Pågående og frekke selgere fra Sector alarm kommer flere ganger i året. Enkelte av disse strekker sannheten langt. Vet ikke helt om man kan kalle det for svindel, men helt klart i grenseland.Hadde en rappkjeftet unggutt med legitimasjon fra dem. La frem saken slik at de kom for å sette opp nabolag brannvern pålagt av brannvesenet. Info om dette var visst sendt ut i posten 3 uker før. Ingen har fått slikt. Brannvesenet anbefaler selvsagt brannvarsling , MEN sender ikke sector alarm ut på oppdrag for dem.En slik form for salg er mildt sagt uetisk, da eneste grunn er å prakke på folk en tjeneste de fint klarer å bestille selv.
Har du en tilsvarende erfaring med Sector Alarm?
Gjør som Bjørn og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sector Alarm du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Etter et kundeforhold som strekker seg over 25 år sa jeg påå mitt abbonement. Jeg spør om å få beholde er plastdeksel som dekker en flekk men gammel farge i et hjørne. Innmaten til sensoren trenger jeg ikke men jeg hadde håpet i slippe å male på nytt. Men nei, de skal ha tilbake alt. Det skal sikkert bare kastes pga alder. Nå har jeg blitt lurt med prissamarbeid å juks i en årrekke. Nytt selskap inn men ikke juksepavene Sector eller Verisure
Hold dere langt unna. Ærlighet bør vare lengst. Her blir vanlige mennesker lurt.
Anlegget har vært ute av drift i flere uker / mnder? Pga utgåtte batterier!
Jeg har gode erfaringer med alarmsystemet, men denne erfaringen er ødelagt av den elendige kundetjenesten. Man har gjentatte ganger ignorert spørsmål om faktura. På ett år fikk jeg 4 fakturaer med feile beløp. Jeg forstår ikke hva slags ansatte jobber der. Her kan man se til hvilket nivå en dårlig kundetjeneste kan ødelegge for hele bedriften.