Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.
Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.
Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.
Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang

Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !
Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.

Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.

Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..
Kommer altså som sagt ikke inn på vanlig måte. Dessuten er selve bruken nå svært tungvind. Jeg skulle betale to regninger, og fant heldigvis ut at jeg hadde lagt de inn dobbelt, da jeg ikke først forsto hvordan denne funka. Mye enklere før da vi gikk rett på bankens ikon,og forsto med engang hvordan. For dårlig-.
Nettbank har blitt en umulighet. Menyen gir bare uinteressante valg. Hvor finner jeg e-fakturaen jeg har fått varsel om. Ved betaling, har den nye hjemmesiden ikke lagret mine tidligere betalingsmottakere? HÅPLØST!

1)Ble uønsket logget ut to ganger etter svært kort nøling med utfylling. (Fikk ikke opp lagret mottaker ved inntasting av kontonr.) 2)La flere betalinger til godkjenning. Trykket Godkjenn alle, og intet skjedde - fant ingen options til progresjon. 3)Gikk til meny på leting etter Utskriftsvalget, lette på Betalinger, ble brått logget ut igjen. Ga opp foreløpig.
Etter omleggingen til ny nettbank går det ikke lenger an å komme inn på nettbank bedrift via mobil eller nettbrett. Kommer bare inn på min private nettbank hvis jeg logger inn på JBF bedrift. Har skrevet mange mailer men de skjønner ikke problemet og svarer i hytt og pine. De har null kunnskap om mobilbank og nettbank.
Altid hjelp å få,dere er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Den nye nettbanken var var veldig lite oversiktlig med mye "trykking" og leting for å finne det man er ute etter :-(

Har vært kunde siden høsten 1967 og har i alle år hatt god dialog med banken og forsikringen derfor har det aldri vært tema å bytte bank

Banken har byttet til ny nettleverandør (Eika) ..så langt virker den dårlig med det å finne bilag o.lign Utrolig lang ventetid med å komme igjen for hjelp ..så lang ikke klar klart det

Jeg er godt fornøyd med banken... men det må finnes en måte å bli kvitt ei regning på Kr, 0.00 uten at den lyser i rødt, og mas om at den ikke er betalt. Jeg har prøvd flere ganger, men den står stanhaftig og lyser i rød bakgrunn. Frustrerende ... Bortsett fra det, er den nye versjonen helt topp.

Nye nettbanken til JBF er bare topp. Oversiktlig og ren og fin. Godt jobba.

Jeg finner transaksjoner både til og fra min konto, men lurer på hvem betalingen kommer fra. Hvem (hvor) jeg har betalt (hvem er betalingen reservert til) Savner økonomisk oversikt slik den var før omleggingen.

Jeg er veldig godt fornøyd som kunde Har vært kunde i alle år,har vel passert 50 år totalt nå....tror jeg.

Nettbanken er fortsatt uoversiktlig og like dårlig, selv om det for 1 år siden ble «jobbet» med ny! Personlig» rådgiver fungerer lite, bare dyrt🙈Dyre lån, dyr bank!

Jeg har gjennom alle mine år som kunde i JBF (ca. 30 år) bare vært 100% fornøyd med all kontakt og service.

Meget hjelsomme, og blide konsulenter, kan anbefales. Jeg har en konsulent som er en meget blid, hjelpsom, og dyktig mann som du skal lete lenge etter. Kan på virkelig anbefales. Jeg har alt i både bank, forsikring i JBF.

Jeg opplever alltid stor oppmerksomhet og har alltid fått god hjelp helt fra det het Jernbanepersonalets interessekontor.

det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der
