RiksTV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Altfor dyrt, de er i ferd med å prise seg helt ut. Da jeg sa opp rikspakken etter siste prisøkning, så kunne jeg plutselig får rikspakken basis for 399,- med en bindingstid på 12 mnd. Dette var for et par mnd. siden. Nå plutselig finnes ikke rikspakken basis lenger, skal man ha 4 tv må man visstnok kjøpe sportspakken??? Er NULL interessert i sport, er ute etter nyheter og underholdning. Hvor ble det av rikspakken basis???
De som installerer utstyret gjør dårlig jobb, møter ikke som avtalt og er bortimot umulige å komme i kontakt med. Etter snart to måneder har jeg ennå ikke fått prøvd selve Riks-Tv fordi installasjonen ikke er ferdig. Tror Riks-TV er et tilleggsprodukt fiberleverandørene prakker på kunden for å bedre betalt. Vårt sameie inngikk 5 års bindingstid (!).
Reprisekanal.Vet ikke bruker ikke tid på dem.For dyrt
ventetid kundeservice i dag 1 time uten svar, fikk svar etter 40 min på chat uten at de kunne gjøre noe, de så det var dårlig men jeg måtte evnt springe rundt og fixe feil i deres boks!!! etter klage nr 10 kunne de ikke inntrømme at utstyret de leverer er dårlig og heller ikke sende nytt.
Synes Riks tv har vært helt grei bortsett fra prisøkning.
Vestland 31.oktober 2023.. Va du enn gjør i livet ikkje tegn abbo.hos riksTV.. blir aldri fulgt opp.får du problemer med systemet kommer du neppe gjennom på telefon og sender du mail får heller ikkje svar med det første,,har sitte i 1 Time og 45 min på vent igår og passerer nå idag 75 min så langt,så neste steg er oppsigelse av abbonemang som tar 2 mnd. takk og farvel til riksTV..mange andre levrandører som er fullt på høyde og over RIKSTV.. Hilsen oppgitt kunde... Knut
Leverer dårlig kvalitet på teknisk utstyr. Lite kundevennlig
Kontaktet Rikstv pr. telefon. Etter å ha ventet på svar i 1 time og 27 minutt la jeg på røret, Forsøkte å få hjelp via Chat Roboten, som ikke skjønte hva jeg snakket om. Fikk deretter kontakt med en som leverte klart svar på spm.1,men totalt ubrukelig svar på spm 2. Neste person forsvant før jeg fikk skrevet spørsmål. Er dette det man kaller totalt ubrukelig service. Dette selskapet er det bare å komme seg fortest mulig unna.
Total ubrukelig kundeservice som ikke tar tlf. eller heller ikke ringer opp. Deres chatfunksjon virker bare en gang innimellom...og de på chat har null innsikt i fakturaer etc.
Helt umulig å få kontakt med😡dette kan de få ha for min del totalt ubrukelig
Håpløs bildekvalitet. Forsøkt alle innstillinger til ingen nytte. Bør være intuitive og automatisk bildeinnstillinger. Dette blir for komplisert og utrulig irriterende.
Lett tilgjenglig, men for mye surr? Faller ofte ut med enkeltkanaler??? tilhører et sameie og lurer på nabo og tv, påvirkes jeg av nabo sine valg, bare en vegg imellom fra tv til tv???
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser