Verisure har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er en tid for alt, det er dyrtid og når dette selskapet velger forskjellsbehandling av meg og min nabo så ble oppsigelsen ett faktum. Naboen har samme utstyr som meg i antall enheter, identisk hus og det aller nyeste i forhold til dagens teknologi. Det jeg har er i fra steinalderen.(min egen feil som har valgt å betale trofast i alle år) Naboen har hatt og har fortsatt en månedspris på 199 pr måned allerede over en periode på 2 år, men det jeg kunne få var 249 pr måned i ett halvt år!!! En rådgiver som ble tydelig sur og uprofesjonell når jeg utfordret han.(regner med at dere kan spille av opptaket) Denne rådgiveren sendte meg også tilbud på ringeklokkekamera som var 350kr dyrere enn tilbudet i appen. Når jeg påpekte dette så sa han: da kan du gå inn der og bestille selv. Betaler DU mer enn 250kr pr måned så betaler du mer enn 150kr overpris!!!
Alarm utløst. Dør åpnet med vinkelsliper. Verisure kom aldri. Hva er da vitsen med dem som leverandør ?
Har vært kunde i veldig mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Men Yale doorman gikk i stykker og de ville ikke erstatte den. Derfor tok jeg kontakt og fikk tilbud fra sector alarm som lokket meg over. De har livstids garanti på alle sine komponenter. I prosessen ble jeg ringt opp av selger fra Verisure som ønsket jeg skulle fortsette hos dem. Greit nok jeg kan jo høre hva dem ville si. Mnds pris ble justert, men jeg måtte fremdeles betale for Yale, selv om jeg informerte om betydelig bedre garanti hos sector. Etter litt samtaler på chat blir jeg på ny kontaktet av samme selger hvor han er ekstremt frekk. Jeg vurderte å forbli kunde hos Verisure, tross at jeg måtte betale for Yale. Men etter den elendige behandleren så var det ikke mye tvil. Løsningen blir å flytte både mitt og svigers sitt anlegg over til sector alarm. Elendig kundebehandling.
Hold deg langt unna.. de responderte ikke på to dager etter å ha bekreftet at de er på vei
Greit, men skikkelig dyrt over tid. Litt gammeldags teknologi spesielt på kameraene.
Har svigerfar som har langtstegende Parkinson og som har havnet på aldershjem. 3 måneder oppsigelse er usmakelig i seg selv, da vi prøvde å si opp i går 31.10 sa de at vi må ha fullmakt. Mannen er ikke i stand til å skrive og snakker utydelig så det i seg selv er problematisk. Synes ikke Verisure er kundevennlig bedrift, Jeg selv kommer ALDRI til å bruke deres tjenester.
Nå er min tålmodighet med Verisure slutt!! Får tilsendt batterier i posten med beskjed om å skifte selv. Har to eneboliger og betaler ca 15.000.- i året for abonnementene. Verisure sier det ikke er deres ansvar å skifte batteriene. Hadde en tekniker fra Securitas for ca e1 år siden og han "tuklet" i lang tid med å skifte to batterier. Har forsøkt å ringe Verisure med spørsmål om faktura, men Verisure ville ikke svare før jeg oppga stikkord!! Har ringt kundeservice, men blitt sendt videre i systemet. Arrogante og uhøflige svar hos kundeservice. Har kontaktet Hueierne (forening for huseiere) og bedt de gå Verisure nærmere etter "i sømmene". Har også sett på hvordan man sier opp sitt/sine abonnement i Verisure - en rebus uten like. Vil ta kontakt med forbrukerrådet og be de se på prosedyren for oppsigelse av avtalen med Verisure. Har kolleger som har oplevd samme problemer. Sigmund S.