Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig raskt og god kundeservice, enkelt og oversiktlig app, som gjør at man har full kontroll over databruk , sentralbord og kan med enkle grep endre innringer-køer, visningsnummer osv.
Hei Bente, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Eg vart i dag ringt opp av Phonero om mulighet for å få bedre deal på mitt mobilabonnement i mitt ENK. Det endte med at eg ikkje skiftet fra leverandøren eg har i dag, men du verden for ein fantastisk person som ringte! Hjelpsom, åpen, og viste meg side på nettet for å kunne sammenligne dekningsområdet til Telia og Telenor akkuratt her som eg oppholder meg best. Så tusen takk for ny kunnskap og refleksjoner!!
Hei Laila, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi er her hvis du skulle ønske å bli kunde i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Jeg har prøvd flere selskap som opererer i lavprissegmentet på bedriftsmarkedet, og phonero er første selskap jeg benytter hvor jeg får følelsen av at kundebehandler fokuserer på å hjelpe meg fremfor å bli kvitt henvendelsen. Ved førstegangs henvendelse på forskjellige problem har jeg fått svar på det jeg har lurt på uten å måtte kjempe meg gjennom en mur av førstelinje.
Hei Truls, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
God erfaring med kundeservice! De svarer raskt og hjelper meg kjapt og greit med det jeg trenger hjelp til.
Hei Anette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Stort sett ingen problemer og alltid hyggelig kundeservice når jeg trenger det.
Hei Herman, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Raskt svar og hyggelig hjelp.. Slippe å vente altfor lenge på at dere tar telefonen.
Hei Rigmor, Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Min kone driver en liten enmannsbedrift og fikk tilbud om et bedriftsabonnement fra Phonero, kr. 259 pr. mnd + mva for 12 GB. Nå viser det seg at Phonero fakturerer kr. 230 ekstra pr. mnd for 12 GB + et påslag for hver gang man bruker Bank-ID for mobil. Dette ble det ikke opplyst om i samtale med selger. Først etter at man trykker bekreft på ordrebekreftelsen kommer det en oversikt hvor det står at det er 2 års bindingstid. De øvrige kostnadene kommer først til syne når fakturaen kommer. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være brudd på markedsføringsloven.
Hei Øystein, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero