Meny

JBF Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
21
av 117 innen
dagligbank
65%
anbefaler
JBF Bank
Filtrer omtaler
23
6
4
7
9
Sorter omtaler etter
Viser av 49 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med JBF Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Håpløs nettbankløsning"

Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.

Oddvar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Uoversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"Frem til ny nettbank side var jeg fornøyd men etter 20/1-2023 er jeg særdeles misfornøyd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.

Thor E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
App
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang

Svar fra JBF Bank
24.03.2023 07:28
Hei Thor, Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er kontinuerlig under utvikling, så håper du etter hvert blir fornøyd med nettbank og mobilbank. Vi setter stor pris på om man sender inn tilbakemeldinger i mobilbanken som går direkte til utviklerne (tilbakemeldingsknappen finner du helt nederst), hvis du savner noen funksjoner eller har andre innspill. På den måten kan vi bli enda bedre! Hilsen JBF
Magnar L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Den nye nettbanken er helt ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.

Svar fra JBF Bank
16.03.2023 08:20
Hei! Så synd å høre at du ikke er fornøyd. Ut fra tilbakemeldingen din virker det som at noe kanskje ikke er som det skal, så gjerne kontakt oss slik at vi kan se om vi kan følge opp utfordringene du opplever i vår nye nettbank. Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Den nye nettbanken er blitt helt topp."

Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.

Svar fra JBF Bank
15.03.2023 08:31
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at den nye nettbanken falt i smak :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Ikke så glad i nettbanken, tungvint .."

Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..

Solvår J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kommer bare inn via firefox og deres hjemmeside der. Dette er forøvrig også elleres en tungvinn løsd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kommer altså som sagt ikke inn på vanlig måte. Dessuten er selve bruken nå svært tungvind. Jeg skulle betale to regninger, og fant heldigvis ut at jeg hadde lagt de inn dobbelt, da jeg ikke først forsto hvordan denne funka. Mye enklere før da vi gikk rett på bankens ikon,og forsto med engang hvordan. For dårlig-.

Matz L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Har totalt ødelagt hjemmesiden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbank har blitt en umulighet. Menyen gir bare uinteressante valg. Hvor finner jeg e-fakturaen jeg har fått varsel om. Ved betaling, har den nye hjemmesiden ikke lagret mine tidligere betalingsmottakere? HÅPLØST!

Svar fra JBF Bank
06.03.2023 08:09
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan den kan bli bedre. Inne i nett- og mobilbanken har du mulighet til å gi tilbakemeldinger, som går direkte til utviklerteamet som kan ta det videre. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Sissel B
Kundetilfredshet
"Basert på dagens opplevelser: Den nye Min side fungerte ikke for meg."
2 syns denne omtalen er nyttig

1)Ble uønsket logget ut to ganger etter svært kort nøling med utfylling. (Fikk ikke opp lagret mottaker ved inntasting av kontonr.) 2)La flere betalinger til godkjenning. Trykket Godkjenn alle, og intet skjedde - fant ingen options til progresjon. 3)Gikk til meny på leting etter Utskriftsvalget, lette på Betalinger, ble brått logget ut igjen. Ga opp foreløpig.

Hans P. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
App
Vurderer å bytte selskap
"Bedriftskonto"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter omleggingen til ny nettbank går det ikke lenger an å komme inn på nettbank bedrift via mobil eller nettbrett. Kommer bare inn på min private nettbank hvis jeg logger inn på JBF bedrift. Har skrevet mange mailer men de skjønner ikke problemet og svarer i hytt og pine. De har null kunnskap om mobilbank og nettbank.

Åge W. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Det er den beste banken som jeg kan tenke meg,meget bra."

Altid hjelp å få,dere er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 08:31
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
App
"Ny nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den nye nettbanken var var veldig lite oversiktlig med mye "trykking" og leting for å finne det man er ute etter :-(

Svar fra JBF Bank
06.03.2023 08:11
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er stadig under utvikling, og vi håper den etter hvert vil oppfylle dine forventninger, jo mer vi får utviklet den. Ha en riktig fin dag! Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Så langt er jeg veldig fornøyd gjennom mange år"

Har vært kunde siden høsten 1967 og har i alle år hatt god dialog med banken og forsikringen derfor har det aldri vært tema å bytte bank

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 08:32
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen, veldig hyggelig å høre at du har vært kunde siden 1967! :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
App
Vurderer å bytte selskap
"Nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken har byttet til ny nettleverandør (Eika) ..så langt virker den dårlig med det å finne bilag o.lign Utrolig lang ventetid med å komme igjen for hjelp ..så lang ikke klar klart det

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 10:04
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nett- og mobilbankløsningen vår. Det jobbes fortløpende med å få på plass nye funksjoner og tjenester, så vi håper du etter hvert vil trives med de nye løsningene våre. Hilsen JBF
Kundetilfredshet
App
"Jeg er godt fornøyd med banken, men det er 1 ting ... Hvordan betale ei regning på Kr. 0.00"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er godt fornøyd med banken... men det må finnes en måte å bli kvitt ei regning på Kr, 0.00 uten at den lyser i rødt, og mas om at den ikke er betalt. Jeg har prøvd flere ganger, men den står stanhaftig og lyser i rød bakgrunn. Frustrerende ... Bortsett fra det, er den nye versjonen helt topp.

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 08:38
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Gjerne ring oss, slik at en bankrådgiver kan hjelpe deg med hvordan du kan få fjernet dette. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Fantastisk."

Nye nettbanken til JBF er bare topp. Oversiktlig og ren og fin. Godt jobba.

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 10:05
Hei! Tusen takk for en trivelig tilbakemelding, veldig hyggelig å høre at du liker den nye løsningen :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
App
"JBF Bank var grei og oversiktlig før den 20/2-23. Nå er det bare rot og ingen oversikt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg finner transaksjoner både til og fra min konto, men lurer på hvem betalingen kommer fra. Hvem (hvor) jeg har betalt (hvem er betalingen reservert til) Savner økonomisk oversikt slik den var før omleggingen.

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 08:35
Hei, Takk for din tilbakemelding, dette skal vi formidle videre! Du kan alltid kan gi tilbakemelding nederst i mobilbanken, så går det direkte til utviklerne våre :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd kunde."

Jeg er veldig godt fornøyd som kunde Har vært kunde i alle år,har vel passert 50 år totalt nå....tror jeg.

Svar fra JBF Bank
27.02.2023 08:33
Hei, Tusen takk for en fin tilbakemelding :) Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Middels"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken er fortsatt uoversiktlig og like dårlig, selv om det for 1 år siden ble «jobbet» med ny! Personlig» rådgiver fungerer lite, bare dyrt🙈Dyre lån, dyr bank!

Svar fra JBF Bank
12.01.2023 13:52
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Ny nettbank er i gang, og planen er at den snart skal lanseres. Når den kommer så håper vi at våre kunder synes det blir et skikkelig løft fra dagens løsning, for vi er enig i at den ikke er optimal. :) Hilsen JBF
Ove H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jeg er bare veldig fornøyd med all kontakt med kontaktene jeg har med servicen.Jeg"

Jeg har gjennom alle mine år som kunde i JBF (ca. 30 år) bare vært 100% fornøyd med all kontakt og service.

Svar fra JBF Bank
04.01.2023 10:17
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd og vært kunde hos oss i 30 år! Det setter vi kjempestor pris på. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget god service, og flinke og blide konsulenter."

Meget hjelsomme, og blide konsulenter, kan anbefales. Jeg har en konsulent som er en meget blid, hjelpsom, og dyktig mann som du skal lete lenge etter. Kan på virkelig anbefales. Jeg har alt i både bank, forsikring i JBF.

Svar fra JBF Bank
16.12.2022 09:47
Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med rådgiveren din :) Ha en riktig fin dag, hilsen JBF
Inger O. R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd, og det har jeg alltid vært!"

Jeg opplever alltid stor oppmerksomhet og har alltid fått god hjelp helt fra det het Jernbanepersonalets interessekontor.

Svar fra JBF Bank
09.12.2022 07:42
Hei! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding :) Det setter vi veldig stor pris på! Ha en strålende helg, hilsen JBF
Einar H. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"en bank med trivelig personale"

det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der

Svar fra JBF Bank
01.12.2022 14:35
Hei! Tusen takk for veldig hyggelige ord, det setter vi veldig stor pris på :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR