Meny

RiksTV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
2
av 5 innen
tv-selskap
15%
anbefaler
RiksTV
Filtrer omtaler
15
4
10
22
113
Sorter omtaler etter
Viser av 164 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundesenteret blitt mye dårligere enn tidligere"

Tidligere hadde RiksTV er bra kundesenter. Nå er det helt sorgen. Lang ventetid, åpenbart dårlig kapasitet. når jeg endelig kommer frem, treffer jeg en ung mann helt uten interesse for kunden eller kundens behov. Nærmest en parodi. Spør om han er sommervikar, men angir at han jobber der fast. Klarer ikke å løse problemet og virker også lite interesser ti å forsøke. Vurderer å avslutte mitt abonnement, blir kraftig provosert over dette forfallet i service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle si opp mitt abonnement, men ble da overtalt å fryse det over en periode. Jeg glemte da selvfølgelig å si det opp i etterkant da dette hele tiden var min plan, så det ble gjenåpnet. Jeg kontaktet dem samme dagen det ble gjenåpnet for å avslutte dette ,og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for 3 måneder uansett. Så fikk da en regning på 2400 kroner som jeg mener er uberettiget, og får følelsen av at de kun er ute etter å lure kundene sine . Veldig misfornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alt for lang ventetid på kundeservice sitt nummer ogcender med at man legger på. Vært slik fra dag 1dag 1 da vi abbonerte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg i fjor flyttet til ny leilighet hvor jeg selv kunne velge tv-leverandør, var det enkelt å velge bort T-we til fordel for Riks-tv. Man får mer tv-kanaler for pengene. Ikke minst Eurosport Plus - kanalene. Hyggelig kundeservis har de også. Eneste som savnes er tv-kanalen Mezzo Live HD som sendee masse flotte klassiske konserter, opera og ballett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når man prøver å si opp lokker de deg til å forbli kunde, mot 1 års binding, når du frem er det 2 mnd oppsigelsestid. Ingen andre selskaper har så lenge oppsigelsestid i 2022. Aldri mer RiksTV.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internettilkobling og tungvint løsning på nett-TV."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen tilkobling med apper slik som Netflix og Viaplay. Gammeldags bestemorløsning. Styr unna RiksTV

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Meget fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ser nå på Riks-TV Basic via appleTV og er veldig fornøyd: full HD kvalitet på alle kanaler! Oppsettet på menyene er veldig intuitivt og enkelt! Og mye billigere enn tv abonnement via coax fra Telia som begynner å rådyrt! Godt jobba Riks-TV!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Spørsmål om faktura"
5 syns denne omtalen er nyttig

På spørsmål om faktura ble jeg møtt av en utrolig arrogant og spydig dame. Har ikke opplevd makan til arroganse fra en person som jobber med kundeservice. Utrolig skuffet og sitter fortsatt med spørsmål…

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Oppsigelse?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når man prøver å inngå en avtale med RiksTV og man ikke får aktivisert denne med en gang, må man for all del huske på at man må ta i bruk ANGRERETTEN innen 14 dager. De viser seg nemlig at hvis man ikke får signal fra RiksTV dekoderen, så betyr det at man har en avtale (uten signal og uten at man får noe som helst fra RiksTV) og man må ikke la dem overtale til å "fryse" abonnementet, da sitter du i garnet! Da må du si opp "avtalen" og betale for 3 måneder uten å få noe som helst! Eller du må betale avbrytings gebyr om du sier opp avtalen med en gang fordi kortet/dekoderen ikke virket. Det hjelper ikke å forklare saken for kundebehandlerene. De står fast på at man må jo lete opp angrefrist reglene på deres nettside! (Papiret med angrefrist får du i posten sammen med fakturaen i god tid ETTER at angrefristen 14 dager er utgått)

Frederik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"tungvint"
2 syns denne omtalen er nyttig

har vært uten tv i hele påsken. ingen hjelp å få. tror vi tar tilbake canal digital.

Bjarne B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"ikke fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

tungvint å bruke vansklig å koble til fjenkontroll jeg har 4 stk tv noen går greit andre er håpløst å få til lang ventetid på tlf for å få hjelp alt er tungvint

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ta telefonen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å få kontakt, også via mail og chat. Dette går ikke an! Har ventet på kontakt i flere timer og blir bare tilbudt selvløsnings forslag Er der folk til stede?Min side gir meg ikke svar på noe

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Umulig å få noe hjelp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svarer på tlf. Ingen svarer på Chat. Når man har sagt opp medlemskap fortsetter de å sende regninger. Og de bytter plutselig mellom vipps og e faktura og brev i posten slik det passer dem. Bare rot med rikstv Og helt elendig

Rune H. D
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få kontakt med riks tv. Linken rer ingensteds hen. Kø. Dårlig åpningstider. Robot skinner ingen ting

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dritsur selger på døra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde selger på døra, og jeg fortalte gang på gang at jeg ikke er interessert hvorpå selger blir dritsur og «sjokkert» over svaret mitt. Ikke noe takk for din tid eller ha en fortsatt fin kveld, bare strener avgårde , jeg sier etter han at jeg synes det er utrolig dårlig oppførsel noe han sier han ikke bryr seg om. Jeg sier at jeg kommer til å klage og får bare til svar at det var det samme for han og det får bli opp til meg. Jeg er ikke noe syte/ klagemenneske til vanlig, men synes de bør ha noen retningslinjer på hvordan man skal oppføre seg ute hos en potensiell kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tv hakker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen tar tlf. Når jeg ringer for å få hjelp. Skulle gjerne bytte men borettslaget har valgt RiksTv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Så j-vla dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle gjerne satt minus-stjerner hvis det var mulig! MYE forstyrrelser i sendingene. Det hakker, stopper og fryser. Og det er bare litt av alle problemer…. Oftest får du ikke beskjed om hvorfor ting stopper/fryser/er feil, når du vel får beskjed så står det ALLTID type «feil på din internett kobling». Noe som SVÆRT SJELDENT stemmer. Jeg har vært i kontakt med kundeservice mange ganger, men det er alltids «alle andres feil» enn RiksTV. Dritt lei av dette og hadde ønsket at mitt borettslag hadde valgt en annen løsning/annet selskap. En annen ting. De har HBO på app. Men, for å få tilgang må jeg oppgradere abonnement og betale mer pr måned. Hvilke betyr at jeg må betale for HBO to ganger ettersom jeg har abonnement hos den og så må betale for det hos Riks TV i tillegg. Hva f-n!!! Serr, da bruker jeg seff Cromecast istedenfor. Folkens…Rika TV = hold dere langt unna!!!

Ole C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"utmerket kundetjenester og billigere på although av tilleggutstyr"

Billing mnd.pris sammenliignet med tidligere abonnement hos V Canal Digital og box er kostnadfri med tilbud CI+C kort fikk det gratis vanligvis koster 500 for kortleser I Canal Digital tar 1000 ,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"En time å vente på telefon."

Da fikk jeg kontakt med en operatør som satt meg over til apple operatør som jeg ikke fikk kontakt med bare hallo-hallo-hallo xxxxxxxxxxx så ble det brutt. Håper jeg får tilsett ny fjernkontroll.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Abonnementspris."

Hvorfor må jeg betale kr. 99,- pr måned for CMore film og serier når jeg aldri har benyttet denne tjenesten, aldri kommer til å benytte den, og aldri har bestilt den?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Umulig og få snakke med kundeservice"

Helt umulig og komme i kontakt med kundeservice månedsprisen gikk opp 200 kr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"I am not a customer yet you have sent me a bill for Kr7509,00 ."

My last payment to you as on the23/01/2020 when i canceled Riks TV yet you have sent me a faktura from 01/12/2020-to 31/01/2022 for Kr 7509,00 witch i will not Pay as i have not had service from Riks TV.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe!!!"

Korte oppsummert:Styr unna alt som har med Riks TV og gjøre!! Dårlig service, dårlig bildekvalitet og hakkete lyd... KATASTROFE!!!

Kundetilfredshet
"Utrolig dårlig selskap"

Jeg skulle prøve RiksTV, siden Telenor ikke hadde alle kanaler lenger. Jeg kontaktet RiksTV på lørdag og avbestillte det noen timer etterpå. Da fikk jeg beskjed at pakke allerede var sendt, hallo på en lørdag. Joda pakke komm og jeg tok det ikke imot. Idag komm det en faktura på kr 468,- for kontraktbrutt. Og ringe dem eller kontakter RiksTV på Mail. GLEMM det, det går overhodet ikke. Ringer de dem, da må du står timer is i kø. Jeg kommer sender en klage til forbrukerrådet. Jeg fikk ingen orderbevis, ingen angrerett. Dette må være absolut den dårligste firma i Norge, hold dere unna!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs kunde behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å nå kundeservice nå i snart 3 timer uten komme igjennom. Kan ikke forstå att en leverandør som RiksTV kan ha et slik dårlig kundeservice. Har ikke opplevd maken🤬🤬🤬

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR