Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her må du styre unna om du kan. Først er de veldig på at du skal låne / refinansiere hos dem. Etterhvert innser man at man har gjort noe dumt. Dyre renter. Hyppige renteøkninger. Og når man plutselig , grunnet helse får problemer med betale. Man tar kontakt med banken , forsøker få en skriftlig dialog med banken nytter det ikke. På e-post kan de ikke svare på noe grunnet lover og regler. På deres interne meldings tjeneste kan de ikke svare. Alt må foregå pr telefon. Noe som er for meg litt problematisk, når få eller ingen snakker norsk. Etter 2 misforståelser nekter jeg prate med de på telefon. Sender 4 brev som de ikke svarer på. Neste steg er trolig gjeldsordning. Noe jeg helst ville unngått, da jeg gjerne vil betale for meg. Styr unna.
De driver og oppretter nye kontotyper som får den høyeste renten. Det har skjedd nå, og jeg er ganske sikker på at det har skjedd en gang før også. Kunden får altså en rente som er lavere enn den høyeste de gir, uten å få beskjed.
Dust firma sender non-stop brev selvom jeg ikke får reklame, får jeg brev fra dem.
Utrolig useriøs bedrift som ringer konstant og gjentatte ganger fra forskjellige telefonnummer. De opererer som maniske og febrilske og gir seg ikke til tross for at man ikke ønsker å anvende seg av dem! En varm anbefaling er å styre unna dette selskapet da deres pågangsmot for at du skal bli kunde blir en psykisk belastning da de ringer KONSTANT uavhengig av at du forteller at interesse ikke er tilstede for å låne penger. Ta heller et dyrere lån og få forutsigbarhet enn en desperat lånegiver som ender opp som en plage.
Jeg innfridde hele lånebeløp å forsikret meg om at det var null kr gjenstående. 1 mnd etter så har de slengt på over 900kr resterende fra ingensteder, pålydende 97,3% i renter. Vanskelig å få til en kommunikasjon, denne banken bør granskes. Styr unna er mitt beste råd.
Veldig bra og oversiktlig nettbank. Brukbar høyrentekonto. Vær obs på at de tar 2% ved brudd på 2 uttaksregelen, mens konkurrentene tar kun 1%. Savner også app.
Begynte bra men forsto etterhvert at de ikke holdt tritt med konkurrerende høyrente spare alternativer med frie uttak (ikke fastrente) Lå på 4.2% i februar 2024 mens Svea la seg på 4.7% på tilsvarende vilkår. Sakker for mye akterut til at jeg vil fortsette med de.
Har dessverre rotet meg inn i dette systemet, angrer hver dag på at jeg valgte å takke ja til lån fra dem. Prøver man å skrive til dem, så sier de at jeg må ringe, men når jeg prøver det så kommer jeg laaaaaaaangt bak i telefonkøen. Til slutt love de å ringe tilbake, noe de enda ikke har gjort. Dette er ett mareritt, ett mareritt det tydeligvis er umulig å komme seg ut av........... HJEEEEELP
There are times when you get to the bottom financially,whatever the reason is. Very thankful to have come across nordax bank, they've helped me a lot this year,2023. Thanks!
Sender meg brev flere ganger i året med tilbud om lån, i over 10år har dette pågatt nå. Jeg har aldri kontaktet disse eller vært kunde hos de, og sikkert kastet over 15kg med papir nå, ringt de flere ganger og spurt om de kan slutte å sende meg brev som uansett bare går i søpla, jada sier de, også fortsetter de bare å sende brev. Sykt lite miljøvennlig, og gjør at jeg bare tenker "Uansett hvor hardt jeg skulle trengt et lån her i livet, kommer jeg hvertfall aldri til å søke om dette via disse folka her"
Helt forferdelig og lureri. Dere har ødelagt alt. Snakker en ting mens dere gjøre/svare andre ting. Helt umulig å forstår dere..... anbefaler ikke....
Har du andre alternativer til finansiering enn Nordax Bank, så benytt heller disse!
Godkjent, men egentlig ikke godkjent. Selger sier at alt er godkjent og klart og pengene på konto innen 3dager. Men så kommer det plutselig melding om at det ikke er det. At det kreves masse dokumentasjon. Ønsker også dokumentasjon som ikke er klart. Telefonterror av selger og bank. Etter at du har brukt mye tid på dette over lang tid så får du en fin melding. Ikke godkjent uten forklaring. Saken slettet og du kan ikke spør eller gi tilbakemelding.... Fordi Minesider ikke finnes mer.
Om du benytter en annen bank som tilbyr avdragsfrihet mnd, så får du avdragsfrihet. Hos Nordax, betyr dette at man fremdeles mottar purringer, telefoner flere ganger om dagen, fra flere nr, og spørsmål om når man har tenkt å betale det beløpet inn. De kommuniserer ikke internt, og det er heller ikke mulig å innhente noen form for forståelse hos noen som jobber der. På Mine Sider er det null informasjon, du kan ikke engang finne nedbetalingsplanen din. Det heter at i nøden så spiser selv Fanden fluer", men her hadde nok han valgt å heller sulte ihjel enn å ha noe mer med Nordax å gjøre!
Styr unna denne banken for enhver pris. Anonyme kundebehandlere og avdelinger. Ingen har oversikt, ingen vil ta ansvar hvis noe er galt som feks i en juridisk bedragerisak selv om Økokrim er involvert. Aggressive og truende på telefon og nekter å gå i dialog, nekter å svare skriftlig hvis man ber om det, selv om man sender utallige mailer eller brev til dem pr post. Ingen i banken vil følge juridiske retningslinjer og om man bestrider krav så oversender de det til inkasso uten å gi tilbakemeldinger. Å bli involvert på en eller annen måte med denne banken, enten frivillig eller ufrivillig som feks ved en svindel/bedrageri, er ett komplett mareritt. Denne banken skulle vært gransket.
De var bra i starten, ca 15 år siden med bra rente. Dog dårlig innsyn da de ikke hadde nettbank. Helt uten å vite det har det ført mine penger over på en konto med mye dårligere betingelser. Veldig misfornøyd