Oppgir ikke effektiv rente eller oversikt over hva man egentlig må betale i renter og avdrag. Dette er " the never ending story" hvor gjelden ikke går ned, uansett hva man betaler. Også denne råtne reklamen med " betalingsfri måned" er noe fake som egentlig ikke gjelder for alle. På de falske premisser kan de åtseldyrene halse i skyttel mellom kontoret sitt og namsfogden.
Har satt inn og tatt ut penger fra banken. Uttak gjorde jeg tidlig om morgenen ca kl 7.00, pengene kom ca kl 13 samme dag.
Unngå på det sterkeste å ta opp lån ved denne banken. Selv etter å forhandlet rentene ble de økt måneden etter. Ingen fleksibilitet eller smarte løsninger. Lite tegn til intelligente arbeidere ved denne banken.
Har lenge levd godt på rentene av mitt betydelig 6 siffrede innskudd på sparekonto. Dette hadde ikke vært mulig uten forbrukslån kundene og dem som ikke har høyere IQ enn rentene og lånt penger laangt utenfor for hva de kan betjene av gjeld. Så en stor takk for HØYE rente satser på innskudd sparing banken tilbyr, og dere som beriker oss investorer. Fortsett og lån til over pipa!
Nordax bank må ikke sende ut sms og si dem har avdrags frie månder, for de sendte det til meg på sms, jeg har aldri hatt så store problem siden med dem, så de må slutte og lure folk, og gi dem falske sms.
Tenk dere grundig om før dere setter penger på sparekonto i Nordax Bank. Jeg satte inn maks beløp på konto i banken. Å sette inn var meget enkelt, men da jeg skulle ha mine penger ut igjen begynte problemene. Det er nu 14 dager siden jeg tok kontakt med banken for å ta ut pengene, uten att jeg er kommet noe lenger i dag. Sannsynlig så kommer det til å ta nye 14 dager før pengene står på konto i norsk bank.
Spammer adressert reklame, kamuflert som konfidensielle brev. Useriøst! Prøvde også å ringe de, for å si fra - de bruker en halvtime på å svare på telefonen.
Jeg er lei av adressert reklame. Jeg har ikke bedt om det. Fått ihvertfall 10 brev om reklame for forbrukslån.
Nordax Bank har i mange år vært blant bankene som har tilbudt best rente på innskudd. Det synes jeg er prisverdig. Ellers har jeg aldri hatt noen problemer med banken. Trenger jeg penger er dette stort sett på konto samme dag eller senest neste dag.
Mottar konstant uoppfordret brev om låneavtale uten å ha vert kunde eller utrykket ønske om å bli kunde.
Forferdelig firma, sender adressert brev som ser ut som om du allerede har tatt opp lån, så er det reklame!
Har fått minst 30 brev i posten de siste årene med tilbud om forbrukslån, selv om jeg har sendt e-post og bedt om at det må stoppe og min adresse slettes. Veldig irriterende og siste stedet jeg ville tatt opp lån.
Tidens mest useriøse bank. Dumper ned brev i postkassen en gang i mnd, noe det har det gjort i flere år nå. Aldri vært i kontakt med denne banken i hele mitt liv. Sluttet heldigvis og irritere meg over deres aggressive og ikke minst ulovlige markedsføring for et drøyt år siden og er nå meget fornøyd med at jeg slipper å tenke på hverken papir eller opptenningbriketter til peisen, for der fungerer deres budskap utmerket. 5/5 stjerner, keep it coming Nordax.
I et par år nå har jeg mottatt reklame brev jevnlig til og med nei takk til reklame på postkassa begrunn av de har navn og adresse på konvolutten. Jeg har sosial angst og skriver aldri offentlig men nå har jeg gått fra irritert til j#%lig sint. pliiiiiissss stopp denne harassmenten NÅ.
Jeg reserverte meg mot adressert reklame for flere år siden, men får jevnlig adressert reklame fra Nordax. Uetisk, ulovlig og enormt frustrerende.
Jeg har aldri bedt om brev fra Nordax men likevel kommer det ett brev i uka om idiotiske forbrukslån. Forbanna useriøs bank. Stay away!
Får brev 1 gang i måneden om dyre forbrukslån. Har reservert meg mot denne type reklame hos Brønnøysundregisteret, men brevene dumper fortsatt jevnlig ned i postkassa. Har tatt kontakt med Nordax uten hell. Dette er sløsing av papir og så lite miljøvennlig som det går an å drive markedsføring på. Om jeg noen sinne skulle ha behov for et forbrukslån så er Nordax helt utelukket.
Jeg vet ikke hvor dere har mine persondata fra og jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan be dere slette meg som markedsføringsmål i den DM’en dere sender meg. Dette kan ikke være innenfor gjeldende bestemmelser og regelverk, håper dere rydder i dette uten ytterligere ubehag.
Sender ut flere brev i mnd. Har aldri hatt noe med denne drittbanken å gjøre. Men allikevel lar de meg ikke være i fred.
Det er bra at de gir 2 betalings frie mnd i året, eneste bank som tilbyr det, men det går jo ikke an å sende melding eller kontakte dem utenom å ringe, det er ikke alltid man ønsker å ringe, de sender mye reklame med tilbud om lån.
Skulle tro at etter tilbud nr 78 er blitt sendt til meg,og jeg ikke har respondert på noen,de burde skjønne at jeg IKKE vil ha med de å gjøre, men neida, dritten forsetter å ramle ned i postkassa.
Jeg har aldri hatt noen som helst frivillig kontakt med denne «banken», men får stadig vekk personlig adresserte «brev» med reklame for «rimelige» lån som for meg ikke virker rimelige i det hele tatt.
Får stadig vekk reklame i posten adressert til meg! Utrolig irriterende og veldig masete! Kommer aldri til å bli kunde hos de.
Gir eksisterende spare kunder 2,0% rente og nye kunder 2,2%. Null informasjon om dette før man selv logger inn og sjekker detaljer på konto :-(
Skjuler reklame for forbrukslån som vanlige adresserte brev. Sier sitt om hva slags type bank dette er.