Meny

Strim omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Strim
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
8
av 10 innen
streamingtjeneste
18%
anbefaler
Strim
Filtrer omtaler
2
0
1
2
6
Sorter omtaler etter
Viser av 11 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Strim?
Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Du får ikke tiden du betaler for"
1 syns denne omtalen er nyttig

Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Elendig"

Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.

Kundetilfredshet
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Treigt og ustabilt"

Selve appen på TVen er treig og har dårlig flyt. Man blir sittende lenge å vente på at noe skjer etter man har trykket. Det største problemet er at det sjeldent fungerer å streame direkte tv. Skjermen er svart og ingenting skjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett greit - MEN"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg bytter arkfaner - eksempel: Jeg ser på et program som startet for en time siden - så starter reklamen - og jeg bytter arkfane for å sjekke bytt.no/vg.no eller andre - og vender tilbake til strim.no. Så bytter streamen over til direkte!! Dvs. at jeg må følge med på at reklamen startet 17:15 og må spole tilbake til det tidspunktet. Testet på flere ISPer og nettlesere. Irriterende - ikke kritisk. Har meldt fra til kundeservice men det var som å snakke til en betongvegg.

Kundetilfredshet
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"Drittdårlig bildekvalitet"

Dårlig bildekvalitet og henger seg opp og blir betre litt så blir bildekvalitet fryktelig dårlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
"Kjempefornøyd etter 2 mnd bruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har nå hatt Strim i 2 mnd. og er kjempefornøyd. Under halv pris kontra vårt tidligere Canal Digital abonnement og ingen paraboler eller tunere som tar plass. Litt knot med å sette opp Viaplay, HBO og TV2 play, men om du er kunde her fra før som vi var, hjelper det å lage en ny bruker og bruk en ny mailadresse om du har. Dvs var du kunde hos TV2 play gjennom din tidligere kanal leverandør, og sier opp den, så lag en ny kunde gjennom Strim med annet navn, passord og evt en annen mailadresse. Viktig også her har jeg skjønt er at internettlinja er stabil. Vi har en 4G (5G antenne) fra Telenor, hvor vi faktisk ser senderen fra verandaen, men i travle perioder blir det litt hakking, eller "legging" som sønnen sier. Har opplevd det 2-3 ganger på 2 mnd. Det beste er nok en fiberlinje som er stabil. Også med bildekvalitet. Har du store tv'er så kan bildet bli noe dårlig, men kan lønne seg å skru ned bildekvaliteten i selve appen. Og vi opplevde at det blir bedre bilde på store TV'er med bruk av HDMI kabel fra laptop istedenfor Chromecast. Så om du sitter på samme plass hele tiden og bruker laptop og chromecast, legg opp en HDMI kabel. Greit ved bruk av Youtube også. Men vi ser på 2 laptopper og en eldre 47 tommer LG og en 46 tommer SmartTv fra samsung. Har ikke hatt kontakt med kundeservice, unntatt fra starten ved bestilling og hjelp med å sette opp, og da var de veldig hyggelige og hjelpsomme.

Kenneth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
"Noe av det beste tilgjengelig i Norge!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi her i huset har aldri gjort en så bra deal som når vi byttet til Strim! I tillegg til alt for mange tv-kanaler (33 kanaler) så følger HBO max, viaplay (film og serier), Paramount+, Tv2 play (film og serier) og Nordic Film+. Og siden man får med Tv2 play så følger også Britbox med på kjøpet. Alt dette for kun 399,-! Det er ingen andre som kan matche dette, og de som klager på kvaliteten må enten ha skyhøye krav eller så har de tuklet seg bort i noen innstillinger :P Jeg anbefaler Strim til alle som vurderer å skaffe seg en annen leverandør og kommer til å fortsette med det, for de som har hørt på meg så langt har vært utrolig fornøyd! (P.S: Jeg har ikke noen sport tjenester siden det koster ekstra og interesserer meg midt i r.... ;) )

Svar fra Strim
22.08.2022 09:29
Takk for hyggelig omtale - det setter vi pris på:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"FORFERDELIG!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt håpløst,dårlig bildekvalitet samt hakker.Elendig kundeservice der det bare er mulig med shat,elendige svar og hjelp der. STYR UNNA,FOR GUDS SKYLD!!!

Christer M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Svært høy komprimering på TV kanalene."
2 syns denne omtalen er nyttig

Strim komprimerer direkte kanalene svært høyt, noe som gjør bildekvaliteten merkbart dårligere med mye artifakter. Videre trenger man egen app samt egen bruker for Viaplay, Sumo og NRK. Ingen i familien bruker TV2 Sumo, og Viaplay brukes maks et par ganger i uka. Før Strim er interessant for oss må bildekvaliteten opp, appen må bli bedre samt at innholdet må økes betraktelig.

Kundetilfredshet
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"Drit dårlig kvalitet - går ett minutt så er det full stopp"
4 syns denne omtalen er nyttig

Strim er gode på reklame og pris og derfor burde man sikkert være forberedt på at det er bare dritt da - 40 sekunder fotball så 2 minutter stopp ------helt enkelt ELENDIG DÅRLIG

Svar fra Strim
22.08.2022 09:29
Hei. Slik skal det ikke være - og beklager at vi svarer så sent. Vi har rett og slett ikke fanget opp omtalene her på bytt.no. Om du fortsatt opplever problemer ta kontakt med oss på Facebook Messenger eller på chat på strim.no så skal vi se om vi ikke kan få hjulpet deg.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR