikke er til å stole på.

Lilleanki
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lite seriøst firma"

Synd at man ikke tar kundene sine alvorlig. Jeg har så mange klager inne ang møkkaboksen OnePlace. Denne boksen har kundeservice innrømmer store feil på og at jeg vil få ny boks. Dessverre lurte dette møkkafirma meg inn på en avtale med bindingstid. Og dem sletter tydeligvis alle loggføringer. Kundeservice er ufine og frekke.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:11
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendig ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

TV-dekoder fra Allente bestilt samtidig som sameiet byttet internett-leverandør. Internett ble montert, men dekoder dukket aldri opp. Tok kontakt i april, og ble lovet at denne skulle sendes så fort som mulig så jeg kunne begynne å bruke produktet jeg allerede hadde betalt for. Ingenting skjer, så tar kontakt igjen i starten av juni, og får beskjed om at det ikke ligger noen bestilling fra første kundebehandler. Denne nye kundebehandleren påstår på lik linje med han første, at dekoder skal å blitt levert, men lover å ordne opp. Vi er også inne på at programkortet jeg mottok noen dager i forveien ikke samsvarer med det står står på MinSide. Jeg spør videre om hva som gjøres med de månedene jeg har betalt for uten å kunne bruke produktet, hvorpå han svarer at dette gjøres opp etter at produktet er levert, så vi vet varigheten av perioden som skal tilbakebetales. Jeg mottar etterhvert dekoderen, men ingenting skjer med tilbakebetalingen jeg hadde blitt lovet. Jeg oppdager en stund senere, da jeg gjennomgikk fakturaer i forbindelse med kontakt ang. manglende tilbakebetaling, at jeg har betalt doble fakturaer i flere måneder. Den ene (av to hver måned) var på et kundenummer jeg ikke kjente til. Jeg tar kontakt med Allente og fremmer krav om tilbakebetaling og avslutning av abonnementet som ikke var mitt. Dette utgjør; 997,61,- for perioden jeg ikke hadde mottatt dekoder og 1436,63,- for doble fakturaer for Juli, August, September og Oktober. Ting tar lang tid, og jeg purrer på tilbakebetaling. I November mottar jeg 1436,63,- og dobbelt abonnement ble avsluttet, men jeg hører ingenting om månedene jeg betalte uten å ha mottatt dekoderen, selv om jeg var blitt lovet tilbakebetaling av disse flere ganger. I midten av november oppdager jeg plutselig at programkortet mitt er deaktivert, og jeg får ikke brukt abonnementet i det hele tatt. Oppdager i den forbindelse at både programkortnummer og nummeret på dekoderboksen var feil i forhold til det som fremsto på MinSide. Tar kontakt med de igjen, og nå er både dekoder og programkort deaktivert, og de finner meg ikke i systemet. Men jeg kan love at fakturaene fortsetter å dukke opp.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:11
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kristian T. J
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svikter gang på gang!"

Nå svikta det igjen med 8 minutter av EM finalen mellom Norge og Danmark. Etter mye hektisk knot med Allente kontrollen, måtte vi over på radioen for å få med sluttminuttene i finalen. Det eneste positive var at Norge vant og vi kunne se reprisen Viaplay appen på PC-en.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, betaunnskyldning"

Nok er nok, når man mister signal uten grunn midt i em-finalen. Har vært ustabilt i lengre tid, kun forklaring med at det er betavariant av appen.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Per E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"mistet håndball finalen. Allente holder ikke mål"

Ustabilt nett. Faller ut stadig. Ikke tim å stole på. Mistet håndball finale.

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:12
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
"Allente app på Samsung tv Frame"

Her har jeg kjøpt meg nytt TV og gledet meg til å få samlet streaming på en app og slippe apple TV. Færre ledninger og mindre rot. Men prøver å finne Allente appen på samsung smart hub, men den er ikke der. Jeg googler og finner til slutt ut at den ikke er tilgjengelig på nyere Samsung tv’r. Forundrer meg at ikke det blir opplyst av allente eller elkjøp der jeg kjøpte tv. Appen fungerer greit den, men får brukt den slik jeg hadde tenkt….

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:13
Hei, Så leit å høre at du ikke fant Allente appen på din TV, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi jobber med å utvikle app som også er tilgjengelig på nyere Samsung TV'er, i mellomtiden er det mulig å benytte Chromecast, en dekoder fra oss, Apple TV og andre enheter. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Oppsigelse uten tilbakemelding"

Har sendt oppsigelse av mitt abonnement til dere flere gang, blir oppringt fra kundeservice hvor dette blir bekreftet, hvor vi avtaler oppsigelse. Det kommer ingen bekreftelse fra dere etterpå som dere påstår skal komme. Fakturaer kommer som vanlig. På min side står det heller ikke noe om at jeg har vært i kontakt ned dere Når dere sendte utstyret til meg blei det sent i retur pga at dette var noe jeg ikke skulle ha og dette ga jeg uttrykk for når dere kontaktet meg ang dette

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:14
Hei, Beklager så mye for opplevelsen med kundeservice. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til på telefon 915 06070, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Parabol/satelitt-tv"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å si om tv signaler fra parabol. Har hatt perfekte signaler fra parabolen fra canal digital i snart 20 år nå 👍

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:18
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig regularitet. Ikke teksting for de med fibertilgang."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke teksting for de med fibertilgang. Dårlig regularitet. Kundeservice kun for "språkmektige". Kort sagt elendig. Vi er et helt sameie som er like i vår vurdering av Allentes tjenester. Abonnementet er sagt opp.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:19
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i oppsigelsestiden. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 mnd uten tv signaler og nytter ikke kontakte Allente,lover teknisk hjelp uten resultat så langt.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Et mareritt av kaos å få abonnement hos Allente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ansatte som ikke kan jobben sin, sender inkassovarsel på noe jeg ikke har, lyver om at de har dekoder som kan tape programmer, Sender feil dekodere flere ganger. Har til sammen sittet i telefonen vedr. problemer med Allente i ca 37 timer, fordelt på ca 2 måneder, Forbruker rådet må nå kobles inn for å stoppe dette firma Rune V.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt allente i 2 måneder nå. Og har fortsatt ikke fått tilgang til verken Viaplay eller TV2 play enda, selv om vi betaler for dette. Kundeservice er umulig å nå, og ved kontakt får man stadig beskjed om å ringe igjen senere. Desverre går det ikke ann å gi en stjerne. Så måtte bli en hel en, selv om jeg synes 279 i måneden med binding, uten att noe som hels kan benyttes i abbonomentet er forferdelig. Ender nokk med en mail til forbrukerrådet i mitt tilfelle.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20
Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ubrukelige tjenester"
2 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale om mobilt bredbånd. Det viste seg at dem ikke kunne levere som dokumentert avtalt. Skitt happens tenkte jeg, det er et langstrakt land med forskjeller. Tok telefonisk kontakt og ba om at dem tok affære - var fleksibel og forståelsesfull på om det ikke var løsning, dem la på! Skrev et uttall av e- poster og ringte. Fikk ikke svar! Men inkasso sendte dem! Klaget dem inn for Brukerklagenemda (BKN), der fikk dem kritikk for manglende info og anbefaling om frafall av alle krav. Allente svarer med å sende nytt krav. I mitt tilfelle har dem ikke en sak, så je tar den videre med rettsak. Gjør det da jeg regner med å vinne, men der er til nå 10 måneder med fanskap. Hvor mye mer vil vise seg, men Fuck You Allente, dere har møtt på kvist her. Minner om at det er samme selskap som eier Telenor. Gjett hva jeg gjør med dem på mandag!

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:21
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Jan J. B. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Stadig telefonoppringninger etter oppsagt abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg stadig ble mer og mer misfornøyd med Canal digital/allente valgte jeg å si opp mitt abonnement fra og med 01.08.21. Allerede før denne datoen begynte jeg å bli plaget med telefoner om å fortsette abonnementet hos de. Til dags dato, 04.11.22, har jeg nok blitt oppring en plass mellom 8 - 12 ganger; siste gang i dag og forrige gang i går. De bryr seg heller ikke om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg har kontrollert senest i dag at reservasjonen ligger inn. STYR UNNA ALLENTE. Det må jo være noe fullstendig galt hos Allente når de enda ikke har forstått at jeg ikke har noe ønske om å komme tilbake til et så useriøst selskap.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
"MANGLENDE OPPLYSNING OM BINDINGSTID"

