NextGenTel TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice! Fy så elendig! TV og Netflix, det opplyste ingen om at ikke fungerte lengre! Nei dette selskapet er så ille, en skam å være kunde!! Aldri aldri aldri mer!
Opptaksfunksjonen er ikke til å stole på. Dersom en er så uheldig å sette på pause for å gjøre andre gjøremål så fryser dekoderen. Ikke nok med det, når dekoderen er startet på nytt, etter lang ventetid så er ikke opptaket avspillbart. Får tilbud om å fortsette avspilling eller starte på nytt, uansett valg så går dekoder i svart. Har byttet dekoder og chattet med kundeservise mange ganger, uten forbedring. Nå er det visst mitt anlegg det er feil på. Håper borettslaget går med på å bytte internettleverandør slik at vi ikke er låst til Nextgentels TV-løsning. Inn til videre så har vi stor glede av apple-TV.
vanskle Tv dekoder dårlig signal selv om den er fiber .jeg var Get kunde 12 år vart fornøye men hadde analog linje tenkt å bytte til Fiber enda bedre men angre på men jeg har 12 måned bindstid kan ikke før eller skulle gjerne tilbake til Get også analog linje
ekstremt dårlig kundeservice + lang ventetid. det var også mye rot med faktura.
Nye amino tuner og fjernkontroll er totalt ubrukelig. En stor påkjenning og prøve å navigere seg fram. Nå virker den heller ikke lenger på direkte TV😡
Hadde ikke Internett på nesten 4 mnd. Dårlig kommunikasjon og kundeservice. Ikke interessert i å faktisk løse problemet. Brukte lang tid på å svare. Ubrukelig firma!
Støtter alle negative omtaler. Dekoder er elendig. Nettet kommer og går.