GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke mulig å «fryse» abonnementet. Koster kr 899/mnd. i fritidsbolig. Ellers ok dekning!
Hei Markus Godt å høre at du opplever dekningen god her. Dessverre er det ikke mulig å fryse abonnement, men gjerne kontakt oss direkte i henhold til prisen her slik at vi kan se om vi kan komme med et bedre tilbud til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
nettet fungerer svært bra. det er billig, men kun til prøveperioden er over.
Hei Terje Takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på. Godt å høre at tjenesten fungerer som det skal her Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder kampanjepris, både nye og eksisterende. For dette gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Husk å dobbeltsjekk kontrakten, da det som blir lovet muntlig ikke nødvendigvis blir ført inn i kontrakten. Dårligste kundeservice jeg har vært borti. I tillegg gir de svært ulike priser på akkurat samme produkt til kunder, virker som at man kan være heldig dersom man treffer på en ansatt som er i godt humør og gir deg en bedre pris. Fikk det som skulle være deres beste internett, har en relativt liten leilighet - og ene soverommet hadde dårlig forbindelse. Ikke verdt hverken pengene eller styret med kundeservice
Hei Åcj Beklager din opplevelse med kontakt her hos oss. Har dessverre ikke innsikt nok i saken her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Nettet har virket godt, men prisen er blitt skyhøy, så jeg undersøker om det kan leveres rimeligere hos andre leverandører.
Hei Gunn Så godt å høre at nettet har fungert godt. Når det gjelder prisen på abonnementet, virker det som kampanjeprisen din har gått ut. Dette er noe vi alltid kan tilby til våre kunder, og gjerne kontakt oss slik at vi kan tilby dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
Setter opp prisene uten varsel og har noe ustabilt nettverk.
Hei Bjørn Beklager å høre at du opplever nettet som ustabilt slik skal det ikke være. Her kan du gjerne kontakte oss direkte slik at vi kan feilsøke dette med deg Når det gjelder prisen på abonnementet, virker det som kampanjeprisen din har gått ut. Dette er noe vi alltid kan tilby til våre kunder, og gjerne kontakt oss slik at vi kan tilby dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hadde Homenett som ble overtatt av Global-Connect og da ble prisen og tilbudet gitt navnet "" GRÅDIGHETSPRISEN"
Hei Arnie Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dett sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Skurkebedrift som lurer deg inn i en avtale du aldri bestilte. De setter opp tilbudet slik at det virker lavt, men i realiteten så er det ikke det
Hei, Nå har jeg ikke noe innsyn i saken din og kan ikke uttale meg så veldig mye om det. Men våre avtaler som blir gitt til kundene er det de får, vi har ingen intensjoner om å lure våre kunder. Om du mener du ikke bestilte dette så ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan finne en løsning. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg hørte faktisk mye negativt om GlobalConnect, dermed hadde jeg lave forventninger, men jeg har blitt positivt overrasket. Kun 1 gang i løpet av 12 måneder har vi hatt problemer, det løste seg etter noen timer, og kundeservice var rask til å svare på henvendelser. Grunnen til at vi byttet, var at GlobalConnect var mye billigere enn Telenor og Altifiber, vi har en internettpakke på 300/300. Utrolig fornøyd.
Hei Sindre! Så hyggelig å lese denne fine tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er godt å se at tjenesten fungerer som den skal og at vårt kundesenter har vært behjelpelig på henvendelsene dine. Vennlig hilsen Stephen | GlobalConnect
Tok kontakt med firmaet om fiber. De sa det ville ta 2-4 uker å få det installert. Når vi tar kontakt for å høre hvor langt de er kommet i prosessen, så får vi beskjed om at det nå tar 6-8 uker. Når vi endelig får dato for installasjon, så er vi oppe i ni uker. Vi hadde aldri godtatt en så lang ventetid, da vi er avhengig av internett til jobb, men 2-4 uker kunne vi leve med. Vi mener at de har brutt avtalen, men vi har jo ikke fått det skriftlig at det ville ta 2-4 uker. Så da sitter vi her da. Nå skal de ha et gebyr på 4500,- for å kansellere avtalen, noe Altibox tar 500,- for. Firmaet har heller ikke noe sted å sende klage. Bare et kontaktskjema, men da har man ikke oversikt over dialogen. Bare å styre unna. Veldig useriøst dette her.
Hei Therese Beklager å høre dn opplevelse med tjenesten her, slik skal det ikke være Vi estimerer på de fleste området at det er 6- 8 uker leveringstid, men har dessverre ikke innsikt i saken din direkte Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De utnytter «monopolsituasjon» med å få deg som kunde FØRST med gode priser, deretter setter de opp prisen 20-30% årlig, for å ta igjen «tapet».
Hei Gjermund Her virker det som kampanjeperioden din har gått ut, og derfor har prisen økt Kontakt oss, så skal vi kunne komme med ett nytt tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Dårlig nett så fort det kommer snø. Hopper også ut flere ganger i mnd. Og faktura kommer i hytt og pine. Og når man får sms med link for å betale fakturaen. Da er den gått ut. Kan gjerne få den kl 12 om kvelden. Og da må man bruke en halv dag på å få tak i dem. Og da kommer man alltid til noen som man skulle tro har sin første dag på jobb. Har omtrent kontakt med dem 1 gang i mnd. Noe som burde ikke vært nødvendig. Også har dem blod pris.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect