Sector Alarm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vurdering faller ene og alene på kundeservicen. Har fått installert alarm, men mye er enda uavklart når det kommer til måndespris og ekstra kostnad for røykvarslere. Var klar til å utsette installasjon, men montøren kom og installerte og sa at dette ordner Sector opp i. La veldig vekt på at jeg skulle bli fornøyd. Mailer og ringer både selger og Sector, men ingen svar. Teller 10 dager etter installasjon, og har jeg enda ikke hørt noe fra de. Jeg må purre på svar hele tiden. Ingenting skjer. Har derimot fått faktura på flere tusen. Hadde Verisure før dette, og anbefaler alle som er kunde der om å bli der. App og komponenter er bedre med Verisure. Synd for Sector som fronter seg som en norsk leverandør og skal ha fornøyde kunder. Min opplevelse med Sector står enn så lenge til stryk.
Fungerte bra helt til jeg valgte å bytte til nytt alarmsellskap grunnet mye gunstigere priser. Det nye sellskapet sende oppsigelse til sector for meg, hvoe sector ringer meg opp og lurer på hvorfor jeg ikke ønsker bli hos dem. Jeg får mange nye (sånn sett gode tilbud), men jeg velger å bytte likvell og forteller dem at de er velkommen å kontakte meg igjen når min gratisperiode på 15 måneder har løpt ut. Seinere skjønner jeg at mitt abonement ikke er sagt opp, da jeg blir opprindt dag etter dag om at mitt alarm ikke får kontakt med sentralen. Sector forteller meg at de ikke har fått oppsigelse (hvilket er rart da det var grunnen til at de ringdte meg i første omgang). Etter det har jeg sendt e-post til kundbehandler som tok kontakt med meg uten noe svar. Jeg har sendt hennvendelse skriftlig uten svar. Etter en meget irriterende guiding i chatbot får jeg beskjed om at jeg blir oppringt innen 1-2 arbeidsdager. Ingen som ringer. Jeg burde snart fakturere dem for tiden jeg bruker på å prøve si opp dette abonementet. Forbrukerrådet neste.
Prisen er for høy. Utover det har jeg ikke mye å klage på.
Skulle avbestille men ble lokket til å fortsette med 2 mnd gratis og så redusert månedspris etter det. Etter noen måneder satte de opp prisen til mer enn det var da jeg fikk installert det.
Har vært kunde hos Sektor i mange år, men maken til kundeservice skal man lete lenge etter. Mitt nye anlegg er litt over ett år gammelt, har hatt flere falske alarmer med tanke på brann. Sist en alarm da det ble full utrykning fra brannvesen, vekter stod på tunet 20 minutter etter at brannmannskapene hadde forlatt stedet. Sector sende meg en tekstmelding, men som den sikre bilfører jeg er så leser ikke jeg meldinger når jeg kjører bil. De ringde ikke meg på min telefon men leitet opp min samboers telefonnummer dette selv om mitt nummer står tydelig skrevet i min bruker konto. Flere av de forrige alarmene har gått midt på natten. Så nå har jeg fått nok av dette selskapet og ønsker ikke lenger å ha noe med de å gjøre. Særs dårlige komponenter, det er 3 uker siden sist feilmelding. Og det nye komponenter som feiler hver gang.
Dårlig tilgjengelighet på telefon. Når du er blitt kunde, er de plutselig ikke lenger ivrige på å svare på epost heller. Jeg bytter.
Sender sms om natten når strømstans utløser vannskade. Kan ikke endre rutinene!!!!!
Rask og god respons og service ved utløsing av alarm eller tekniske problemer. Prisen har gått opp en del siden starten.
Håpløst å komme i kontakt med selskap på mail. Hoppet over på chat med en gang jeg begynte å skrive mail.. Demonterte anlegg fra Sektor alarm igår og monterte nytt fra Verisure. Trur ikke de merket at alarm ble frakoblet. Fikk ingen oppringing fra Sektor alarm. Vil gjene gi beskjed om oppsigeles skriftlig men det nytter ikke på mail
De har selgere som går rundt alle steder og selger inn et alarmsystem som ikke er iht. avtaler som blir gjort. Jeg har hatt Verisure i alle år og kommer ikke til å bytte til et sånn selskap. Har hatt en opplevelse nå som går på hvor mye selgere blir pushet i et system som alle taper på.
Prisen skrus opp årlig - langt over indeks. komponentene begynner å bli utdaterte, spesielt kamera. Ingen forslag om oppgradering/forbedring. Utnytter grovt lojale kunder
20 min med grusom musikk før kunderservice svarte og ba meg ringe alarmsentralen. Ingen hjelp å få
De ringer med en gang brannalarmen går. Er det strømbrudd kommer det sms med varsel. Og de gikk ned 50 % på månedsprisen da de skjønnte vi hadde byttet selskap. Vi fikk nye kameraer og to røykvarslere for en god pris!
Pris for høy. Har to hus idag og liten vilje til å forhandle pris.
Fikk beskjed ved montering at Yale doorlock var min personlig siden jeg betalte 2990 for den ved kjøp av ekstrautstyr til alarmpakken. Da jeg skulle si opp alarmavtalen etter 3 år fikk jeg beskjed om at Yale doorlock også var sector alarm sin eiendom og at montør kom til å ta den med seg hvis ikke jeg kjøpte den ut for 1900 kroner. Lureri av ypperste klasse
Dørselger var lite hyggelige og insisterende om å gå informasjon om betaling fra andre selskaper. Da vi ikke ønsker å informere om det ble det nesten en trussel at det kommer nye folk på døra. Ikke koselig interaksjon.