Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
16
av 17 innen
boligalarmselskap
12%
anbefaler
Verisure

"Håpløst med 3 måneder oppsigelse!"

Omtale om Verisure skrevet av Knut for 07.09.2022 23:41

Verisure har totalt 68 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst med 3 måneder oppsigelse!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir oppringt hele tiden etter å ha sendt Mail om oppsigelse. Trenger ikke å stå til rette og gi en grunn til hvorfor jeg sier opp, idiotisk fremgangsmåte. Er bare å sende en Mail om at det er forstått, mottatt, takke for kundeforholdet og velkommen tilbake, men neida. Har hørt at ingen som jobber i brannvesen eller politi bruker slike alarmselskap hjemme i egen bolig. Mye rimeligere i lengden å kjøpe eget varslingsanlegg av god kvalitet.

Bytt.no
"Håpløst med 3 måneder oppsigelse!" skrev Knut om Verisure

Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Knut og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Uhørt oppsigelsestid"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 måneders oppsigelsestid på abonnement hører ikke hjemme i vår teknologiske tidsalder : (

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Meget vanskelig og komme ut av avtale og selger bløffer om att ingen "gidder" og hente ned utstyr."
1 syns denne omtalen er nyttig

Skal etter 3-4 år si opp. Først så juger selger på abn.Avd. ved att. Utstyr ikke fungerer i app uten alarm abn. Regn løgn som jeg gjør han oppmerksom på. Så beskylder en såret selger meg for løgn ved" noen kunder hører det de vil".. Selger sa ved avtale att man fikk beholde utstyr for de brukte ikke tid på og hente gammelt brukt utstyr, det ble for dyrt. Da han ikke klarte og overtale meg til og bli, spilte han kostnadskortet, dyrt og bruke så mye penger for og ta det ned senere. Så da ser man jo holdningene (dyrt og sette opp så sier ikke kunden opp.)for så og bare legge på. Sendte klage på kundebehandleren men... venter nå over 1 mnd etterpå på en bekreftelse på avsluttet abn, men får beskjed at den er sendt.. ikke til meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Høy pris, urimelige avtalevilkår og dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en dyr tjeneste som er vanskelig å si opp og har en urimelig lang oppsigelsestid på 3-4 måneder. Etter å ha vært kunde i årevis og betalt titusener til selskapet (mye pga. jevnlige store prisøkninger) tok jeg endelig valget om å bytte leverandør. Men å si opp viste seg ganske vanskelig. Jeg fikk følelsen av at de trenerte saken i håp om å kunne ta betalt for en måned eller to ekstra, og alt skjer uten at kunden får skriftlig dokumentasjon (sikkert beleilig for Verisure...) Og når du etter mye om og men omsider får bekreftet oppsigelsen, løper oppsigelsestiden ut oppsigelsesmåneden og i 3 måneder til. Selvsagt helt urimelig og vanskelig for Verisure å begrunne, utover at kunden skal melkes helt til det siste. Så for meg er det i alle fall 100 % uaktuelt å bli kunde hos Verisure igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Alt for dyrt, utstyr som ikke fungerer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å klage på utstyr som ikke fungerer, i tillegg til at det koster 25-30% mer i måneden enn konkurrenter, men det er så vanskelig å komme fram. Levert skriftlig oppsigelse i dag, så er det bare å vente i 3 måneder (!) på at avtalen faktisk blir sagt opp. Så er det å sette opp egen FG-godkjent alarm, som over en periode blir laaaangt billigere enn hva Verisure kan tilby.

Verisure har totalt 68 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR