Amex platinum har fjernet vesentlige fordeler. Kortet er ikke annet enn et betalingskort som for tilgang til lounge på flyplasser som i sin tur er ganske tragiske i seg selv
Hjelper lite med gode kampanjer når kundeservice er fraværende. De har kun brevpost og en kronglete robot telefon. 🤖 Ingen chat eller epost muligheter selv om vi snart skriver 2022. Styr unna og spar deg selv for masse irritasjonsmomenter!
Jeg vil kort som kan Jeg sende penger til familia eller til vener eller dem kan sende meg også denn kort et bra du kan bruker på hele verden
Mange fordeler, men håpløs kundeservice. At det i 2021 ikke skal være mulig å sende en epost til kundeservice, er for dårlig. Alltid hyggelige svensker på telefon. Man skal ha råd til å ha kortet, og utnytte fordelene.
Loungene i Bangkok og Saigon var helt konge.Kundeservice veldig hjelpsom.Mange gode fordeler.Totalt sett:Toppers.
Kortet i seg selv er greit, men American Express tilbyr helt elendig kundeservice. Ved gjentatte anledninger har det vært umulig å komme gjennom til kundeservice per telefon, og flere ganger har jeg fått beskjed om å ringe tilbake da de har problemer med systemet. De tillater ikke kontakt på annet vis, eksempelvis per e-post eller sosiale medier. Har kastet bort nok tid på dette og har derfor sagt opp kortet. To uker etterpå har jeg fremdeles ikke fått utbetalt mitt tilgodehavende. Dyrt og dårlig.
Begynner å bli flere brukersteder, ikke vært borti kundeservice som ler av meg enda eller at de bare har stengt kortet mitt, de har heller ringt meg ved mistenkelig kortbruk. Kunne gjerne vært flere goder ved å ha dette kortet.
Topp kundeservice,men har dessverre innskrenket åpningstidene.
Første gang jeg har opplevd at et finansselskap håner kundene sine og har frekke kundeservice medarbeidere som unnlater og svare på helt enkle spørsmål. Vær klar over at de kan, sperre kortet når de måtte ville, selv om du aldri har vært forsinket med en innbetaling. De ber da om og få utlevert kontoutskriften fra din hovedbank for de siste tre måneder, samt arbeidskontrakt, og de tre siste lønnslippene dine. De har ikke anledning ifølge norsk lov til å kreve kontoutskrift da dette er i strid personopplysningloven. Jeg har faktureringskort fra Eurocard, og har aldri opplevd noe lignende fra dem. Aldri bli kunde av American Express.
Kortet kom aldri frem gjennom posten, men etter to måneder gikk dem med på å sende det med DHL Express da kom det. De har ansatte på kundesenteret som ler, av deg på telefon, når du prater med dem. Hvis du vil ha et kort, skaff deg heller Eurocard, ikke søk om AmEx.
Har hatt Amex Platinum en liten stund nå og er veldig fornøyd. Jeg har kortet direkte gjennom Amex. Synes det er for stor forskjell mellom «godene» her i det kalde nord kontra det som tilbys i de større markedene. Vi kan godt få samme tilbudene. Har hørt mange som sier amex er nesten umulig å bruke her til lands, noe som ikke er korrekt. Ja, det er ikke like utbredt som noen av de andre, men dette kortet er adskillig mer ekslusivt enn de andre. Opplever at det ikke er noe problem å bruke kortet og folk legger merke til det når du drar det frem. Som «reisekort» er det antakelig det beste på markedet. Skuffet over de norske hjemmesidene til amex, der har de mye å hente. Anbefaler dette kortet til alle som kan få det, til tross for den høye årsavgiften.
Varslet DNB om at man ikke ønsket det. De trakk årsgebyr fra kortet og renter på renter 2 årsgebyr før man fikk ryddet opp. Har etter dette fått tilsendt 3 kort - håpløst