Meny
Bedriftsabonnement fra Talkmore
Bytt på nettsidene til Talkmore
Løpende
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1278 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift Ubegrenset 10 Mbit/s
0 minutter, fri SMS og fri MMS
1278 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift Ubegrenset 100 Mbit/s
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
100 GB
pr. mnd
599 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bedrift Ubegrenset 300 Mbit/s
Fri tale, SMS og MMS
1278 omtaler
100 GB
pr. mnd
749 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Talkmore – full Telenordekning til Talkmorepriser

Talkmore tilbyr billige og enkle mobilabonnement med full Telenordekning til privat- og bedriftsmarkedet.
Talkmore tilbyr også en billig, ærlig strømavtale uten påslag og skjulte kostnader.

Dipper fusjonerte med Talkmore 1. mars 2021 og heter nå Talkmore Bedrift.

Talkmore holder til på Hasle i Oslo og har rundt 100 ansatte.

Talkmore-fordeler

  • Full Telenor-dekning til Talkmorepriser
  • 10GB i velkomstgave til nye kunder
  • Alltid 1000 kr rabatt på ny mobiltelefon
  • Talkmore Familie: Full Telenordekning og data på deling til Talkmorepriser! Billig for voksne, og ekstra lave priser til barn.
  • Enkleste Bedriftsnett med mobilt sentralbord til bedrifter
  • Enkel og billig strøm til Talkmorepriser
Talkmore omtaler og erfaringer
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 38 innen
mobilselskap
79%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Talkmore lurer sine kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et produkt fra Talkmore, en "tail it" (sporingsbrikke til kjæledyr) - det fremkom ikke tydlig nok i teksten på produksiden at produktet krevde et abonnement, med betaling hver måned, det forstod jeg først da jeg fikk produktet. Da valgte jeg å returnere varen. Da gjorde jeg som de fleste ville gjort, og som mailen jeg fikk fra talkmore etter kjøpet rådet meg til å gjøre, å finne returseddelen på talkmore sine nettsider. Den fant jeg, la ved produktet, og sendte den til adressen oppført på returseddelen. Jeg ventet i flere uker, fikk ingen bekreftelse på retur eller retur på min betaling, så jeg kontaktet kundeservice. Kundeservice holder meg i en dialog i flere dager, de forklarer at produktet er kjøpt gjennom en underleverandør, så jeg må forholde meg til det. jeg forklarer at det ikke kommer frem noe sted, verken i epost eller på produktets informasjonside at dette kjøpet går gjennom et annet selskap enn talkmore, det står faktisk talkmore i alle eposter, og henvises til talkmores kundeserice. Kundebehandler gir meg absolutt ingen hjelp, før jeg ber om å snakke med noen andre. Da får jeg ny kundebehandler, som later å være hyggelig, sier først at dette skal ordnes opp i - for så å snu helt rundt å legge all skyld i denne andre leverandøren "tail it" forklarer at de skal henvende seg til dem for å se hva som kan gjøres. Jeg har ikke hørt noe nytt, jeg har tydligvis tapt produkktet samt de pengene og talkmore ønsker ikke å gjøre opp for seg. Helt utrolig dårlig service.

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:45
Hei, Vi kan bare beklage at du har hatt en slik opplevelse med Talkmore. Tail it er et separat selskap som vi startet et samarbeid med for en stund siden, slik at Talkmorekunder fikk en rimeligere månedspris på produktene. Vi har prøvd å gjøre Tail it så enkelt som mulig. Om det ikke har kommet godt nok frem at sporingsenheten har et månedlig abonnement, kan vi bare beklage dette. Jeg skal ta det opp med riktig avdeling, så får vi kanskje gjort det klarere her. Når det kommer til saken din så må jeg nok engang bare beklage på det sterkeste. Vi ønsker å hjelpe deg med å få slutt på dette, slik at du slipper å tenke noe mer på denne saken. Kunne du sendt oss en epost til [email protected] med navn og nummer, så skal vi få ryddet opp i dette for deg så fort som mulig. Hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. 😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri noe problem. 😊 God dekning. 👍Familiedeling. 👍

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:17
Hei, Gunn! Dette er jo akkurat slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for omtalen og full score, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med både kundeservice, pris, og dekning. Alt i alt er jeg ganske fornøyd.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:27
Hei, Somaye. Det er jo ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder, så tusen takk til deg for fine ord og en flott omtale. Vi skal fortsette å levere i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Bra kunderservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid. Hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert kunderådgiver. Fikk raskt hjelp til mitt problem.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:18
Heisann Kris! Dette var jo slett ikke verst! Så flott at du fikk god hjelp og slapp å bruke lang tid på venting. Venting er som regel kjedelige greier, så vi prøver vårt beste med å ha så kort ventetid som mulig. Ha en fin dag videre, hilsen Petter :-)
Eva M. L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg blir godt mottatt hver gang jeg ringer kundeservice, veldig koselige og hjelpsomme."
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir som sagt bra behandlet. Ikke alle steder de tror på meg når jeg forteller at jeg ble svindlet i 2007 og 2008. Mange som den gang opprettet abonnement i mitt navn, så jeg ble svarteliste. Men når talkmore ringte meg opp og lurte på om jeg ville ha abonnement der , det var første gang jeg fikk støtte, de hørte på meg og de hjalp meg.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:25
Hei Eva! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale og 5/5 stjerner. Vi vil alltid at våre kunder skal bli tatt godt vare på, selv om de bare er inne på tanken om å opprette abonnement. Vi skal så absolutt fortsette å yte god service i alle år fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd etter å ha byttet til Talkmore. God dekning og hyggelig kundeservice. Et lite tips hvis du har et av abonnementene med ubegrenset data er å "true" med å bytte over til Chilli Mobil eller Happybytes med begrunnelse i at de er raskere og billigere - da får du 20% rabatt med en gang ;)

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:25
Hei på deg! Så godt å se at du er fornøyd med oss. Våre kundebehandlere er alltid i arbeid med å passe på at våre kunder har de beste løsningene vi kan gi, både til de som vurderer å bytte, men selvfølgelig også alle andre kunder :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice og grei pris"

Alltid hjelp å få raskt hvis det trengs. Veldig fornøyd med rollover på abonnement og bonusopptjening.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:20
Hei Eva! Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med service, pris og abonnementet ditt hos oss - det er noe vi setter stor pris på. Ønsker deg en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Aleksandra V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og effektivt servise.. gode priser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hyggelige folk som svarer raskt og effektivt samtidig med at de svarer på en hyggelig måte som gjør at folk føler seg velkommne får å ringe dem igjen.

Svar fra Talkmore
15.10.2021 15:31
Hei, Alexandra! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og 5/5 stjerner. Dette er noe vi har mye fokus på internt på kundesenteret, dermed må jeg si at det er utrolig gøy å motta slike omtaler. Vi skal gjøre alt vi kan for at du blir miste like godt tatt i mot neste gang du tar kontakt med oss. Med vennlig hilsen Thomas.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR