Nettstar opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettstar har monopol der eg bor. Dette resulterer i at vi må betale dyrt. I tillegg må du betale for sms til support utenom åpningstider. Hvis det hadde vært mulig hadde eg byttet leverandør
Det står så fint på nett at support er åpen til kl 22.00, har ringt og ringt uten svar. Vi har nå vært i flere timer uten nett og får ikke hjelp fra Nettstar iallefall. Måtte dessverre gi en stjerne, men fortjener 0. Dessverre var det Nettstar som fikk monopol her, hadde byttet fort som fy hvis det var mulig
Ustabilt. Faller ut. Uplink leter lenge etter kontakt. Vært uten nett hele dagen i dag. Får ikke kontakt med kundeservice som stenger etter kontortid. Men tlf deres tar imot samtale uten å fortelle at det er stengt, så man tror derfor at man er guidet til køen for service av taleveiledningen...... Hold deg unna om du kan. Er koblet opp fordi nettstar har monopol her på fiber.
Er forferdig dårlig nett. Kjempe dårlig kundebehandling. Vanvittig dyrt nettverk.
Stabiliteten på filmstrømming er håpløs filmen stopper 25-30 ganger i minuttet. Betaler for 1000/1000 nett...
Tok seg til rette ved å grave grøft på eiendom uten å avklare med eier. Sendte ikke purring på regninger. Måtte selv spørre om jeg hadde betalt. Fikk så en samleregning på 5 mnd. Ustabilt, ofte feilmelding på nett.
Baserer inngripen på eiendommen på misforståelser og umulig å få opprette kontakt med.
Kundeservice fra Netstar i Alver er forferdelig. De som kommer ut til kunder å hjelper er super hyggelige, men man må dessverre først snakke med en frekk og lite imøtekommende dame på tlf. Hennes mening om god kunde behandling er under enhver kritikk. Dessverre er vi nå avhengig av Netstar, uten at jeg skal utdype det noe nærmere, men vi hadde byttet på dagen bare på grunn av den ufyselige måten mannen min blir snakket til på tlf. Så vårt råd er; kan dere velge annet selskap...ikke nøl!
Ustabilt nett. Stopper opp innimellom og bli dårlig om kvelden og i helgene
Fikk tilbud om fiber til fritidsbolig, med 45 % rabatt til enhver tids gjeldende prisliste på båndbredde og slo til. 1 år etter fiber var lagt inn, forsvant hele tilbudet. Begrunnet med at det var forhøyet bruk av båndbredde i fritidsboliger. Heller ikke mulig å fryse abonnementet. Så da må vi betale for 5 måneder der hytten nesten ikke er i bruk. Lokketilbud. Har dessverre ikke så mange andre muligheter.
Elendig kundeserbice, svarer ikke på telefonen Får ikke betalt WIFI-hastighet etter innlagt fiber.
Nettstar anbefales ikke. Di som jobber der kan ikke lover og regler. Di har en helt forferdelig oppførsel mot kundene sine frekke i munn og slenger på telefon.
Ingenting av det de lover holder. Ingen tilbakemelding når du tar kontakt og ber om det.
Etter bestilling har jeg aldri fått noe svar på når fiberen faktisk kommer. Kom tilfeldigvis over informasjon på nettet om at de har inngått ett partnerskap med Bergen Fiber og da med leveranse av Altibox. Kunne de ikke ha sendt ut en mail om dette da? Når man ringer og spør om noe, så virker det som de er "one man deep", altså at dersom de har fravær av 1 person så kan ingenting svares på. Hadde jeg hatt noe valg ville jeg ikke ha valgt Nettstar, for det er for amatørmessig. Dersom 5G blir bygget ut før fiberen kommer blir det ikke fiber.
Forferdelig lite interessert i å fortelle om hvorfor fiberinstallasjoner ikke er kommet til avtalt tid. Ikke vet de når det kommer heller, selv om det faktisk er dem selv som bygger ut. Kundeservice er totalt fraværende, og de som jobber der virker veldig lite kompetent. Hvordan i alle dager disse skal kunne drifte et fibernett på lik linje som Bergen Fiber er meg en gåte. Basert på erfaringer med deres gamle wifilink, som jo "aldri" var feil på, men som på magisk vis ble fikset etter telefon til supporten deres, vil jeg håpe at de yter bedre service for dem som har fått Nettstar som fiberleverandør.
Nettstar er ikke en ekte nettverksleverandør, det er et svindelfirma som gjør det absolutt minimum nødvendig for det ikke skal kunne opprettes kriminalsak mot dem. De har fått penger av staten til å bygge ut fibernettverk som de ligger år på etterskudd med. Vil anbefale alle som har blitt svindlet av nettstar å ta kontakt med lokale representanter, de som står bak Nettstar avtalen burde etterforskes for korrupsjon.