Morrow Bank MasterCard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med dette kredittkortet som også har cashback i form av bonus. Bonus kan brukes til nedbetale deler utestående. Ser at kortet har fått mye kritikk på denne nettsiden, men jeg kjenner meg ikke igjen, da Morrowbank kredittkort har fungert utmerket for meg og det har kundeservice også. Kortet fungerer overalt i Norge og utland inkludert ved handel på internett. det er også mulig med kontanttransaksjon til egne konti om man har behov for dete.
Det var mange kredittkortsvindel med flere ukjente transaksjoner i Morrow kredittkortet mitt. Jeg tok kontakt med banken på tlf men fikk beskjed at dei kan bare blokkere kortet og sende nytt, men at jeg måtte anmelde forholdet til politiet for å kunne reklamere på MinSide. Det blir litt styrer med polititet anmeld og krever faktisk fysisk oppmøte for levere svindelskjemaet, så det er ikke like enkel som andre bank når man må søker reklamasjon. Krav om politianmeld for uansett om små/stor svindel gjør vanskelig for kunde mtp tid man bruk for anmeldelser er verdt for summen som blei misbrukt.
Morrow bank tilbyr ikke-eksisterende kundeservice. De svarer ikke på telefon, og de ber meg sende melding i inboks men svarer aldri. Appen til iPhone har ikke funket siden jeg fikk kortet i januar.
Its not possible to choose credit limit and customer service does not answer correctly to change it. No way to choose the color of the card and you might get a pink card which black numbers in it are not readable.
Har lest at andre hatt problem med kundeservicen. Kan ikke være enig i dette da jeg opplevt både ventetid (telefon) og svar som helt ok.
Opplevde kredittkortsvindel da det dukket opp flere ukjente transaksjoner i nettbanken på mitt Morrow Bank kredittkort. Da jeg bad om hjelp fra Morrow Bank sa de at det ikke var noe de kunne gjøre, men at jeg måtte anmelde forholdet til politiet. Siden polititet krever fysisk oppmøte for å anmelde denne typen forhold, så sier det seg selv at de gjør det de kan for å unngå å betale ut erstatningskrav. Mitt råd er derfor å ikke la seg blende av gode vilkår, men styre unna! Dette blir fort dyrt.
Jeg har grei erfaring med både lån og kredittkort, til og med kundesenteret når det gjelder meldinger nå og da. Kortet har god cashback men man er nødt til å benytte nettsiden i stedet for app for å ta dem i bruk.
anbefales ikke i det hele tatt. kundeservice svarer deg aldri. lengste ventetid jeg har hatt er faktisk to måneder
I starten var dette et kort som passet meg ypperlig — sikrere netthandel og bonus på mer enn bare drivstoff. Men når store reservasjoner ved fylling av drivstoff ikke blir automatisk slettet og ingen vil hjelpe deg når du sitter timesvis i telefonkø er det ikke verdt det. Ingen svar i nettpost heller. Styr unna!
Jag skaffade mitt första kredit kort som jag använder som betalkort, bonussystemet passade mig. Känns som en scam! Mitt råd, skaffa absolut inte komplett kreditkort. Det är ingen form av kunde service, dom har ingen chat eller att du kan ringa in. Så om du har något som haster och vill få svar på eller få löst? GLÖM att du får respons. Detta känns fullkomligt oseriöst och jag har sendt flera meldningar till dom och får inget svar. Kommer avsluta mitt medlemskap om inte det är tydligt nog.
Dette er det desidert beste kortet for å få generell cashback hos alle butikker. I tillegg får du 2%(!) på all netthandel, fungerer blant annet på Vy sin app og flybilletter på nettet osv. Veldig fornøyd med kortet, og har fått mye bonuspoeng! Du må gå inn på nettsiden for å velge å bruke bonuspoengene på neste faktura, noe jeg synes burde være enklere og mulig i appen. Men alt i alt et kort som jeg anbefaler alle å få👍
Komplett Bank støtter ikke efaktura. Hvorfor? Fordi de vet at mange kunder ikke alltid klarer å følge opp epost i tide. Dermed blir fakturaen glemt, og Komplett tjener penger på gebyrer. Direkte useriøst å spekulere i at epost skal bli "glemt". I senere tid har de forøvrig sluttet å sende faktura som vedlegg - som gir dem en enda mindre synlig mail. Det er mistenkelig mange aktører i kredittbransjen som ikke "klarer" å støtte efaktura i forhold til andre bransjer. At de ikke støtter efaktura skyldes ganske enkelt at de tjener gode penger på å la være, på kundens bekostning. (Jeg jobber med IT, og har implementert forskjellige integrasjoner med banksektor. Dette er IKKE en stor utfordring)
Komplettbank har tidligere ikke tilbydt efaktura/avtalegiro. Dette var litt kjedelig men greit nok, da de fortsatt sendte ut pdf faktura på epost. Dette er det imidlertid slutt på. Nå er det kun kid, kontonummer og skyldig beløp som kommer opp, men ingen enkel mulighet til å sjekke hva fakturaen egentlig består av, og hvilken transaksjoner som er foretatt på kortet. Eposten som sendes nå lyder slikt: " Fakturaen følger ikke lenger som vedlegg til e-posten, men er tilgjengelig på Min Side." Dette er bare tull. For å få opp faktura må man logge seg inn med bankid og gå gjennom flere steg i menyen, noe som virker belastende og unødvendig tungvindt å måtte gjøre hver gang. Ikke minst er det slikt at dette fører til at det blir vanskeligere for folk flest som trolig ikke orker dette å fange opp i evt. uautoriserte transaksjoner eller evt. feilberegnet renter/gebyrer. Helt uakseptabelt i min bok. Har sendt klage til Finanstilsynet, Finansklagenemda og Forbrukerrådet og byttet bank. STYR UNNA KOMPLETT BANK!
Denne gangen glemte de å sende varsel også. Dermed ble jeg ikke minnet på det, og siden det var midt i ferien min, så ble det rentebelastning. Jeg vil gjerne ha mulighet for en remittering på framtidig dato og mulighet for KID. Jeg vil gjerne ha e-faktura med full saldo påført. De sender ikke det, fordi de vil omgå reglene og kun føre på minsteinnbetaling. Jeg vil også gjerne velge forfallsdag i mnd på faktura.
ALDRI mer kjøp av feriereise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde kundeservice å avvise kravet og viste til sitt forsikringsselskap. Forsikringsselskapet var helt oppgitt da dette strider med Finanslovens paragraf 54B om "Chargeback". Enten så mangler Komplett Bank kunnskap om lovverket eller så spekulerer de i at folk gir opp.
Tilbyr verken eFaktura eller AvtaleGiro, men sender faktura på e-post slik at en må legge inn alle detaljene selv i nettbanken. Dette er for dårlig, men sikkert slik de vil ha det. At det er bra vilkår ellers hjelper lite når det er så tungvint å betale.