Meny

Canal Digital omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 7 innen
tv-selskap
34%
anbefaler
Canal Digital
Filtrer omtaler
38
28
26
29
125
Sorter omtaler etter
Viser av 246 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"lurt trill rundt av selger:((("

Ble oppringt etter å ha skaffet Altibox og fiber med tilbud om å kunne ha gratis canal digital i 6mnd + at jeg kunne fryse de siste 6mnd slik at jeg kunne bestemme meg om ett år...synes det hørt fantastisk ut (i ettertid: FOR FANTASTISK) og takket ja....og videre la selger ved sportspakken som var forlokkende når jeg ikke skulle betale noe før jeg evt bestemte meg for å fortsette om ett år. Etter å ha fått ordrebekreftelsen på mail så ser jeg at bindingstiden blir forlenget 6mnd etter 1 år...og at jeg da uansett er bundet til å betale 5000,- det påfølgende halvåret...DET SA SELGER INGEN TING OM. Slutt med kjeltringstrekene om dere vil ha kunder!!!

Morten M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Jeg vurderte å avslutte mitt abonnement hos Canal Digital. Når jeg ringte inn for å avslutte, fikk jeg et pangtilbud som gjorde at jeg fortsatte kundeforholdet. Etter dette begynte fakturastyret. Jeg får nå fakturaer på ting jeg ikke bestilte, og fatkuraer som er langt over den summen jeg fikk før. Kundeservice evner ikke å ordne opp. De er ikke tilgjengelig, må vente 7 lange og 7 brede for å få svar. Når mann først får svar er det 1000 unnskyldninger, for så å bli kastet ut av chat eller ikke få pratet med noen som kan ta en avgjørelse. Jeg har brukt alt for mye tid på dette og ikke nok med det, idag poppet det opp to nye efakturaer i nettbank. Nå påstår de at det er ført over for mye penger tilbake til meg, men jeg har ikke fått verken beskjed om dette eller noen penger inn på konto. Dette er på grensen til svindel og det er ingen som evner å fikse opp i dette rotet. Har nå bedt om å bli oppringt, men ingen ting skjer. Her er det bare å styre unna.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"One place oppdatering."
2 syns denne omtalen er nyttig

Når kommer det en oppdatering på denne maskinen slik at den kan fungere ordentlig? Dette er den tregeste maskinen jeg noen gang har vært borti. Dere bør sende et brev med en beklagelse og beskjed om at det kommer en ny maskin til alle kunder. Eller tilby alle som har kjøpt denne får pengene tilbake. Fordi? Dette er bare søppel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke til å stole på"

Flere mnd med feil på både fakturaer og TV signaler. Må betale selvom jeg ikke har tilgang til TV signalene grunnet bindingstid. Har vært i kontakt med dem i flere mnd uten bedring . Lang ventetid på kundeservice . Og alle problemene må forklares på nytt hver gang da den ene ikke vet hva den andre sier... tragisk å bruke mange timer i tlf over mange mnd uten at ti g blir bedre . Ekstremt slitsomt og vil heller betale exstra hos konkurrent med god kundeservice. ..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst firma kun ute etter penger, ingen kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo en heltidsjobb å holde liv i tv sendingen. Må jo ringe hele tiden. Prøv ditt prøv datt. Blir aldri bedre. Har vært søppel siden jeg hadde pvr dekoderen for 12år siden. De er så snille at de gir deg gratis måneder men du må binde deg for et år. Da får de iallefall pengene dine men driter i om det fungerer.

Benjamin Y. K
Kundetilfredshet
"Telefon salg"

Tror jeg har blokkert 100 forskjellige Canal Digital nummere nå de klarer fortsatt å ringe å plage meg år etter år etter år.

Svar fra Canal Digital
16.11.2020 14.47
Hei Benjamin,

Så leit å høre for denne opplevelsen, beklager så mye for dette! Slik skal det selvsagt ikke være, så vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 915 06070 eller på chat www.canaldigital.no, slik at vi kan få fjernet telefonnummeret ditt fra våre ringelister.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Parabol fungerer ikke."
2 syns denne omtalen er nyttig

Feil lørdag kveld. Kundesenter stengt :-( . Har ringt i flere dager, og fått opplyst at det skulle sendes en tekniker for å feilsøke. Ingen tilbakemelding. Traff nå (torsdag kveld) en hyggelig kundebehandler på kundeservice. Han opplyste at tekniker ikke var bestilt for reklamasjonen var ikke godkjent ennå. Ved henvendelse på mandag ble det opplyst at pga. under 1 år gammel parabol var det på garantien. Synes det er helt uhørt at det skal gå så lang tid å få hjelp. Parabolen datt ut på lørdag, nå er det torsdag og ingen ting har skjedd ennå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"One place ruteren er nesten ubrukelig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til den nye One place tuneren som skulle være sååå bra.... Forbanner meg hver dag over denne tuneren, den er treg til å bytte funksjon, og kanaler, hakker ofte både i direktesending og på opptak. Tungvinn menystyring, og man må bekrefte i hue og ræva noen ganger, før man får sett på det man vil. Sist men ikke minst, det har ikke noe med tuneren å gjøre, men hvorfor i h.... klarer dere ikke å lage et system hvor man får tatt opp hele programmer uavhengig av reklamepausenes varighet? Opplever veldig ofte at det er mange minutter reklame før programmet starter, og da stopper opptaket "tidligere", slik at man ikke får med seg slutten, utrolig irriterende. Er dette det beste dere klarer å få til i 2020?

Svar fra Canal Digital
16.11.2020 13.30
Hei Jonny,

Så leit å høre om denne opplevelsen! Slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan ta en nærmere titt på dekoderen din og se om vi får løst problemene som du opplever. Du kan ringe til 915 06070 eller på chat på hjemmesiden vår https://www.canaldigital.no/kundeservice/. Vi håper du kan ta kontakt med oss og beklager opplevelsen med dekoderen vår hittil.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Meget treg one-place dekoder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser at det ikke bare er meg som har en dekoder som er veldig treg. Noen ganger bruker en mellom 10-15 sekunder mellom å skifte kanal. Har ringt kundeservice mange ganger og svaret er hver gang at de vet om problemet, men arbeider for å løse det. Blir temmelig provosert når jeg ser hva kundeservice svarer på et tilsvarende innlegg for 3 uker siden: Svar fra Canal Digital en måned siden Hei, xxxxx Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Kjære Canal Digital, hvorfor svarer dere dette på denne siden når dere sier at dere pr nå ikke har noen løsning når vi faktisk ringer dere? (Har fulgt alle deres råd om factory-reset osv. Dette holder rett og slett ikke)

Svar fra Canal Digital
16.11.2020 13.29
Hei Rolf,

Så leit å høre at du opplever slike problemer med OnePlace-dekoderen din, beklager opplevelsen!

Det stemmer at vi opplever at kanalbytte er tregt, men da maks 5 sekunder og dette er noe som vi jobber med å løse gjennom en fremtidig oppdatering. Det skal selvsagt ikke være slik at du må vente 10-15 sekunder til kanalen byttes. Test gjerne å klikke to ganger på Google-knappen på OnePlace-fjernkontrollen, slik at bakgrunnsapper lukkes. Sørg også for at OnePlace ikke har vært påslått i over 24 timer, da det kan påvirke hastigheten til dekoderen. Til slutt kan du teste å slette dataen på dekoderen din slik:

1. Trykk på Meny-knappen.
2. Trykk OK på instillinger.
3. Trykk OK på apper.
4. Velg Canal Digital-appen.
5. Trykk OK på slett data.
6. Trykk på Meny-knappen.
7. Velg lett standby og oppdater fjernkontrollen.
8. Når "Begynn å se på TV nå" dukker opp på skjermen trykker du opp med piltasten en gang slik at "Begynn å se på TV nå" blir markert oransje. Trykk OK.

Ta gjerne kontakt med oss på nytt om problemer vedvarer på telefon 91506070 eller på chat https://www.canaldigital.no. Igjen, beklager for opplevelsen som du har hatt med OnePlace-dekoderen vår hittil.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"One place fungerer ikke lenger. Kundesenter som ifølge hjemmeside er åpen er stengt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekoder som var ny for 2 måneder siden virker ikke lenger. Menytasten virker ikke. Kundesenter opplyses være stengt. Opplyses på hjemmesiden å være oppe til 20. 00 Ringt kl 18.30. Dette er temmelig irriterende...

Svar fra Canal Digital
16.11.2020 13.12
Hei Asle,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.canaldigital.no. Vi opplevde problemer med telefonlinjen for et par uker siden, men kundeservice er åpent til 21.00 på hverdager.

Med vennlig hilsen,
Canal Digital
Asle S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Den halte og den blinde som fakturerer?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde tidligere? faktureringsperiode på 6 måneder og hadde betalt faktura for perioden 01.05.20 - 30.10.20, men i august endret jeg denne til 3 måneder og bestilte frys i perioden 01.11.20 - 28.02.21 via deres nettside da abonnementet benyttes på feriested som står ubrukt i vinterhalvåret. Mottok 21.09.20 likevel faktura for perioden 01.11.20 - 30.04.21 som jeg stoppet. Ble 5. november oppringt av en kanonselger som klarte å få meg til å bestille ny dekoder og tok da opp dette med han. Han bekreftet at det var bestilt frys frem til 28.02.21 og skulle sørge for at faktureringsperioden ved neste forfall ble endret til 3 måneder men jeg måtte betale for perioden 01.03.21 - 30.04.21, noe jeg gjorde. Til min forbauselse fikk jeg nylig en faktura i nettbanken på kr. 2673 som i følge spek. gjelder One Place boks/dekoder med kr. 1656, som avtalt pris, og kr. 1017 for abonnement Norgespakken for perioden 01.11.20 - 31.01.21!!! Gir dere imidlertid to stjerner som honnør til Kundeservice som forsøker å rydde opp i rotet som de i bakapparatet forårsaker, da rot med faktureringen har skjedd litt for ofte. Hilsen kundenr. (anonymisert)

Lars M. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Får en stjerne grunnet oneplace tuner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra service men den oneplace tuneren er noe drit for å si det pent må stadig starte den opp igjen eller så erstatter den seg selv 10-12 ganger før den vil virke..håper dere skaffer dere et bedre system hvis dere fortsatt vil ha kunder..

Svar fra Canal Digital
02.11.2020 14.54
Hei Lars,

Så leit å høre at du opplever slike problemer med OnePlace- dekoderen! Vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på vår hjemmeside https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at en kundebehandler kan bistå deg videre med feilsøking på dekoderen din. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler er kun opptatt av å trenere sakene. Jeg synes oppriktig synd på de som jobber der. Kan ikke være hyggelig når produktet som leveres er så dårlig.

Svar fra Canal Digital
02.11.2020 14.51
Hei Arve,

Så utrolig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice! Dette beklager vi for, og ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss igjen på telefon 915 060 70 eller på chat https://www.canaldigital.no/kundeservice/, i håp om at vi kan bistå deg bedre. Igjen så beklager vi for opplevelsen som du har hatt med vår kundservice hittil, din tilbakemelding vil bli tatt videre.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig TV opplevelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

En omtale til !!! Dekoder henger må reinstalere både titt å ofte. Start forfra er en vits, tror det er billigste Kina versjon som er å få. Hold dere unna canal digital. Gleder meg til å knuse bokser å antenne når bindingstid er over.

Svar fra Canal Digital
23.10.2020 13.40
Hei Terje!

Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss , enten gjennom chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din sammen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig dekoder"

Min OnePlace dekoder har vært helt forferdelig. Den lever sitt eget liv og har flere feil som kundeservice ikke greier å fikse. Jeg har, etter lang tid, endelig blitt lovet en ny. Elendig service!

Svar fra Canal Digital
23.10.2020 12.55
Hei!
Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper at problemene som du har opplevd løses med den nye dekoderen din.

Hilsen Canal Digital
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløse å få noen gode anbefalinger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Håpløst selskap nytter ikke å sette sammen ønskede pakker. Kommer til å bytte så snart det er mulig

Svar fra Canal Digital
23.10.2020 12.15
Hei Oddbjørn!

Det stemmer at det ikke er mulig å legge til enkeltkanaler inne hos oss, men du kan velge mellom en rekke ekstrapakker for å utvide og tilpasse innholdet i abonnementet ditt. Mer om ekstrapakkene som vi tilbyr kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kanalpakker/alle-kanalpakker/

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Treigt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gått en måned nå fra varer og installatør kom,manglet deler,kom ikke til avtalt tid,og det gjorde heller ikke installatør,tatt opp via tlf,men her sitter jeg da😤

Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Parabolboks med opptak som jeg fekk i sommer er det bare problemer."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått svar fra Canal digital , det er bare å ta kontakt med kundeservice så skal alt ordne seg, når man har ringt kundeservice kanskje 10 ganger på under et år ,ser det ikke ut som det å ordne opp står serlig høyt..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Verdens tregeste tuner!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt går kjempetregt. Kanalbytte går tregt. Bruker alt for lang tid på alt uansett hva du vil bytte til. Kjempedårlig!!

Svar fra Canal Digital
25.09.2020 07.51
Hei, Svein.

Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke kjøp den one place tuneren den gamle hvite er bedre nå du ikke har nett til kobling bare tull og bruke så mye på no som ikke er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Telefonterror"
1 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital gir sig ikke. Det skal de ha. Siden jeg flyttet inn på nåværende adresse for ca 2 år siden har jeg blitt oppringt minst 20 ganger. Ganske slitsomt ettersom vi ikke engang har TV - noe som jeg forteller dem hver gang de ringer. Inklusive at jeg ikke er interessert og at de kan slette meg fra deres register. Med tanke på fremgangsmåten de bruker for å verve nye kunder vil Canal Digital være det absolutt siste selskapet jeg blir å kontakte hvis vi en dag skaffer oss TV.

Svar fra Canal Digital
25.09.2020 07.51
Hei, Johan.

Beklager så mye for dette, vi ønsker så absolutt ikke å ringe for mye. Du er varmt velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice enten via vår facebook side, chat på vår hjemmeside: https://www.canaldigital.no eller telefon 915 06070 slik at vi kan legge inn og fjerne ditt telefonnummer fra alle våre salgsregistre, igjen, beklager så mye for dette!

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke kontakt med teknisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år. Men etter at en av våre dekodere ble ødelagt av en oppdatering får jeg ikke hjelp, jeg satt å så på oppdateringen som rullet over skjermen før det låste seg fullstendig. Førstelinje hjelp på chat og facebook bare sender meg til å ringe kundeservice. Og når en ikke får svar etter 1 times venting orker jeg ikke mer. Og kundeservice skjema er ikke aktivt pga korona? En kan vel ikke legge skylden på korona i månedsvis! Skulle ønske CD hadde en slik tilbakeringing funksjon. Så om noen vet hvordan man resetter fullstendig en HD PVR 5720-SX som er helt låst og ikke reagerer på noen ting og ikke på fjernkontrollen også så er jeg takknemlig, eller kanskje CD kunne lagt ut en fremgangsmåte på Facebook i så tilfelle. Og husk at dekoderen ikke tar signal fra fjernkontroll eller egne knapper, må slås av med å dra ut kontakt.

Svar fra Canal Digital
25.09.2020 07.51
Hei, Knut.

Beklager så mye for disse problemene med din dekoder og dine opplevelser med vår kundeservice, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Det er dessverre slik at grunnet Koronasituasjonen så er ikke vårt kontaktskjema i bruker per nå grunnet redusert kapasitet her hos oss. Vil anbefale deg å kontakte vår kundeservice via telefon 915 06070 slik at de kan hjelpe med en full reset av dekoderen som man gjør via selve dekodere, ikke fjernkontrollen og om det er noe galt med din fjernkontroll så kan de også sende deg en helt ny en slik at vi får ordnet opp i dette. Igjen, beklager så mye for disse problemene du har opplevd her hos oss.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ikke å anbefale!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Anbefales ikke i det hele tatt. Slett kundebehandling. Og når en står med 2 dekodere og antenne en aldri får returlapp på. Og så får beskjed behold de bare å selg. Når en skal selg får en ikke selg lell. BARE KAST DE. Miljøvennlig er de da heller ikke. Og en ble og nedringt da de forhørte seg støtt og stadig om en var fornøyd med de. Pakkeløsning bestilte vi. Signal langt uti huttiheita i skogen. Men ikke i by. Så ble ikke brukt. Noe vi ga de gjentatte beskjed om. Ble montert opp i huttiheita men å få slått på og få inn kanaler som en strevde med satt en timesvis med å få hjelp til pr telefon. Endelig trodde en. Neste morgen samme problem. Fant på ett forum enkelt ut hvordan å få kontakt mellom tv og fjernkontroll!! Noe de burde kunne hjulpet med. Så nei takk til canal digital...

Svar fra Canal Digital
25.09.2020 07.51
Hei, Rita.

Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Det er slik her hos oss at alt utstyr våre kunder får eller kjøper av oss er det de som eier, det er ikke slik at man leier utstyr her hos oss, så dette utstyret er det da mulig å selge videre. Alt man trenger å gjøre er at de som kjøper utstyret tar kontakt med oss slik at vi kan overføre utstyret over til dem, slik at de kan ta det i bruk, dette betaler man ingenting for å få gjort.

Beklager så mye at dere ikke fikk denne hjelpen dere trengte via vår kundeservice, vi ønsker alltid å hjelpe så godt vi kan og dette er noe vi jobber med å forbedre oss på hele tiden, beklager igjen her.

Hilsen Canal Digital
Jørgen B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Oneplace og generellt elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk på juksetilbud på en tv, har plagdes i ett år med sendinger som faller ut og hakking på lyd å bilde enda jeg har 100 m/bit linje, var ikke hos dem feilen lå, heldigvis er bindingstiden ute og jeg har sagt opp. Si opp før bindingstid når tjenesten ikke fungerte holdt ikke

Svar fra Canal Digital
25.09.2020 07.50
Hei, Jørgen!

Det var leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her med oss, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Beklager så mye for dette. Når man oppretter ett nytt abonnement her hos oss så er det alltid 12 månedersbinding på abonnementet, dette er standard for alle TV distributører her i Norge. Igjen, beklager så mye for disse problemene du opplevde her hos oss.

Hilsen Canal Digital
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved oppringning til teknisk hjelp, får man en uvitende kundebehandler første gang, og en mer oppegående kundebehandler neste. Ingen kunne hjelpe! Det skulle bare byttes til et nytt parabol-hode! Etter mange forsøk og ulike råd,( som ikke virket), ble mannebeinet lei, og sa opp hele abonnementet. I mellomtiden ble annet system valgt og bestilt. Først da dette ble sagt opp, ja da kom tilbud om gratis montør!!! Etter oppsigelsen kom det e-post om å betale for to mnd etter at skjermen ble svart! Ved klage, ser det ut som at det vil holde med en mnd betaling, men da skulle de ha betaling for frakt av parabolhode i tillegg! Er det mulig ? Ja, det er det!

Svar fra Canal Digital
16.07.2020 16.20
Hei Liv!

Det var ikke kjekt å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse med oss. Det er selvfølgelig leit å høre at problemet med parabolhodet ikke ble løst i første omgang. I utgangspunket, ut ifra våre avtalevilkår, er man ansvarlig som kunde for å opprettholde signaler for signalmottak. Om man skulle ønske assistanse med installasjon av parabol eller dekoder, så kan vi alltids bestille en montør som vil gi våre kunder et års signalgaranti. Det er godt å høre at vi kom frem til en løsning med kreditering av en måned samt. fri installasjon av parabolhodet. Om dette skulle være ønskelig å ta imot er du varmt velkommen til å kontakte oss på telefon 915 06070 eller på chat på vår hjemmeside https://canaldigital.no.

Hilsen Canal Digital
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR