Meny

Jbf Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
4
av 116 innen
dagligbank
87%
anbefaler
Jbf Bank
Filtrer omtaler
9
3
1
1
1
Sorter omtaler etter
Viser av 15 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jbf Bank?
Sinnataggen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig service over hele fjøla..."

Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....

Kirsten B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt max"
1 syns denne omtalen er nyttig

hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.

Svar fra Jbf Bank
21.06.2022 15:37
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
"Bra nok til hverdags.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.

Morten K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Mangler"

Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 09:55
Hei Morten! Takk for tilbakemelding. Det jobbes med å få på plass en ny og mer oversiktlig nettbank :) Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilfreds med med kundebehandlingen."

Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 08:50
Tusen takk for en fin tilbakemelding, og hyggelig å høre at du har vært med oss i alle disse årene. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Jbf
Patrickj
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode kunderådgivere"

Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank med lite problemer"

Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nettbank med dårlig meldingsfunksjon/service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.

Sveinerik K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De Er grei og har et fint system for kundemottak"

Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alt av forsikringer der og byttet fra DnB til jbf, men er jo umulig å få satt inn penger hvis man ikke bor i Drammen. Dårlig app også. Veldig tung og gammeldags bank

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og billig på bil"

Tilgjengelig, servicerettet og billig på bilforsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk bank, men elendig app!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Jernbanepersonalets Sparebank i mange år nå, og synes servicen og kundebehandlingen er fenomenal. Jeg er veldig fornøyd med å være kunde i denne banken og har ingen planer om å bytte. MEN - app'en er forferdelig ustabil! Her er det et stort forbedringspotensiale. Bortsett fra app'en er det en helt super bank!!

Jens R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Generell Kommunikasjon kan bli bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig saksbehandler, som dessverre ble syk en periode. Vi fikk derfor litt dårlig kommunikasjon. Den må de jobbe litt mere med. Veldig grei behandling ved lån og god rådgivning.

Svein E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De kunne hadd bedre mobil bank med bedre oversikt over tjenester som betalte og Ubetalte Regninger."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bedre oversikt over tjenester som betalte å Ubetalte Regninger og oppgitt hva er Årsaka til at Regninger ikke er blidd trekt. Dekningsmangel eller overforbruk.

Andreas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Service og lave kostnader"

Flott service, gode renter. Lokalt kontor er også et stort pluss.

John A. V. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt og enkelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Seriøse raske og hjelpsomme. De tar godt vare på sine kunder, og prøver alltid å finne den beste løsningen. Jeg er strålende fornøyd

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR