Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
77
av 85 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Filtrer omtaler
145
62
41
57
542
Sorter omtaler etter
Viser av 847 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Leveringstid"

Merkelig at det skal ta ca 4 uker eller mere før nettet er på plass. Jeg trodde vi var i 2020 og ikke i 1814. Får nok beholde telenor. For dette blir for dumt. 🤬

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2020 12.59
Hei Ronny
Det tar dessverre litt tid å få levert internett selv om det er en aktiv linje der fra før. Det krever en del prosesser og arbeid for å få gjennom en oppkobling eller overføring til en ny leverandør.
Hadde det vært 1814, ville leveringstiden vært på 176 år siden internett ikke ble tilgjengelig for privatpersoner før 1990.

Hilsen Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Rett og slett forferdelig på alle måter"

Vi har kjempet i flere mdr på å få wifi til å funke ved å ringe hver måned og klage. For at vi bare skal betale mer og mer fordi vi må sette opp hastigheten.. og allikevel funker det ikke! Så prøver vi å avbestille og får å vite at vi må betale 1800kr for bruddgebyr!! Så ringer vi inn og ender opp hos samme frekke dame hver gang som sier at det ikke er noen andre å snakke med enn hun og det er ikke noe å gjør.. pluss hun driver å ler av en hver gang. Vi har lagt så mange penger hos dem og det har ikke funket fra dag 1!!! Verste vi har vært bort i!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.08.2020 21.19
Hei Sasha

Beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør alltid det vi kan for å hjelpe med wifi problemer, men som du sikkert vet er dette noe som ikke alltid er like lett å fikse siden det vil variere utifra eksterne forhold.
Det vil medføre et bruddgebyr når du ønsker å si opp innenfor bindingstiden din, men utenom dette vil du kun betale for oppsigelsestiden.
Vi skal aldri være frekk mot noen som tar kontakt med oss og beklager du opplevde det slik.

Hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Krise!"

Systemet fungerer ikke. De ansatte snakker ikke med hverandre. Jeg måtte løse problemene selv, i overgang fra telenor. Når alt ser ut til å være ok, og den du har snakket med burde lagt ut det vi har drøftet på telefonen globalt innad i serviceavdelingen, bringes ikke saken videre. Og plutselig får du beskjed om at abonnementet er sagt opp, routeren skal sendes inn eller noe slikt. Så må man ringe på nytt, og på nytt, og på nytt. Masse tid og stress går med og du får hele tiden snakke med en som ikke kjenner saken. Du er frustrert og de er alltid helt rolige som om ikke noe har skjedd. Du føler deg som en dritt, selv om du har rett. Det var akkurat slik for 10 år siden da jeg også hadde ngt. Kast opp dårlig service. Telenor er dyrere, men du slipper hjerte infarkt. Jeg skriver aldri anmeldelser, men nå måtte jeg bare.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.08.2020 20.59
Hei Geir,

Tilbakemeldinger gjør oss bedre og vi er i gang med å fornye våre systemer for å forhindre at slikt kan skje. Jeg beklager at du opplevde kontakten med oss på denne måten og håper vi kan endre inntrykket ditt av oss i fremtiden.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"For noen priser!"

NextGenTel leverer bredbånd. Den maksimale hastigheten de har levert levere til meg var 11/1,4 Mbps. Det kan vel nesten ikke kalles bredbånd. De ønsker ikke å utbedre linjen. De kan/vil ikke levere til naboen min, fordi de ikke vil sette opp flere punkter i sentralen. Prisen på dette er 643,- (!) kroner i måneden. La det synke inn. Det var 100,- kroner lavere kun for et år siden. Det startet på 349,- i måneden den gangen jeg bestilte. Det må da være begrenset hvor mye ekstra de skal ha i vedlikeholdspenger for å la den kabelen ligge i jorda? Jeg synes menneskene på kundeservice er hyggelig, og det er det eneste som trekker opp, da selve åpningstiden på kundeservice er ganske sub-par. De skal ha for en ting til og det var at det var veldig lett å si opp. De godtok oppsigelse over telefon, samt at de var veldig hyggelige på det.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
31.07.2020 00.17
Hei Roger,

Kjekt å høre at du syns folkene på kundeservice er hyggelig!

Angående hastigheten, vedlikehold og levering til din nabo så forstår jeg at det er en lei situasjon og jeg håper vi - eller noen andre kan levere fiber til deg snart. Bredbånd over kobbernettet er dyrt i drift og leverer ikke samme hastighet som fiber. Vi satser derfor på å levere fiber til stadig flere fremover.

Takk for din tid som kunde - jeg håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Verste filma jeg har vært borti!!"

Verste filma jeg har vært borti!! 😡 EKSTREMT DÅRLIG. Først ringte de til meg og sa at de leverer bredbånd til adressen min, etter 38 dagers ventetid fant jeg ut at de ikke kan levere Internett til adressen. Jeg har ventet så lenge på installasjonen hver gang ble det avbestilt. Til slutt sa de at jeg må sende boksen tilbake (etter 38 dager) siden de ikke leverer Internett. Nå etter 2 uker har de sendt en faktura på 1500kr for Internett. Jeg er IKKE kunde hos NextGenTel engang! Nå må jeg bruke så mye tid til å ringe å spørre hva som skjer?!!! ANBEFALES IKKE. Ekstremt dårlig kundeservice. 😡😡😡

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.09
Hei Sam.
Hvis det er slik at en montør har undersøkt muligheten for å levere internett til deg og har funnet ut at dette ikke lar seg gjøre, skal du ikke betale et slikt avbestillingsgebyr. I andre tilfeller der, f.eks huseier ikke godtar at linjen legges inn og blir nektet installasjon, blir du fakturert et avbestillingsgebyr.

Utstyret som sendes, leies ut slik at når du sier opp eller avtalen avsluttes, må utstyret returneres til oss.


Hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Frustrert uten nett eller tv"

Erfarer nå 6 dagen uten internett eller TV. Hadde en tro på at det å rette opp i nettet var en prioritert oppgave. Det er det ikke. Siste melding at vi blir uten nett og tv i 10 dager. Er redd at etter 10 dager kommer det ytterligere årsaker til at det ikke lar seg gjøre. Dette er naturligvis ikke de som har som sin oppgave å svare meg som er problemet, men organisasjonen NextGenTel manglende evne til å levere. Frustrert, overrasket og oppgitt

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.08
Hei Ronny.
Vi jobber alltid med å ha minst mulig nedetid i nettet vårt siden vi vet hvor viktig internett er blitt, men dessverre i noen tilfeller kan det oppstå situasjoner som gjør at feilretting tar lengre tid enn normalt.

Hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Klarer ikke engang levere ruter"

Da vi ikke hadde nett i nylig overtatt leilighet tok jeg kontakt med Nextgentel om å få levert bredbånd. Ettersom at jeg trengte det så fort som mulig var jeg nødt til å velge å si ifra meg angrerett. Fikk først en dato fra nextgentel som var 19. juni hvor montør skulle komme og montere det opp. 19. juni kom det ingen montør og fikk heller ingen telefon fra montør, så jeg tok igjen kontakt med nextgentel mandagen etter. FIkk beskjed om at jeg ble ringt opp av montør senere. Onsdag 22. juni tok jeg igjen kontakt, og fikk beskjed om at montør hadde satt opp montering 29. juni. 29. juni kom det heller ingen montør før jeg tok kontakt med nextgentel igjen og fortalte at jeg ikke gadd å vente lenger. Da montør kom viser det seg at Nextgentel har sendt meg en defekt og brukt ruter. Tar igjen kontakt med nextgentel og spør om de kan sende meg en ny. De sier det blir sendt morgenen etter, men dagen etter kommer det ingen informasjon om pakke eller sporingsnummer. Tar igjen kontakt og de sier de skal sende det med en gang. Nå er det gått en uke siden de sa at de skulle sende ruter og ingen ruter er kommet. Når jeg nå vil si opp abonnementet for at de ikke leverer det de skal, får jeg et bruddgebyr på 2500,-. Håpløst...

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.08
Hei Hans,

Vi ønsker å levere nett så raskt som overhodet mulig - det er begge parter tjent med. Derfor er det trist å høre at installasjonen din ble utsatt og at du ikke fikk tilstrekkelig informasjon i forbindelse med leveransen din. Jeg håper du tar kontakt med oss - så finner vi en løsning.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårligt og ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Værste nettet jeg noen gang har vært borti. Nettet detter ut hele tiden og kan være borte i flere timer, ingen ting hjelper uansett hva jeg gjør. Fått ny ruter flere ganger. Tatt strømmen på ruter og resettet den flere ganger uten at det hjelper. Ringer de stadig når nettet forsvinner men de finner aldri noen feil, spiller ikke noen ting på nett og kun 1 laptop koblet til nett og 3 telefoner og det blir ikke brukt så hardt at ruteren skal streike. Bare og holde seg langt unna dette dårlige nettet. nærmeste nabo som bor 5 meter fra meg har stabilt nett hele tiden de har en annen leverandør. Dere mister nå en kunde for dere aldri klarer og fikse problemet..

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.08
Hei Mathias
Uten å kunne se din faktiske linje og undersøke den, mistenker jeg at det kan være kapasitets problemer eller rekkevidde utfordringer som er årsaken til ustabiliteten. Hvis du mister nettet, prøv å koble av en og en enhet for å se om det blir bedre når en av enhetene kobler seg av. Det kan være skytjenester som laster opp i bakgrunnen som kan være årsaken.

Hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna! Dørselgere glemmer å opplyse om avbestillingsgebyret på 4.990kr som selskapet innkrever."
3 syns denne omtalen er nyttig

Krever avbestillingsgebyr på 4.990kr uten å ha levert verken utstyr eller linje. Selskapet klarer heller ikke gjennom omfattende korrespondanse å rettferdiggjøre at dette er berettiget. Kravet som ble fakturert står ikke spesifisert i prisliste som forøvrig ikke sendes med bestilling, men skjules på nettside. 145min ventetid på telefon, svarer ikke på chat, elendig kundeservice. Vurderer du NextGenTel, bør du lese grundig gjennom alle vilkår. Ikke bare dem som tilsendes. Terningkast 1!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.08
Hei Svein,

Avbestillingsgebyret er informert om både i kontrakten, i vilkårene og ved prislisten på nett slik du skriver. Vi forsøker på ingen måte å skjule avbestillingsgebyret, men det er heller ikke naturlig at vi fronter det blant annen viktig informasjon - da de aller færreste kunder velger å avbestille. Ved en eventuell avbestilling vil du dessuten også der bli informert om gebyret der.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig tjeneste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere vurderer NextGenTel så sier jeg IKKE, NEI, STOPP og tenk deg om 2 ganger. Har hatt ufullstendig tjeneste siden 2017 da jeg ble kunde. Fikk må tilbud om oppgradering av tjenesten som en kompensasjon noe jeg takket ja til. Da sendte de meg faktura på prisøkning på tjenesten😳 i tillegg har jeg nå sittet 6 uker snart med svart skjerm og ingen internett. De får ikke tjeneste opp og gå og på kundeservice er det forskjellige folk hver gang som bare beklager og ikke finner noen løsning på problemet. Ingen følger opp saken og det er dårlig tilbakemelding. Jeg som kunde må ta kontakt hver dag for og høre hvordan det går og da er det bare ny purring og beklagelse.🤮 Bruker så mye energi på denne saken og er bare frustrert og oppgitt og fortsatt uten tjeneste. Avtalebrudd på avtalebrudd helt forferdelig. Hvem er det egentlig som har ansvar i denne bedriften lurer jeg på. Kundebehandling kan de iallefall ikke.😡 Har dessverre ingen annen mulighet her jeg bor nå enn og beholde tjenesten ellers hadde de vært ute av døra for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Price increases again!"
1 syns denne omtalen er nyttig

The one thing that is reliable is the poor customer service. Speed has decreased. Price has increased. Some years ago an effort was made to improve customer service, they would pro actively inform of any issues and check that things were ok. This lasted a few months before they reverted to the norm. I would like to see another attempt made to improve service. Switch customer comments back on Facebook, if you dislike constructive feedback then ensure it is not needed by improving.

Bassam Q
Kundetilfredshet
"Styr unna- lureri"

Har bestilt bredbånd, ombestemt meg 2 dager etter bestilling, det kostet meg 2500 kr for avbestilling, de kalles det (bruddgebyr). Så en telefon samtale kostet meg 2500 kroner, de har ikke gjort noe dritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lureri"

STYR UNNA PÅ DET STERKESTE. Her driver de med lureri og prøver å få deg til å betale noe som ikke gir noe mening.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betaler for hastigheten på 10 Mbps så mye som andre betaler for 100 Mbps. Jeg forstår at jeg bor langt fra sentrum og ikke kan få god fart, men lager så en spesiell pris for meg. Hver par måneder øker de prisen på tjenester. Tidligere var det mulig å se på nettsiden hvordan de tilbød en hastighet på 100 Mbps for 400 kroner, nå har de fjernet den fordi folk klager over at de betaler det samme beløpet, men det er ingen slik hastighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kunne vært bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor et sted hvor kun ADSL var tilgjengelig som kabelforbindelse. Byttet til Nextgentel fra Telenor i oktober 2019 da Nextgentel reklamerte med at de kunne levere 20 Mbps på min adresse. Rett etter nyttår begynte linjen å bli meget ustabil, hvorpå jeg har klagd til Nextgentels kundeservice. Det skal sies at teknisk kundeservice har vært serviceminded, og har forsøkt etter beste evne å løse problemer online, eventuelt etablert en teknisk utbedringssak. I de siste ukene har linjen blitt enda mer ustabil ved at den har falt ut flere ganger i døgnet. Jeg har forsøkt å resette modem, hvorpå internett har vært oppe noen timer. Jeg har invitert til konstruktive løsninger hvor jeg har utfordret Nextgentel til å levere et produkt tilsvarende Telenors mobilt hjemmenett i påvente av at Nextgentel skal kunne levere fiber på min adresse, uten å få noen positiv respons. Jeg ønsker nå å komme meg ut av avtalen så fort som mulig.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.07
Hei Arne,

Godt å høre at du opplevde kundeservice som serviceinnstilt - det er en kvalitet vi etterstreber. Vi kommer snart til å lansere fast mobilt bredbånd til de kundene som ikke kan få fiber - og med et slikt abonnement vil du få høyere hastighet enn vi i dag tilbyr gjennom våre ADSL-abonnement.

Vi vil sende informasjon om dette så snart det er klart og jeg håper du gir oss en sjanse på ny teknologi så snart det er klart.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Morten E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ingen returlapp for returnering av utstyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vert lojal kunde i over 10 år. Synes det er dårlig av nextgentel at du må betale for returnering av utstyr når man har lagt igjen såpass mye penger over flere år. Det alene gjør det enkelt for meg å ekskludere nextgentel ved eventuelt fremtidig bytte av leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bare problemer!"

ALDRI ALDRI bruk Nextgentel. Elendig på alle punkter. elendig kundeservice, elendig kontroll på faktureringssystemer...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg inngikk ny avtale med oppdatere og øke hastighet på bredbåndet i desember 2019. Det har de ikke klart å gi meg. Elendig oppfølging.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.06
Hei Rasmus,

Her har det utvilsomt skjedd en feil - dessverre. Begge parter tjener på at du øker hastigheten og ønsket ditt skal naturligvis bli innfridd. Dersom du ikke har fått hastigheten økt ber jeg om at du tar kontakt med oss.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste Kundeservice"

Har vært i kontakt med NextGentTel gjentatte ganger grunnet problemer. Da jeg ble kunde understrekte jeg at jeg allerede hadde ruter fra dem jeg kunne bruke, likevel sendte de meg ny ruter de ville jeg skulle betale for (med feiltagelse). Da jeg tok kontakt sa de jeg måtte sende den tilbake, noe som var stress i seg selv. Videre, glemte de å ta betalt for TV-pakken min, så ringte meg en dag og sa jeg måtte betale en bulk sum på mange tusen kroner siden de hadde glemt å sende faktura. Burde kanskje oppdaget dette selv, men hadde avtalegiro så forventet at alt gikk av seg selv. De glemte også å oppdatere bredbåndshastigheten min fra 15/15 til 100/100 da vi inngikk ny avtale med sameiet, så gikk over et år med gammel hastighet selvom jeg betalte for høyere. Hver gang jeg har snakket med dem på Chat kundeservice er det dårlig responstid, men rundt 5 minutter mellom hver gang de svarer, og en svært dårlig og lite entusiastisk språk.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.06
Hei Niko,

Jeg beklager utfordringene du har hatt i forbindelse med ruterforsendelse, hastighetsendring og fakturering av TV-pakkene. Jeg har ikke gjennskapen til saken din konkret, men utfra din beskrivelse høres dette ikke ut som noe noen av partene er tjent med og jeg håper alt er løst for deg nå - hvis ikke ber jeg om at du tar kontakt så skal vi finne ut av det sammen.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Hellebakken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig informasjon, villedende med tilsynelatende overlegg."
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppgraderte linje. Nextgentel klarte å, ifølge dem selv, å feilfakturere meg i over ett år før de opptaget feilen og har sendt krav på over 5000 kroner i ettertid. Jeg var overbevist om at jeg hadde fått ett godt tilbud, men dengang ei. Hvis du er kunde pass på å få alt skriftlig.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.06
Hei,

Selv om vi gjerne besvarer henvendelser over telefon så er jeg helt enig i at det generelt sett er bedre å gjøre avtaler skriftlig da dette er mer oversiktlig for begge parter, men om du har vært i kontakt med oss over telefon så vil alltid loggen være synlig for deg i MinSide-appen vår.

Uten gjennskap til saken så høres det ut som det har blitt gjort en feil her og jeg håper du har fått saken din løst - hvis ikke anbefaler jeg at du tar kontakt.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Frekke som få"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i seks år. Har sagt opp. Nå krever NextGenTel at jeg sender tilbake ruteren i posten og at jeg må betale forsendelsen selv. Hvis ikke blir jeg fakturert for ruteren. Toppen på frekkhet. Firmaet burde bekoste frakt hvis de vil ha utstyr tilbake. Antakeligvis går ruteren rett i bosset når den kommer frem. Dette er kun en måte å tyne ut mer penger av kundene. Håper at firmaet går konkurs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enda ikke fått nettet levert..."

Over en halv måned siden vi bestilte nett ifra nextgentel, enda ikke fått hverken ruter/modem, nett eller hørt noe ifra de. Derfor kan jeg ikke være tilfreds..

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.05
Hei Simen,

Leveringstiden vår varierer utfra hvilket abonnement og område du bestiller i, men jeg håper alt fungerer slik det skal nå. Hvis ikke er det bare å ta kontakt.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Sæmundur G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Dårlig nett hele uken så uten på fredag, snakket med kundeservice, dem regner ikke med jeg har tv/nett før efter helga..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA - FEIL PÅ FEIL"
1 syns denne omtalen er nyttig

Maken til dårlig kundeservice og dårlig nett, skal man lette lenge etter! For all del; Styr unna!! Skulle sette ned abonnementet mitt fra 100/100 til 30/30. 4 mnd senere fakturerer de fortsatt for 100/100 og jeg får nett med 30/30. Utallige samtaler, saker, chatter, skriftlige bestillinger. Mestere i å sette saken videre til "en som kan fikse". 2 ganger har de klart å sende avbestilling av hele internettet, men alt jeg ønsker er å få tilbakebetalt alt jeg betaler for mye for feil nett. STYR UNNA. HELT ELENDIG

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.05
Hei Ingmar,

Slik skal det ikke være og jeg håper og tror at problemer er løst nå. Dersom du mot formodning opplever kluss med faktureringen ber jeg om at du tar kontakt så skal vi naturligvis få rettet opp i dette.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Meget dyrt i forhold til konkurrenter, vanskelig kundeservice."

Prisene er helt uten sidestykke, 579 kr mnd for 30 linje. Det tar fort en uke + å få svar på henvendelser. Det ble en krevende tone på kommunikasjonen når jeg sa opp og det ble krevd at utstyr skulle sende tilbake. Har nå gått over til Get for 249kr i mnd for 250 linje. Hadde nedetid på flere timer minumum en gang i måneden. enkelte ganger over en dag.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22.05
Hei Stian.

Vi skulle gjerne hatt deg videre som kunde, men gratulerer med ny internettavtale. Jeg håper du blir fornøyd med nytt nett og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Hilsen Samuel i NextGenTel
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR