Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig opptreden, veldig rask saksgjen omgang og oppgjør.
Enkelt å melde skade og hurtig behandling av skadesak.
Fremtind var positiv på ballen fra første kontakt til avslutning av saken.
Spise bord blitt ødelagt fikk beskjed fikse selv hvorfor man skal betale for en forsikring dekker ikke de annonsere Norges beste forsikring selskap dette bare tull bort kaste penger via LO selv om jeg har send flere ganger bilder de sa at det er ikke synlig jeg bed dem sende en takst man heller var ikke mulig hvorfor jeg skal betale for en forsikring som ikke fungerer når jeg fortalt mine arbeidskollegaer over 100 personer gikk dem til parat for dem dekket små ting via Gjensidige men Fremtid arbeids folk ufaglærte !!
God service og enkelt meldeskjema. Hvis problemer med meldeskjema får du hurtig hjelp over telefon.
Jeg er fornøyd med behandlingen jeg får når jeg tar kontakt med dere.
Veldig fornøyd,god servis! Raskt og profesønell behandling av skade saken.
Møtte en tålmodig og hyggelig kundebehandler. Fikk forklart saken over telefon istedet for skjema på nett.
Holdt på å lage grøt til hesten min og plutselig falt ringen min ned i grøten og ble slukt før jeg fikk sukk for meg. Ringen ble ikke funnet etter dette. Fikk ikke noe medhold på dette noe jeg syntes er dårlig da det var Max uflaks/ uhell.
Ikke meldt så mange saker, men de som er meldt har hatt utrolig rask saksgang/oppgjør! Veldig enkelt og ryddig å melde saker på nett!
Ikke noe tull oppgjør med en gang. Fra jeg meldte saken tok det 24 timer til penger på konto
God erfaring så langt raskt oppgjør ved bilskade Enkel og grei innsendings prosedyre ved skade
Jeg har mistet en bagasje. Når jeg fikk tilbake for bagasjen fikk jeg absolutt ikke like mye som jeg har mistet, og i tillegg fikk jeg tilbake verdien i gavekort. F.eks. fikk jeg tilbake verdien for samsonite kofferten min i gavekort på zalando, en butikk som ikke engang fører merket samsonite. Jeg kunne ellers valgt å få utbetalt 80 % av verdien i cash.
Raskt oppgjør, fantastisk service absolutt å anbefale.
God forsikring, god forklaring, og topp service.
Hyggelige mennesker som gir god service mår man behøver bistand.