The card should have a mobile application so users can see their spending and manage their cards through the mobile app. That would be much easier and more practical. Applying for the card was easy but for some reason in the process I was not asked to provide my address I wonder how the website got my address I hope it is also the correct one. Let's see.. :)

Har du en tilsvarende erfaring med TF Bank Mastercard?
Gjør som Rahman og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om TF Bank Mastercard du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Den totale opplevelsen fantastisk, det var enkelt å forstå, god veiledning på nettside og rask svar fra kundeservice👌🏻

Det virket som meget god service fra banken.Håper på et godt kundeforhold.

Har ikke fått noke problemer når jeg betalte med TFbank kort når jeg handlet

Søkte på ettermiddagen og fikk svar på kvelden,noe som gjorde det enkelt og søke om kredittkort.Gikk raskt og enkelt og fylle ut
