Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Signal Bredbånd
2.8
17 verifiserte omtaler

Signal Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

Signal Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.8
Middels
17 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#55
Dårlig
Signal Bredbånd er rangert
#55 av 83 bredbåndsleverandører
29%
Dårlig
29% anbefaler Signal Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 17 omtaler om Signal Bredbånd

FILTRER OMTALER
2
1
5
2
7
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Signal Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Potensielle kunder: styr unna! Eksisterende kunder: klag dem inn for brukerklagenemda!!!

Omtale av  Charlotte D. C

Potensielle kunder: styr unna! Eksisterende kunder: klag dem inn for brukerklagenemda!!! I snart over 3 år har jeg slitt med ustabilt og tregt fiberbredbånd, det til tross for at Signal AS/Altibox AS markedsfører seg som leverandør av Norges "raskeste" internett. Mitt abonnement på 500Mbps er i beste fall opp i mot 300 eller 400 Mbps, og internett opplevelse som veldig tregt så nettsider vil ofte bufre igjen og igjen, selv på finværsdager. De burde betale sine misfornøyde kunder differansen mellom faktisk netthastighet og det de betaler for uansett hvor mange år det går tilbake!! Jeg er skuffet over at kundeservice virker så uvillig til å bistå sine kunder. Noen av kundebeh. ikke virker til å forstå hva de driver på med. Dette blir for dårlig, Signal AS. Gjør bedre enn dette! Gi oss kunder litt over den netthastighet vi betaler for!

Dyrt men bra

Omtale av  David R

Høy pris. Ikke så lett å få hjelp på kundeservice, men oppetid på nettet er meget bra.

For dyr!

Omtale av  Mats

Fiberenen fungerer, men di hsr blitt alt for dyr ifh til hva di leverer.

Litt dyr

Omtale av  Torbjørn

Ingen tull med fiberen men litt dyr i forhold til at jeg har den minste hastigheten som er nok til mitt bruk

Dårlig kundeservice

Omtale av  Vegard

Får ikke hastighet som de reklamerer for og lyver. Jeg hadde 590/500 altså mer enn nok til å spill online. Men hvis jeg kjøpte 1000/1000 så kom nok det til p fikse problemet mitt. Han sa «det er det alle gamere bruker» «helt sikker på det vil løse problemet ditt» Det løste ikke problemet mitt fikk bare større regninger. Tommel NED.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

solid

Omtale av  Øyvind

Har hatt Signal siden 2011. Gå problemer og dr som har vært er løst i en fei. solid og flott produkt.

Dyrt men bra

Omtale av  C

Hastigheten er bra, nettet er stort sett stabilt med ekstra ruter men svært dyrt for oss som ikke bor i borettslag.

Dyrt å dårlig

Omtale av  Jostein S

Alt for dyrt. Henger ofte. 5GHz forsvinner til stadighet. De gjør noen endringer, så bedrer det seg i kort tid, for så å bli dårligere igjen.

Vanskelig service

Omtale av  Wiggo

Lang ventetid ved feil,lang behandlingstid,å å tungvindte løsninger gies pr.tlf til de

Veldig fornøyd

Omtale av  Ludvig J

God hastighet, lav latency, lite problemer. Høy oppetid.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Får ikke se TV2

Omtale av  Steinar

Signal har avtale med ALTIBOX og da får jeg ikke sett noen av TV2 sine kanaler. Blir straks å bytte leverandør.

Dyrt og ustabilt nett

Omtale av  Sigmund

Signal strekker strikken så langt som overhode mulig hva angår pris. Nok et varsel om prisøkning mottatt. Laveste pris for fiberbredbånd er nå hele 849kr for 250Mbps. Hos andre er prisen ~670kr for samme hastighet, og de fleste andre tilbyr laver hastighet til lavere priser. I tillegg er nettet ustabilt og faller ofte ut. Jeg vurderer å klare meg uten internett enn å gi pengene til Signal, som dessverre er eneste tilbyder av fiber i mitt område (noe som de utnytter)

problem med nette fra dag 1.

Omtale av  Håkon

har holdt på å klaget til SIGNAL men det hjelper ikke ,nettet detter ut å kan være borte fra noen minutter til timer men hele tiden er det hos meg at det er feil. Sist så kom det en mekaniker fra Signal han klippet av kabelen som går fra utsiden av huset å inn til modemet så sa det var brudd i kabelen. Men det var ingen forskjell før og etter at mekanikeren hadde vært her. Fikk en regning på over 10000 kr for besøk av mekanikeren ,han var hos meg i ca 40 min. På regningen sto det klemskade pga oppussing. Jeg har ikke pusset opp men da kunne de sende regningen til meg selv om det er feil hos leverandøren SIGNAL. Det er et jævla møkkafirma. Hvis en havner i Oslo eller Kristiandsand når en ringer blir man møtt av noen jævla arrogante drittunger som kun lirer av seg det ikke er feil hos Signal

Hvor er kundeservice når man trenger dem?

Omtale av  Thomas T

Har hatt signal i over et år nå. 1000gbit varianten. Jeg har aldri fått det jeg betaler for, men når det skal sies, har jeg neppe fått det fra noen andre leverandører av nett, så der er de på lik linje med andre leverandører. Jeg er fornøyd så lenge nettet fungerer og det ikke tar mer enn noen sekunder å laste inn en side. Iløpet av dette året, har nettet vært meget stabilt. med noen få unntak av noen sene netter, hvor jeg antar de oppdaterer og fikser ting. Det vil si fram til det ble 22 desember. Samme dagen som kundeservice stenger fram til 1 januar. Jeg har i denne perioden inkludert i dag, sittet mye av tiden uten nett. Ruteren skrues av og på. Noen ganger funker det et par timer, andre ganger ikke. Nettet faller regelmessig ut. Hvor jeg så ikke finner det igjen, og må la ruteren stå litt uten strøm, før jeg prøver igjen. Det er ingen driftsmeldinger om avvik eller problemer. Ingen å ta kontakt med. Jeg er også dritt lei av og gå inn på en hvilken som helst side på signal’s hjemmeside, for at jeg må trykka meg ut av forespørsel om signal kan bygge i mitt område. Samme hvis jeg trykker logg inn på siden deres, så må jeg vær gang bla forbi forespørsel om utbygging i nærområdet for komme til innloggingen. Jeg skjønner at det er god markedsføring, men fy faen så irriterende det når man allerede er medlem. Jeg hadde ville gitt 4 stjerner, med kort vei til 5, hvis det ikke var for denne hendelsen i julen. Håper dere har en god forklaring når jeg omsider får tak i dere. Og hvis årsaken til ustabiliteten er høyt forbruk i jula, bør man kanskje undersøke om man har flere kunder enn nettet har kapasitet til.

Svindel firma

Omtale av  Hanadi

Dette er en svindel firma med så dårlig og upålitelig tjenester. Fikk tilbud via telefon om fibernett i 15.mars og lovet at den skal leveres i løpet av noen dager, maks en uke. Etter en hel måned uten at noen kontaktet meg eller ringt for å avtale levering kansellerte jeg bestillingen da de ikke holdt sitt løftet om rakst levering. Nå vil de belaste meg kr. 9000 en hel år abonnement for tjeneste som de ikke levert i avtalt tid. Har klaget på faktura og fikk bekreftelse at klagen er mottatt og under behandling, men noen dager senere isteden for å få svar, fikk jeg inkasso varsel. De lurte meg med å si at klagen under behandling for at jeg ikke sende klagen til forbrukerrådet før de setter i gang inkasso prosess for å svindle mine penger. Hold dere unna. Dette er en svindel firma som ønsker å lure dere med masse falske løfter for å få dere til å takke ja til deres tilbud, og så leverer de ikke det de lover men likevel skal få tak i deres penger. Min sak er nå sendt til Forbrukerrådet og håper de skal ta tak i dette svindel firma.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ubrukelig

Omtale av  Bjørrn

Det kan da ikke være mulig i 2020 å bruke over 3 dager på å fixe internett tilgangen når en hel masse kunder mister internett forbindelsen. Hvis de ikke har bedre beredskap enn det så burde de finne seg noe annet å holde på med. Ble lovet flere ganger i løpet av disse dagene at nå er det i orden, ren løyn! Styr unna!

Forrige
Side 1 av 2

Signal Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR