NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig nett Wifi, hakker mye og hver gang skal jeg koble til TV og enheter må restarte det.
Bredbånd helt ok men menyen på rikstv er ikke god å forstå seg på
Ble lurt av telefonselger som oppga annen pris og innhold i tv-pakken enn det som sto i den skriftlige avtalen. Ble presset til å godta avtalen via sms mens samtalen pågikk. Svært misfornøyd med at jeg ikke får oppheve kjøpet av en avtale der jeg ikke har fått det som ble presentert. I tillegg er det vanskelig å finne rett tastevalg på kundeservice.
God hjelp hos kundeservice, og en oversiktlig app for ruteren. En akseptabel pris på abonnementet.
Nettet er for tregt. Bildene på tv skjermen og på teams blir uklare og faller ofte ut...må bruke mye mobilnett for å kompensere.jeg hadde et godt nett som fungerte veldig bra men som etterhvert ble veldig dyrt. Da nextgentel ringte valgte jeg å bytte, noe som dessverre ikke fungerer.
grei og fin informasjon vedrørende bytte til nextGen tel.
Negativt: - Dyrt sammenliknet med andre. - Mye utfordringer med nettet (internett slår seg av flere ganger daglig). - Flere tester av linjen over tid viser at vi får under halvparten av hastigheten vi betaler for. -Ingen kundeservice/teknisk hjelp i helger. Positivt -Hyggelig kundeservice. -Enkel app.
Funker - er jo fiber - så alt kommer an på pris og i mitt område vant NGT på dete området :-)
Veldig fornøyd. Vil også si at det er fint med kun en liten boks i stedet for masse utstyr!
Veldig god informasjon og oppfølging. Har to forskjellige abonnement.
Den erfaringen jeg har nå etter 2 uker er bra. Var mest spent på tv signalene. det har fungert fint til nå.
Hei Roy H, Tusen takk for at du er blitt kunde hos NextGenTel og takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du har hatt en bra erfaring så langt 😊 Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Har du har spørsmål om ditt kundeforhold hos oss, er vi her for å hjelpe! Ha en god torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel
Overføringen av fiberleverandør til NextGenTel gikk raskt. Nettet var oppe og gikk uten noen problemer.
Hei Ove, Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel og deler din omtale med oss! Helt topp at overgangen til oss gikk som det skulle. Vi jobber for at det skal være enkelt 🤩 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ha en god torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel
Fiber ble aldri installert og når jeg forsøker å ta kontakt med dere så er nettsidene nede (i dagesvis) og det er ingen måte å få rettet opp i problemet.
Hei Anneli, Takk for at du deler din tilbakemelding med oss. Det betyr masse for oss å få høre hvordan det oppleves å bli kunde hos oss, for vi jobber kontinuerlig for at det skal være enkelt! Her ser det dessverre ut som du ikke har hatt noen god opplevelse og det ønsker vi å høre med om. Du kan ringe oss på 98707979 eller sende meg en e-post til [email protected], så står vi til å høre mer om hva som har vært problemet og hvordan vi kan hjelpe videre. Håper vi hører fra deg! Ha en god torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel
Ser ut til å fungere helt utmerket. TV-søk har innrettet seg fullt ut etter internett.
Hei Øystein, Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss! Kjekt å høre at tjenesten fungerer utmerket. Vi lover å jobbe for at det skal være enkelt som kunde hos oss videre 🤩 Og husk, har du spørsmål om ditt kundeforhold så er vi her for å hjelpe. Ha en nydelig torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel
Fungerer utmerket, så langt. Håper det fortsetter!
Hei Even, Takk for at du velger nett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss! Veldig gøy å høre at tjenesten fungerer utmerket så langt. Vi skal jobbe på for at det skal fortsette slik 🤩 Ha en super torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel
Begynte bra og valgt dem pga pris, men prisen har gått ganske mye opp på liten fiber pakke. Tror jeg prøver ny leverandør, men ingen ting annet er galt.
Hei Henrik J, Takk for at du deler din tilbakemelding med oss. Vi er opptatt for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger som kunde hos oss. Og vi jobber kontinuerlig med å holde prisene nede og tilby konkurransedyktige priser, men vi må kanskje bli enda flinkere på å informere om akkurat dette siden du vurderer å bytte leverandør. Jeg håper du tar kontakt med oss, sånn at vi kan få enda mer informasjon om dette. Du kan sende meg en e-post til [email protected], jeg håper vi hører fra deg! Ha en god torsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel