Meny

Bedriftsabonnement fra Talkmore

Bytt på nettsidene til Talkmore
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Bedrift 2 GB
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2715 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift 10 GB
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift 15 GB
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift 20 GB
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift Ubegrenset 10 Mbit/s
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift Ubegrenset 100 Mbit/s
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
100 GB
pr. mnd
599 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bedrift Ubegrenset 300 Mbit/s
SIM-kort
eSIM
2715 omtaler
100 GB
pr. mnd
749 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Talkmore – full Telenordekning til Talkmorepriser

Talkmore tilbyr billige og enkle mobilabonnement med full Telenordekning til privat- og bedriftsmarkedet.
Talkmore tilbyr også en billig, ærlig strømavtale uten påslag og skjulte kostnader.

Dipper fusjonerte med Talkmore 1. mars 2021 og heter nå Talkmore Bedrift.

Talkmore holder til på Hasle i Oslo og har rundt 100 ansatte.

Talkmore-fordeler

  • Full Telenor-dekning til Talkmorepriser
  • 10GB i velkomstgave til nye kunder
  • Alltid 1000 kr rabatt på ny mobiltelefon
  • Talkmore Familie: Full Telenordekning og data på deling til Talkmorepriser! Billig for voksne, og ekstra lave priser til barn.
  • Enkleste Bedriftsnett med mobilt sentralbord til bedrifter
  • Enkel og billig strøm til Talkmorepriser
Talkmore omtaler og erfaringer
4,7/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Utmerket
1
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Ble lurt av talkmor selger"

Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Talkmore BEST"

Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Kundeservice"

Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
App
"Alltid hyggelig og alltid får hjelp"

Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Grei men litt unødig dyrt datakort til ruter."

Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Rask å løse problemet"

Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
App
"Oppsummering fra ny bruker"

Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
App
"Sms problem"

Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR