Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
17
av 17 innen
boligalarmselskap
10%
anbefaler
Verisure
Filtrer omtaler
6
0
4
12
59
Sorter omtaler etter
Viser av 81 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
App
Har byttet selskap
"Dyrt og useriøst"

Prisen gikk stadig oppover, og til slutt gikk vi lei. Svært vanskelig å si opp, og altfor lang oppsigelsestid. Etter å til slutt ha fått igjennom en oppsigelse kunne de plutselig sette ned prisen med 300 kr per måned. Jeg lurte på om de også tenkte å kompensere oss for årevis med overbetalingen, men det ønsket de ikke å kommentere. Etter de tre månedene fortsatte de å fakturere, slik at vi fikk enda en runde med flere forskjellige personer i «kundeservice» før det endelig ble avsluttet. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
App
Har byttet selskap
"Ubrukelig"

Har brukt VeriSure i knapt to måneder og problemene har siden da rent inn. Hver eneste faktura de sender meg blir sendt i retur av en eller annen grunn, og de ber da meg som kunde velge en annen betalingsløsning når feilen åpenbart ligger på deres side. Har også bedt om å ikke bli kontaktet per telefon. Kan ikke telle på én hånd hvor mange ganger de har kontaktet meg på tlf for å selge meg både den ene og den andre tilleggstjenesten. Fremstår som meget uprofesjonelle. Har sendt oppsigelse og skal aldri brukes igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Jeg har hatt Verisure i et par års tid. Systemet har forsåvidt fungert godt. Sommeren 2022 ringte jeg for å si opp abonnementet da jeg syntes at det etter hvert ble kostbart. Det kostet da kr.595,-/mnd. Da ble jeg raskt oppringt fra dem. De kunne gå ned til Kr.399,-/mnd. Jeg ble enig om at jeg skulle prøve fram til jul. I desember økte de prisen til kr.595,-/mnd. igjen.Jeg bestemte meg derfor for å si opp abonnementet 12. januar 2023. Den første jeg snakket skulle opprette sak på det og da forsvant forbindelsen med han. Jeg prøvde igjen, men de kunne ikke ta oppsigelsen på tlf. kun skriftlig. Jeg finner ikke noen emailadr. på Help & Support. Jeg vil ikke anbefale Verisure til noen andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Blodpriser, avtalt spill"

Kan fortsatt ikke se at boten de fikk hjelper noe som helst. Sector alarm nekter å levere tilbud når de hører at min motivasjon er å få ned prisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Endte med 9 måneders oppsigelsestid"

Byttet leverandør fra Verisure til Sector 27 juli. Samme anlegg til halv pris. Vært kunde hos Verisure i 10 år, de bare legger på prisen. Uansett endte opp med å må betale Verisure i 9 måneder etter ny avtale med Sector. Fordi Sector angivelig glemte å si opp på mine vegne og Verisure først sendte meg purring i januar og da mener jeg må si opp selv! Personlig. I god tro har jeg betalt min oppsigelsestid ut desember. Og de mener nå dato for oppsigelse er ut April! Ikke til å tro… Anlegget til Verisure ble demontert i midten av september! De har ikke engang varslet meg om sabotasje på anlegget, som ville vært naturlig når det ikke er i drift. Neida september, oktober, november, desember, januar, februar, mars og april krever de full betaling for! Uten å ha anlegg hos meg! De innrømmer at jeg muntlig gav beskjed i august om bytte av leverandør under en alarm utløst da. Likevel, maler de på med sitt krav. VELDIG DÅRLIG SERVICE. SVINDEL. PASS PÅ! IKKE ETTRETTLIGE!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårllig service."

Svarer aldri på e.post eller telefon. Det er sendt oppsigelse. Annlegg frakoblet 01.12.2022. Verisure sender Faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Tar ikke tlf"

Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt

Runar H. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Elendig kundesupport og oppfølging"

Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Innpåslitne selgere etter å ha brukt Bytt.no"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etterspurte uforpliktende tilbud gjennom Bytt.no. Selgeren, mer enn sikkerhetseksperten, som kom på befaring var forsåvidt ok, men jeg følte meg ikke videre betrygget. Da vi ble enige om hvilke komponenter som skulle være grunnlaget for prisberegningen fikk jeg en himmelhøy montasjepris som han slo av 2000kr på. Men siden det hadde vært en kampanje som gikk ut i forgårs skulle han ringe sjefen sin for å høre om jeg kunne denne. Med sjefen på høytaler gjennomgikk de en tilsynelatende innøvd dialog hvor sjefen til slutt skulle prøve å presse prisen ved å gå ett steg høyere i systemet. Sjefen ringte etter fem minutter og kunne halvere etableringskostnader og gi meg gratis abonnement de tre første månedene for å dekke kostnadene jeg har i oppsigelsestiden hos mitt nåværende alarmselskap. Fristen for tilbudet var ut dagen! Da jeg sa at dette ikke var aktuelt å svare på i løpet av dagen da jeg skulle ha flere alarmleverandører på befaring før jeg tok en beslutning fikk jeg beskjed om at jeg hadde to dager på meg. Uken etterpå ringte hele fire forskjellige selgere fra Verisure. De kunne gå ned enda mer på pris og hive med en Yale Doorman i prisen. Jeg sa det ikke var aktuelt og takket for tilbudet. Jeg har i løpet av måneden etterpå blitt kontaktet ukentlig av diverse Verisure-selgere fra seks-syv forskjellige telefonnummer og måtte senest i dag sende en kraftglose i retning selgeren i andre enden. Månedsprisen deres klarte de aldri å matche min alarmleverandør. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Har byttet selskap
"Forkastelig kundeservice"

Nesten umulig å si opp tjeneste, og måtte benytte altfor mye tid og energi for å få det til. Den gode nyheten til Verisure er vel at her har dere mye å gå på... Makan til selskap..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"3 mnd oppsigelse - Tull!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingen grunn til å ha 3 mnd oppsigelse. Man betale på forskudd allerede. Da holder det med at avtalen er ferdig når siste fakturaperioden går ut. Etter å ha vært kunde i over 9 år synes vi dette er en grisk, vanskelig og unødvendig avslutning.

Svenn I. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Ute av deres klamme grep"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Verisure i huset i ca. ti år - før jeg sa det opp. Tre måneders oppsigelse. I løpet av disse ti årene har man lagt til en del svindyre komponenter. Komponenter man har fullt ut betalt for selv. Når de etter tre mnd. oppsigelse kommer og skal ta ned anlegget tar de med seg absolutt ALT. Og det du har betalt for selv - det får du ingenting igjen for. Det som er imponerende er at dette synes de er greit?! Jeg kaller det tyveri! I så måte kan man si at Verisure var de første til å foreta et tyveri fra min bolig etter at de ble koblet ut herfra. Det er sikkerhetstjenesten sin det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Uakseptable vilkår og elendig kunderservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er fullstendig urimelig med 3 måneders oppsigelsestid for alarmtjenesten. Det fremstår som utspekulert grådighet med den hensikt å flå kunden for mest mulig penger. Når man ringer sentralbordet tar det lett 20 minutt før en får svar, men når man er blitt lut lei hele den dårlige servicen og sender oppsigelsen på mail, da har de plutselig all verdens ressurser disponibelt til å ringe deg opp igjen......

Lukasz R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelse"

Jeg er fornøyd, men jeg må si opp av økonomiske årsaker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Utdatert selskap og produkter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet fornyer ikke anleggene hos sine kunder, utstyr slutter å virke uten at det blir oppdaget eller utbedret, og kostnaden man betaler er vesentlig høyere enn hos konkurrentene. Sektor Alarm demonterer nå alt det gamle Verisure-utstyret og monterer et nytt og moderne anlegg til en vesentlig lavere pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Hele systemet demontert, tok en uke før de ringte og sa de ikke hadde kontakt med hussentralen..."

Vi har brukt Verisure i mange år og etter at en hyggelig selger fra Sector Alarm kom på døren og tilbød oss tilsvarende anlegg med alarmsystem og røykvarsler til en langt rimeligere penge bestemte vi oss for å bytte. Sector skulle komme å sette inn sitt nyeste utstyr kostnadsfritt , og vi skulle slippe å betale noe før oppsigelselstiden til Verisure var ute. Da de tok ned "sentralen" for Verisuresystemet sa montør at nå kommer Verisure til å ringe for signalene blir brutt. Hverken jeg eller min kone ble ringt opp, men ca en uke etter ringte de og fortalte at de ikke hadde kontakt med alarmsystemet i vårt hus. Hvorpå min kone spurte hvordan dette kan skje, huset kan jo både være brent ned og ranet for alt av verdier i mellomtiden. Dette kunne ikke personen hos Verisure svare på, og henviste til teknisk avdeling. Dette må være utrolig flaut for et tilsynelatende seriøst selskap. At man ikke registrerer at hovedenheten og alt utstyr tas ned før en uke etterpå sier litt i mine øyne!

Thorleif
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice."

Jeg har hatt abo hos Verisure siden Januar 2021. I løpet av denne perioden har jeg hatt div. utrykninger fordi systemet ikke har virket og hver gang må jeg stille i servicekø fordi Verisure ikke har hatt kappasitet. Dette hjelper lite når vi står utenfor fritidsboligen og ikke kommer oss inn Det gir Verisure tilsynelatende blaffen i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Brann"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt ulmebrann i huset,ingen røykvarslere løste ut alarm. Hele huset måtte vaskes ned 2 ganger,1 etasje må males. Alt av tøy og gardiner måtte på rens,sofa og stoler måtte kastes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Veldig misfornøyd.Oppsigelsen er sendt"

Er det noen som har erfaring med Arlo ringeklokke fra Verisure? Blei fortalt av selger at batteriet holder 2-3 mnd før det må lades.Her må det lades etter 5-7 dager.Tekniker kom hit etter mange mailer fra meg,»du blir kontaktet om kort tid» gikk igjen som svar fra kundeservice.Tekniker byttet batteri,men samme greie,tom for strøm etter 6 dager,og apoen står innstilt riktig i følge teknikker. Men nå er abb.sagt opp….orker ikke mer tull,og ALDRI mer Verisure Mvh Kjell (veldig misfornøyd kunde)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Uforventet kostnader"

Selgere selger sine smarte løsninger til kampanje tilbud og senere øker de med abonnement pris. Uforventet kostnader kommer ettertid noen som man ikke blir informerte ved salg. Hold dere unne De.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Styr unna!!"

Dette er vanskelige folk å forholde seg til. Seier du opp må du vere forberedt på at dei prøver seg på lang oppseiingstid og dobling av mnd. pris i oppseiingstida..

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Oppsigelsestiden er f"[email protected]< bare frekk!"

Hadde ikke drømt om at Verisure skulle ha tre måneders oppsigelse. Hvem husker det etter å ha installert alarmen for hundre år siden? Frekt, drøyt og helt uforståelig. Forsikring kan du si opp på dagen, men ikke en alarm? Jeg kommer ikke en gang til å bo i boligen der jeg må betale for alarmen. Aldri har det vært utrykning til boligen heller, jeg har bare betalt.... Takken er tre måneders betaling ut av vinduet, for hva???

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelse av alarmen."

Når jeg sier opp alarmen 1. november, sier Verisure at oppsigelsen ikke begynner å gjelde før 1. desember. Dette skal de ikke tjene på. Grei takk for sist etter 14 år som fast kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja"
1 syns denne omtalen er nyttig

Installatør kom og kjeftet rundt i 4 timer. Han syntes jobben var skikkelig dritt visst nok. Han gikk uten å gi oss noen innføring i systemet som enda ikke fungerer snart en mnd etterpå. Tatt kontakt med kundeservice over 10 ganger hvor svaret er at en må inn på min side og der fungerer alt. Er inne på siden, men der kommer ikke alarmen opp. De spør om spørsmål jeg ikke kan svare på da jeg aldri har fått noen informasjon. Jeg skal visst lage et stikkord, men ingen kan fortelle meg hvor jeg gjør dette. Ingen følger opp saken og har fortsatt et system en ikke kan slå på. Skulle gjerne beholdt det gamle alarmselskapet hvor faktisk ting fungerer. Hvorfor er det ingen som kan ta ansvar og følge opp ting?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Har byttet selskap
"Falsk trygghet og elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Glemmer å aktivere hoveddørsensor etter utløsing av alarm. Feil oppdages av oss som kunde 8 mnd senere.Da jeg vil vite hva som har blitt gjordt feil, Prøver de å skjule at de har gjordt en feil, snakker det bort, vet ikke mm. Når vi til slutt finner det ut etter mange samtaler med ulike kundebehandlere, får vi Ingen unnskyldning. Ber om å få snakke med en overordnet som skal ringe tilbake. Det skjer aldri. Ringer igjen, sier er vi er særdeles misfornøyet og usikker på om det kan skje igjen, og vurderer å bytte selskap om vi ikke får en unnskyldning og evt kompensasjon for en lang periode med et system som er delvis deaktivert av dem. Får da beskjed om at vi de kan koble meg til oppsigelsesavdelingen. I tillegg er de rask og heve prisen, måtte til stadighet ringe og forhandle prisen tilbake. Anlegget var elendig skrudd opp, 1/2 cm skruer inn i gipsvegg, som faller ned om du puster på det. Batterier som omtrent er umulig å få byttet i kamera sensorene. Alt i alt, et særdeles lite tilfredsstillende selskap på mange områder. Mistet helt tilliten til at de faktisk klarer å håndtere systemet, om det faktisk er reaktivert etter utløst alarm…Ligg unna!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR