Verisure har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt anlegg fra 2008 med 3 oppgraderinger. Oppleves som ekstremt dyrt og lureri da komponennetene bare blir leid og ved oppgradering stadig betale for innstalasjon avgift. Ingen vil oppgi e-post adr. slik at en kan få avtaler skriftelig.
Du eier ikke, du leier. Selv om man betaler installasjon, så er utstyret ikke ditt etter oppsigelse. Dette er en meget spesiell praksis som ikke er godt kjent blant kunder som sier opp. Etter oppsigelse blir man bedt om å returnere alt (kommer montør). Men noe som vil si at elektronisk dørlås til 3000,- ikke er din. Den må da kjøpes ut for 2990,- etter oppsigelsen, om man ønsker å beholde denne. Ved ekstra røykvarslere betaler man også "installasjon" og en mnd-pris. Men selv her, er ikke produketene dine. De blir også hentet, samt fakturert til deg i etterkant om de ikke blir returnert sammen med montør. En meget spesiell praksis, som ikke mange kunder eller nye kunder kjenner til! Regnestykke: Kunde i 2 år. Mnd pris: 578,- (13872,-) Installasjon: 6978,- + Dørlås (2990,- etterfakturert)
Dålige montører på innbruddsalarm ødelagt ny dørlås ved nymontering av ny yale dørlås dårlig service måtte bytte montør nå faller lås fra ihverandre får ikke gjort noe pga kundeservice stengt i helg står nå uten dørlås
Det er betenkelig at selskapet tilbyr deg en "bedre pris" med en gang du sier opp abbonementet. De skor seg helt klart på "lojale" kunder som ikke stiller spørsmål ved pris. Ikke reduksjon i pris ved oppussing/frakobling av anlegg. Forøvrig 3 måneder + oppsigelse av abbonnementet, uten at de klarer å gjøre rede for hvorfor det er sånn. Jeg anbefaler å finne et annet selskap. Styr unna Verisure er min anbefaling
Styr unna! Vanskelig å si opp! Verisure oppgir ingen e-post på sidene dine. Må si opp muntlig og skriftlig. Når jeg sendte skriftlig, påstår de å ikke ha mottatt. Selv om de innrømmer å ha registeret muntlig nekter de å avslutte avtalen til riktig tid. Jeg fikk først muntlig bekreftelse på at alt var ok og avtalen avsluttet, så nekter de for det i etterkant. De prøver rett og slett å få noen ekstra måneder betalt med unnskyldning om at de må ha rotet bort oppsigelse, og skylder på interne retningslinjer. Det alarmselskapet som raner en, ikke innbruddstyver. Dette oppleves ren skjær svindel. Verisure og Sektor alarm er ilagt milliardbot av konkurransetilsynet. Ikke bare er de ekstremt dyre sammenlignet med Homley etc men de oppleves vanskelige. En kan trygt si at det at de er villige til å bryte loven, merkes i dialog med dem. Useriøst selskap!
Hurtig svar , hurtig hjelp , alltid trivelig kundeservice
Tok seg betalt over 15 tusen for installert utstyr, men påstår at alt er Verisures eiendom. Krever å få alt det vi ga 15.000 for utlevert.
Her blir du straffet for å være lojal kunde. De øker prisen gang på gang. Opplevde at samtlige i sameiet hadde forskjellige priser på like anlegg. Prøvde å forhandle med både Verisure og Sector - helt tydelig at en eller annen form for samarbeid er inngått. Endte med å velge Homely - beste valget jeg har tatt med tanke på alarm.
Ubrukelig selskap som låser deg inne i en kontrakt og gjør alt de kan for å hindre deg i å avslutte avtalen. Bryter regler for oppsigelsestid. Krever skriftlig oppsigelse av avtale som må sendes til en e.post adresse som er umulig å finne, men som du kan få oppgitt om du ringer og snakker med 3-4 ulike "avdelinger" før du eventuelt får snakke med abonnementsavdelingen.
Veldig dårlig erfaring!! Hold avstand!!! De er dyre. Og var ikke villige til å senkepris når jeg hadde en tøffere periode 🥵
Prøvde å si opp en gang da jeg synes det kostet for mye og ble mas hele tiden fra forskjellige Verisure kunde konsulenter som ikke pratet med hverandre eller kan se hva den andre har sagt og gjort. Så måtte svare på samme spørsmål og få samme beskjed gang på gang da jeg tilslutt sa at dette gidder jeg ikke! Og det er alt for dyrt. Da skrudde de ned prisen til 400 og spurte om jeg ville fortsette å være kunde da? Etter litt betenkningstid lot jeg de få en sjanse og tok tilbudet. Etter et par fakturaer skrudde de bare opp igjen prisen til 500 og i tillegg ringte de og prøvde å prakke på meg et nytt hovedsystem fordi boksen de gav meg et år før var utdatert teknologi og ville ikke fungere med internettet lenger så jeg måtte kjøpe på en ny boks til 1500 for at alt skulle fungere. Da sa jeg at det er jeg ikke interessert i , fordi da sier jeg bare opp systemet og tegner det på nytt og da er denne boksen gratis. Verisure bekreftet dette. Og jeg sa at dere lurte meg og endret avtalen og skrudde opp prisen og er så frekke at jeg skal betale enda mer og enda mer og har en vanskelig økonomi om dagen. Siste dagen i desember da avtalen min går ut (3 måneders oppsigelse som er drøyt også når man plutselig har økonomiske problemer) , får jeg et tilbud om samme avtalen igjen til 399 som var det de gav meg sist runde for så å gå bort fra den. De gir seg ikke med å prøve å prakke på meg og ta det for så å lure meg siden. Og nå er jeg ekstra forbannet da samarbeidet dems med yale gjør at yale låsen min kun kan brukes med verisure alarmsystem trådløst , selv om yale sier det er flere alternativer til appstyring på nettsidene sine . Men holder tilbake dey mest vesentlige at da må du kjøpe deg flere bokser og kretskort og ut med mer penger for at du skal kunne åpne døra med mobilen eller se at den er låst/åpne for rørlegger. føler meg lurt av både verisure og yale og det et bare å melke meg for penger for at det jævla utstyrey dems skal fungere slik man vil forventer av el lås. hva skulle ellers vært poenget?? den gamle vrideren og låsen var helt lydløs og fungerte alltid, mens denne gnålete lirekassa er ofte med feil og krever oppfølging! Styr unna verisure svindel og bare rot i hele firmaet! Folk sier montørene dems er like lei som kundene!!! Mø’kafirma fra ende til annen! Så trenger ikke alarm og ALDRI DET GNÅLET TIL VERISURE/«Very skjør»./«verykjør» De fortjener å bli frabyttet og eksponert for hva de driver med for folk som sliter og som de utnytter!!!! Kan bare tenke meg hvor mange gamle damer de har fått til å punge ut og endret avtalene til. SVINDEL! Gamle Securitas mø’k firma!
Meget skuffende. Har meldt inn innbrudd og ønsker befaring. De har ringt 4 ganger men kun for å selge flere produkter. Har ved 4 anledninger gitt tilbakemelding på at vi ikke ønsker å kjøpe nye produkter men at vi vil ha en befaring. Dessverre har de enda ikke dukket opp og nå har det gått snart 2 uker. Kynisk utnyttelse av en veldig kjedelig setting.
Øker prisene slik at de er dyrest, selv om tjenesten ikke blir bedre. Homely er mye billigere.
Det er en tid for alt, det er dyrtid og når dette selskapet velger forskjellsbehandling av meg og min nabo så ble oppsigelsen ett faktum. Naboen har samme utstyr som meg i antall enheter, identisk hus og det aller nyeste i forhold til dagens teknologi. Det jeg har er i fra steinalderen.(min egen feil som har valgt å betale trofast i alle år) Naboen har hatt og har fortsatt en månedspris på 199 pr måned allerede over en periode på 2 år, men det jeg kunne få var 249 pr måned i ett halvt år!!! En rådgiver som ble tydelig sur og uprofesjonell når jeg utfordret han.(regner med at dere kan spille av opptaket) Denne rådgiveren sendte meg også tilbud på ringeklokkekamera som var 350kr dyrere enn tilbudet i appen. Når jeg påpekte dette så sa han: da kan du gå inn der og bestille selv. Betaler DU mer enn 250kr pr måned så betaler du mer enn 150kr overpris!!!
Alarm utløst. Dør åpnet med vinkelsliper. Verisure kom aldri. Hva er da vitsen med dem som leverandør ?
Har vært kunde i veldig mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Men Yale doorman gikk i stykker og de ville ikke erstatte den. Derfor tok jeg kontakt og fikk tilbud fra sector alarm som lokket meg over. De har livstids garanti på alle sine komponenter. I prosessen ble jeg ringt opp av selger fra Verisure som ønsket jeg skulle fortsette hos dem. Greit nok jeg kan jo høre hva dem ville si. Mnds pris ble justert, men jeg måtte fremdeles betale for Yale, selv om jeg informerte om betydelig bedre garanti hos sector. Etter litt samtaler på chat blir jeg på ny kontaktet av samme selger hvor han er ekstremt frekk. Jeg vurderte å forbli kunde hos Verisure, tross at jeg måtte betale for Yale. Men etter den elendige behandleren så var det ikke mye tvil. Løsningen blir å flytte både mitt og svigers sitt anlegg over til sector alarm. Elendig kundebehandling.