NextGenTel TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
TV hakker og fryser, opptak episoder ligger i stigende rekkefølge , her er ingen app som nek super NRK osv som canal digital har. Data henger seg opp hele tida Har fiber, kjører på med ledninger ikke wifi men hjelper ikke
Dette selskap her svintel! Ikke bytt til dette møkkselskap! Jeg skal amelde dette tv selskap her!
Elendig dekoder. Rotete oppsett, og om man har valgt serieopptak er det ikke mulig å fjerne denne igjen. Går heller ikke å slette serieopptak etter de er tatt opp.
Boksen fryser når jeg ønsker å se fra starten av programmet. Må ta ut kontakten for å velge nytt program. Går over til alternativ tv via nett. Fiber fungerer ok.
Lever en tv-dekoder med tilsvarende kvalitet som den Telenor (CD) leverer, så er dere for meg i mål. Amino er treg, ''hakker'', ''fryser'' og opptak funker dårlig. Vurderer å gå tilbake til Telenor eller takke ja til tilbud fra Altibox.
Kundeservice! Fy så elendig! TV og Netflix, det opplyste ingen om at ikke fungerte lengre! Nei dette selskapet er så ille, en skam å være kunde!! Aldri aldri aldri mer!
Opptaksfunksjonen er ikke til å stole på. Dersom en er så uheldig å sette på pause for å gjøre andre gjøremål så fryser dekoderen. Ikke nok med det, når dekoderen er startet på nytt, etter lang ventetid så er ikke opptaket avspillbart. Får tilbud om å fortsette avspilling eller starte på nytt, uansett valg så går dekoder i svart. Har byttet dekoder og chattet med kundeservise mange ganger, uten forbedring. Nå er det visst mitt anlegg det er feil på. Håper borettslaget går med på å bytte internettleverandør slik at vi ikke er låst til Nextgentels TV-løsning. Inn til videre så har vi stor glede av apple-TV.