NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lettvint med god bruksanvisning. God dekning og design
Selger løy om mengde data og priser, og oppkoblingsdato. Aldri få tilbud pr tlf. Oppkoblingsdato forsinket med 2 mnd fra det som var lovet av selger, og et helt styr med mange MANGE runder på chat og tlf for å få fortgang i oppkobling. Ingen oppfølging, og alt for kort agrerett ( 14-dagers agrerett og 5000 for å komme ut av knipa etter det) Jeg føler meg lurt! Styr unna!
Etter under to uker har signalet falt ut to ganger, ene gangen borte i ca. 13 timer
God support i overgangsfasen. Jevnlig oppdatering underveis frem til byttet. Alt gikk smertefritt, når vi switchet over. Alt ihht plan egentlig.
for llite sport. eg savnerNrk sprt qg Tv2 spot Elers er eg fornøgd sjølm eg ikje har hatt doke så lenge.
Forferdelig kundeservice, prøvde å komme med et tilbud, sa jeg ikke var interessert fordi jeg ikke ville ha bindingstid i et år for under 100kr i rabatt, og spurte hvordan det ville være hvis man bryter ut av bindingstiden da ville det bli billigere å beholde det jeg har idag, da kom vedkommende med et OK tilbake og svarte ikke mer. I tillegg når jeg hadde stått 35 minutter i telefon kø og da valgte de å legge på når jeg hadde komt meg ned fra 44 til 18 i køen!
Sagt opp pga pris og dårligere vilkårene enn Telenor. De vil at jeg returnerer ruter (5 år gamel og betaler frakt selv. Merkelig. Og man må betale for "leie" av ruter så den er nedbetalt flerebganger ila de årene
Internett har ikke funket på månedsvis. Ingen hjelp å få. Har ringt flere ganger og ingen kommer for å hjelpe.
Hei, Mathias! Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever at internett ikke har fungert på så lang tid. Vi lever jo av å levere internett så når det ikke fungerer har vi ikke gjort en god nok jobb. Vi har kort ventetid på telefon hos oss, så du skal kunne komme i kontakt med en dyktig kollega av meg på telefon 987 07 979 som kan hjelpe deg med å finne en løsning på problemet. Vi er også tilgjengelig på chat via MinSide som du har tilgang til som kunde 😊 Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en løsning! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Funker stabilt. Ble installert tidligere enn annonsert
Hei, Geir! Takk for at du legger igjen din omtale av oss her på Bytt.no. Og ikke minst - takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 😊 Når du forteller at alt fungerer stabilt er det som musikk i mine internett-ører. Det er akkurat det vi jobber med hver dag for å få til. Stabilt nett med høy kvalitet, bare billigere. Så skader det selvfølgelig ikke at installasjonen gikk litt raskere også 😃 Om du opplever noe problemer, eller ønsker rådgvinging fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en flott mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bare rot, gjør de feil på faktura kan de ikke kreditere. tok over 4 måner og få svar fra de, etter 10 sendte mail, og fler telefoner.
Routeren er ikke sikker (åpent nett), kan ikke legge inn password. Dessuten står den kun og blinker blått. Appen er fulgt til punkt og prikke.
Kjøpte fiber 300/300 uten utstyr (modem/router) då eg har sjølv av høy kvalitet. Fekk tilbudt ein pris frå selgar, og blei forsikra om at sidan eg ikkje skulle ha noko utstyr frå dei, kun link til mediaconverter, ville introprisen vedvare etter dei første 12 mndane. 12 mndr/1år seinare har linja vore bra stabil, men selger har tydeligvis overlegent løyet til meg når det kom til prisen. Den blei jekka opp no, og tross at kunne vise til skriftleg dialog som viser til tilbod frå selgar, var det beste Nextgentel kunne tilby 12mndr binding, mot at prisen bare gjekk opp halvparten so mykje. Useriøst firma.
Får ikke koblet TV til pc.ingen kobl skjema for de forskj.komp. Gammel 'epost satt som standard med glemt passord Får ikke bytte.
Avtalebrudd. Ingenting stemte med lovet avtale. Feil i leveransen varer kom som ikke var avtalen
Hei Svein, Dette høres slettes ikke bra ut! 🫣 Jeg har dessverre ikke mulighet til å se detaljer om kundeforholdet ditt eller historikk knyttet til deg her jeg sitter, men jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice med problemstillingen din. Du når oss via MinSide på web eller app, og vil der møte på en av våre dyktige konsulenter på kundeservice som mer enn gjerne hjelper deg å rette opp i det som du mener ikke er som avtalt. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss så langt, men dette er jeg helt sikker på kommer til å løse seg helt fint til slutt ☺️ Takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne tilbakemeldingen til oss. Som kunde skal du alltid føle deg trygg på at du får nøyaktig det som er avtalt, og når dette mot formodning ikke er tilfellet er det svært verdifullt for oss å høre om det. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Internet OK TV Telenors betjening var vesentlig bedre
Hei, Lars G Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Fint å høre din opplevelse hos oss, vi setter pris på at du tar deg tiden 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bra. Men vært litt ustabilt, vet ikke hva det kommer av. Bra med TP basestasjon, siden jeg har mesh fra TP fra før.
Hei, Knut Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se du er fornøyd, men den ustabiliteten må vi få gjort noe med! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på hva det kan komme av 😊 Gi oss en lyd på Chat via MinSide eller telefon 98707979 når du får tid, så ser vi på saken! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel