Meny

Gebyrfri Visa Gold omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Middels
3
av 331 innen
kredittkort
88%
anbefaler
Gebyrfri Visa Gold
Filtrer omtaler
79
15
2
0
6
Sorter omtaler etter
Viser av 102 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gebyrfri Visa Gold?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

For så vidt ok kort selv om betingelsene er langt fra de beste, men elendig kundeservice ødelegger alt. Finnes langt bedre alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Hold unna Santander. Sperr og si opp kortet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service. Har blitt svindlet for 900 euro og brukt nesten 6 mnd for å gå pengene tilbake. Trur det er utro ansatt som har gjory dette skjedde det skjedde sammr tid som bankkortet som ble tappet for 10000 kroner.Dette fikk jeg tilbake via banken min. Men litr hjelp å få fra santander👎 Dem nekter for alt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fornøyd"

Brukes på reise og i utlandet meget bra. Virker som kortet er godt kjent.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask, enkel og oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan anbefale Santander Gebyrfri Visa Gold. Det er et perfekt betalingskor. Min erfaring med di få gangene jeg ha kontaktet kundeservice er kun positive opplevelser, de hyggelige og ordner ting rask

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Supert kort"

veldig fornøyd, men jeg var forpliktet til å redusere beløpet ved å søke om boliglån. Tusen takk

Asbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er veldig fornøyd"

Er fornøyd, aldrid noe problem. Bruker kortet når jeg har behov for det. Ringte grunnet problemer, og fikk god veiledning og hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt topp"

Funker hver gang jeg bruker den uten noe problemer. Får så regning som er godt dokumentert.

Ingfrid B
Kundetilfredshet
"Enkelt"

Kan brukes over alt Slippe gebyr for uttak, senke renten Ingen problemer ved betaling med kortet. Reiseforsikring i kortet Helseforsikring tilknyttet kortet

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Holder det som blir lovet. Og bra kundeservice. Det eneste jeg savner er ipplysninger om når nytt kort ankommer etter utløpt dato.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Greitt for meg"

Stort sett greitt for meg, men en gang ble jeg skuffet over Santander. Jeg ble rådet til ikke å søke erstatning etter å ha blitt lurt på en netthandel. Det kostet meg 750 kroner…

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lettvint å bruke, kan brukes nesten over alt i inn og utland🌞!"

Etter et datainnbruddet i en nettbutikk ble mitt kort misbrukt i utlandet. Dette ble anmeldt og beløpet tilbakeført til meg uten noen diskusjon! Veldig grei og profesjonell kundeservice de gangene jeg har hatt behov for hjelp. Oversiktlig og veldig bra nettside! Har egentlig intet negativt å bemerke etter å ha vært kunde i mange år!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt fornøyd med dere"

Hyggelig mennesker å snakke med i tlf.gode betingelser med bankens tjenester og kortet til bruk over det meste av verden.

Renata M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fornøyd"

Alt bra med dere kort ikke noe og klager. Bra bank og god kundeservice.

Kristoffer H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alle tiders"

Veldig hjelpsom kundeservice, langt ut over det jeg er vant til.

Wenche S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg et meget tilfreds m kortet."

Dette kortet kan anbefales . Det er godt å ha som en reserve, samt i situasjonen der man ikke har lyst eller anledning til å benytte annet kort .

Hans E. S. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra,"

Synes det her kortet er greit og jeg føler meg komfortabel ved bruk av det. Takk for at jeg får bruke kortet

Lillann K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utrolig praktisk og greit."

Det beste er jo flere ukers utsettelse på betaling. Da kan man planlegge litt om man ikke har penger akkurat når du må kjøpe billett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Reserve kapital kort"

Jeg bruker dessverre kortet for lite til og skrive en evaluering av dette. Men jeg har bare positive opplevelser med dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt å få kontakt"

Ukomplisert i alle måter. Nei,hva skal jeg si at jeg er glad for mitt valg av kredittkort.

Randi H. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra og flott kundeservice"

God kundeservice. God oversikt. Gebyrfritt. Enkelt å koble seg på nett, og bra app

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service"

Alltid bra, uansett hvor i verden du er, service er upåklagelig

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service"

Hver gang jeg tar kontakt med Santander kundeservice så er det alltid den samme damen jeg snakker med. Jeg vet ikke hva hun heter, men hun fortjener god ros fra ledelsen ift den kundeservice hun leverer hver gang. Takk for at jeg får være kunde hos dere. Om jeg kan nevne noe som burde blitt bedre så burde det vært at dere kanskje kan ringe hos tilbake om vi står i kø så vi slipper å vente om det er lange køer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lettvint"

Praktisk og lettvint betalingskort med utmerket kunde service

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super"

Kjempe bra å ha et sånt kort,gebyr fritt i utlandet sparer man jo noen kroner med å bruke det der.

Monica C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har vært kjempe fornøyd hele tiden"

Alltid lett å bruke, har vært fornøyd fra dag en. Har bare positive erfaringer med kortet. lett å bruke på reiser.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR