Meny

Jbf Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
4
av 117 innen
dagligbank
84%
anbefaler
Jbf Bank
Filtrer omtaler
15
4
3
1
2
Sorter omtaler etter
Viser av 25 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jbf Bank?
Einar H. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"en bank med trivelig personale"

det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der

Svar fra Jbf Bank
01.12.2022 14:35
Hei! Tusen takk for veldig hyggelige ord, det setter vi veldig stor pris på :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"fantastisk oppfølging, gode og konkurransedyktige produkter"

Vi har en personlig rådgiver som er helt enestående, fantastisk oppfølging, gode råd og ikke minst skjer det noe når ting blir tatt opp. denne servicen finner jeg ikke hos konkurrentene

Svar fra Jbf Bank
30.11.2022 15:11
Hei! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jeg er fornøyd, men har dere mulighet for å kjøpe og selge aksjer for meg skulle jeg gjerne hørt om"

Ikkke noe spesielt annet enn at det vesle jeg har av capital håper jeg dere forvalter slik at renten blir bra

Svar fra Jbf Bank
16.11.2022 09:13
Hei Annar, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Du kan kontakte rådgiveren din for å få gode råd, eller ringe oss på 21 62 26 00, så vil en rådgiver hjelpe deg. Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilgjengelighet og personlig service på ypperste nivå."

I en tid der banker stadig blir mer krevede for sine kunder, opplever jeg JbF som særdeles kundevennlige og yter personlig service ut over hva man kan forvente. Effektiv og løsningsorienteret, altid tilgjengelig. Dette er en svært god bank. Anbefales alle private og bedrifter.

Svar fra Jbf Bank
13.10.2022 07:21
Hei Hans, Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Vi ønsker deg en riktig fin dag, Mvh Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Det er veldig dårlig informasjon om sparing!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg prøver å finne ut måter å spare på for voksne finner jeg ikke noe. I andre banker behøver jeg ikke ringe eller ta personlig kontakt for å se deres tilbud om sparing. Jeg vil se hva bankene kan tilby av sparing før jeg tar kontakt med banken. Man behøver ikke hemmeligholde de tilbudene dere har, eller har dere ikke noe gode tilbud.

Svar fra Jbf Bank
13.09.2022 09:02
Hei! Takk for din tilbakemelding og innspill, dette tar vi med oss videre internt slik at vi kan gjøre det bedre! Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God personlig service, litt for dårlig nettbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en god kunderådgiver det var mulig å diskutere løsninger med, og servicen derfra var veldig god. Da boligrentene generelt gikk ned var de etter mitt syn trege med å senke rentene på mitt lån - men etter en henvendelse fikk jeg raskt satt ned rentenivået til et konkurransedyktig igjen. Banken har også filialer i flere byer, med mulighet for personlig service og kontanthåndtering over skranke. Det negative med banken er at de har en nettbank- og mobilbankløsning som virker gammeldags og som ikke lar meg gjøre ting som jeg vil. Søkefunksjonen i tidligere transaksjoner fungerer ikke veldig bra, og modulen for å inngå nye avtalegiro/efaktura-avtaler har jeg ikke klart å skjønne meg på. Ved inngåelse/refiansiering av lån har det vært veldig mye signering, men dette er forsåvidt blitt litt bedre i det siste. Men de kunne likevel hatt en bedre løsning på signering av papirer ved låneopptak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jbf bank og forsikring"

Fantastisk og personlig service. Kjempefornøyd På alle måter

Svar fra Jbf Bank
11.08.2022 11:43
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank med fokus på kundene"

Som pensjonert jernbanemann er jeg meget godt fornøyd med JBF.

Norvald V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har bare GODE ERFARINGER med Job Bank.!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALLTID Hyggelige Personer i Banken.!! GODE RÅD av de personer vi har snakka med.

Svar fra Jbf Bank
05.07.2022 08:07
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Jbf
Sinnataggen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig service over hele fjøla..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....

Kirsten B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt max"
1 syns denne omtalen er nyttig

hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.

Svar fra Jbf Bank
21.06.2022 15:37
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
"Bra nok til hverdags.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.

Morten K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Mangler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 09:55
Hei Morten! Takk for tilbakemelding. Det jobbes med å få på plass en ny og mer oversiktlig nettbank :) Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilfreds med med kundebehandlingen."

Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 08:50
Tusen takk for en fin tilbakemelding, og hyggelig å høre at du har vært med oss i alle disse årene. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Jbf
Patrickj
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode kunderådgivere"

Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank med lite problemer"

Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nettbank med dårlig meldingsfunksjon/service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.

Sveinerik K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De Er grei og har et fint system for kundemottak"

Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alt av forsikringer der og byttet fra DnB til jbf, men er jo umulig å få satt inn penger hvis man ikke bor i Drammen. Dårlig app også. Veldig tung og gammeldags bank

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og billig på bil"

Tilgjengelig, servicerettet og billig på bilforsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk bank, men elendig app!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Jernbanepersonalets Sparebank i mange år nå, og synes servicen og kundebehandlingen er fenomenal. Jeg er veldig fornøyd med å være kunde i denne banken og har ingen planer om å bytte. MEN - app'en er forferdelig ustabil! Her er det et stort forbedringspotensiale. Bortsett fra app'en er det en helt super bank!!

Jens R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Generell Kommunikasjon kan bli bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig saksbehandler, som dessverre ble syk en periode. Vi fikk derfor litt dårlig kommunikasjon. Den må de jobbe litt mere med. Veldig grei behandling ved lån og god rådgivning.

Svein E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De kunne hadd bedre mobil bank med bedre oversikt over tjenester som betalte og Ubetalte Regninger."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bedre oversikt over tjenester som betalte å Ubetalte Regninger og oppgitt hva er Årsaka til at Regninger ikke er blidd trekt. Dekningsmangel eller overforbruk.

Andreas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Service og lave kostnader"

Flott service, gode renter. Lokalt kontor er også et stort pluss.

John A. V. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt og enkelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Seriøse raske og hjelpsomme. De tar godt vare på sine kunder, og prøver alltid å finne den beste løsningen. Jeg er strålende fornøyd

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR