GlobalConnect opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ufattelig mye rot med fakturering. Kundebehandlere klarer ikke å rette opp i feil de har gjort.
Har ventet i 2år på installasjon. De ga først beskjed om at de skulle grave til tomtegrensen. Endet opp med et spleiselag fra beoberene i gata, kun for å få det til tomtegrensene. Har bedt om en befaring 3ganger for å gjøre ting klart til installasjon, men fortsatt ikke hørt noe. Fikk til slutt en melding fra Bracom om at det nå skal installeres. Men har forstatt ikke fått et rør som kan graves ned til huset og nå er det desember å frost i bakken. Om det kommer en annen leverandør som alternativ, blir det med 100% sikkerhet, de jeg skal gå for.
GlobalConnect har vært et sammenhengende mareritt siden april: ingen levering, lovnader som ikke blir holdt, uriktige beskyldninger og urettmessige krav. Ser de her beklager og beklager og ber en ta kontakt for oppfølging av den enkelte sak. Dette har jeg gjort utallige ganger uten adekvat respons. De har nå sendt et ulovlig inkassovarsel og ignorerer mine henvendelser med dokumentasjon på deres feilaktige beskyldninger. Anbefaler alle å styre unna!
Hold deg unna fra GlobalConnect. 3 timer venting på telefon og kommer ikke fram. Måtte bruke chat tjenester måte venter 45 minutter. Det hjelper fortsatt ikke. Ustabil internet. Tilslutt sendte dem en melding at du klarer ikke å gjøre bedre og henviser en ekstern link som forklarer hvordan forbedre wifi hjemme. Veldig dårlig problem løser!!
Skrev under 1 års avtale på fiber. Etter et par måneder ble jeg nødt til å flytte fra adressen. Ingen mulighet til å fryse avtalen. Blir nå fakturert for et produkt jeg ikke får. Ingen ønske om å løse saken fra Globalconnect sin side. Skygg unna!
Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt
Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠
Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett
Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Styr langt unna, leverer ikke det dem skal , umulig å få tak i support, elendig forklaring på installasjon. Kort sagt helt for jævlig
Hei, vi har dessverre hatt økende trafikk inn til oss på kundeservice den siste tiden. Vi jobber aktivt med og løse dette. Er usikker på problemene du har opplevd her, men gjerne prøv og ta kontakt med oss på chat på hjemmesiden vår så får vi sjekket her. GlobalConnect/Preben
Dårlig fra første stund! modem og ruter måtte plasseres i gangen istedenfor ved eksisterende TV-uttak i stuen. Greit nok, det kan de kanskje ikke noe for... MEN, nettet har vært svært ustabilt tiltross for at det er fiber med høy ned- og opplastningshastighet. Det hjelper lite om det ikke er stabilt. Det har også ila ett par måneder, gått fra 1000mbps ned, til 485mbps. Fortsatt raskt nok til mitt bruk (holdt med 100mbps som jeg hadde tidligere), men ikke det de lover. Det satt til side, er det heller ikke mulig å endre SSID og passord uten å oppgi hva nettet skal hete og hva passordet skal være i chatt på deres nettside. Du har heller ikke mulighet til å få et alternativt bånd (med deres standardutsyr) på 2.4ghz om du har IoT-enheter som krever dette for oppkobling. Og helt tilslutt; nettsiden er nærmest ubrukelig. Det er så mange bugs (prøvd flere nettlesere) at du skal ha flaks hvis du får til å logge inn. Ikke at du har noe der å gjøre, for du kan stort sett bare endre kontaktinfo eller stille deg i chatt-kø. Skulle ønske sameiet ikke hadde byttet leverandør...
Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på denne saken sammen, og løst den. GlobalConnect/Preben
Etter en start med litt forvirring om hvor mange abonnementet jeg skulle betale for fungerte GC ganske greit en måneds tid før resetting av veggboks ble en nødvendig rutine og bortfall av nettverket, relativt korte, men altfor hyppige også ble noe man "måtte" være forberedt på. Kundeservice og brukerveiledninger er ikke veldig god(-e}, og hender noe i helg/helligdager så eksisterer ikke dette.
Hei, hørtes ikke ut som alt stemte her nei. Vi har og åpent i helger, 10-15 på chat på hjemmesiden vår. Så er mulig og nå oss der. I ukedager har vi åpent 8-21 på telefon i tillegg. Hvis du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får sjekket nøyere opp i det. GlobalConnect/Preben
G.C. klarte ikke levere nett.. Etter utallige tlf. foreslo de en nødløsn. m kobling til pc.. ustabilt nett og dager uten nett.. ble konkludert av kundebeh at d var noe galt med modem.. de skulle sende ny.. den kom aldri. Det ble uholdbart og vi sa opp kontrakten.. Etter mange forsøk på minnelig løsning og tilbud om å dele på "kontraktsbrudd" fra begge parter, betale halvparten fra vår side.. fikk vi svar fra G.C. klage beh. om at infoen vi kom med ikke stemte.. vi hadde misforstått.. Sjokkerende.. Trodde knapt nok det vi leste.. Etter flere runder hvor den siste klagen ble besvart med at fakturaen på 6.425 måtte betales i sin helhet.. for kontraktsbrudd.. Har lest utallige klager fra andre som nesten var for ille til å kunne være sant..tenkte jeg før.. Nå føyer vi oss inn i rekken av de.. Er sjokkert over pers. på klageavd.. som gir info som er direkte løgn og totalt mangel på forståelse og løsning på en situasjon som de faktisk selv har skapt for en kunde.. Trodde ikke det var mulig av en bedrift i 2023.. Aldri mer G.C. STYR UNNA !!
Hei Lisbeth. Jeg vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom vi har gidd deg informasjon som ikke stemmer er det fint om du informerer oss om dette slik at vi får tatt en ny gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Dårlig ruter. Må resete ruter ofte for og få internett til og funke.
Hei Jonny, Dersom du har problemer med tjenesten fra oss er det fint om du kontakter oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside slik at vi kan gjennomføre et feilsøk sammen med deg. For å gjennomføre feilsøket må du være hjemme og i nærheten av utstyret ditt. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Dette selskapet lover og lyver. Skal stadig vekk levere lovet tjeneste, men tross gjentatte purringer skjer det ingen ting. Når kunden så etter flere måneder med løgner gir opp og kansellerer, så er de frekke nok til å vise til en bindingstid på 12 måneder og krever 4,500,- for brudd på avtalen. Selskapet er totalt useriøst, og har en skammelig forretningsførsel. Nå har de t.o.m sendt det tussete krevet til inkasso, selv om de vet kravet er omstridt, og således ULOVLIG å sende til inkasso. Global Connect bryter altså norsk lov med viten og vilje! Saken blir nå meldt til forbrukertilsynet, og lovbruddet vil bli meldt til politiet. Er grundig provosert. Alle bør sky selskapet som pesten!
Hei Steinar. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Eneste formildende omstendighet er at servicen er så dårlig at du til slutt bare begynner å le. Aller morsomst er finalen etter 18 telefon samtaler om hvorfor service mannen ikke dukker opp til avtalt tid noe ingen kan svare på fordi du begynner på nytt hver gang. Null intern kommunikasjon. Ingen oversikts logg. Du ender til slutt opp i en chat dialog som ikke fører til noe som helst mens tonen i andre enden er frekk. Så. Etter denne chaten blir du bedt om en vurdering . Du klikker naturligvis på dårligste karakter 1. men da ( og det er jo morsomt jeg innrømmer det) når du har skrevet to ord om «erfaring» som du forøvrig blir bedt om av Global Connect kommer meldingen. « vi har ikke hørt fra deg på en stund så vi avslutter denne chaten». Og ja ganske riktig. Borte blir den 😂
Hei Hallvard. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom montør ikke har mulighet til å møte opp til avtalt tidspunkt skal de informere dere om dette. Her må vi bare beklage for at det ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf, chat via vår hjemmeside eller mail. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Nettet detter ut hele tiden og er tregt. Ræva kundeservice der det er noe galt med alt annet enn fibernettet påstår de.
Hei Trine Beklager å høre at opplevelsen av tjenesten ikke har levd opp til forventningene dine her. Beklager også din opplevelse med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken direkte men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat