Rot fra ende til annen Faktura. App kndesrtvice ikke bra
RiksTV terningkast 1 Dårlig tjeneste på alle måter. 1. Fakturert beløp. Alt for høyt. 2. RiksTV sender faktura 3 mnd med krav om forskuddsbetaling. 3. Du ringer men blir stående i kø. Til slutt gir du opp. Ingen svarer. 4. Du prøver å kontakte dem igjen og igjen til slutt gir du opp. 5. Du kontakter RiksTV på chat. Du får kontakt men får ikke hjelpen du trenger. 6. Det blir sendt inn en klage med lovnad om at de ringer tilbake. Ingen ringer. Venter fortsatt. 7 Du prøver igjen og igjen, kontakter RiksTV , bruker masse tid, til slutt blir du bare fortvilet. 8 Jeg avslutter abonnementet med en faktura hengende over meg med et beløp som er langt høyere enn avtalt. 9. I tillegg er TVpakken til RiksTV fullt av utdaterte serier, reality, sport og filmeutvalget er elendig. Masse uinteressant bare for å fylle opp kanalene. 10. HOLD DERE UNNA RIKSTV. DET ER DYRT, DÅRLIG OG ELENDIG SERVICE.
Riks tv leverer ingenting av det de lover! Dårlig eller intet signal selv med aktiv antenne. Hadde Altiboks før og det var en annen verden. Eneste grunnen for oss å velge Riks tv var pga at huset allerede hadde en Riks tv antenne. Det hjalp ingen verdens ting. Sender hele pakka med dekoder i retur. Telenor kommer å installerer både tv og Internett. Til alle styr unna Riks tv!!
Satt 30 minutter i tlf uten å få kontakt med kundeservice. Jeg la på. Får ikke inn tv 2
Vanskelig å få kontakt med kundeservice. Chatten som kan være alternativet er treegt
Ingen kundeservice - har kollapset fullstending - skygg unna - svarer ikke på mail, telefon eller chat
Fjerner kanaler som ikke blir erstattet av nye. Noen kanaler blir bare borte uten noen form for info. Har en pk. på 45 og prisen er den samme selv om de fjerner noen kanaler.
Umulig å oppnå kontakt på telefon. Lovte å ringe tilbake. Skjer ikke. Chatrobot er stengt og finner ingen mail adresse. Dette er katastrofal service. Skulle ønske det var fler alternativ jeg kunne brukt. Desverre er rikstv det eneste.
De svarer ikke telefonen og heller ikke personlig chat. Og du kan bare glemme å legge igjen ditt nummer i håp om at de ringer tilbake. Det gjør de ikke (!) selv om de sier det motsatte. Deres chatrobot er dum som en potet. Du får helt andre svar enn det du spør om. Fraråder Rikstv på det sterkeste.
Jeg har nå i 3 perioder denne dagen prøvd å få svar hos Rikstv: Forsøk 1: 38 minutter uten svar. Forsøk 2: 25 minutter uten svar. Forsøk 3: 13.minutter. Ettersom det synes å være «mange som ønsker å snakke med oss AKKURAT nå» er det kanskje på tide å vurdere å ansatte flere personer?
Riks-TV ønsker ikke kontakt med kunder, det er helt umulig å komme igjennom på telefonen, og chatteløsningen er en elendig bot som svarer dårlig eller feil.
Det har fungerer perfekt og er der feil får vi raskt hjelp vi har den minste pakke syntes den er lidt dyr etterhvert men det virker perfekt er veldig tilfreds .
Forferdelig bildekvalitet, nesten hele tiden. Programmene skulle også startet direkte, istedet for å måtte velge direkte.
Alt for ofte brudd på sending. Abonnementet har blitt alt for dyrt!
Borettslaget bestemte plutselig å bytte fra Telia til Rikstv. Min erfaring så langt etter ett år med RiksTV. 1) TV-boksen fungerer vesentlig dårligere enn Telia sin. Selv om du kan ta opp programmer (mot høyere pris), kan du ikke se de lagrede programmene andre steder. På Telia kan du det. 2) Jeg lurer på om de har testet brukervennligheten. Menyene er mer uoversiktlige, og for eksempel er det ingen markering om du har begynt å se på et program eller ikke, og hvor langt du har sett i programmet. 3) Jeg må noen ganger slå tv-boksen av og på 2 eller 3 ganger for at kanallisten skal vises/boksen skal fungere. 4) En felles fjernkontroll for alle "dupedittene" du måtte ha, fungerer ikke på Rikstv-boksen. 5) Dessverre har alle tilbydere tv-pakker, Telia inkludert. Men hos Telia har du en VISS mulighet for å endre kanaler (Selv om jeg også misliker poengsystemet). RiksTv skalter og valter med kanalene uten at du kan påvirke. De gir heller ingen begrunnelse ved endringer. 6) Så langt har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan gi en SKRIFTLIG tilbakemelding. Det er kun tlf. og chat. 7) Appen har fungert nogenlunde greit, men akkurat nå kan jeg ikke endre videokvalitet. (Det er flere alternativer, men den reagerer ikke når jeg trykker på andre alternativer). Du har ikke mulighet til å se lagrede programmer, ref. punkt 1. Jeg har ingen tilknytning til Telia, men siden vi hadde Telia i flere år før borettslaget plutselig skiftet leverandør, har jeg allikevel et visst sammenligningsgrunnlag. Jeg har ikke vært i kontakt med kundeservice, så det kan jeg ikke si noe om. Jeg vil jobbe for at borettslaget bytter leverandør. Det er ikke bare prisen som må telle, men også brukervennlighet og fleksibilitet i kanallisten. Og hvis noen "ansvarlige" leser dette: Kutt ut tv-pakker! Jeg vil bestemme selv!
Opplever stadig at vi ikke får inn tv kanaler og må ofte restarte