Meny
Mobilt bredbånd fra Talkmore
Bytt på nettsidene til Talkmore
Mobilt Bredbånd 10 GB
Mobilt bredbånd
738 omtaler
10 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobilt Bredbånd 20 GB
Mobilt bredbånd
738 omtaler
20 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobilt Bredbånd 50 GB
Mobilt bredbånd
738 omtaler
50 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobilt Bredbånd 100 GB
Mobilt bredbånd
738 omtaler
100 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Talkmore

Talkmore er et datterselskap av Telenor, etablert i 2004. Selskapet tilbyr lave priser, full telenor-dekning, data rollover og fri hastighet til alle sine kunder.

15% familierabatt med samlefaktura

Med to eller flere mobilabonnement på samme faktura får man 15% rabatt på begge mobilabonnementene. Dette medfører en besparelse på inntil 75,- i rabatt per mnd, per mobilabonnement.

Hent SIM-kortet på Narvesen og 7-Eleven

Talkmore Talkmore selger kun mobilabonnement gjennom sine nettsider, men dersom du bestiller et nytt mobilabonnement hos Talkmore kan du velge å hente SIM-kortet umiddelbart hos en av deres samarbeidspartnere Narvesen, 7-Eleven eller Shell/7-Eleven.

Talkmore omtaler og erfaringer
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 35 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rot fra 1 dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tull fra 1 dag 7 SIM-kort til 2 mobiltelefon ( ikke servisevennlig anbefales ikke ) kun lang ventetid for å få svar og den ufyselige musikken i ventetida : ikke kompetanse til dette arbeide / skift mannskap snarest mulig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data, bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

KJEMPEFORNØYD! Utrolig bra dekning, priser og familieløsning. Folk under sier så mye tull. Alt handler om deg som menneske. Betaler du dine regninger? null problem. Kjøper du ekstra data/produkter- ditt problem ikke skyld på talkmore for høyere regning. Har du ikke bedt om faktura på mail? da får du fakturagebyr. Rett og slett alt handler om hva du gjør som person. Hold deg ansvarlig selv. Vært kunde lenge og aldri blitt fakturert 1kr ekstra for min familie. Fordi jeg ikke lar de kjøpe data, betaler regninger tidsnok, og har bedt om fakturagebyr etc. :D

Abdirazak M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Gjerringknarker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Unngå Talkmore. Veldig sleipe og gjerrige kundeservice gjør at jeg ikke klarer å være kunde der mer. Etter å ha vært kunde over ett år der, så sender fortsatt feil regninger og må ringe å diskutere med den HVER MND. På toppen av alt det der så klarer lillebror og trykke på at han vil ha større datapakke slutten av mnd. De vil ha for begge mnd både juli og august. Er det mulig? Alt det handler om for Talkmore og Telenor er jo penger, intet annet. Trist og veldig irriterende fordi vi er hele 10 stk på Talkmore og fortsatt vi blir behandlet sånn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler å ikke bestille talkemoreabno fra telefonselgerne deres"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som meldte et godt tilbud, noe det er. Men opplever nå i ettertid at informasjon vedkommende ga meg på spørsmålene ang familierabatt og faktura ikke stemmer overens med det en ble lovet. Ønsker en å bytte til talkemore anbefaler jeg å ikke motta tilbud fra telefonselgerne, da heller å ta kontakt via nettsidene (for de som ønsker å lese en haug av informasjon) eller ta kontakt med kundeservice, de oppgir etter min mening sannheten bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte service og fikk ordnet det jeg skulle, fort og greit. Har vært kunde i mange år og har alltid fått god service. Ikke alltid greit for oss pensjonister å forstå alle ord og uttrykk i dataverdenen og da er det godt å bli møtt med respekt.

Svar fra Talkmore
04.08.2020 21.33
Hei, Elna!

Her nevner du noe viktig - det å bli møtt respekt.
Det er aldri feil å stille oss spørsmål, uansett. Ta kontakt, vi svarer deg med glede! Tusen takk for en fin tilbakemelding.

Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettside og ingen mobildata ved bytte."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden er uendelig treg, og du blit logget ut om du prøver chat. Når du så logger inn igjen er du ute av chaten. I tillegg står det at jeg har 0 MB, nå som jeg har byttet. Man forventer at det skal stå det du faktsisk skal ha, dvs. den mengden du har bestilt i snitt pr. dag ved bytte. Jeg byttet 31.juli til 4 GB og forventer da at jeg skal ha 4000/31*1 =129 MB. Og når jeg kontaktet de for å spørre om når jeg måtte aktivere SIM for å få byttet den 31. og ikke 30. Svaret var bare 1-2 dager. Kan de ikke bare si sannheten? Dagen etter hvis du gjør det før et klokkeslett? Så langt har jeg ikke noe bra å si om Talkmore.

Svar fra Talkmore
04.08.2020 21.32
Hei!

Leit å lese at du har hatt dårlige opplevelser med våre systemer.
Det er absolutt ikke ønskelig. Vi ønsker gjerne å se litt nærmere på det du nevner her, så om du har mulighet - Send oss gjerne en henvendelse via kontaktskjemaet vårt, så skal vi prøve å forbedre dette fremover. Takk for tilbakemeldingen!

Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Uglemor2012
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig og trygt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært veldig fornøyd så langt. Rollover gjør at vi sparer opp data til de gangene vi er på hytta. Kundeservice er hjelpsomme hvis det skulle være noe.

Svar fra Talkmore
04.08.2020 21.32
Hei!

Takk for fin tilbakemelding!
Veldig gøy at du finner Data Rollover-tjenesten vår spesielt nyttig.

Ha en fin dag, og god sommer videre! Hilsen Talkmore.
Thor A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan anbefales!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært langvarig kunde av en av de store på markedet, var det forfriskende å oppleve et selskap som for det første er rimelig, men som også har en rask og oppegående kundeservice, som hvis man ringer, ikke sender deg ut på en omstendelig runde av forskjellige menyer, og som fyller ørene med muzak i evigheter, før du kommer i kontakt med noen som kanskje må sette deg videre, siden de selv ikke kan hjelpe likevel.. kundeservice og kompetanse er 100%.. Så langt, så vil fremtiden vise..

Svar fra Talkmore
04.08.2020 21.20
Hei, Thor!

Tusen takk for fin tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på, og skal absolutt gjøre det vi kan for å opprettholde effektiviteten og kompetanse.

Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR