Meny

Strim omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
14
av 16 innen
streamingtjeneste
15%
anbefaler
Strim

"Mye feil"

Omtale om Strim skrevet av Roger for 15.03.2023 20:22

Strim har totalt 13 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Strim?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
App
Vurderer å bytte selskap
"Mye feil"

Elendig kundebehandling, mye feil på kanaler, uansett hva feilen er så skylder dem på ditt utstyr, blir aldri ordnet opp, har vert uten tv2 og tvn i flere måneder, uten at dem ordner opp.

Bytt.no
"Mye feil" skrev Roger om Strim

Har du en tilsvarende erfaring med Strim?
Gjør som Roger og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Strim du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
App
Vurderer å bytte selskap
"Var fornøyd kunde før.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig fornøyd med Strim. Da jeg meldte meg inn var det en kampanje med avslag i mnd prisen. Denne prisen ble justert opp ikke lenge etter. Da jeg tok kontakt med kundeservice og spurte hva som hadde skjedd fikk jeg bare beskjed om at per nå hadde de ingen tilbud ved innmelding. Trodde en slik avtale var bindende?.. Rett og slett dårlig kundeservice..

Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Du får ikke tiden du betaler for"
1 syns denne omtalen er nyttig

Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for

Kundetilfredshet
Kundeservice
Utvalg
Bildekvalitet
Lydkvalitet
Har byttet selskap
"Elendig"

Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.

Strim har totalt 13 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR