Sandefjord Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig veldig dyrt. Koster over 800 for billigste internett. Dette er for dyrt.
Vi følger med i markedet, sørger for å oppgradere kjernenettet og tilhørende kundeutstyr for å tilby konkurransedyktige og stabile produkter og tjenester. Ta gjerne kontakt med vår lokale kundeservice for gjennomgang av de produkter og tjenester vi tilbyr.
Altfor dyrt. Funker ok, men burde kommet med bedre tilbud!
Vi følger med i markedet og opplever at vi tilbyr stabile, brukervennlig og konkurransedyktig produkter og tjenester. Ta gjerne kontakt med vår lokale kundeservice for gjennomgang av de produkter og tjenester vi tilbyr.
elendig dekning. internett kommer å gå. vi restartet hjemmesentrale i 100 vis mens løser ikke problem. service kommer i huset og gå bare bls bla bla og går på døra etter 2 dager kommer problemet på nytt. leveret dårlig utstyr . og etter det tilbud bedre dekning mot 2 til 3 tuser kroner elendig utstyr
Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med våre tjenester. Det utvikles stadig ny programvare og løsninger for best mulig brukeropplevelse. Vi ønsker å se nærmere på saken og håper du er villig til å ta kontakt med oss for et feilsøk, slik at du kan bli fornøyd med våre tjenester. Se våre åpningstider på sfjbb.no/kontakt-oss
Fungerer godt men de er ikke særlig fleksible mht hastighet. Jeg er aleneboer og har ikke behov for de hastighetene de leverer og langt mindre de som de prøver å selge opp til. Dyrt!
Begynner å bli dyrt. Høy hastighet en ikke har behov for. De har tidligere hatt veldig hyggelig kundeservice som gjorde noe for kunder som har vært med dem veldig lenge. Nå er det blitt arroganse. Konkurranse tilsynet har fiber i sandefjord oppe til vurdering, og mulig fiberen blir da åpnet for konkurranse fra fler tilbydere. Nytt finer selskap er på gang også. Begge deler vil forhåpningsvis gjøre noe med service og pris.
Beklager sen respons, Fredi. Vi ser at teknologien utvikler seg raskt og behovet for hastighet og kapasitet øker. Dette jobber vi for å imøtekomme på best mulig måte med konkurransedyktig priser og tjenester. Beklager om du har hatt negativ opplevelse med vår lokale kundeservice. Vi jobber for å tilby markedets beste kundeservice og tar din tilbakemelding på alvor.
Prisen er alt for høy i forhold til hva man får. Dem setter stadig opp månedlig pris også. For prisen har steget med 200,- på under et år.
Beklager sen respons, Joachim. Vi jobber hele tiden for å tilby konkurransedyktig produkter og tjenester, og har historisk sett hatt noen prisjusteringer som følge av generell prisutvikling i markedet. Ta gjerne kontakt med vår lokale kundeservice, dersom du ønsker en gjennomgang av produkter og tjenester vi tilbyr, eller besøk oss på sfjbb.no
Har kun brukt internett, vært stabil og bra👍 eneste minuset er at du må ha begge deler, tv og internett.
Dårlig produkt, ofte feil. Dårlig beskjed til kunde når feil oppstår. Beskjed om feil kommer 4 timer etterpå på sms. Finner plutselig selv ut på facebook siden deres etter 2 timer at de informerer da om problemet. Dårlig kunde behandling
Flott service. Har både privat og firma og de er på og hjelper lynraskt hvis det er noe. 6 av 5 stjerner.
Sandefjord bredbånd øker kontinuerlig kostnadene uten at en har noen mulighet til å velge bort innhold eller tjenester. Min hastighet er 80/80, og kanalpakkene koster skjorta, uten å inneholde HBO Nordig, Netflix ++. Forstår i grunn ikke hvilket innhold jeg her betaler for. NRK? TV2? Ser fint lite på TV2 og NRK kan man streame.
Kanalpakken til Altibox har et stort utvalg kanaler, bl.a. HBO, Viaplay Film&Serier, TV2 Sport 1&2, TV2 Play Film og serier, Filmfavoritter, m.m. Med poengene i abonnementspakkene, kan disse velges og byttes etter ønske og så ofte man ønsker.