Meny

DinBank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
12
av 117 innen
dagligbank
70%
anbefaler
DinBank
Filtrer omtaler
5
2
0
1
2
Sorter omtaler etter
Viser av 10 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DinBank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lettvint og oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Dinbank i nesten 15 år, opplever rask og imøtekommende kundeservice.

Svar fra DinBank
23.08.2022 12:33
Hei Isabel. Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"En god nettbank."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med nettbankløsning, alltid fått god hjelp, god kommunikasjon ved forespørsler og ting som må løses. Så var med beklagelse jeg skiftet til annen bank som kunne tilby BankID med sin nettbankløsning. Det gikk jo veldig greit da.

Svar fra DinBank
22.08.2022 09:07
Hei Stein B Tusen takk for tilbakemeldingen. Du kan bruke BankID fra annen bank hos oss :-) Hilsen DinBANK.no
Tone E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Byttet fra Sbanken til DinBank"

Byttet fra Sbanken til DinBank i 2021. Det viste seg at DinBank ikke hadde Bank ID til nye kunder, men valgte å bli der likevel. Fikk beskjed den gangen om å bruke bank id gjennom en annen bank. Men i dag, når jeg ikke kommer inn på min egen konto med godkjent bank id gjennom BN bank, men får beskjed av kundebehandler at "Det må være feil på din bank id".... BN bank avkreftet at det var feil på min bank id. I tillegg måtte jeg sende inn skjermdump av feil meldingen fikk "Use of service not successfull..... etc Contact you bank" Dette var en stor skuffelse å bytte fra Sbanken til DinBank.no. Bytter bank Da er det slutt for mitt vedkommende i denne banken.

Svar fra DinBank
26.07.2022 09:29
Hei Tone E.A Det var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vi kan finne ut av det. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Latterlig mangel på oppfølgig av boliglån"

Tenkte jeg skulle gi DinBank en sjanse til å matche boliglånstilbudene jeg har fått fra DNB og Nordea for en bolig jeg har signert kontrakt på, siden jeg ikke egentlig ønsker å støtte disse bankene. Men nei, ikke bare tok det en UKE før de svarte på søknaden, først trodde de det var en finansieringsbevissøknad, som de ikke har et skjema for engang? De kunne da ikke hjelpe meg. Jeg sa det var boliglånssøknad, da jeg hadde oppgitt adresse og pris på salget i prossessen til og med, og da svarer det kort på at de ikke kan behandle noe før jeg står som hjemmelshaver for panten. Ikke bare er dette mitt første kjøp så vet ikke hva det betyr engang, men det bar bare helt kort og kontant, absolutt ingen ønske om å følge opp, nysgjerrig på situasjonen, eller noe. Jeg har jo tilbud fra andre banker, så vet de ikke hvordan dette gjøres da? Total mangel på interesse. Virker som de ikke ønsker kunder, så da får jeg nøye meg med banker som evner å gi tilbud og oppfølging underveis. Velg DinBank om du liker å presse deg på folk mot deres vilje og være den som drar hele prossessen.

Svar fra DinBank
11.05.2022 11:25
Hei Jørgen Takk for tilbakemeldingen. Der er det mye vi tar til oss og skal forbedre oss på. DinBANK.no kan bare ta pant i eiendom som du står som eier av. Det vil si etter at du har kjøpt boligen. Vi vil gjerne ha nye kunder, og håper du vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har varit kund hos DinBANK i många år. Hade tidigare bostadslån (nu färdigbetalt) och var genomgående nöjd med betingelserna samt kundeservicen. Har fortsatt brukskonto samt sparkonto hos DinBANK, och har inga tankar på att avsluta kundförhållandet. Räntan (0,60%) på sparkonto (DinSPAREKONTO) är bra men kan bli bättre. Nettbanken fungerar däremot utmärkt, är enkel och funktionellt bra. Kan absolut rekommendera DinBANK.

Svar fra DinBank
22.03.2022 13:20
Hei Ola. Takk for hyggelig anbefaling, og vi jobber med å stadig bli bedre! Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelige og behjelpelige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og grei mobilbank.- De gir 0,6 % rente. Har også en bindingsrente på 0,8% med 31 dagers binding. Et jo mye bedre en høyrenta til DNB på bare 0,25%

Svar fra DinBank
08.03.2022 10:14
Hei Kjell R. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Akkurat det du trenger, ikke noe mer!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lever det de skal og ikke noe mer, det er fantastisk! - Super enkel nettbank. - Ikke noe mas om å kjøpe andre produkter. - Svært få nyhetsbrev. - De ringer meg aldri. - SVÆRT gode vilkår. - Kundeservicen er bra! Send dog epost, ks er vell kun åpen ett par timer om dagen. Jeg har boliglån, snakket med dem litt på telefon for 3 år siden, satte autotrekk til lånetrekk-kontoen, sjekket nettbanken en gang i kvartalet siden. Thats it. DNB boliglån kan ta seg en bolle.

Svar fra DinBank
01.09.2021 12:39
Hei Hans E Takk for tilbakemeldingen :-) Vi er glade når du er fornøyd! Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode vilkår, oversiktlig nettbank og god app"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har et enkelt kundeforhold, men kan likevel anbefale DinBank til alle jeg kjenner!

Svar fra DinBank
27.08.2021 11:18
Hei Mekkine Vi er glad for at du er kunde hos oss! Takk for anbefalingen! Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode betingelser på boliglån og flexilån."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringer av og til til banken og da ser de på om betingelsene kan endres til det bedre.

Svar fra DinBank
27.08.2021 11:18
Hei Nils E Takk for flott tilbakemelding. Vi gjør så godt vi kan :-) Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bra på papiret"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har tilfeldigvis eit boliglån i denne banken. Merkeleg nok så måtte dette delast opp i to lån med samme betingelsar, eit stort og eit lite lån. Utruleg tungvint å måtte rekne på alt mulig. I tillegg går renta berre oppover, har 3 gangar på 3 år reagert på at renta er for høg i forhold til markedsført for nye kundar. Er berre ein kjapp epost til kundesenteret så ordnar det seg utan noko diskusjon. Dette er utspekulert, og fører til at lojale og passive kundar får dårlege betingelsar. I tillegg er nettbanken gammaldags og utruleg dårleg.

Svar fra DinBank
16.04.2021 14:50
Hei Jens H Godt du ble fornøyd med renteendringen :-) Vi jobber stadig med å forbedre oss, og sier tusen takk for tilbakemeldingene. Hilsen DinBANK.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR