Det er umulig å få tak i noen som kan hjelpe oss å få de kanalene vi abonnerer på! Å betale 5-600 kr mnd og ikke få tilgang til ulike tjenester er svindel. Vi blir sendt i en loop med chatbot som ikke forstår eller får en feil i samtalen. Menneskene som jobber der må ha en uendelig lang saksliste da de ikke har tid å svare på mine henvendelser.
Er kjempe fornøyd med Strim og alt dere har å by på. Skulle gjerne ønske det var flere skreddersydde pakker tilpasset hver enkelt kunde. Og at prisene for oss som ikke bryr oss om sport kunne vært litt mildere. Boikott Viaplay er alt jeg har å si.
Hei Henrik! Så hyggelig å høre at du syntes du får mye verdi for pengene! Ja, nå er det ikke like lett som det høres ut som at man bare kan velge seg det man har lyst til å se på og kun betale for dette. Men vi prøver hele tiden å skape et større utvalg i våre pakker slik at man kan finne den som passer seg selv best! Mvh Mats
Det virker ikke i det hele tatt. Caster ikke over til tv. Det er bare å si opp og få pengene tilbake tror jeg. Kan ikke finne noe telefon ,email heller for å få hjelp. Håpløst tilbud. Terje
Hei Terje! Så beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Bare å ta kontakt på chat helt neders på siden her: https://www.strim.no/hjelp så skal vi se om vi kan hjelpe deg nærmere! Hilsen Mats
Hakker og henger seg på opptak og live sendinger. Ikke noe å gjøre med sier kundeservice.
Tanken er god, og brukergrensesnittet ganske ok, men det blir for dumt når du i de fleste tilfeller bare har en link til den som leverer programmet. Du blir altså viderekoblet til NRK, TV2 osv. og da har du egentlig ikke behov for Strim. Men så vidt jeg skjønner så er det noen kroner billigere, så foreløpig har jeg beholdt abonnementet.
Man hopper fra ene appen til den andre, og blir spurt om pålogging. Påloggingen henter ikke rett konto. Og flere ganger får jeg beskjed at jeg må ha et abonnement. Som jeg jo har via Strim.
Elendig kundebehandling, mye feil på kanaler, uansett hva feilen er så skylder dem på ditt utstyr, blir aldri ordnet opp, har vert uten tv2 og tvn i flere måneder, uten at dem ordner opp.
Var veldig fornøyd med Strim. Da jeg meldte meg inn var det en kampanje med avslag i mnd prisen. Denne prisen ble justert opp ikke lenge etter. Da jeg tok kontakt med kundeservice og spurte hva som hadde skjedd fikk jeg bare beskjed om at per nå hadde de ingen tilbud ved innmelding. Trodde en slik avtale var bindende?.. Rett og slett dårlig kundeservice..
Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser
Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for
Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.
Selve appen på TVen er treig og har dårlig flyt. Man blir sittende lenge å vente på at noe skjer etter man har trykket. Det største problemet er at det sjeldent fungerer å streame direkte tv. Skjermen er svart og ingenting skjer.
Når jeg bytter arkfaner - eksempel: Jeg ser på et program som startet for en time siden - så starter reklamen - og jeg bytter arkfane for å sjekke bytt.no/vg.no eller andre - og vender tilbake til strim.no. Så bytter streamen over til direkte!! Dvs. at jeg må følge med på at reklamen startet 17:15 og må spole tilbake til det tidspunktet. Testet på flere ISPer og nettlesere. Irriterende - ikke kritisk. Har meldt fra til kundeservice men det var som å snakke til en betongvegg.
Dårlig bildekvalitet og henger seg opp og blir betre litt så blir bildekvalitet fryktelig dårlig
Vi har nå hatt Strim i 2 mnd. og er kjempefornøyd. Under halv pris kontra vårt tidligere Canal Digital abonnement og ingen paraboler eller tunere som tar plass. Litt knot med å sette opp Viaplay, HBO og TV2 play, men om du er kunde her fra før som vi var, hjelper det å lage en ny bruker og bruk en ny mailadresse om du har. Dvs var du kunde hos TV2 play gjennom din tidligere kanal leverandør, og sier opp den, så lag en ny kunde gjennom Strim med annet navn, passord og evt en annen mailadresse. Viktig også her har jeg skjønt er at internettlinja er stabil. Vi har en 4G (5G antenne) fra Telenor, hvor vi faktisk ser senderen fra verandaen, men i travle perioder blir det litt hakking, eller "legging" som sønnen sier. Har opplevd det 2-3 ganger på 2 mnd. Det beste er nok en fiberlinje som er stabil. Også med bildekvalitet. Har du store tv'er så kan bildet bli noe dårlig, men kan lønne seg å skru ned bildekvaliteten i selve appen. Og vi opplevde at det blir bedre bilde på store TV'er med bruk av HDMI kabel fra laptop istedenfor Chromecast. Så om du sitter på samme plass hele tiden og bruker laptop og chromecast, legg opp en HDMI kabel. Greit ved bruk av Youtube også. Men vi ser på 2 laptopper og en eldre 47 tommer LG og en 46 tommer SmartTv fra samsung. Har ikke hatt kontakt med kundeservice, unntatt fra starten ved bestilling og hjelp med å sette opp, og da var de veldig hyggelige og hjelpsomme.
Vi her i huset har aldri gjort en så bra deal som når vi byttet til Strim! I tillegg til alt for mange tv-kanaler (33 kanaler) så følger HBO max, viaplay (film og serier), Paramount+, Tv2 play (film og serier) og Nordic Film+. Og siden man får med Tv2 play så følger også Britbox med på kjøpet. Alt dette for kun 399,-! Det er ingen andre som kan matche dette, og de som klager på kvaliteten må enten ha skyhøye krav eller så har de tuklet seg bort i noen innstillinger :P Jeg anbefaler Strim til alle som vurderer å skaffe seg en annen leverandør og kommer til å fortsette med det, for de som har hørt på meg så langt har vært utrolig fornøyd! (P.S: Jeg har ikke noen sport tjenester siden det koster ekstra og interesserer meg midt i r.... ;) )
Takk for hyggelig omtale - det setter vi pris på:)