Det lønner seg å sammenligne
NextGenTel Bredbånd
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Les alle 31 omtaler og erfaringer om NextGenTel Bredbånd

31 omtaler
NextGenTel Bredbånd
Rangert #11 av 11
innen bredbånd
Dårlig
1,9
AV 5
1,4
Kundetilfredshet
Forferdelig
1,6
Kundeservice
Dårlig
1,9
Opplevd hastighet
Dårlig
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 31 omtaler om NextGenTel Bredbånd sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
NextGenTel Bredbånd?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av NextGenTel Bredbånd
Hva synes du?
"Sprøeste jeg har opplevd av kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5

Først bestilte jeg bredbånd via internettsiden. Jeg fikk aldri noe bekreftelse på epost, så jeg kontaktet kundeservice. De fant heller ikke noe bestilling, men fortalte om tekniske problemer og ba meg vente å se om det kom en bekreftelse i løpet av dagen. Den kom aldri, så jeg ringte de neste dag for å gjøre en manuell bestilling. De lovte der at jeg ville ha bredbånd i løpet av 3-4 uker. Jeg fikk aldri noen bekreftelse på epost, men fikk en epost om at de hadde opprettet konto på nettsiden til meg.

Etter 1, 5 uker begynte jeg å uroe meg over om bestillingen virkelig hadde blitt registrert. Jeg ringte derfor til kundeservice. De fant ingen bestillingen, men lovte å se på saken og ringe meg neste dag. Neste dag ringte ingen kundebehandler, så jeg ringte til de selv. Der snakket jeg med en person som igjen ba meg vente fordi han skulle undersøke saken. Denne personen ringte meg opp igjen og fortalte at alt var i skjønneste orden. Denne gangen ble jeg fortalt at jeg måtte vente 4-6 uker.

Etter en ny uke med venting begynte jeg igjen å uroe meg fordi jeg ikke fant noen bestillingen på kontoen min. Jeg tok derfor på nytt kontakt med kundeservice. De fant på nytt ikke bestillingen min. Etter litt ventetid fant de en bestilling, men fortalte at det så ut til at noe hadde skjedd og prosessen hadde stoppet opp. De fortalt så at jeg måtte vente 2-4 nye uker.

Dette er det villeste jeg har opplevd av kundeservice. Hvordan går det at å ikke klare å motta en bestilling etter så mange henvendelser? Jeg har nå gitt opp og avsluttet hele prosessen. Dette selskapet er umulig å stole på. Styr unna!

"Dårlig service. Av og til 2 mbps (Oslo Senter!!!)"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Mvh B
HAR BYTTET SELSKAP

Hadde dårlig service. Av og til fikk 2 mbps gjennom bredbåndet. Om du ønsker å si opp, må gi 1 mnd oppsigelsestid og betale for retur av utstyr.

"Treg og lite hjelpsom kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Simen A
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

NextGenTel fremstår svært hjelpsomme når du ønsker å bli ny kunde, men det stopper der. Etter at mitt kundeforhold ble opprettet har jeg hatt store problemer med å få hjelp til oppdukkende problemer, hvor spesielt chattefunksjonen skiller seg ut som helt ubrukelig. De bruker gjerne flere timer på å svare, og da kommer de med unnvikende svar som ikke hjelper meg noe videre. Derfor byttet jeg etter hvert til en konkurrent, selv om jeg var innenfor bindingstid. NextGenTel ringte noen dager senere, og nærmest truende opplyste om at jeg hadde blitt lurt hvis jeg trodde jeg kom til å få bedre tjenester av konkurrenten. Da jeg forklarte at jeg var klar over at tjenestene var de samme, men kundeservicen mange hakk bedre, la de plutselig på.

Dessverre glemte jeg å skru av AvtaleGiro, og fem-seks måneder etter oppsigelsen hadde det kommet inn en faktura fra NextGentel for alle disse månedene. Den var mao. på godt over 2000 kroner, og ble trukket fra konto før jeg rakk å oppdage det. Neste måneds faktura lå også inne til betaling, men den fikk jeg fjernet. Jeg tok kontakt med NextGenTel for å høre hva som hadde skjedd, og fikk opplyst at de skulle opprette en sak på det. Nå har det gått mer enn seks uker siden jeg først tok kontakt med dem om denne saken, og jeg har fremdeles ikke fått igjen pengene mine. Hver gang jeg prøver å følge opp saken sier de at "dette skal vi fikse", eller at pengene "skal utbetales snarest".

NextGenTel hadde aldri godtatt at kundene brukte så lang tid på å betale det de skylder, så jeg synes det er utrolig at de tillater seg å gjøre det når det går andre veien.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dårlig hjelp og internett"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Repsil
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Internetten virket bra når den først virket. Men nå detter den ut hele tiden og fikk ikke så mye hjelp på kundeservice heller. Har hatt bra internett fra dem i veldig mange år. Og nå kan de plutselig ikke levere hastighet de reklamerer for.

"Er det Norges dårligste kundeservice?"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Roger B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Jeg ble kunde tidlig i desember 2016. Selv etter over 15-20 chat klarte de ikke å gi TV-signal før det var gått 20 dager. De sa de ikke ville installere før "reklamasjonstid" var gått ut. Det sa de ikke noe om da vi bestilte. De gav fan i om vi ble uten TV i julen

Jeg kan ikke se at de har definert kvalitetsmål for in kundeservice. Alle jeg kjenner som har NextGenTel er sjokkert over deres elendige kundeservice.
Det som kan bli bedre er: TV-sigal skal iverksettes innen 10 minutter etter at formaliteter er i orden. Det er kun å trykke på en knapp, som oftest.

Når et abbonement har vært stoppet og alt er oppgjort, da skal signal etableres innen 10 minutter.

Det ER ingen i bransjen som holder på slik som dere. TV og nyheter er en dal av dagliglivet. Jeg kommer ALDRI til å anbefale NextGenTel til noen. Tvert imot. Jeg vil fraråde alle å tegne avtale med dere.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Elendig kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Stine
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Sitter i telefonen med jevne mellomrom, i timesvis med nextgentel, fordi tv-signalet kommer og går. Møter da mange kundebehandlere som gir inntrykk av dårlig fagkunnskap. Blir satt videre til nye hele tiden, og ofte skylder de på brukerfeil hos meg når de ikke klarer å løse problemet, selv om f. eks signalet plutselig har falt bort for så å komme tilbake av seg selv etter alt fra timer til dager.
Dessverre har de monopol på fiber i mitt område.. Kommer til å kvitte meg med de det sekundet det kommer en annen leverandør i området.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dårligste kundeservice som har sett"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Ziad
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Det er mye brutt på linje hele tida og dårlig kundeservice for å hjelpe må vente i en time og ringe tilbake funksjon fungerer ikke.

"NextGentel Dårlig kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Manfred
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig kundeservice. De er ikke der for å hjelpe men er der for å suge mest mulig penger ut av deg. Får dem til å bekrefte det dem lover på email.

"Sta og lite medhjelpelig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Kim
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Du veit hva som er galt og sier det til personen du snakker med. Men de nekter for at utstyret deres er defekt. Når de først erstatter den så er det med en dårligere modell. Dårlig t service...

"Ikke bra"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jesper J
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Det er nok det dårligste internet man kan velge man får ikke hva man betaler for og nextgentel gør ikke noget for og forbedre dette, de er rett og slett ligeglade.

"Dårlig bredbånd"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Mari
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Byttet bredbånd fra Telenor til nexgentel for seks måneder siden. Vi ble lovet billigere og raskere nett. Men vi får ikke hastigheten som vi betaler for, og routeren slår seg av flere ganger i timen. Veldig irriterende! Har hatt kontakt med kundeservice gjennom chat, som sier de skal oppdatere routeren slik at problemene blir løst. Men routeren slår seg fortsatt av. Vurderer sterkt å bytte tilbake til Telenor, der var det stabilt nett hele tiden.

"Ingen service"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Anonym
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Har vært kunde i 7 år. Ved problemer vises det ikke tegn til å ville hjelpe. Bryr seg ikke om jeg har nedetid. Hardwaren de har levert er av laveste kvalitet. Eneste grunnen til at jeg og mine naboer, som også mildt sagt hater NextGentel, er at det er en 10 års avtale med de som bygde ut. På telefon nå. Helt håpløst.

"Bra bredbånd med gammalt ledning. Super service"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Hadde problem med linja. Veiutbygging (?) førte til hastighetsproblemer. Servicechat prøvde å hjelpe, men klarte det ikke. 2 dager senere monteur i huset som prøvde seg også. Viste jeg at det er et større problem med kabel ute som blir fikset dagen etterpå! Nå enda større fart enn før. Superrask og hyggelig service. Kan ikke fortelle noe negativt. Og som tysker leter eg etter noe som gir grunn til å klage.. ;) Håper bare at de har snart nok penger til å bytte gamle kobberledninger mot fiber... Men ellers.... Veldig bra service.

"Bare rot, styr unna"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Øystein S
HAR BYTTET SELSKAP

Sa opp mitt abonnemet i Desember 16, oppsigelsestid ut Desember og Januar. Fikk likevel regning for Februar, ringte kundeservice og de beklaget, regningen kunne jeg bare se bort fra, men fikk snart purring for at denne ikke var betalt, ringte igjen og fikk ny beklagelse, fikk så en efaktura på 0,00 kr som måtte godkjennes i nettbanken???

En gammel utdatert ruter jeg hadde hatt en del år måtte jeg returnere, og ca 1 mnd etter at de beviselig hadde mottatt den etter sporingsnummer, fikk jeg flere mail og meldinger om de ikke hadde mottatt ruteren. Har aldrig opplevd et mer rotete firma.

"Elendig!"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Daniel
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

De greier ikke levere den hastigheten de lover.
Betaler mer for mindre.
Dårlig kundeservice.
De oppgir en pris i reklamen, men skjuler leie av ruter etc.
Her skal det byttes!

"Bare virker"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

VDSL kunde, alltid topp hastighet. Aldri nedetid. Har ikke testet kundeservice på telefon, men forhandler er alltid enkelt å få tak i.

"Skjer ingen ting"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Twix
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Finner ingen positive ting med det selskapet. Har vært uten nett i en uke og dem skriver 5 dager på å fikse feil. Nå må jeg i følge sms i går vente i 3 dager til.

"Elendig, styr unna!!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Torkil A
HAR BYTTET SELSKAP

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Sier de har sendt meg en faktura på mail. Kan ikke se den noen steder. Vil bare at man skal ringe det 5-sifrede nr. som koster en formue og hvor du aldri kommer fram.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Verste 'kundeservice' jeg noensinne har vært borti"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Norunn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Helt ubrukelig kundeservice. Umulig å komme i kontakt med, når man endelig får snakket med noen, klarer de ikke ordne opp. Jeg har prøvd i 1 1/2 måned å få endret faktureringen til månedlig, noe som er alt for vanskelig tydeligvis. Så nå har de sperret mobilabonnementet mitt! Som er betalt! Styr langt unna dette selskapet. De er også mye dyrere enn andre.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dette er ikke et seriøst selskap!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Tor H. L
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Ønsker ikke NextGenTel at kundene deres skal kunne komme i kontakt med dem?

Jeg ble kontaktet av NextGenTel etter å benyttet meg av Flytteportalen.no, da jeg skulle melde flytting tidligere i høst. (jeg hadde krysset av for at jeg ønsket tilbud fra leverandører av internett)
Da jeg ble kontaktet, spurte jeg om det ikke var mulig å få fiber på min nye adresse. Svaret var at det ikke var mulig. Jeg takket derfor ja til deres tilbud på raskeste ADSL.

Ikke mange dager etter snakket jeg med forrige huseier, og fikk da greie på at det var fult mulig å få internett med fiber på min adresse.
Riktignok ikke fra NextGenTel, men flere andre leverandører, bl.a. Altibox, kunne tilby dette. Jeg følte meg ført bak lyset, og ville forsøke å komme i kontakt med NextGenTel, for å få stoppet avtalen som var inngått, men det skulle vise seg nokså umulig.

På NextGenTel sin hjemmeside skal man kunne gå inn på MIN SIDE, for å kunne administrere abonnement osv. Det hjelper ikke mye, så lenge det brukernavnet jeg har fått tildelt ikke fungerer.
Kundenummer hadde jeg heller ikke fått tilsendt på dette tidspunktet, så min eneste mulighet for å komme i kontakt med NextGenTel var å forsøke å ringe. Alle som har forsøkt det, vet jo hvor godt det fungerer.
Vel, jeg hadde ikke tid til å sitte timesvis og vente i kø, så dette ga jeg ganske enkelt opp! Jeg valgte heller å fylle ut det angreskjemaet som jeg hadde fått, sammen med en bekreftelses-mail.
Dette skjemaet ble datert og signert 4 dager etter inngåelsen av avtalen, og ble sendt til oppgitt adresse i Bergen samme dag.
Jeg håpet at saken nå var ute av verden, men så var selvsagt ikke tilfelle. NextGenTel fortsatte med å sende meg informasjon, om at utstyret nå var sendt, og at jeg kunne regne med at montør vil være hos meg på en angitt dato. Montøren skulle ta kontakt med meg pr tlf. dagen føre for å avtale nærmere. (I alt som ble sendt ut var det passet nøye på at jeg ikke kunne få mulighet til å svare på noe, hverken med en e-post, eller et telefonnummer)
Jeg fikk etterhvert melding om at pakken var ankommet post i butikk der jeg bor. 3 sms varsel ble sendt om det. Men jeg valgte å ikke hente noe, siden forsendelsen automatisk ville returneres dersom jeg ikke hentet innen en viss dato.
Datoen for avtalte montering har nå kommet og gått, og jeg har ikke blitt kontaktet av noen montør.
Jeg regnet derfor med at saken nå var opp og avgjort, siden jeg hadde benyttet meg av angreretten min i god tid innenfor tidsfristen.
Stor er derfor overraskelsen i dag, når jeg plutselig får en faktura fra NextGenTel inn i e-posten min.. Fakturadato og betalingsdato er identisk, og den er satt til i går.. De fakturer meg her bl.a for; Linjeleie, ruterleie, og shipping..
NextGenTel prestere her altså å sende meg en faktura på tjenester og utstyr som jeg ikke har fått. Jeg har riktignok bedt om det i utgangspunktet, men under falske premisser, og har dessuten benyttet meg av angreretten innenfor tidsfristen.

Jeg forsøker på nytt å komme i kontakt med noen i NextGenTel, men igjen; De har gjort det så å si umulig å komme i kontakt på normale måter. Til og med Chatte-funksjonen krever en pålogging med et brukernavn og passord, noe som jeg ikke har!
Noe av den dårligste kundebehandling jeg har opplevd på lenge! Dvs: Jeg kommer jo ikke i kontakt med NextGenTel, så det kan jo knapt kalles kundebehandling.
Det siste i saken er at jeg nå har fått sendt de en mail, siden jeg fikk lokket fram en mail-adresse fra en som chattet på salgsavdelingen.
Etter 2 uker har jeg også fått et svar. Her hevder de at de ikke har mottatt mitt angreskjema, (beleilig nok) Og at jeg dermed må betale det de har fakturert meg, og eventuelt si opp abonnementet.
.. Jeg er nesten målløs....

1 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Torkil
10.01.2017 09.36
1 synes dette svaret var nyttig
Hei! Kjenner meg veldig godt igjen i din omtale, dette firmaet er ute etter å bare lage problemer. Styr unna er mitt råd.
1 synes dette svaret var nyttig
"Elendig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Sindre
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte 10/5 bredbånd fra Nextgentel, det var kjempebra den første uken, de greide å levere 8 mbps. Etter det har det såvidt fungert. Helt nede på vanligvis 2 mbps. Routeren slår seg også av når den ønsker det selv.
Vi fikk 3 mnd gratis som kompensasjon så det er greit det, men det går ikke å se på en serie på viaplay engang. Så nå blir de sagt opp!

"Kundeservice en spøk"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Brede
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Min gamle ruter gikk i stykker. Nextgentel sender så først en feil ruter, jeg bruker halve dagen på å komme i kontakt med dem før jeg får svaret. De sender så en ny, jeg får knapt nok internettilgang og kundeservice ringer ikke tilbake. 2,5 timer å vente på tlf :) Chat er håpløst også. Nå blir det bytting.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Elendig service"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Tom
HAR BYTTET SELSKAP

Elendig kundestøtte

Vi har en leilighet som jeg har tatt over etter min søster og vi skulle skrive over abonnementet. Enkel sak... Tenkte jeg.

Jeg ringer til supporttelefonen og ender i kø. Heldigvis hadde de "ring opp igjen" tjeneste, så jeg taster inn telefonnummer og venter så på å bli ringt opp. Etter tre timer, så tenker jeg at noe har gått galt og ringer opp igjen fra et annet nummer. Etter å ha vært i kø i en halvtime gir jeg igjen opp og taster inn det andre nummeret. Og får til svar at det allerede var registrert. Etter seks timer blir jeg ringt opp igjen. Vi prater og nå har de som kan omregistrere abonnement dratt hjem... Jaja. Kan dere opprette en sak på det og sende til den som er registrert og til meg? Det var vanskelig. Men han skulle skrive en lapp.

Etter ikke å ha hørt noe på en uke, så skriver jeg en e-post. Greit å ha noe det blir saksnummer av. Etter nok en uke, blir jeg ring opp. De må ha godkjenning av min søster... Ok, kan dere svare på e-posten jeg sendte der min søster er på cc? Eller ringe henne opp? Joda ja, det skal vi få til.

En uke til går. Inget hørt inget sett. Jeg prøver meg nå på chat. Jeg får raskt nok kontakt, men får fort vite at det er bare nye abonnement som håndteres her... Jammen... Jeg er for tiden ikke kunde men tenker utrolig nok å bli det... Ny kunde? Ikke det?

Etter den siste ble jeg lei. Ikke var de billigst heller, eneste fordel var at vi hadde router og dermed ikke trengte å styre med skift. Men kundeservicen deres har kostet meg nok tid (noe jeg verdsetter ganske så høyt).

Hasta la vista.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Meget misfornøyd"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5

Per dags dato er jeg på leilighetsjakt, og etter nesten to år som Nextgentel kunde, sjekker jeg hvem som leverer internett på de boligene jeg er interessert i. For om en strøken leilighet hadde gått hundretusenvis under takst, hadde jeg fortsatt ikke kjøpt leiligheten om det var Nextgentel som leverte internett der.

Nettet jeg har er så ubrukelig at når det går to-tre uker uten problemer, blir jeg mistenksom og tenker "nå må det skje noe snart". Modemet som leveres av Nextgentel har signal som rekker ut hele 5 meter med god kvalitet om du er heldig. NextGenTel har full tilgang til modemet, som betyr at de kan oppdatere og sørge for at du mister nett når det passer de, uten advarsel. Jeg har vært kunde såpass lenge at når nettet ikke oppfører seg (selv over lengre perioder), så bare godtar jeg marerittet... For kundeservice vil kun be meg om å restarte ruteren, prøve en annen maskin, eller sette ned farta ytterligere i håp om at det magisk skal fikses.

Eneste fordelen av å ha Nextgentel er at jeg gleder meg til å flytte selv når det blodpris på markedet.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Fraværende kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Terje H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Det virker som om kundeservice er "ikke eksisterende" hos dette selskapet. Jeg hadde tidligere et speed touch modem og en linksys trådløsrouter som fungerte alldeles utmerket i flere år. Så blir jeg tilbudt IP-telefoni, slår til og får tilsendt modem/router, Inteno DG150B. Etter dette har jeg kontinuerlig avbrudd/ustabilt nett og enkelte ganger er det trådlø nettverket ute selv om enhetene registrerer tilgangspunktet. I og med at jeg har IP telefoni så mister jeg også telefonforbindelsen når nettet blir ustabilt/faller ut. Svaret fra NGT er "Vi kan ikke finne noe feil på linjen den", "Har du sjekket routeren når dette skjer? " og lignende tåpelige svar. Enkelte henvendelser er ikke en gang besvart. Hva som er galt kan ikke jeg med sikkerhet si, men det virker jo som om det er routeren som kommer fra NGT. Dette er forøvrig router nr 2. Da den første hadde en rekke feil. På den positive siden kan jeg si at hastigheten er grei nok når alt virker.

3 synes denne omtalen er nyttig
Forrige side 1 2 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om NextGenTel Bredbånd
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer