Meny

Nordax Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
26
av 29 innen
kredittbank
14%
anbefaler
Nordax Bank
Filtrer omtaler
7
1
1
2
40
Sorter omtaler etter
Viser av 51 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordax Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot fra ende til annen."

Alt tar fryktelig laaaang tid. Når de sier alt er i orden så er det ikke det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Utrolig ufine i sitt møte med kunden."

Virker både useriøse og griske. Vanskelig å avslutte kundeforhold. Forferdelig firma

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bank."

Helt elendig bank, Dårlig oversikt for det første, og når du først betaler inn litt større beløp for og bli kvitt gjelda hos dem, så skal dem ha full historikk hvor pengene kommer ifra, og bare masse styr! ANEBFALER IKKE noen denne banken! Den er mer styr en noe annet jeg har vært borti!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Skremmende likegyldig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei bank inntil du må forholde deg til de.. . I likhet med en annen person her, så virket det som de ikke ville gi meg pengene tilbake og avslutte kontoen min. De førte opp feil kontonummer på skjemaet (uten noen beklagelse), informerte ikke om raskere framgangsmåte og ga ikke nødvendig info... det virket som de trenerte så mye de kunne. Etter flere uker med fram og tilbake, sier de plutselig at jeg må sende kopi av ID. Det tok 1,5 - 2 mnd før jeg fikk avsluttet kundeforholdet.Det skjedde fordi jeg til slutt kom borti EN hjelpsom ansatt-. Aldri mer Nordax.

Occhublu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"

De er frekke, graver i privatlivet til folk og de følger ikke med når kunden snakker. Det er noe de må forstå, noe de åpenbart ikke gjør, at vi er kunder hos de, og de er ikke namsmannen. Dette er bare et par eksempeler av dårlig kundebehandling: - Jeg måtte gjøre en nedbetalingsplan pga. en mnd med dårlig inntekt, men de nevnte aldri noe om at purringene vil fortsette. Da var det jo ingen poeng i å gjøre en avtale med de(!), jeg kunne like greit ha gjort dette på egenhånd uten å ha sagt ifra. - Det andre må være dems mangel på kontroll; de ringer kunden uten å ha satt seg inn i situasjonen. Så det ender på lik behandling som telefonterror. Det samme gjelder alle brevene de sender med feil info når man har inngått en avtale med de. Jeg blir å finne noen andre, for jeg orker ikke noe mer av dette inkompetente firmaet..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ser billig ut, er ikke det."

Det blir stadig lagt til nye gebyrer. Jeg har vært kunde i en uke og har først fått etableringsgebyr, så oppstartgebyr. Spennende hva som blir neste. De har veldig lang ventetid på telefon. Sender SMS der de ber meg ta kontakt, blir sittende i kø i 45 minutter. De vil bare ønske meg velkommen som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Unngå sparing i useriøs bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Les hva Kjell S har skrevet. Etter nær to år fra jeg satte inn maks beløp og skulle avslutte kontoen startet et mareritt. Virket som de ikke ville gi meg pengene tilbake. Ringte og ringte. Sendte avslutningsbrev i posten som, iflg. dem, ikke kom fram før etter 5 dager. Så gikk det 2 dager før de sendte melding om at ID ikke var med. Dette hadde de ikke skrevet noe om. Nøyaktig etter 14 dager kom pengene inn på min konto, etter ufattelige mange, lange telefonsamtaler med svensker jeg erfarte som uerfarne og lite kundevennlige. STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken som stiller opp når du virkelig trenger det."

Jeg er meget fornøyd med alle tilbud og muligheter som denne banken gir meg. Kundeservice er imponerende kunnskapsrik, ærlig og hyggelig. Jeg takker🙏 Og ikke minst, det er lett å betale ned ekstra på alle lån.👍

Kundetilfredshet
Rådgivning
"Bør bli ulovlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Boliglån med 3 til 6 ganger markedsrente. Forbrukslån du praktisk talt aldri blir ferdig med. Slike betingelser bør forbys ved lov.

Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk nedbetalingslån på åtte år. Etter seks år er beløpet kun redusert med ~30 000 til tross for månedlig innbetalinger på 3600. Får man problemer tilbys betalingsfri måned, men det som ikke fremkommer er at du blir flyttet til nytt lån med nye 60 mndr nedbetaling hver gang. Har nå flyttet til en annen mer seriøs aktør. Styr unna Nordax! Telefonterror om du blir for sen med betaling, og de som ringer finnes ikke løsningsorienterte og opptrer svært aggressivt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Veldig ubehagelig bank å ha kundeforhold med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Føler de gjør det ekstra vanskelig med alt. Fikk lån med en gang, renten var OK, men du snakker alltid med en aggressiv svenske som ikke tar nei for ett nei. Og når jeg skulle si opp lånet, står det på nettsiden at du må ringe inn for å høre restsaldo, og når jeg ringer har de ørten spørsmål om hvor pengene har kommet fra, at jeg må sende inn kontoutskrifter osv. Aldri opplevd maken noen annen plass, har hatt lås hos Komplett, Norwegian, TB Bank, Remember osv. Gleder meg til å bli kvitt de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask behandling og utbetaling"

Behandling av søknad og utbetaling av lån gikk i rekordfart. Super kundeservice👍👍👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svært høy rente"
3 syns denne omtalen er nyttig

Renten blir satt opp eit par måneder etter at lånet er underskrevet. Du trur du har fått ein bra avtale men berre lureri.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nekter å opplyse om de følger regelverket for forbrukslån"
2 syns denne omtalen er nyttig

Spurte dem på mail om hvilken maks nedbetalingstid de tilbød på forbrukslån. Først svarte de med reklame for forbrukslån, så svarte det at det var taushetsbelagt. Så vi må bare gjette på om de følger de nye lovpålagte reglene da.

Andreast
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kontinuerlig reklame om lån tross gjentatt avmelding"

Det nytter ikke å melde seg av på nordax.no/avregistrering. Det har jeg gjort mange ganger men de bare fortsetter å sende ut uønsket adressert reklame. Nå har jeg flyttet og jammen sender de til den nye adressen også! Har aldri vært kunde og kan garanetere at jeg aldri blir det med denne "kundebehandlingen". Hilsen forbanna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
""Never ending story" krafser til seg høye renter med egenprodusert kalkulator."
3 syns denne omtalen er nyttig

Oppgir ikke effektiv rente eller oversikt over hva man egentlig må betale i renter og avdrag. Dette er " the never ending story" hvor gjelden ikke går ned, uansett hva man betaler. Også denne råtne reklamen med " betalingsfri måned" er noe fake som egentlig ikke gjelder for alle. På de falske premisser kan de åtseldyrene halse i skyttel mellom kontoret sitt og namsfogden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Sparing"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra rente på sparing. Virker seriøst. Har også hatt billån en gang. Ok det også

Kundetilfredshet
"Beste innskuddsrente på markedet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har satt inn og tatt ut penger fra banken. Uttak gjorde jeg tidlig om morgenen ca kl 7.00, pengene kom ca kl 13 samme dag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kundeorientert"
3 syns denne omtalen er nyttig

Unngå på det sterkeste å ta opp lån ved denne banken. Selv etter å forhandlet rentene ble de økt måneden etter. Ingen fleksibilitet eller smarte løsninger. Lite tegn til intelligente arbeidere ved denne banken.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Grusom!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å snakke fornuft med. Nordax overkjører sine kunder i jakt på profitt. De er hjerteløst RÅ!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Good money :)"
13 syns denne omtalen er nyttig

Har lenge levd godt på rentene av mitt betydelig 6 siffrede innskudd på sparekonto. Dette hadde ikke vært mulig uten forbrukslån kundene og dem som ikke har høyere IQ enn rentene og lånt penger laangt utenfor for hva de kan betjene av gjeld. Så en stor takk for HØYE rente satser på innskudd sparing banken tilbyr, og dere som beriker oss investorer. Fortsett og lån til over pipa!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svært dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nordax bank må ikke sende ut sms og si dem har avdrags frie månder, for de sendte det til meg på sms, jeg har aldri hatt så store problem siden med dem, så de må slutte og lure folk, og gi dem falske sms.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Advarsel"
9 syns denne omtalen er nyttig

Tenk dere grundig om før dere setter penger på sparekonto i Nordax Bank. Jeg satte inn maks beløp på konto i banken. Å sette inn var meget enkelt, men da jeg skulle ha mine penger ut igjen begynte problemene. Det er nu 14 dager siden jeg tok kontakt med banken for å ta ut pengene, uten att jeg er kommet noe lenger i dag. Sannsynlig så kommer det til å ta nye 14 dager før pengene står på konto i norsk bank.

Geir O. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøs bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Spammer adressert reklame, kamuflert som konfidensielle brev. Useriøst! Prøvde også å ringe de, for å si fra - de bruker en halvtime på å svare på telefonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Masete uønsket reklame i posten"

Aggresiv markedsføring med stadig uønsket reklame i posten. Tyder på desperasjon fra denne banken.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR