NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler meg lurt,selger sa at det var bare å ta ut kontakten på det gamle moden og sett i det nye fra next gentel,vi måtte ha en fagmann tul å hjelpe oss, so holdt på i nesten 3 timer for å få det til å fungere.Fikk ikke oppgitt at jeg måtte betale for både next gentel og riks tv,dermed ble det mye dyrere enn vi ble fortalt av selger.Vi får ikke tekst tv,som min samboer er avhengig av pga,dårlig hørsel,har prøv å ringe riks tv,ikke kommet fram.!Fjernkontrollen er liten å vanskelig å betjene,for oss,med dårlig motorikk i fingrene. Vi er ikke spesielt fornøyd med next gentel,synes ikke at de har levert oss,er i samsvar med det vi ble forespeilet,og vil nok avslutte abonnementet etterhvert.
Alt tid problemme Nextgentel øker prisene uten å varsle kundene. Retur av utsturet koster 129kr for og sende den… Ble litt sjokkert!
Det hakker litt innimellom ved streaming. Jeg har ikke konkludert om hastigheten derved er for lav, men det forringer tjenesten noe. Bestillingen kom med Riks-tv som har en ustabil app. Fikk derfor en streame-boks tilsendt etter en uke som hjalp.
Hei, erfaringen frem til nå er ok.Det som er bra er at jeg selv bestemmer hastigheten på nettet.Det jeg har misforstått er at jeg mistet Flexipakken jeg var godt fornøyd med da jeg nå har Strømmepakken.Ønsker å få tilbake Flexipakken fra RiksTv?
Hei, Jan. Så kjekt å lese om din opplevelse! Det varmer. Når det gjelder endringer av TV-pakker via RiksTV anbefaler jeg deg å ta direkt kontakt med våre hyggelige kollegaer hos RiksTV sitt kundesenter for å høre om muligheten for det. Les gjerne mer om RiksTV her: hjelp.nextgentel.no/tv-og-streaming/tv-fra-rikstv Beste hilsen, Filip
Vi opplever nett-tilgangen som merkbart tregere, og har problemer med bruk av What's appen. Det fulgte heller ikke med noen returlapp for den gamle ruteren, som vi ble lovet...
Hei, Heidi. Dette hørtes ikke bra ut. Hvis du fremdeles opplever trøbbel med internettet så ønsker vi gjerne å høre i fra deg slik at vi får forsøkt å ordnet dette for deg og sendt deg en returlapp. Det er også mulig å bestille returlapp via MinSide/appen hvis du ønsker det. Beste hilsen, Filip
Lite hastighet, hadde rask internett med Telenor, dere lovet meg samme men billigere, og fikk fra dere fiber 50! Seriøst???
Hei, Predro. Veldig kjedelig å høre om den uheldige oppstarten hos oss. Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan forsøke å rette opp i dette med en gang. Håper å høre fra deg. Beste hilsen, Filip
Veldig dårlig ruter. Hadde telenor før å da hadde barna god dekning for å spille oppe å nede i huset. Nå henger spill seg opp å internett er ofte ikke tilgjengelig.
Hei, Lisa Dette hørtes ikke bra ut. Vi har et par forskjellige rutersystemer hos oss hvor en av de kan forlenge wifi-signalene i boligen. Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan forsøke å løse dette. Beste hilsen, Filip
Når først omkopling og ruter kom på plass så har alt fungert meget bra. Men dere glemte å si opp avtalen med min tidligere leverandør, og det forsinket/fordyret prosessen.
Hei, Knut. Så kjekt å høre oppkoblingen gikk smertefritt. Vi bekalger at overgangen fra tidligere leverandør til oss ikke ble helt som forespeilet. Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Filip
Selger gir feil opplysninger. Nesten umulig å komme fram på telefontjenesten. Fortsatt ikke fått koplet til Rikstv etter ei uke pga feil tilsendt mteriell. Purret og skulle sende nytt - glemt. Ny purring og håper på at riktig materiell kommer selv om det virket som chatter ikke helt forsto.
Hei, Kjetil. Så leit å høre om den turbulente oppstarten hos oss. Dersom dette ikke allerede har løst seg kan du alltid komme i kontakt med vårt kundesenter eller hjelpesider i vår splitter ny app. Håper vi hører fra deg slik at vi får løst dette. Beste hilsen, Filip
Veldig fornøyd, god kundeservice, fantastisk tjeneste
Hei, Annie Tuusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Beste hilsen, Filip
Det er bortimot umulig å få hjelp på telefon, når man taster for å bli ringt tilbake ringer dere aldri. Blir man satt over til en annen avdeling må man høre på grusom pausemusikk og får ikke kontakt med noen av dere, og får dermed ikke den hjelpen man trenger.
Hei, Thor. Veldig kjedelig å høre at du har hatt en uheldig opplevelse hos oss. Vi beklager. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så vi kan forsøke å ordne opp. Håper å høre fra deg. Beste hilsen, Filip
Mindre rekkevidde wifi enn forespeilet. Trenger nok ekstra utstyr for å opprettholde rekkevidden jeg hadde.
Hei, Kjetil. Takk for din tilbakemelding angående wifi-dekningen i boligen din. I vår splitter nye app er det mulighet for å bestille et mesh-system med opptil tre mesh-noder som forlenger wifi-signalet i boligen. Denne løsningen heter TP-link Deco. Les gjerne mer om denne løsningen på hjelp.nextgentel.no. Beste hilsen, Filip
Stabilt og raskt nettverk,ingen problemer til nå..virker veldig bra i alle rum
Hei, May Så kjekt å høre overgangen gikk smertefritt og at du er på nett i alle rom. Det varmer! Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilse, Filip
Sømløs og feilfri overgang fra tidligere leverandør.
Hei, Wiggo Så hyggelig å høre at overgangen til oss gikk både sømløst og smertefritt. Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde også fremover. Beste hilsen, Filip
Abonnementet er solgt inn med TV fra Riks-TV til kr 379,- per måned. Etter 8 dager med abonnementet varsles vi om en prisøkning på kr 250,- per måned for Strømmepakken. Dette er godt gammeldags bondefangeri og det må ikke forventes at vi er kunde ut over bindingsperioden.
Hei, Johan. Så leit å høre om din oppstart hos oss. Det kom nylig et prisvarsel fra vår samarbeidspartner RiksTV så jeg vil tro det er denne prisøkningen du referer til. Denne prisøkningen skal ikke påvirke kunder som allerede har en kampanjeperiode via NextGenTel. Ta gjerne kontakt med RiksTV dersom det viser seg at prisen på fakturaen din viser seg å ikke stemme over ens med avtalen du signerte. Ønsker deg en fin dag. Best hilsen, Filip
Gikk fort å installere. Veldig enkelt. Boksen tar liten plass 😀
Hei, Lise Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilsen, Filip