NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internettet kjem og går som ein jojo. Ikkje stabilt tv
Hei Svein, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Vi setter naturlig nok ikke pris på å høre at du ikke er helt fornøyd med tjenesten som er levert, og at du opplever ustabilitet ☹️ Jeg har dessverre ikke anledning til å se detaljer i ditt kundeforhold, hvilket utstyr du har eller om du har vært i kontakt med oss for å få hjelp - så det beste jeg kan gjøre for deg er å forsøke å peke deg i riktig retning for å få bedret opplevelsen din her. Aller først, helt generelt, så anbefaler vi alltid å teste med å koble TV-boks direkte til internettutstyret du har hjemme med kabel, da kun WiFi (trådløst) kan påvirke stabiliteten. Hvis dette bedrer problemet har vi ihvertfall avklart at det er det trådløse WiFi-signalet i boligen din som påvirkes av "noe", men da ville jeg ihvertfall testet forskjellig plasseringer av WiFi-boksen, alternativt, hvis det er en stor bolig, kan det være avstand fra TV-utstyr til WiFi-utstyr som skaper utfordringene - da kan en ekstra boks, slik at du får et såkalt Mesh-system, være løsningen. Hvis det derimot ikke hjelper å koble til med kabel anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide på web eller i app, og skrive en melding til oss der. Da vil en av våre dyktige konsulenter på kundeservice kunne få mer informasjon om problemene du opplever, og videre gi deg mer konkret bistand knyttet til dette. Jeg håper uansett at det løser seg raskt, sånn at du kan slappe av med stabil tv-sending og ikke bekymre deg for internett lengre. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Ikke som lovet ved bestilling. Fikk ikke det jeg lovet!
Hei, Roar L Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg får ikke sett noen detaljer omkring hvilket abonnement det er du har hos oss, og vi skulle gjerne hatt flere detaljer rundt dette. Jeg håper du tar tiden til å kontakt med oss sånn at vi kan prøve å finne frem til den løsningen som kan passe best hjemme hos deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Overføringen til Nextgentel gikk smertefritt. Veldig fornøyd så langt.
Hei, Stig Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at overgangen til oss gikk smertefritt, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🥳 Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på, og ikke minst er vi storfornøyd med at du vil være kunde hos oss 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Råd om å plassere ruter høyt, med ledningen er for kort.
Hei, Anne E Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi setter stor pris på at du legger igjen din opplevelse som kunde hos oss her på Bytt.no! Det stemmer at vi gir råd om blant annet å plassere ruter høyt, men det er mange faktorer som spiller inn for hva som vil gjøre at WiFi fungerer optimalt og det kan variere i forskjellige hjem. Vi har delt flere artikler på nettsiden vår hvor du kan lese om våre beste tips når det kommer til trådløst nett. J Jeg ser du vurderer hastigheten på nettet bra, men vi hjelper gjerne om du har noen spørsmål! Tar du kontakt med oss på chat eller telefon, så står en rådgiver med god teknisk kompetanse klar til å hjelpe deg 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har byttet, leverte på tid, men internettet har vært nede 3 ganger på under en måned, håper ikke trenden fortsetter.
Hei, Andre Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Så kjekt å lese at vi har levert på tid som vi skulle, derimot ikke så kjekt å se at du har opplevd så mye nedetid! Jeg kan ikke ut fra din omtale her på bytt.no lese hva som er årsaken til utfall på nett, men jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan undersøke dette nærmere! Ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål om ditt abonnement hos NextGenTel 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Virker OK hittil men har ikke hatt bredbåndet så lenge.
Heisann, Zakken Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🤗 Så kjekt å lese at du er fornøyd hittil, så er det opp til oss å jobbe på for at du skal være minst like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Har du noen spørsmål til abonnementet fra oss må du gjerne ta kontakt, så står vi klare til å hjelpe. Vi takker for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fungerer greit, kopla på eigen ruter utan problem.
Hei, Eivind Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du fikk koblet ruter på uten problem, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 🤗 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
God service men koblingen mot Telenor router feilet.
Hei, Rune V Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no, veldig kjekt å lese at du anbefaler oss, det settes stor pris på av oss her i NextGenTel 💚 Vi er veldig glade for å ha deg som kunde og vil takke for at du velger internett fra oss! Har du noen spørsmål står vi klare til å hjelpe via Chat eller telefon 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Hakkete signal til TV, selv om den er koblet til med kabel til wifiboks. Til stadighet kobler signalet helt ut.
Hei, Trygve Ø Så kjipt at du har en dårlig opplevelse av leveransen fra oss 😔 Du skriver at det er hakkete TV-signal selv med kabel til internettruter, sånn skal det jo ikke være og jeg skjønner godt at det er frustrerende! Det er veldig beklagelig at du har fått en sånn oppstart som kunde hos oss. Og jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss sånn at vi kan ta fatt på problemet så snart som mulig! Vi er tilgjengelig til å hjelpe deg på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 😊 Håper dette ordner seg snart og at du får en bedre opplevelse som kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Leverer til oppsatt tid. Normalt bredbånd. Har ikke fått testet tv'en.
Hei, Kurt E Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Godt å se at vi har levert til oppsatt tid, det er jo tross alt sånn det skal være. Du skriver at bredbåndet er normalt, jeg tolker det som at det fungerer sømløst og som det skal 😄 Hvis det ikke er tilfelle eller du ellers har noen spørsmål om abonnementet fra oss, ikke nøl med å kontakte oss. Vi er klare til å hjelpe om du kontakter oss på Chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Oppkoblingen ble gjort den dagen det var lovet. Er ikke helt fornøyd med kundeservicen, tar litt for lang tid og komme gjennom på telefonen
Hei, Endre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så bra at overgangen til oss skjedde når den skulle, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🤗 Derimot kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen, i perioder er det dessverre større pågang på telefon og som følge av det blir det høyere ventetid for å komme gjennom. Vi skjønner at det er frustrerende og vi jobber alltid for å forbedre oss på akkurat dette, så må bare legge oss flate og beklage for at du fikk den opplevelsen! Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🙌 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bredbånd fungerer bra på pc og nettbrett, men det ser ut som kommunikasjonen med riks-tv smartbox ikke er god nok. Flere ganger svikter lyd-bildesynkroniseringen i tv. Det har også vært noen plutselige utfall med oppdatering. Det skjedde aldri med Telenor. Vi er ikke fornøyd med å bytte fra Telenor til NGT/Riks-tv
Hei, Dag Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjedelig at du har hatt problemer med samarbeidsløsningen vår med RiksTV. Dette vil vi gjerne få sett nærmere på. Jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss for å få nøstet opp i problemet, først og fremst anbefaler jeg at du tar en telefon direkte til RiksTV ettersom de har den beste ekspertisen på sine bokser. Håper vi finner en løsning på problemet for deg snarest mulig sånn at du kan bli fornøyd med det vi leverer 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Gode signaler, god ruter med god rekkevidde. Totalt gir dette en god wifi opplevelse
Hei, Per A. G Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så hyggelig omtale du legger igjen om oss her på Bytt.no, vi i NextGenTel syns det er veldig stas å høre at du er så fornøyd med utstyret vi leverer til deg 🤗 Har du noen spørsmål må du gjerne ta kontakt, du kan snakke med oss via Chat på MinSide eller på telefonnummer 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Svært vanskelig å få kontakt med NextGenTel. Lang ventetid på telefon, og når ein sender epost får ein beskjed om at ein har sendt til ei adresse som ikkje er i bruk, så eposten vil ikkje bli lest.
Hei, Kirsten Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig opplevelse da du skulle kontakte oss. Da må vi rett og slett forbedre oss! I perioder kan det være høyere påtrykk på telefon, for eksempel hvis det er skjedd en driftsfeil og det resulterer dessverre i lengre ventetid på telefon, det må vi bare beklage og dette er jo noe vi heletiden jobber for å forbedre 💚 Angående e-posten du har sendt, så kan det høres ut som du har brukt en adresse som ikke er i bruk. Du kan skrive inn din sak til oss ved å logge deg innpå MinSide og opprette sak, da får du svar på e-post 😊 Har du du flere spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt, selv om du har måttet vente på svar tidligere så jobber vi på for å kunne hjelpe deg som er kunde! Ønsker deg en fin kveld Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Virker bra dette. Mye raskere enn det gamle vi hadde.
Hei, Steinar K Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å se at du er godt fornøyd, da sier det oss at vi gjør noe riktig i jobben vi gjør for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos NextGenTel 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet, så står vi klare til å hjelpe enten via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Det virker bra på tv, men datamaskinen hat blitt tregere
Hei, Arvid K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjekt at TV fungerer som det skal, angående at du opplever at nettet er blitt tregere på datamaskinen din så kan det nok være forskjellige mulige årsaker til det, og siden jeg ikke har flere detaljer om dette fra denne omtalen så anbefaler jeg at du tar kontakt med vår kundeservice. Jeg håper du finner tiden til å ringe oss på 98707979, så får du hjelp fra en medarbeider med god teknisk kompetanse 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel