Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
GlobalConnect
1.7
225 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
225 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 225 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
16
7
11
23
168
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lang ventetid når problemer opstår.

Omtale av  Peter K

Det funket fint til å begynne med men da alt forsvant tok det flere dager før problemet ble løst.

Svar fra GlobalConnect
14.06.2024 15:11

Hei Petter, Beklager opplevelsen din med nedetiden her. Dessverre tar feilretningen noe tid grunnet tildelese av entrepenør som skal komme ut og løse feilen. Om du opplever noe problemer med tjenesten, gjerne kontakt oss slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Styr unna

Omtale av  Anonym

Dårlig kobling, øker prisene betraktelig uten varsling årlig, og ekstremt uprofesjonelle kundebehandlere

Svar fra GlobalConnect
14.06.2024 08:23

Hei Beklager opplevelsen du har hatt i kontakt med oss. Med tanke på prisøkningen, så vil vi alltid kunne tilbyd alle våre kunder en kampanjeperiode på 12 måender dersom en ønsker ett tilbud på lavere pris. Dersom du ønsker tilbud på dette, så kan vi nås via disse kanalene globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Masse skjulte kostnader når første året er over.

Omtale av  Bjørn B

Endret pris til nesten det dobbelte uten varsel. Nekter å selge lavhastighets pakkene som tilbys på deres nettside. Sier derfor opp i slutten av måneden og går tilbake til 4g fra Telenor.

Svar fra GlobalConnect
06.06.2024 20:44

Hei Bjørn Beklager at det er kommet økning på din avtale, her virker det som det er kampanjeperioden din som er gått ut. Når det gjelder prisgivning på avtalene som kan tilbys, er det kun vår abonnementsavdeling som har mulighet til å komme med tilbud på dette, og de kan varriere fra området til området Om du ønsker et tilbud på dette, kan vi nås angående dette via vår hjemmeside globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Anbefales ikke

Omtale av  Per

De har ikke kontroll på sin fiber og kan desverre ikke regnes som en seriøs leverandør i markedet.

Svar fra GlobalConnect
04.06.2024 08:03

Hei Per Veldig leit å høre at du har denne opplevelsen med fiberløsningen. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect

Kostba, utilgjengelige og elendig service

Omtale av  Leif E

Selskapet har byttet navn flere ganger og heter nå Global Conect. De begynte å bruke en tredjepart til fakturering hvilket fordyrer tilbudet for oss i tillegg som det er meget forvirrende å få regninger fra andre enn den du er kunde hos. Så vi jakter på andre som kan tilby samme tjenester til lavere pris og uten eksterne blodsugere som gjør at det blir dyrere for oss.

Svar fra GlobalConnect
30.05.2024 19:23

Hei Leif Beklager opplevelsen som du har hatt her med tjenesten. Når det gjelder pris så kan vi alltid tilby kampanjer til våre eksisterende og nye kunder. Gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forferdelig dårlig!!🤮🤮

Omtale av  Vidar F

Hadde betalt, har kvittering! Fram til og med Juli! Plutselig forsvant nettet!! Da jeg kontaktet de!! Fikk jeg til svar!!! Du har sagt opp!!?? Hvorfor skulle jeg gjøre det?? Hadde betalt for Juli mnd!! Ganske utrolig!! Er 60 år!! Òg har ikke 1 inkasso!! Siste ord!! Er ikke sagt!!!🤮🤮 Dette er dessverre den hele og fulle sannheten!! Ordbruken er dessverre berettiget!! Kommer aldri til å anbefale dette besynderlige selskap!! Har vitner! Som kan bekrefte dette!! De hevder enda at jeg har sagt opp!!?? Ganske utrolig!! Jeg har forskudd betalt til og med Juli!! Nå er jeg offline!!?? Telia vet at byttet skulle vært i siste uken i Juli!! Bare tragisk og trist!!!

Svar fra GlobalConnect
30.05.2024 19:29

Hei Vidar Beklager din opplevelse med bestillingen her. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne konatkt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Ofte nedetid på fiber

Omtale av  Lasse Ø

Alt for mye nedetid i forhold til andre aktører. De er flinke til å sende ut driftsmeldinger men oppdateringen er bare at det er feil på nettet med en ny oppdatering om 2 timer. Oppdateringen er som regel den samme som forrige driftsmeldinger med nytt saksnummer. Dette er såpass problematisk at hjemmekontor ikke er en mulighet da også 5G dekningen der vi bor er meget dårlig. Styr unna dette selskapet om du har mulighet.

Svar fra GlobalConnect
28.05.2024 10:08

Hei Lasse Beklager opplevelsen med tanke på feilene som har kommet. Vi jobber aktivt med å oppdatere til nyeste informasjon når det er kommet inn. Dersom du trenger videre info så kan vi også kontaktes direkte Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Ointresserade leverantörer

Omtale av  Markus

Jag skulle få fiber 1a december 2023. Det är nu 22a maj 2024 och jag har fortfarande ingen fiber. I tillägg må jag vara projektleder och ringa Globalconnect och deras underleverantör för att ting skal bli gjort. Man kan ju hoppas på att produkten är bra när de levererar. Men än så länge har det bara kostat mig tid och energi. Undvik.

Svar fra GlobalConnect
25.05.2024 13:33

Hei Markus, Dette høres ikke bra ut og vi må bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Det kan desverre være mye utfordringer når det komemr til leveranse av fiber og det er derfor leveransen kan i noen tilfeller bli noe forsinket, vi ønsker likevel å finne ut av årsaken her og hjelpe deg videre. Det er ikke mulig for oss å diskutere individuelle saker på offentlig forum grunnet personsvernsregler, ta gjerne kontakt med oss direkte så finner vi ut av dette! Mvh Mohammed | GlobalConnect

Faktasjekk innholdet før dere sier ja

Omtale av  Camilla

Det går rundt en selger i vårt område for GlobalConnect som oppgir en rekke feilaktige påstander om at koaxialkabel skal fases ut, når sannheten er at blant annet Telia skal oppgradere denne kabelen til 3.1. Skittent triks for å lure folk over på fiber når det a) ikke har noe å si for området her hastighetsmessig og b) ikke utgir noe prisforskjell. Om dere har en god avtale som kunder burde ønske seg og er et troverdig selskap så burde det ikke være nødvendig å lyve om slikt for å prøve å skape unødvendig panikk? Å rett og slett oppgir feilaktige opplysninger til potensielle kjøpere er jo ikke akkurat tillitsvekkende.

Svar fra GlobalConnect
19.05.2024 11:27

Hei Camilla Ønsker å beklage for opplevelsen du har hatt her med innsalget som er gjennomført på din adresse, slik skal det absolutt ikke være har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Blitt kjempebra

Omtale av  Torkel

Var littegrann ustabilt i begynnelsen, men har de siste månedene vært dønn stabilt etter hva jeg har oppfattet. Får farten jeg betaler for også (300/300).

Svar fra GlobalConnect
14.05.2024 21:15

Hei Torkel Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten og får den hastigheten du skal ha. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Undvik detta företag!

Omtale av  Ulf

Undvik GlobalConnect! De håller inte vad de lovar och skyller på Telenor. GlobalConnect är alltså ingen Fiberleverantör utan anlitar Telenor för att installera fiber. De nämnde att installation skulle ta 4-8 veckor. När vi fick besked att det skall ta ett halvår totalt ville vi annulera kontraktet med hänvisning att de inte följt sin del av den utlovade tiden. Svaret blev att det inte går utan då får vi betala en annuleringsavgift. Vidare tyckte de att vi skulle kontakta Telenor för att klaga och få gratis bredband under tiden fram till augusti. Detta borde vara något som GlobalConnect borde göra då det är de som har kontakt med Telenor, vi har ingen kontakt med dem utan endast med GlobalConnect. Skamligt agerande GlobalConnect.

Svar fra GlobalConnect
14.05.2024 21:12

Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect

Forferdelig nett tilgjengelighet

Omtale av  Rita

Usikker om hva det er her, satelitt eller noe.Veldig dåglig, bryter hele tiden når man dittef på nett og gjør noe med bank osv... Må vente lenge før man kan koble seg på igjen... Ingenting å ha for meg. Ønsker ikke denne Lenger. Søker derfor etter nytt nett som er bedre. Tar helst trådløst bredbånd,ingen fiber,TV og Mobil i ett og samme.

Svar fra GlobalConnect
14.05.2024 21:13

Hei Rita Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect

Sørg for at du vet hvem som eier fiberen.

Omtale av  Irritert K

GlobalConnect Fiber tilbyr en tilsynelatende ok fiberløsning, men bak fasaden skjuler det seg en frustrerende mangel på tydelig informasjon og urimelige avbestillingsgebyrer. Det er beklagelig at GlobalConnect Fiber ikke fremmer tilstrekkelig informasjon om kravet om en Telenor Fiberlinje inn i huset. Denne unnlatelsen fører til unødvendige forvirringer og misforståelser blant kundene, spesielt når dem må bære kost av graving fra tomtegrense, selv om dem har en fiber alt. Mangelen på klarhet kan føre til frustrasjon og bortkastet tid for potensielle kunder som ikke oppdager dette kravet før de allerede har forpliktet seg til avtalen. Det er også urovekkende å oppdage det skyhøye bruddgebyret på 4500 kr ved kansellering av avtalen. Et slikt gebyr virker urettferdig og urimelig, spesielt hvis det ikke ble tydelig kommunisert før avtalen ble inngått. Dette gebyret kan virke avskrekkende for kunder som vurderer å avslutte avtalen av ulike årsaker, og det gir et inntrykk av at selskapet prøver å binde kundene sine på en tvilsom måte. I tillegg til å tilby en ok tjeneste, er det avgjørende for enhver virksomhet å kommunisere ærlig og TYDELIG med kundene. GlobalConnect Fiber må jobbe med å forbedre kommunikasjonen sin for å unngå misforståelser og skuffelser blant kundebasen. Åpenhet og ærlighet bør være kjernen i enhver forretningspraksis, og det er dessverre noe som synes å mangle i denne sammenhengen.

Svar fra GlobalConnect
13.05.2024 21:06

Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønkser at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Største møkkaselskapet som finnes.

Omtale av  Elisabeth K

Var lovet null bindingstid. Da d ble et kaos uten like ville jeg ut av dritten,men neida,da må d betales 4500kr. Så no sitter jeg med verdens verste nett,ingen tv(nei,det skulle ikke være min jobb å ordne m rikstv,d skulle være m). Glede meg bare til jeg kan be dem reise fit dem hører hjemme. Man kan sitte å se en film,så henger det plutselig. Da har man tid å gå på do,ta en dusj og div,enda kan den snurre når man kommer tilbake.Håper ingen er så dum som meg og sier ja til denne dritten.

Svar fra GlobalConnect
13.05.2024 21:05

Hei Elisabeth Beklager opplevelsen du har hatt med bestillingen av tjenesten, slik skal det absolutt ikke være . Har dessvere ikke direkte innsikt i saken din, men ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan se på dette samme med deg og finne en løsning på problemet som du opplever vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Får ikke hastigheten man betaler for.

Omtale av  Teddy

Får ikke hastigheten man betaler for, og de finner aldri feil. har 1000/1000 linje, men ofte hakker det når man ser film f.eks. har aldri oppnådd over 500..

Svar fra GlobalConnect
13.05.2024 21:03

Hei Teddy Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Holde seg langt unna!

Omtale av  Simen

Fikk besøk av selger som ville selge fiber fra Globalconnect og de skulle fikse alt av oppsigelser med tidligere leverandører. Dette har de ikke gjort og nå tar de ikke ansvar for noe. Bare skylder på andre. Verste kundeservice jeg har vært borti

Svar fra GlobalConnect
07.05.2024 08:31

Hei! Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect

Forrige
Side 1 av 15

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR