Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 695 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 695 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 695 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
326
211
130
135
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grei overgang

Omtale av  Atle

Fungerer greit. Skiftet fra Telenor. Alt ser ut til å virke

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.04.2024 10:52

Hei, Atle Så kjekt å høre at alt bare har fungert som det skulle! Det skal jo tross alt være enkelt å bytte til oss, og fiberlinjen er jo akkurat den samme som du har hatt tidligere 🤗 Har du noen spørsmål om abonnementet, er det bare å ta kontakt så står vi klare til å hjelpe 😄 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Jeg er fornøyd

Omtale av  Ole K

Overførsel til dere gikk uten problemer. God info i forkant.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.04.2024 10:50

Hei, Ole K Tusen takk for at du legger igjen til tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å lese at du er fornøyd, ikke minst kjekt å se at du gir oss full pott på kundeservice 🤗 Har du noen spørsmål om nettet fra oss, står vi klare til å hjelpe! Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Dekning i huset

Omtale av  Arnstein B

Det er dårligere dekning i huset en det Telenor hadde

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 11:11

Heisann, Arnstein B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ved å bytte til NextGenTel får du beholde akkurat samme fiberlinje, men til en billigere pris! Så kjedelig at du opplever dårligere dekning nå enn før du byttet til oss, det må vi jo få undersøkt nærmere og gjøre noe med! Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på telefonnummer 98707979, så får du hjelp fra en medarbeider med god teknisk kompetanse 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Misfornøyd

Omtale av  Geir I. S

Alt skulle være klart til bytting, har fått tilsendt en ruter som ikke virket, må vente 5 dager på ny, ikke bra

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.04.2024 08:28

Hei, Geir I. S Så kjipt å lese at du er misfornøyd, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok! Her må vi legge oss flate å beklage for at ting ikke gikk som de skulle ved oppstart ettersom du skriver at du har fått en ruter som ikke virket.. Jeg håper vi får rettet på det dårlige inntrykket, og at du raskt kommer deg på nett. Om det er noe vi kan hjelpe med i mellomtiden, når du oss på 98707979 så skal vi stå klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ikke som lovet

Omtale av  Andreas K

Får ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 12:51

Hei, Andreas K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no 🤗 Så kjipt at fiberen ikke fungerer som den skal, dette må vi få gjort noe med! Det kan være flere mulige årsaker til hvorfor hastigheten ikke fungerer som den skal. Vi ønsker at du tar kontakt med oss, enten på Chat via MinSide eller ringer oss på telefonnummer 9807979, så vi får sett på saken og nøstet opp i problemet 🙌 Din opplevelse som kunde hos oss er viktig, jeg håper du tar kontakt med oss og at problemet du opplever med lav hastighet løses snart! Ønsker deg en riktig god mandag 😊 Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd kunde.

Omtale av  Roger J

Fornøyd, det svarer til forventningene. Dekningen er god

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 11:08

Hei, Roger J Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi er svært glade for å få deg som kunde hos oss 🤩 Så kjekt å høre at du er en fornøyd kunde, vi skal jobbe på videre for at du skal fortsette å være akkurat det! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

kunde oppfølging

Omtale av  Nils P

Dårlig support vanskelig og komme i kontakt med , dårlig kunde oppfølging , Internett linjen er veldig viktig for meg, og derfor viktig at det følges opp

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 11:05

Hei, Nils P Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjedelig å se at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha byttet til oss. Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være 😨 Vi jobber alltid for at det skal være raskt og enkelt å komme i kontakt med oss, og få hjelp til det man lurer på! I perioder vil det være ekstra stor pågang til oss, og da kan man dessverre møte på noe ventetid. Men det å se at du i tillegg har fått dårlig oppfølging er et stort tegn på at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet! Jeg kan nok ikke se flere detaljer angående hva det er som har feilet fra vår side ut fra denne kommentaren, og vi skulle jo gjerne hatt flere detaljer for å se hva vi kan gjøre bedre fremover 😊 Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss enten via MinSide eller telefon, sånn at vi kan få et større innblikk i saken, ikke minst at vi kan hjelpe videre om det fortsatt ikke fungerer som det skal hos deg! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på å gjøre det vi kan for at du skal bli mer fornøyd som kunde hos oss fremover 💚 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ellers fornøyd.

Omtale av  Sigurd

Mangler opplysning om distriktsendingen. Måtte selv be om slike opplysninger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 10:52

Hei, Sigurd Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Takk for din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med oss og takk for tilbakemeldingen om direktesending, det betyr at vi må bli enda flinkere til å dele informasjon rundt dette! Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, håper vi du tar kontakt 😄 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Bytte av internett fra Telenor til NextGentel.

Omtale av  Olechristian N

Tilknytningen til nytt WFI opplegg med DECO 55 router gikk greit. Jeg fikk imidlertid ikke koplet til skriveren. Måtte omorganisere mitt kontor slik at jeg fikk koplet til skriver med kabel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 10:02

Hei, Ole Christian N Tusen takk for at du ville bli kunde hos NextGenTel og for at du legger igjen din opplevelse av overgangen til oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at det gikk fint med nytt WiFi utstyr fra oss. Det hadde jo vært enda bedre om skriveren hadde koplet seg rett på ny WiFi, men jeg håper i det minste at omorganiseringen du måtte i gang med til syvende og siste resulterte i et mer praktisk kontor 😅 Jeg satser på at alt fungerer som det skal nå, har du spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Rimeligere og god leverandør

Omtale av  Andre K

Nettet var oppe og gikk faktisk dagen før avtalt. Men avtalen var også at vi ville ha samme hastighet som tidligere leverandør men fikk deres tregeste. Mener jeg ble fortalt rundt 900kr mnd for samme hastighet som forrige leverandør. Nettet funker greit, men kan hakke litt innimellom, så vurderer å oppgradere hastigheten.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.04.2024 10:47

Hei, Andre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🥳 Godt å høre at nettet var oppe å gikk når det skulle! Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilken hastighet du hadde fra før, og hvilken du har fått fra oss. Det viktige er at vi finner den hastigheten som er optimal i forhold til bruken i din husstand! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss på Chat eller på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe med å finne den hastigheten som passer best hos deg 😄 Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig bra.

Omtale av  John H

Jeg hadde 200/200 fra telenor og betalte for dette. Har nå 50/50 fart og det er plenty til vårt forbruk. Og mye billigere. Dere hadde en flink selger.Veldig bra.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 13:58

Hei, John H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å lese omtalen du legger igjen om oss! Det er viktig for oss at våre selgere sammen med kunden prøver å finne den hastigheten som passer best i husholdningen, sånn at du ikke betaler for hastighet du ikke trenger! 🥳 Har du noen spørsmål om abonnementet fra oss trenger du ikke å nøle med å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Bedre wifi

Omtale av  Mindor H

Betydelig bedre wifi i huset. Noe uvant å orientere seg i kanalvalgene, men det går seg til.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 13:55

Hei, Mindor H Tusen takk for at du tar deg tiden til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Det setter vi stor pris på 🤗 Veldig kjekt å se at du har fått betydelig bedre WiFi i huset etter du byttet til NextGenTel, satser på du blir fornøyd med orienteringen på TV når du venner deg til vår løsning 😄 Ønsker deg en riktig fin dag og vil takke deg for at du velger internett NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ryddig leverandør

Omtale av  Bjørn R. K

Ryddig levering og informasjon, svært god support,

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 12:53

Hei, Bjørn R. K Tusen takk for hyggelig omtale, veldig kjekt å se at du gir oss full pott på Kundeservice og opplevd hastighet 💚 Har du noen spørsmål om ditt abonnement, er det bare å ta kontakt 🤗 Vi takker så mye for at du velger internett fra NextGenTel! Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Veldig fornøyd med alt, så langt.

Omtale av  Torill

Veldig stabilt,. Har aldri hatt noe trøbbel med det

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:13

Hei, Torill Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så stas å få høre at du er veldig fornøyd med nettet vi leverer hjem til deg, og vi skal gjøre jobben vår så godt vi kan for at du fortsetter å være like fornøyd fremover. Vi er glad for å få deg som kunde og takker for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel

Fritidsbolig

Omtale av  Anne

Alt fungerte greit etter oppkobling - både nett og Tv. Dette er en fritidsbolig og har ikke brukt den siden oppkoblingsdatoen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 15:00

Hei, Anne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel i din fritidsbolig 🙌 Helt topp at det fungerte som det skulle etter oppkoblingen! Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss! Ønsker deg en riktig god helg 💚 Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hastighet står ikke til forventning.

Omtale av  Ingar R

Forespeilet samme hastighet av selger som jeg hadde hos Telenor 500/500 fikk 100/100 ikke fornøyd. Har klaget på dette fikk beskjed om at jeg skulle få tilbakemelding på dette, ingen har tatt kontakt . Regner med at jeg må kontakte dere igjen. Vurderer å gå tilbake til Telenor.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 14:58

Hei, Ingar R Tusen takk for at du legger igjen tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du opplever å få en annen hastighet enn hva selger har forespeilet 😰 Da har vi ikke gjort en god nok jobb.. Bra du allerede har sendt oss en sak på dette, for dette vil vi jo gjerne se nærmere på! For oss er det viktig at selger i samarbeid med den som bestiller prøver å finne akkurat den hastigheten som passer best i husstanden, sånn at vi kan anbefale en hastighet hvor man verken betaler for en hastighet som er for lav eller mye hastighet som man ikke har behov for! Håper du allerede er svart opp på klagen du skriver at du har sendt oss! Og ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål, vi står klare til å hjelpe om du ringer oss på 98707979 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR