Allente TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ber Allente gang på gang med å slutte å ringe meg, men det gjør de ikke. Rett og slett telefonterror og kjøpspress.
virker 60% av tiden å gjentakende feiler med fakturering. Blir lovet ting som sumo og Viaplay inkludert men det dukker opp som ekstra på faktura. nettsiden ligger ofte nede og ofte problemer med å cromecaste fra mobil. populære programmer er ofte vanskelig få tilgang til, kan virke som en form for bruker begrensing.
Dekoderen virker dårlig, må dra ut strømmen flere ganger daglig for at den skal virke. Det er også stadig melding om at vi ikke har tilgang til kanalen vi vil se, og å starte noe fra ukesarkivet virker bare av og til ...
Elendig kundeservice. Elendig tjeneste. Pass for all del på at du ikke sender oppsigelse på Mail, for den blir ikke godtatt.
Tok abonnement sammen med kjøp av tv da det var bra tilbud. Bindingstid var 31.11. Først va jeg overrasket da jeg fikk faktura den 15.oktober!!! for å betale for desember måneden. Prøvde å si opp abonnementet med en gang, men siden jeg hadde bindingstid det var ikke mulig. 1.desember klarte jeg å si opp abonnementet, men oppsigelse skulle begynnes 01.02. Så måtte betale for 2 måneder ekstra. Tjenestene som tilbys er ubrukelige og det er skamt dyrt. Kundeservice irriterer med å prøve å beholde deg som kunde med alle mulige måter. Konklusjon: betaler for tjenester som er ikke i bruk og tven ble altfor dyr totalt.
For det første er tjenesten i seg selv en sørgelig sak. Koblingen mot inkluderte tjenester fungerte aldri, så endte opp med å betale for disse i tillegg til slutt. Når jeg skulle si opp abonnementet, måtte jeg først vente til bindingstiden var ute - ergo kan man legge på en måned til, så minstetiden er altså 13 mnd. Etter oppsigelse får jeg allikevel faktura for måneden etter oppsigelsesmåneden er over, og kundeservice sitt svar var at "Faktura vil blir reversert når oppsigelse trer i kraft 01.01.24.". For et opplegg, styr LANGT unna.
Veldig dårlig kunderservice. Har prøvd på et abonnement, men dette er veldig vanskelig å si opp. Vart lurt av ELKJØP til å kjøpe et abonnement, og lovet at dette skulle automatisk stoppe etter 6 mnnd. Dette skjedde ikkje. Det er veldig vanskeleg å seie opp abonnementet. Du kan IKKE si opp via MINSIDE, ei heller via chat funksjon. DU må ringe til kunderservice og der er ventetiden over en time!
Prøvde å si opp abonnementet flere ganger. Fikk ja det skulle ordne seg over telefon men ingenting skjedde, prøvde så på mail og der ble jeg ignorert. Selv etter jeg endelig fikk avsluttet fortsatte fakturaene å komme. Værste kundeservice jeg noen gang har opplevd. Det hele startet med en kampanje på gratis prøvetid som ble kortere enn jeg ble lovet, og de kom seg unna med det sa jeg ikke hadde det skriftlig. Hold unna
Ringte og utga seg for å være min gamle leverandør som bare skulle bytte eksisterende dekoder. Installatøren kom, og skjønte ingenting da Allentes dekoder ikke var på plass. En beklagelse og løfte om ikke å sende flere fakturaer kom fra Allente. Men fakturaene kommer, selv om intet er levert.
Det er jo umulig å få sagt opp abonnemenet. Har bindingstid, så jeg ringte i god tid før bindingstiden gikk ut. At man må ringe for ordne dette i år 2023 er bare helt utrolig. Når jeg ringte var det 30 min ventetid i køen. Så ble jeg tilbudt til å bli oppringt og du holder din plass i køen. Men ingen ringte tilbake. Så har dette gått i glemmboka, og jeg må betale for noen ekstra måneder. Dette er horribelt. Så kontaktet jeg dere om kjøp av abonnement, da ringte dere tilbake etter 1 min. Kommer aldri til å anbefale Allente til noen.
Har ikke hatt TV men må gå gjennom laptopp.LOvet hjelp m innstalasjonn for ca ett år siden Ingen kom' La på prisen nylig til over 425 og påstod at det var sluu på kampanjen? Fikk endellig sagt opp Prøvde flere ganger den ene gangen i iver 3o minutter uten å få svar Da jeg endelig kom igjennom så skulle demdem ha betalt for oppsigelsesmåneden + en måned til Jeg har ikke hatt TV men var nødt til å gå via PC og tlelefonb Ingen forståelse Nå er jeg endelig kvitt men må betale i oppsigelsesmåneden hvis ikke truet dem med inkasso Nå skal jeg få mine søsken til å si opp også Dette er bare dritt
Betaler fortsatt for allente selvom jeg har sagt opp… money wasted thanks! Allente < alt annet
pga borettslaget oppsigelse av Canal Digital i fjor 2022 sto valget kun mellom RiksTv og Allente, vi valgte Allente med tilbud på kr. 299.- første år så kr. 329.- etter 1 år. Nå er neste faktura på kr. 599.-, 100% prisøkning... Oppsigelse er sendt
Elkjøp selger abonnementer fra allente med rabatt med TV'er, man får en pris for 6mnd på 1645,- denne prisen er ikke reell! For min del blir prisen 1836,02 før bindingstiden er slutt. Så styr unna disse svindlerne!
De ringer deg og gir deg det tilbud uten bindingstid. Får forklart hvor mye det blir første mnd og hvor mye det blir de påfølgende måneder. Understreker at det ikke er bindingstid på tilbudet. Du kan når som helst si opp abonnementet. Måneden etter får du regning for flere måneder med abonnementet som skal betales på forskudd. Utspekulert.
Vi kjøpte ny smarttv etter flytting, og skulle ha tilgang til tv. Valgte Allente, og ringte de for å bestille abonnement. Da fikk vi beskjed om å kjøpe Allente1-boksen. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg i dag at boksen var unødvendig- bare å bruke appen inne på tv. Men dere viser ingen vilje til å ta boksen i retur. Ser frem til å si opp abonnementet om 5 mnd!