RiksTV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har god signalstyrke men dårlig signalkvalitet. Da får jeg surt tilbakesvar om at de ikke har noen feilmeldinger. Da ligger problemet hos meg og jeg må bestille service selv og betale for det.
Elendig app, kanaler faller ut hele tiden og ofre ingen kontakt med rikstv i det hele tatt....Bindingstid i 1 ÅR for 100 kroner avskag på abo pr mnd. Kjeltringpakk! Jeg ville holdt med LANGT unna Nextgentel og Rikstvpakken!. Særdeles misfornøyd ! Byttet fra Telenor og Teewee. Skulle nå ønske jeg bare hadde lagt på da telefonselgeren introduserte seg. ALRIG mer Rikstv eller NextGenTel.
RiksTV og Tv2 Play er eid av Tv2 gruppen AS. Tv2 Play basis leveres av RiksTV. Får faktura fra begge selskaper og alt er betalt. Det viser seg at vi også har betalt dobbelt til TV2 Play ca 10 000 kr for mye siste år. Penger vi ikke får igjen ifølge TV2 Play Signaler ble stengt 14 dager etter at vi betalte siste regning til Riks TV. som også bekrefter vår betaling..Også TV2 Play bekrefter vår betaling , men mener det er tekniske årsaker til manglende signaler. Likevel, RiksTV sendt saken til Intrum som ikke får bekreftelse fra Riks tv på vår betaling. Intrum får kvittering fra oss på vår betaling og har satt saken på pause. Har nå snart 14 dager uten signaler i en sak hvor vi har betalt mange tusen for mye til TV2 Gruppen som også får store beløp i statsstøtte. Det går også enormt mye tid til kommunikasjon med chat roboter som er programmert av "god dag mann økseskaft"
Faktura-avd - skjerp rutiner betraktelig . Kvartalsregning beviselig betalt 10mars etter en overaskende purring. (Orginal ikke mottatt). Kopi av kvittering 10.3 er sendt ,, men de påstår at ingen betaling er registrert. Min bank har verifisert overføringen 10.3 , men RiksTV ignorerer dette , sender til inkasso og sperrer abbonementet !! De avviser videre hjelp og henviser til inkassoselskapet Intrum ,som ikke har sendt inkassovarsel ! Og de svarer hverken på mail (med betalt kvittering) eller svarer tlf (40min ventetid) Vi skal altså sitte i det uvisse uten tv tross betalt regning ? Her er RIKSTV ansvarlig for en totalt ignorant og kundefientlig holdning. Telenor's rot i årevis har vært i særklasse mtp kundebehandling. Nå klarte RiksTV og knuse den rekorden.
Godt fornøyd med den nye boksen til Riks-TV. Grunnen til at den ikke får fem er fordi du får ikke lagt inn Nettflix. Prien er heller ikke så verst 479 pr mnd. Inklusiv Disney+, Max og TV2 plsy basis.
Stadig hakkete og slørete bilder, spesielt i sendinger med mye bevegelse. Jeg vet ikke om det er NextGentel eller RiksTv sin tjeneste som er problemet, men jeg hadde aldri sånne problemer med Telenor
RiksTV har den mest elendige kundeservice jeg har opplevd av norske levrandører. Får Telenor til å fremstå som magisk bra. Kvaliteten på signalet du henter fra en antenne via luften er elendig og sterkt komprimert på alle kanaler utenom NRK og TV2. Om du strømmer, som man nok bør, så støtter de ikke spesielt høy oppløsning, og også lyden er flat. App'en er ulogisk bygget opp og hopper gjerne flere timer frem og tilbake dersom du velger å ta "start forfra" eller spole litt frem eller tilbake.
DÅrlig oversikt over regninger. STORE variasjoner i priser for hver enkelt måned. Treg app og programmvare
Problemer med kornete bilde innemellom på wifi streaming
Dyrt. Ikke mulighet for å velge bort uinteressante kanaler.
Har betalt forsinket faktura. Riks tv bekrefter at penger er på konto, men en klyse av en saksbehandler nekter å åpne opp kanalene. Når jeg begynner å argumentere gir han meg " første advarsel" og litt senere i samtalen sier han "dette er andre advarsel " Fikk nok av denne torsken. Jeg bad om mailadresse hvor jeg kan klage inn denne sak. Anbefaler absolutt ingen å benytte seg av rikstv
De fjerner avtalte kanaler uten å informere om det. Så erstatter de den med en kanal du ikke er interessert i. Lang ventetid på tlf.
Vi har hatt en strømmepakke inkludert via vårt NextGenTel abonnement i ca. 1 år og får i 1 kvartal 2025 innlagt fiber. Var derfor inne på RiksTVs side og så at det stod at oppsigelsesfrist var 31.1.2025, altså nesten 3 mnd. fremt i tid. Derfor avsluttet jeg abonnementet nå siden vi klarer oss sikkert greit med streaming i tiden etter dette om det trengs, tenkte jeg. RiksTV klarer neste dag å slå av alle kanaler og kundeservice ber om 599,- pr mnd for å gi oss kanalene tilbake uten å innrømme at di har feilinformert meg slik at det ble en missforståelse. Så nå måtte jeg tegne en avtale med Strim i stedet for 349,- slik at vi har tv å streame til jul. Det er siste gang jeg blir å anbefale RiksTV til noen som helst. Layla på kundeservice kan forresten ta seg en bolle eller 10.
Forferdelig kundeservice som jatter med og kommer med løsninger som straffer seg senere. Overhode ikke imponert, og kommer aldri til og anbefale RiksTV for noen. Ikke min verste fiende en gang. Veldig skuffet. Jeg sa opp mitt abonnement i desember mnd, så ringer dem og ønsker meg tilbake i januar. Da har jeg tegnet nytt abonnement med konkurrent, da klarer kundebehandler og velge å fryse mitt abonnement med RiksTV og i tillegg legge til en sportspakke som koster skjorten. Overhode ikke int i og ha sportskanaler heller. Det hele ender med gigaregning og ny oppsigelsestid for noe jeg ikke bruker eller har lyst til og bruke. Da blir man varm i nakken og dømmer det langt ned i hele evigheten. Jeg kaller det svindel.
Litt dårlig service og informasjon for innlogging. Ellers ok.
Innrømmer ikke feil. Lang ventetid på tlf Ufullstendige svar på mail. Betalt en faktura hvert år, men når en ny plutselig dukker opp, tar jeg kontakt, får først beskjed om å slette denne nye, for' "du har jo betalt for hele året" og deretter kommer mail om at..jo da, du skal betale.... Deretter mange mailer fram og tilbake - det er som å snakke for døve ører.