Selger opplyste ikke om at det var 12 mnd bindingstid. Hadde Altiboks, opplyste heller ikke om at jeg måtte ha fiber/internett i tillegg Etter gratis periode blir da totalpris høyere

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Per A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"oneplace virker ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte oneplace da den kom for lenge siden. Den funket ikke. Fikk da byttet denne mot en fungerende tidligere box. Nå prøvde jeg igjen,,funker heller ikke denne. alle planlagte opptak blir slettet da jeg gjør som support sier, slett alle info allente. Og hvorfor må dette gjøres daglig ? Nå må jeg starte tv med forrige box. oneplace funker ikke. De få ganger oneplace starter så blir kanal listen helt feil. TV blir kun sort hver gang oneplace starter, og må startes med eldre box. Er drittlei en greie som koster mye penger. Men allente har nok med små bokstaver skrevet at vi må leve med problemene.

Mattis F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindelere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Du får ikke produktet de lover, de tar betalt og binder deg, tar ikke ansvar for tjenesten og krever betalt selv om de ikke leverer.

Morten F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde gjennom fiberleverandør…her er det score 0 på kundeopplevelse. Ingen informasjon og oppfølging. Må finne ut alt selv og min side er umulig å ligge seg på. Fikk høre nå at dette ikke er på plass før 1.desember. Snakk om å være i etterkant med kundekommunikasjon. Dette gidder jeg ikke mer

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:36
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oppstart av abonnement gjennom fiber. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Øystein S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"No blei da ein dritt Dekoder nr 2"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eg trenger tydligvis ikkje forklare igjen,om dei to siste dekodarane dåkas.Dåke har hørt det av andre og.Så då er spørsmålet?Hva skjer? Dere var jo så gode ,og har sagt at dere alltid er forann.Men nett no har da gått skikkeligt i revers pga eit par dekodere.Spark teknikeren deres spør du meg. Øystein Trofast Kunde

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:34
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med utstyr fra oss, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi vil gjerne prøve å løse dette for deg så ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Angrefrist benyttet på Allente 1 boksen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umoden boks. Ikke kompatibel med hjemmekinoanlegg. Stadig heng, resetting, svart skjerm, heng også etter booting, resetting til fabrikkinnstilling, bytte av boks hjalp ingenting. Trøbbel hver dag inntil vi benyttet angrefristen og returnerte boksen. God hjelp fra kundeservice, men til ingen nytte.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:40
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Allente App og parabol."
1 syns denne omtalen er nyttig

Appen må logges inn på smart tv hver gang den skal brukes, man må logge inn via pc eller smarttelefon hver eneste gang appen åpnes på tven. Vi har parabol i tillegg, dekoderen har ingen smart-funksjoner lengre etter i våre(2022) hvor allente bare fjernet dette på dekoderen. Vi må da kjøpe ny dekoder for smart-funksjoner og lagring...allente sier at appen er en betaversjon og vil fungere i desember...vel vi betaler for et abonnement som inkluderer en fungerende app og som inkluderer en fungerende dekoder. Dette var dråpen, abonnementet hos allentet avsluttes.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:42
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår app. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"teknisk support trykk 2."
2 syns denne omtalen er nyttig

Streamer med Apple 4k tv. og har pakken Large. Har ikke hatt Eurosport 1 og Viasat Film på programoversikten i over 3 uker.Har kontaktet spesial teknisk flere ganger, som sier de vil se på problemet og kontakte meg! De har enda ikke kontaktet meg. Jeg vil vite om når jeg kan forvente at problemet blir løst, eller om det er uløselig? Plutselig var også DR1 / DR2 / TV2 D borte, men de kom da i hvert fall tilbake etter 1 uke.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:43
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med AppleTV'en din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Christian B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å forholde seg til."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden virker ikke, har prøvd å bestille nett i over ett halvt år, men det beste jeg fikk til var at det ikke ble fakturert for bredbånd. Hoderystende at dette skal være et profesjonelt firma.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:44
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR