Eurocard Gold har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg gikk over fra amex til Eucorard da sistnevnte har flere brukersteder i verden. Kortet og avgiftene er relativt høye, men siden kortet var et 'kjøpekort' uten synlig, forhåndsdefinert kredittgrense, tenkte jeg at det var OK. Fjorten dager inn i første måned ble kortet mitt avvist i butikken uten forhåndsvarsel. Det viste seg at jeg hadde "brukt for mye". Det er forsåvidt helt OK at de ønsker en innbetaling før videre bruk, siden kundeforholdet var så nytt, men en SMS eller en telefonsamtale kunne løst situasjonen på en noe hyggeligere måte. Kredittavdeliingen oppga at 'vi har ikke noe opplegg for å varsle kunder om at kortet sperres, det er bare en vurdering vi gjør"... Da lurer jeg litt på hva jeg betaler 700 kr året for? Det endte med umiddelbar betaling, samtidig ble kortet delt i to.