Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NTE Bredbånd
2.7
25 verifiserte omtaler

NTE Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

NTE Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
25 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#52
Dårlig
NTE Bredbånd er rangert
#52 av 66 fiberleverandørerer
24%
Dårlig
24% anbefaler NTE Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 25 omtaler om NTE Bredbånd

FILTRER OMTALER
5
1
5
5
9
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NTE Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Alt for dyrt, og har ofte problemer med hastigheten

Omtale av  Morgan

Kundeservicen er god på bredband, all honnør. Men prisen er ekstremt høy, det nærmer seg fort en "tusen-lapp" pr måned nå, og det øker for hvert år. I Spania koster det 25 Euro med fiber pr.mnd, og der har jeg over tre ganger hastigheten. Har hatt flere problemer gjennom mange år, det har i siste tiden vært flere små "stopp" og har prøvd ALT. Koblet direkte fra boksen og rett til enheten, men fremdeles problem. Tv og alt stoppet opp, og tildels faller hastigheten betraktelig (målt direkte i LAN) Koblet opp mitt gamle 4G mobiltbredbands router for å test og alt har vært 100% stabilt, så det endte opp med at jeg kjøpte ny 5G Nextgentel mobiltbredband, fikk relativt større fart, og sparer 200.- Kr pr måned. Selv om jeg sa opp før måned var ferdig, så måtte man betale for neste måned også, selv om hele greia er plukket ned, og ikke i bruk. Ja jeg vet det står i reglene, men synes at man kunne slippe den når jeg har hatt så mye ustabilt nett, prøvde med større hastighet fra NTE men samme "hakk" da også. (Ny Boks/Router er også prøvd siste uken) Gitt opp. Var feil på fiberen ca 100m fra boligen for noen år siden, samme problem ser ut til å dukke opp. Høy "Jitter og Ping" tid var mitt problem, og så stoppet det opp til tider. (Har byttet alt som kan byttes, samme problem) Prisen er også alt for høy, så desverre ble valget noe annet etter mange år NTE fiber. Trist å måtte betale nesten en tusenlapp for neste måned, når alt deres utstyr er fjernet og hatt masse problem med ustabilt nett den siste tiden. Spurte NTE om de kunne stryke siste oppsigelsestid grunnet mine problemer, men fikk umiddelbart regelverket og forskrifter send på eMail.

Svar fra NTE Bredbånd
31.10.2024 09:58

Hei, Morgan. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du anerkjenner vår kundeservice, men vi beklager å høre om problemene du har opplevd med bredbåndet ditt. Vi forstår at prisen er en viktig faktor, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi opprettholder høy kvalitet på våre tjenester. Vi er klar over at det finnes rimeligere alternativer i andre land, men prisene våre reflekterer kostnadene ved å opprettholde og forbedre infrastrukturen i Norge. Når det gjelder de tekniske problemene du har opplevd, er det svært beklagelig at du har hatt så mange utfordringer. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar slike saker på alvor og jobber hardt for å løse dem så raskt som mulig. Det er uheldig at du har hatt ustabilt nettverk til tross for flere forsøk på å rette opp i problemene. Vi forstår også frustrasjonen din over oppsigelsestiden. Selv om våre regler og forskrifter er laget for å sikre en rettferdig behandling av alle kunder, er det viktig for oss å lytte til våre kunders erfaringer og tilbakemeldinger. Vi tar til oss dette. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, og vi er her for å hjelpe deg med eventuelle spørsmål eller bekymringer du måtte ha. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Prisen har økt, koster for mye for kun internett!

Omtale av  Sten

Prisen stiger hele jevnt. Det er for dyrt! Tilkobling er derimot stabil

Svar fra NTE Bredbånd
16.09.2024 13:46

Hei, Sten. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Som du kanskje vet, har prisene på varer og tjenester økt generelt den siste tiden, og dette har også påvirket oss. Derfor har vi dessverre måttet øke prisene på fiber noe. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for å gjennomgå tjenestene du har eller ønsker hos oss, slik at vi kan finne de alternativene som passer best for ditt behov. Det er hyggelig å høre at du opplever tilkoblingen som stabil. Vi jobber kontinuerlig for å opprettholde og forbedre kvaliteten på våre tjenester. Ønsker deg en fin dag og uke! :) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Dårlig ruter

Omtale av  Espen

Produktet ble betydelig dårligere etter skifte av ruter.

Svar fra NTE Bredbånd
12.08.2024 10:56

Hei, Espen. Så leit å høre at du opplever tjenestene som dårligere etter bytte av ruter. Vi ønsker gjerne å undersøke dette nærmere og håper du vil kontakte oss på 741 50 200, slik at vi kan se på saken. Takk for at du tok deg tid til å legge inn en omtale her. Vi ønsker deg en riktig god dag og uke. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Ustabil forbindelse.

Omtale av  Gunnar

Forbindelsen er ikke stabil. Fiberruteren må restartes flere ganger i måneden.

Svar fra NTE Bredbånd
19.04.2024 12:29

Hei, Gunnar. Vi beklager vanskene du beskriver med våre tjenester og utstyr. Det er av stor betydning for oss å forsikre våre kunder om at vi kontinuerlig arbeider med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre for å sikre at våre kunder opplever den beste verdien for pengene sine. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, da dette gir oss muligheten til å lære og vokse. Våre hjemmesentraler utfører betydelig flere oppgaver enn tradisjonelle rutere, derav navnet "hjemmesentral". Det er selvfølgelig ikke vår hensikt at du skal oppleve gjentatte problemer med enheten din. Vi anbefaler imidlertid å jevnlig restarte hjemmesentralen for å sikre at nødvendige oppdateringer blir installert og for å fjerne unødvendig dataoppbygging. Gjerne ta kontakt med oss via webchat på www.nte.no eller telefon på 74150200, så vil vi hjelpe deg med å identifisere eventuelle problemer med den trådløse dekningen til ruteren/hjemmesentralen din. Vi ønsker å få mer innsikt i dine spesifikke bekymringer for å kunne tilby den mest passende løsningen for deg. Takk igjen for din tilbakemelding, vi ser frem til å høre fra deg. :-) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Begynner å bli dyrt

Omtale av  Jan E. R

Null problem, Stabilt og raskt men modemet eller altiboxen er noe treg

Svar fra NTE Bredbånd
10.04.2024 16:48

Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. :-) Vi er svært glad for å høre at du opplever våre tjenester som stabile og raske. Når det gjelder ytelsen til modemet/ruteren eller dekoderen din, vil vi gjerne hjelpe deg med å optimalisere tjenestene. For å løse eventuelle problemer med ruteren eller dekoderen din, anbefaler vi at du kontakter vår kundeservice direkte. De vil kunne gi deg personlig assistanse og eventuelt planlegge en teknikerutsendelse om nødvendig. Vi vil gjerne sørge for at du får den beste opplevelsen som kunde hos oss! Du kan nå oss på telefon 74150200, på chat på nte.no, og på Facebook Messenger. Vi ser frem til å hjelpe deg med dette! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt fiberbredbånd

Omtale av  Laila J

Da de anla fiberkabel her i området, så gravde entreprenøren over vannledningen med betydelige konsekvenser for et par boliger. Bestile et bredbåndstilbud på 300/300 og fikk graving til huset inkl. Kunne endre dette etter et år. Denne hastigheten eksisterer ikke lenger og fikk 500/500 og økt pris og prisen økes årlig. Om jeg ønsker å endre nå så er alternativet 250/250.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 14:16

Hei, Laila. :-) Takk for tilbakemeldingen. Først og fremst vil vi gjerne beklage for enhver ulempe du opplevde i forbindelse med installasjonen av fiberkabelen. Vi tar alle slike hendelser på største alvor, og jobber kontinuerlig med våre entreprenører for å sikre at alle arbeider utføres på en trygg og forsvarlig måte. Når det gjelder endringer i hastighet og pris, forstår vi at dette kan være frustrerende. Vi ønsker å forsikre deg om at endringer i våre tjenester og priser gjenspeiler vår investering i infrastruktur, teknologi og kvalitetssikring av våre tjenester. Samtidig forstår vi at det er viktig for deg som kunde å ha valgmuligheter som passer ditt behov og forbruk. Vi må alltid tilpasse tilbudet vårt for å imøtekomme våre behov og de ulike behovene til våre kunder. Derfor kan vi bare beklage for at den opprinnelige hastigheten du bestilte ikke lenger er tilgjengelig. Vi vil gjerne diskutere alternativene vi tilbyr med deg for å finne en løsning som passer deg bedre. Ta gjerne kontakt med oss direkte, slik at vi kan diskutere dine behov og finne en passende løsning. Takk igjen for at du deler dine tanker med oss. Vi setter pris på din tålmodighet mens vi kontinuerlig jobber med å forbedre våre tjenester. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Dyrt, burde vert mye lavere pris

Omtale av  Torstein

Alt for dyrt. Nte burde vert mye billigere, men det er vel endel diriktører som ska ha en sikkelig fet bonus.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 13:38

Hei, Torstein. Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at pris er viktig for kundene våre, og vi ønsker å forsikre dere om at vi kontinuerlig evaluerer prisene våre for å sikre at de forblir konkurransedyktige og rettferdige. Vi ønsker også å understreke at vi tar ansvaret vårt som selskap overfor både våre kunder og våre ansatte svært alvorlig. Vår bonuspraksis er i tråd med etiske retningslinjer og bransjestandarder. Vi er opptatt av å belønne ansatte for deres innsats, samtidig som vi sørger for at våre priser forblir rettferdige for våre kunder. Vi er glad for at du deler dine meninger med oss, for vi tar alle tilbakemeldinger med oss inn i vår fremtidige prissetting. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Prisen øker men ikke kvaliteten

Omtale av  Steinar

Det virker bra med synes det er for høy pris. Dårlig rekkevidde på router

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 13:51

Hei, Steinar. Vi beklager at du opplever utfordringer med våre tjenester og utstyr. Det er viktig for oss å forsikre våre kunder om at vi kontinuerlig jobber med å forbedre både tjenestekvaliteten og prisene våre for å sikre at dere får den beste verdien for pengene. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, for da kan vi lære av det. Når det gjelder kostnaden for våre tjenester, forstår vi at våre kunder er opptatt av å ha en konkurransedyktig pris. Vi ønsker å forsikre deg om at våre priser gjenspeiler våre investeringer i infrastruktur, kvaliteten på nettverket og tilgang til den nyeste teknologien. Samtidig jobber vi hardt for å holde prisene konkurransedyktige i markedet, og for å tilby den beste kundeservicen. Ta kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, så skal vi hjelpe deg å se på hva problemet med routerens/hjemmesentralens trådløse dekning kan være. Vi ønsker å høre mer om dine spesifikke bekymringer og finne den løsningen som passer best for deg. Takk igjen for din tilbakemelding, vi ser frem til å høre fra deg. :-) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

NTE skor seg på allmuen

Omtale av  Ralph

NTE tilbyr virkelig et bra produkt, det er hevet over enhver tvil. Problemet er at de skor seg så hinsides på manglende konkurranse, noe som gjør at de utrettelig kan øke prisene, slik at de kan kjøpe nye flotte møbler til kontorlokalene sine. Med de siste prishevingene ser jeg for meg at det også kan lede til århundrets julebord. De forsvarer disse økningene med økt kostnadsnivå, og "trommevirvel" høyere hastigheter! Man må da spørre seg hva man skal med 500Mbit? Det har overhodet ingen forankring i virkeligheten å ha slike hastigheter for den vanlige mann eller kvinne i gaten, da man ligger å slumrer på en tiendedel av dette med normalt bruk. Mulig dette er et i-lands problem, men nå må dere jaggu begynne å vise litt måtehold der dere sitter å fjoller dere nede i sjøfartsgata.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 14:02

Hei, Ralph. Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. :) Vi ønsker først og fremst å beklage dersom du føler at våre priser ikke er rimelige, og at vi ikke har levert tilstrekkelig verdi for pengene. Det er viktig for oss å understreke at vi kontinuerlig evaluerer våre priser og tjenester for å sikre at de er konkurransedyktige og oppfyller kundenes forventninger. Uten dette hadde vi ikke hatt de kundene vi har. Det stemmer at den generelle prisøkningen i samfunnet har gjort at våre kostnader har økt, og vi har forståelse for at dette kan være bekymringsfullt for våre kunder. Derfor tilbyr vi et bredt spekter av hastighetsalternativer for å imøtekomme ulike behov og bruksområder. Fiber er ikke for alle, og det vet vi. NTE opererer i et marked der flere aktører tilbyr lignende tjenester, og vi vil påpeke at det ikke er en monopolsituasjon siden alle kan bygge ut fiber om de ønsker det. Vi er også enig i at det likevel alltid er rom for forbedringer, og vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Vi vil gjerne se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ikke nøl med å kontakte oss direkte på webchat, telefon 74150200 eller Facebook Messenger slik at vi kan finne en løsning som passer deg bedre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Gissel

Omtale av  Øivind

Ingen konkurranse på fiberen - lever som gissel for stadige prisøkninger uten et snev av tjenesteforbedring fra NTE altibox. 929/mnd for 250mbit er helt hinsides hårreisende. Kommer til å si opp og gå for starlink til 568/mnd istedenfor. Hastigheten går ned, men da kan jeg i det minste bidra til positiv framgang for menneskeheten, måned etter måned.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 13:28

Hei, Øivind, og takk for tilbakemeldingen. :-) Det er leit å høre at du ikke opplever våre priser som konkurransedyktige. NTE har ikke et mål om å være det billigste alternativet, men snarere skal vi tilby høy kvalitet på tjenesten med topp kundeservice og stor valgfrihet. Dette er ikke uten kostnad, men vi er heller ikke den dyreste leverandøren. Vi er derimot en aktør du kan stole på, og som du vet at gir mye tilbake til samfunnet. Alle aktører har mulighet til å bygge ut fiber om de ønsker, og fibernettet er åpent. Derfor blir det feil å si at det ikke er konkurranse i markedet, selv om vi har forståelse for at du gjerne skulle kunne velge mellom mange fiberleverandører. Vi vil gjerne ha muligheten til å se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ta gjerne kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, slik at vi kan finne en løsning som passer for deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabilt nett, men dyrt.

Omtale av  Knut

Stabilt nett som er til å stole på, så og si uten avbrudd. Negativt er pris. Det har vært en jevn prisutvikling oppover. Jeg mener de har priset seg ut.

Svar fra NTE Bredbånd
19.02.2024 11:57

Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med stabiliteten i nettverket vårt. Når det gjelder prisen, forstår vi din bekymring. Vi streber etter å levere toppkvalitets tjenester, samtidig som vi prøver å holde prisene våre så konkurransedyktige som mulig. Vi vil ta din tilbakemelding med oss i vår fremtidige prissetting. Takk igjen for din tilbakemelding. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Godt fornøyd

Omtale av  Ida

Stabilt, kjapt og greit. Enkel kundeservice også.

Svar fra NTE Bredbånd
01.02.2024 16:41

Hei Ida. :-) Takk for at du tok deg tid til å dele din positive tilbakemelding med oss! Det gleder oss å høre at du er godt fornøyd med våre tjenester, inkludert stabilitet og hastighet på fiberbredbånd. Vi setter også særlig pris på dine gode ord om vår kundeservice. Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er vårt kundeserviceteam alltid tilgjengelig for å hjelpe deg. Vi strekker oss etter å gi våre kunder den beste opplevelsen og ser frem til å fortsette å levere høykvalitets internettopplevelser for deg. Takk igjen for at du valgte oss som din bredbåndsleverandør. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Ustabilt nett, dårlig kundeservice

Omtale av  Nina

Nettet fryser og fryser og henger. Den henger til og med når man kun lese vg. Samme problem ved direkte oppkobling med ledning ut fra hjemmesentralen. Hatt samme problem i flere år. De nekter å bytte ut hjemmesentralen og skylder på at vi har for mange enheter koblet opp. Synes det er rart at det skal fryse av den grunn når man har 750/750. Klarer ikke å svare på hvor mange enheter man kan koble opp samtidig. Får ikke snakke med tekniker, men kun fra kundeservice. Tilslutt blir tilbudt ny hjemmesentral mot bindingstid på 12 mnd. Dette synes jeg er dårlig gjort. Krevde å få tilsendt rapporten/ oppsummering på alle kommunikasjon med de og vurdering fra deres tekniker på mail, men ikke sett noe til det heller. Undersøker nå andre leverandør på fibernett i mitt området.

Svar fra NTE Bredbånd
01.02.2024 17:08

Hei Nina, Takk for at du deler dine bekymringer. Det er veldig leit å høre om de utfordringene du har opplevd med nettet og kundeservicen vår, og vi må bare beklage. Det er viktig for oss å løse problemene du opplever, og å sikre at du får den beste opplevelsen med tjenestene våre. Når det gjelder hjemmesentralen og nettproblemer, har vi alltid et krav om å ta en grundigere gjennomgang av situasjonen. Vi har behov for å feilsøke sammen med deg for å finne ut av årsaken, og vi forsøker å tilpasse våre anbefalinger til hver situasjon. Alle boliger og situasjoner er unike, og må derfor ses nøye på. Vi beklager forsinkelsen vedrørende rapport for loggført kommunikasjon. Denne oppgaven tilfaller et team hos oss som har en behandlingstid på 1-3 uker, avhengig av arbeidsmengde. Det er ikke i vår intensjon å la deg vente unødig lenge. Vi kan ikke diskutere individuelle saker offentlig, men vi ønsker å forsikre deg om at vi tar deg og saken på alvor. Du skal kunne stole på at vi kontakter deg direkte for å løse problemet og holde eventuelle avtaler vi har med deg. Vi har forståelse for at du vurderer andre leverandører, men vi håper at vi får muligheten til å rette opp i dette og bevise at vi er forpliktet til kvalitet i alle våre tjenester. Takk for din tålmodighet, og vi ser frem til å løse dette sammen. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Altfor dårlig hastighet.

Omtale av  Pat

Får ikke den hastigheten jeg har betalt for. Var bra i starten. Men nå er det blitt dårlig.

Svar fra NTE Bredbånd
29.11.2023 14:44

Hei Pat. :) Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss i kundeservice på telefonnummer 74150200 hele døgnet, eller send oss en melding på chat (www.nte.no), eller på Facebook. Vi er stolte av å kunne kalle oss kundeservicesenteret med de mest fornøyde strøm- og bredbåndskundene i 2023, og vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Anbefales ikke

Omtale av  Dagmara

Betaler for 150mbit, men har aldri hadde den hastigheten. Den ligger på 60/80. Kundeservice sier at det er fordi jeg må bruke en kabel koblet til boksen for hver enhet. Dette betyr at jeg må sitte rett ved siden av boksen med internettforbindelse til telefonen eller laptopen i 2023! Jeg betaler neste 800kr for 80mbit hver måned! Jeg føler meg ranet. Veldig ubehagelig kundeservice.

Svar fra NTE Bredbånd
26.10.2023 08:54

Hei Dagmara, Først og fremst er vi veldig lei oss for å lese dette, og vi vil uttrykke vår dypeste beklagelse for at du har hatt en mindre enn tilfredsstillende opplevelse med tjenesten vår. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, for den hjelper oss å se nærmere på våre rutiner slik at vi kan forbedre oss. Vi forstår at det kan være frustrerende å ikke oppnå den hastigheten du betaler for. WiFi er en kompleks teknologi, og det er mange faktorer som kan påvirke hastigheten. Dette inkluderer avstanden mellom enheten og hjemmesentralen, antall enheter koblet til nettverket, interferens fra andre elektroniske enheter, og til og med byggematerialene i hjemmet ditt. Når vi annonserer hastigheter som “150 Mbps”, betyr det at du under ideelle forhold kan oppnå disse hastighetene. I praksis er det dessverre sjelden mulig å oppnå den nøyaktige hastigheten via WiFi på grunn av de ovennevnte faktorene, og vi kan bare garantere hastigheten med en kablet tilkobling. Vi beklager hvis dette ikke har blitt klart kommunisert til deg tidligere. Vi setter stor pris på din forståelse og tålmodighet mens vi jobber for å forbedre våre tjenester og kundeservice. Hvis du har flere spørsmål eller utfordringer, vennligst ikke nøl med å kontakte oss igjen. Vi er her, og vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen, Oss i NTE Kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservice følger ikke opp

Omtale av  Terje

Kundeservice lover hver gang tilbakemelding etter min henvendelse. Skjer ikke!

Svar fra NTE Bredbånd
23.10.2023 17:07

Hei, Terje. Først vil vi si takk for at du delte dette med oss. Det er frustrerende når du ikke får den oppfølgingen du forventer fra kundeservice. Vi forstår at dette gjør at du føler deg oversett av oss, og det er på ingen måte vår intensjon. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss beskjed om dette, da det hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Vi tar din bekymring på alvor, og vil gjerne kontrollere at saken går slik den er ment. På grunn av anonymiteten her på bytt.no, får vi ikke anledning til å søke deg opp, men om du sender oss en melding på Facebook Messenger skal en av våre kundebehandlere personlig ta tak i saken og dobbelsjekke at det ikke er på grunn av en teknisk feil at du ikke har hørt fra oss. Noen ganger kan det være at det tar tid å innhende nødvendig informasjon før du hører fra oss, men vi skal alltid kunne gi deg informasjon om status for saken det gjelder. Uansett hva årsaken måtte være, så er det viktig at vi i kundeservice tar ansvar og følger opp henvendelsen din, og at du vet at vi forsøker å hjelpe deg. Vi setter pris på din tålmodighet og forståelse i denne saken, og håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

NTE Bredbånd

Har tilegnet profilen
NTE Bredbånd deltar på Bytt.no

NTE Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NTE Bredbånd besvarer omtaler

NTE Bredbånd har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NTE Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

NTE Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR