Strim opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er i andre måne med Strim, Østfold. Er stor fornøyd med Strim. Oppleve ingen hakking, tegn til treghet, HD bilder er kristarklart, og som pensjonist, betale for det vi se på. Ikke en helt masse kanaler som er ikke brukt…
Så hyggelig å høre at du fornøyd Paul! Det liker vi å høre😊 Mvh Strimgjengen!
Strim er det beste tilbudet tilgjengelig per dags dato etter min mening (og resten av husstanden)! Det følger med 7 streaming tjenester (Strim Mest) som har topp kvalitet når det gjelder de mest populære valgene innen film, reality, dokumentarer og serier. Vi bruker på forskjellige tidspunkt Strim og tjenestene de tilbyr på 2 forskjellige Android TVer, 2 stk. XboX One, 2 stk. XboX One S, 3 PCer, 3-4 Android telefoner, 1 iPhone, nettbrett, iPad og Chromecast... og det har aldri på noe tidspunkt vært problemer med tjenesten så lenge internettet er stabilt. Har bl.a. en Philips "The One" Android TV hvor alle TV-kanalene la seg inn automatisk og kunne styres alene via selve TV'n uten bruk av app (tommel opp!). Dette var derimot ikke tilgjengelig på vår nyeste Sharp TV. Så jeg tror at når folk klager på hakking/lagg osv. så er det ikke Strim sin tjeneste som er problemet, men innstillinger på TV eller tregt nettverk. Du kan ha verdens raskeste fibernett, men det betyr ingenting om for eksempel ruteren er konfigurert feil, dårlig oppsett av nettverk m.m. Vi har satt opp Mesh nettverk for best ytelse til enhver tid. Har en sjelden gang opplevd noe lagg på TV'n som er tilkoblet via det trådløse nettverket, men den som er kablet direkte i ruteren har vi aldri opplevd noe problem med, noe som igjen tyder på at de ytterst få gangene dette har skjedd så har det vært et resultat av ustabilt nettverk/internett og ikke Strim sine tjenester. Kan kjapt nevne at jeg er overhodet ikke interessert i sport, så om noen synes det er for dårlige sport sendinger, feil komprimering på kamper, dårlig oppløsning osv. så bryr dette meg midt i #¤%* :P 'Strim mest' er et genialt velg for familier med både små og store barn og for de som er over middels glad i film og serier ;) Vi har brukt Strim siden det kom på markedet, og det blir bare bedre og bedre! Eneste "klage" er at jeg håper at vi får mulighet til å håndtere SkyShowtime som en separat tjeneste etter hvert på lik linje som TV2 Play, HBO Max, ViaPlay osv. Sånn som det er nå, så er det ikke mulig å endre språk på filmer/serier som er dubbet siden alt fra SkyShowtime styres via Strim-Appen.
Fungerer veldig bra for meg. Skulle ønske alt innholdet var en del av Strim appen, og ikke lenket videre til andre leverandører sine apper. Håper dermed at Strim klarer å forhandle fram denne muligheten med NRK og TV 2. Bruker tjenesten både på min Google TV og mobil, og der har det fungert helt ypperlig.
Hei Aleksander! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Ja, vi skulle gjerne hatt alt vi har av innhold inne i vår egen app; men for øyeblikket så må man hoppe dit man ønsker å se innhold😊 Godt å høre at du er fornøyd! Mvh Mats
Elendig på direkte tv sendinger som tv3, 3+, og mange fleire. Fryser bildet og uklart bilde. Streaming fra NRK app er topp, det samme er Viaplay og HBO. Har prøvd alt som det ble med 1 måned
Hei Atle! Så synd å høre at du hadde en dårlig opplevelse med våre direktesendte kanaler. Hva slags enhet spilte du av fra? Ta kontakt med oss via våre nettsider så kan du få øyeblikkelig hjelp med din enhet😊 Håper vi ser deg igjen!😊 Mvh Mats Strim Kundeservice
Økningen av abonnentsprisen, dårlig utvalg på Viaplay og ingen pakker hvor Viaplay kan velges bort. Det ble rett og slett ikke verdt prisen lenger.
Dette er det dårligste opplegget vi til dags dato har prøvd! Til å begynne fungerte det topp men så begynner Strim å skru ned funksjonaliteten helt til at det er ubrukelig, nå har vi hatt to uker hvor alt stopper opp med beskjeden «Oisann her skjedde det noe» til de siste dagene hvor det ikke går an å starte tjenesten en gang. Kundeservice er ikke eksisterende og har ingen intensjon om å hjelpe! Styr unna denne bedriften!
Hei igjen BG! Som nevnt så er det bare å ta kontakt med oss direkte på chatten via våre hjelpesider😊 Her er kundeservice ofte tilgjengelig! Ha en fin dag!
Der henger seg opp hele tida. Spesielt tv3, både live og ikke live. Plagsomt...
Hei Thor! Ta kontakt med oss på chat via Strim.no så kan vi se nærmere på problemet du opplever😊 Slik skal det ikke være!
Ikke enkelt, komplisert og bruker mer tid på å logge på diverse. Nei jeg er lei
Hei Unni! Enklere blir det egentlig ikke; men det kreves en viss datakyndighet for at enkelheten skal framtre som enkelt! Om det er noe du har problemer med så ta kontakt med oss på chat via våre hjelpesider så får du hjelp øyeblikkelig!😊
Tv guiden oppdaterer ikke tidsmessig Programmene under stasjonsappene viser ikke hvilke program som går, blir ikke oppdatert, Jævliv rotete alt sammen Lite profft , nesten dom analogt med data
Hei Petter! Så leit å høre at det var slikt du opplevde oss! Slik skal det altså ikke være, ta kontakt med oss på kundeservice før det er for seint neste gang! Så hjelper vi deg gjerne!☺️
hatt strim i 6mnd nå,og det fungerer bra, men på appletv box så henger bilde ofte trodde det var noe galt med boxen så bytt til ny ! men det samme skjer ? men på andriod og googletv så fungerer dette ferfekt rare greier...ellers grei tv pakke for meg
Heisann! Tusen takk for tilbakemelding Roger! Vi ser nærmere på dette! Om problemet har vedvart siden sist; så ta kontakt med oss på www.strim.no/hjelp for øyeblikkelig assistanse😊
Alt virker bra med strim for meg, men jeg blir kjempelei og småsint når jeg ser film og fotball især. Da kommer en trasig bildepause automatisk fra strim som spør; Hello, er du fremdeles her? Da må jeg inn på tlf og appen for å trykke bekreftende på playknappen slik at jeg kan se videre. Flere ganger har det på det minuttet blitt mål i kampene også. Selvfølgelig er jeg her. Anbefaler Strim å kutte ut denne pausen. Takk
Hei Jan! Flott å høre at alt virker bra, og tusen takk for din tilbakemelding! Dette skal vi ta med oss videre, så håper vi at du ser en endring ganske snart🤞 Mvh Mats
TV guiden virker kanskje 10 % av gangene og da er det som oftest feil også. Bare henger og hakker…..ELENDIG
Hei Geir! Slik skal det ikke være! Bare å ta kontakt med oss på chat, så hjelper vi deg gjerne!😊
Det er umulig å få tak i noen som kan hjelpe oss å få de kanalene vi abonnerer på! Å betale 5-600 kr mnd og ikke få tilgang til ulike tjenester er svindel. Vi blir sendt i en loop med chatbot som ikke forstår eller får en feil i samtalen. Menneskene som jobber der må ha en uendelig lang saksliste da de ikke har tid å svare på mine henvendelser.
Er kjempe fornøyd med Strim og alt dere har å by på. Skulle gjerne ønske det var flere skreddersydde pakker tilpasset hver enkelt kunde. Og at prisene for oss som ikke bryr oss om sport kunne vært litt mildere. Boikott Viaplay er alt jeg har å si.
Hei Henrik! Så hyggelig å høre at du syntes du får mye verdi for pengene! Ja, nå er det ikke like lett som det høres ut som at man bare kan velge seg det man har lyst til å se på og kun betale for dette. Men vi prøver hele tiden å skape et større utvalg i våre pakker slik at man kan finne den som passer seg selv best! Mvh Mats
Det virker ikke i det hele tatt. Caster ikke over til tv. Det er bare å si opp og få pengene tilbake tror jeg. Kan ikke finne noe telefon ,email heller for å få hjelp. Håpløst tilbud. Terje
Hei Terje! Så beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Bare å ta kontakt på chat helt neders på siden her: https://www.strim.no/hjelp så skal vi se om vi kan hjelpe deg nærmere! Hilsen Mats
Hakker og henger seg på opptak og live sendinger. Ikke noe å gjøre med sier kundeservice.