Meny

Sector Alarm omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
5
av 5 innen
boligalarmselskap
8%
anbefaler
Sector Alarm
Filtrer omtaler
3
1
1
6
37
Sorter omtaler etter
Viser av 48 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sector Alarm?
Thomas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Useriøst selskap"

Selskap fremstår som svært uprofesjonelt og seriøse da selgere på dør regelrett inviterer seg inn i boligen bare man åpner døra. Ved kontakt på mail så får jeg ingen kontakt info på vedkommende som er ansvarlig for salg i felt da kundebehandler gir beskjed om at han ikke kan oppgi navn på ansatte i Sector Alarm. Selger på døra opplyser også om at nesten hele byggefelt har alarm fra de og år jeg er de få som ikke har, noe som er usant.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Dyrt abonnement for en falsk trygghet"

Kommer ikke for å sjekke når alarmen utløses. Opplever helt klart en falsk trygghet. I tillegg betaler vi i fire måneder og tre etter avtalen blir oppsagt, siden sektor alarm mener vi etterbetaler 🙈Vi har vært fast kunde i sector alarm i over fem år .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Har byttet selskap
"Løgn og svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Under samtale med selger ble jeg lovet ingen bindingstid eller oppsigelsestid, og jeg ser heller ingen grunn til dette fra deres side. Men ved oppsigelse blir jeg krevet for 3 mnd for ett middelmådig produkt. Anbefaler alle som leser dette om å se på Ring eller Nest produkter som forblir i din eie. Jeg betaler 21.50kr per mnd for en bevegelses sensor som koster rundt 150kr, dette blir 258kr over det siste året og den er ikke engang min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna!!! Useriøst, dyrt og 3 mnd oppsigelse!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Abonnementsprisen øker etter kort tid. Dyrt abonnement! Kjøp heller eget utstyr med overvåking og varsler via app. 3 måneders oppsigelsestid - selv etter bindingstiden er avsluttet! UHØRT!!! Tar seg meget godt betalt for å skru ned utstyr! "Montøren kommer en gang mellom 8-15", så belag deg på en lang dag hjemme - kanskje uten lønn?! Montøren møtte ikke til avtalt dato for nedmontering, fordi " avtalen beklageligvis ikke hadde blitt registrert i deres systemer ". Her er det bare å HOLDE SEG LANGT UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Stay away! Useriøst! Vanskelig å komme ut av avtalene! Dårlige tjenester."

Tjenestene er overpriset og avtalene er SVÆRT vanskelig å komme seg ut av! Ikke svarer de på mail og på tross av at bindingstider er ute for lengst, så må avtalen sies opp minst 3 måneder før et års automatisk fornyelse! Vi hadde innbrudd og på tross av flere kameraer installert av Sector Alarm, så fangen INGEN av de opp innbruddet eller bilder av dette. Installer heller egne kameraer fra f.eks. ARLO! Da har du full kontroll og kameraene er nedbetalt på kort tid i forhold til hva Sector Alarm tar for sine tvilsomme tjenester! Ønsker ikke å ha noe mer med dette selskapet å gjøre!

Verisure
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Aggressive selgere uten folkeskikk."

Nok en gang dukket to aggressive selgere opp på tranby. Banker på vinduer og kommer til samme hus flere ganger samme kveld. Gir et ekstremt dårlig inntrykk. Det siste man ønsker er innpåslitne sektor alarm personell. Hadde de ennå vist respekt og normal folkeskikk.

Kundetilfredshet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Ingen tilbakemelding oå oppsigelse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen tilbakemelding oå oppsigelse. Dersom man ikke forstår en oppsigelse på e-mail, bør en kontakte kunden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"useriøst selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sitter igjen med en svært dårlig totalopplevelse. Styr unna. Også sluttoppgjøret er jeg misfornøyd med

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr for all del unna! Sector opererer med lokketilbud for å lure deg inn, og så masse klausuler og liten tekst for å gjøre det vanskelig å avslutte abonnementet. Kan man stole på at et selskap som operere sånn?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Velg noe annet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjeng med luringer, fikk inntrykk av helt annen pris, opplyser svært misvisende. Veldig pågående, Ringte meg nesten 30 ganger.

Kundetilfredshet
Trygghetsfølelse
"Aggressive dørselgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dørselgerene er aggressive, og tar ikke nei for et nei. Har hatt flere av dem på på døren. Eneste som hjelper er å slenge igjen døren. Salgstaktikken til Sector Alarm vekker ikke tillit i det hele tatt. Ville ikke latt et slik firma ivareta sikkerheten i mitt eget hus.

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

En mann kom for å demontere kameraer osv. måtte ha hjelp av min gravide kone til å flytte møbler og klarte ikke en gang å sette ting tilbake på plass.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Styr unna !!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! For oss var det ikke verdt en eneste krone. Det er 3 måneders oppsigelsestid ut måneden uavhengig av hvilken dato man sier opp. Vi fikk beskjed fra selger at startpakken ville holde for huset vi hadde kjøpt. Det endte med at vi måtte ut med 5000,- til for utstyr vi ikke engang får beholdt da du leier utstyret du betaler for til en blodpris!

Piasofia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Alle sammen, styr unna Sector Alarm. De har en oppsigelse politikk som går over alle normale oppsigelser. Normalt går oppsigelser fran den første i hver mnd. Men dem bruker den 31 i mnd, sånn forlenger dem oppsigelsen din med en mnd ekstra. Og alle vet at det er forskjellige dager i mange mnd. Kjeltring er det firma. Fikk mail at dem skulle demontere alarmen hos oss, den 31.5.21. Og i Mai er det 30 dager. Aldri mere Sector Alarm her i gården.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Gjennomgående profesjonell kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter en nedtur basert på noen misforståelser ryddet Sector Alarm opp etter at jeg sendte mail. Det var en svært kunnskapsrik og servicevennlig sikkerhetskonsulent som ringte meg opp og ordnet opp i alt. Ikke bare satte han seg inn i problemstillingen ekstremt profesjonelt men ga en riktig så god pris på et totalt alarmanlegg. Det er ikke så ofte jeg føler meg trygg og godt ivaretatt etter inngåelse av en avtale som jeg gjorde nå. Er du misfornøyd så send dem en konstruktiv tilbakemelding på mail, det er slik selskapene lærer av og kan rydde opp i feil og klager på. Virkelig fortjent seg til 5 stjerner pluss!.

Morten S. O
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Sector Alarm er ikke til å stole på"

Ringte selv til Sector Alarm for å få et tilbud. Fikk et ganske greit tilbut som jeg takket ja til men var ikke fornøy med det som ble levert. Så jeg benyttet meg av angrefristen og ga beskjed om at jeg var klar over at jeg måtte betale for dørlåsen som avtalt med selgeren. Først fikk jeg en faktura på kr. 2990,- en uke senere fikk jeg en ny faktura på kr. 2069,- kr. 5000,- for denne låsen som i butikk koster under 3000,- Rent lureri

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å si opp"

Må betale for å få fjernet alarmopplegget ved oppsigelse. I tillegg til dyr mndlig avgift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Trygghetsfølelse
"meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved å ta en telefon med det jeg lurte på, fikk jeg avslag i årlig betaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Alle produktene du kjøper og betaler for er ikke dine!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Les kontrakten nøye! Ikke kjøp tilleggsutstyr! De tar seg dyrt betalt for nøkkelbokser, ekstra røykvarslere og annet utstyr. Ca. 1000 kroner for hvert produkt. Og du får ikke beholde noe av det utstyret om du sier opp avtalen! Hold deg til grunnpakken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA SECTOR ALARM"
2 syns denne omtalen er nyttig

En intens selger banket på døren og skryter av et tilbud som kun varer i 24 timer. Etter en lang prat, så går vi med på tilbudet. Samme tilbudet gjelder den dag i dag, altså 2 måneder senere. Dette er løgn og lureri som ikke hjelper på når man finner ut at man skal si opp sector alarm. Da får vi beskjed om at brannalarmene som vi KJØPTE hos dem utenom den ene brannvarsleren som var inkludert i "tilbudet" - skal demonteres av dem. Fordi beløpet på brannvarsleren ( 990,- stk) tydeligvis er MONTERINGSAVGIFT. Vi KJØPTE 4 brannvarslere. Det vil i følge Sector si 3960,- i monteringsavgift på de ekstra brannvarslerne. Montøren og selgeren som var hjemme hos oss sa flere ganger at brannvarslerne var våre siden vi hadde kjøpt dem utenom "tilbudet". Dette er helt forkastelig. Anbefaler ikke Sector alarm! Styr unna!

Forferdet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Agressiv hamring på døren vår"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dørsalg og veldig påtrengende og agressiv holdning. Hamret på døren ved flere anledninger og vekte ungen i huset, som i tillegg ble veldig redd...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Oppsummering kundeforhold Sector Alarm"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er ille at jeg er nødt å gi en stjerne, for denne leverandøren skulle jeg gjerne satt 0 på. Det har vært en forferdelig men heldigvis kort periode og jeg anbefaler ingen å bruke Sector Alarm. Vi fikk tilbud på et opplegg som var rimeligere i pris enn tidligere leverandør. Når installatøren kom sa han raskt etter å ha fjernet tidligere alarmer og sensorer at opplegget vi hadde fått tilbud om, kunne ikke installeres da det ikke oppfylte brannvernforskrifter og at vi trengte flere brannvarslere. Dette skulle da vi fått beskjed om i utgangspunktet for boligen ble beskrevet til personen vi fikk tilbud fra. Dette ble heller brukt som et pressmiddel for å inkludere flere brannvarslere. Jeg aksepterte tilleggene for ellers var det jo ikke mulig å få satt opp nytt anlegg. Når anlegget først er på plass, er sensorene trege og det går fra 2 - 5 minutter før vi får varsel på appen ved hendelser. Vi sa opp og trodde vi var innenfor angrefristen, men de bruker datoen vi aksepterte tilbudet som igangsettelsesdato, ikke datoen vi fikk systemet installert. Så da har vi tre måneder med abbonement vi ikke bruker. De henter ikke utstyret vi har tatt ned. Og kundeservice kan ikke forstå hvorfor vi er misfornøyde.

Tor Ø. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
"Plagsomme dørselgere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sector Alarm er virkelig desperate etter nye kunder. Dørselgere kommer flere ganger i året, og jeg sier nei hver gang. Men de gir seg ikke. Hadde nylig en på besøk i dag, og da sa jeg at jeg fortsatt ikke var interessert, og at de kom her støtt og stadig. Da klarte han å prestere å si at jeg kunne jo bestille alarm, så jeg skulle slippe maset. Kanskje ment som en spøk, men likevel. Dette blir for dårlig. Oppfordrer ingen til å kjøpe noe av disse, og hvertfall ikke av dørselgerene. Det er som disse svindel telefonene man mottar, noen går på det, derfor fortsetter det. Hadde ingen kjøpt fra dørselgere, så hadde de etterhvert måttet slutte med dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Trygghetsfølelse
"Pågående dørselgere som ikke holder seg til gjeldende lovverk!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig pågående dørselgere som ikke tar et nei for et nei! Flere naboer i samme borettslag opplevde tilsvarende oppførsel. Hårreisende oppførsel og det gir lite tiltro til dette selskapet. Har dere oppdatert dere på hva som gjelder av lover og regelverk? "4.2 Selgerens oppførsel Standssalg og spesielt dørsalg er en påtrengende salgsform, hvilket medfører at det bør vises varsomhet ved disse salgsmetodene. En for aggressiv og pågående oppførsel kan i seg selv være lovstridig. Selgeren skal straks respektere et ønske fra forbrukeren om ikke å innlede eller å avslutte salgssamtalen. " Sector Alarm sine dørselgere aksepterer ikke et nei! Altså bryter dere lovverket hver eneste gang dere ignorerer et nei fra meg eller andre. Når selgerne i tillegg snakker om å "brenne ned blokkene" for at folk skal velge dem, da har man i grunn tråkka så langt over det som er normalt, at det neste blir en politianmeldelse for trusler. Neste gang jeg ser en Sector Alarm dørselger nærmer seg mitt borettslag, går min telefonsamtale rett til politiet. Husk at deres dørselgere er deres ansikt utad. Her går dere rett på skremmende og direkte hårreisende oppførsel, og forventer at folk skal velge dere?? Og attpåtil fremsetter trusler?? Det er så lavmål som det bare er mulig å komme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Trygghetsfølelse
"Ung dørselger med coaching på øret. Synes ikke de er ok å bli presset etter div høflige avslag."
3 syns denne omtalen er nyttig

Synes nye selgere skal øve seg på å respektere et nei takk og avslutte høflig. Heller ikke lurt å bruke 'hva hvis det brenner/ blir innbrudd- kortet', for det høres nesten ut som en 'trussel' om at det kommer til å skje. Litt ekkel følelse etter besøket.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR