Meny
Jernbanepersonalets Forsikring

Jernbanepersonalets Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Jernbanepersonalets Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
8
av 31 innen
forsikringsselskap
74%
anbefaler
Jernbanepersonalets Forsikring
Filtrer omtaler
77
22
17
8
19
Sorter omtaler etter
Viser av 143 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jernbanepersonalets Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nøytral"

Noe vanskelig å få tak i kundebehandler. Kunne hatt mer faglig oversikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig men kranglete"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super på pris! Men langt i fra super når skaden har skjedd. Hadde bilforsikring og fikk beskjed om at det ikke fungerte slik at bilen skal bli fikset til minst like bra stand som den var før skaden skjedde. Så måtte godta en skadet felg. Betaler fint mere for at kundeservicen skal være bra, og for å må slippe å krangle med takstmann!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsvinner når det gjelder."
2 syns denne omtalen er nyttig

Brann i garasjen. Nå 2 år og fortsatt ikke ordnet. De har utbetalt et mere enn uselt beløp for at jeg selv skal ordne selve garasjen. 15 ca til elektrisk og 15 til bygg Alle jeg har vert i kontakt med sier det ikkje er i nærheten av nokk. Og da påpekes ikke i nærheten. Innbo som det var mye av er neglisjert. De svarer ikke på mails, de lover og vende tilbake men det gjør de ikke. Innbo har jeg fått 0 for. Alt er ødelagt. Vil advare på det sterkeste mot disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen stiger og stiger.."
2 syns denne omtalen er nyttig

Før var det verkeleg eit spesielt selskap, men no liknar dei meir og meir dei andre. Prisen stig jevnt og trutt..

Sprengern
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har bra priser og de beste"

Noe for seg selv og dette er absolutt anbefale men noen biler vil de ikke ha.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og greit"

Enkelt og greit å forholde seg til. Rimelig forsikring med ubegrenset kjørelengde er avgjørende for valg av min bilforsikring .

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Empatisk selskap"

For 6 år siden trengte jeg deres hjelp. De ordnet opp og utbetalte raskt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billig bilforsikring, raskt og greit skadeoppgjør."

Mye billigere enn andre selskap. De få gangene jeg har brukt forsikringen har kommunikasjon og oppgjør gått uten diskusjoner og forsinkelser.

Hilde H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

Raske oppgjør og god kommunikasjon. Billigst, ihvertfall for mitt behov.

Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Litt vanskelig å få dekket det man har krav på, for esemoel får vi ikke dekket en peisinnsat om denne var ubrukelig etter pipebrann

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Hansove O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK."

Kan ikke tilby forsikring på den ene bygningen pga størrelsen. Har overtatt en nedlagt gård, og de kunne ikke tilby forsikring på den. Derfor når de ikke helt opp. Ellers har de vært flotte. Enkelt og raskt oppgjør når vi har hatt skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjipe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Urealistisk lav taksering ved oppgjør etter vannskade i hus. De dekker ikke utvendig skade, bare innvendig. De er lite villig til å gi kontant oppgjør som hadde gitt mulighet og fortgang i arbeidet med gjennoppretting av skade etter vanninntrengning.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser, kundeservice og respons"

Har vært i JBF i 10år og sjekket priser hos flere konkurrenter jevnlig. JBF er alltid billigst og jeg har aldri behøvd å prute på prisen eller følge dem opp på annen måte. Hadde en vannskade (2013) som ble løst raskt og tilfredsstillende av selskapet. Kan absolutt anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste betingelser"

Meget fornøyd med selskapets vilkår og håndtering av evt skadesaker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Utrolig hvor elendig de har blitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde vannskade i hele kjeller etter tilbakeslag i kloakk. Takstmann ringte og avtalte befaring. Befaringen var grei men langt fra fullstendig. Dekningen han ga var på 2/3 av kjeller. Han nektet å dekke badet da "vannet under badet kunne ha kommet fra en annen plass" Takstmann lagde også en takst basert på at jeg som kunde skulle utbedre skaden selv. Dette selv om jeg sa at jeg ikke ønsket det. Etter befaringen ble jeg aldri kontaket av hverken takstmann eller forsikringsselskap. Jeg ringte utallige ganger, sendte flere mailer og fikk aldri svar. Første svar jeg fikk var avslaget på klagen : Kunden ønket ikke hjelp var deres konklusjon. Styr unna folkens, forsikringen er billig, noe som gjenspeiler seg i dårlig kvalifiserte ansatte. Hvilken belønning etter over 20 år som kunde.

Thor I. H
Kundetilfredshet
"Fornuftige priser og god oversikt"

Godt fornøyd med priser og at det er enkelt og grei oversikt

Ulf H. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

God service. Får hjelp når det trengs. Kundevennlige

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trist utvikling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde her i 20 år. Nå er det på tide å bytte til det bedre. En gang i fortiden var dette selskapet beryktet for sin lave pris og sine gode forkjempere. Nå er det blitt ett "tett sluk" . På tide med en oppgradering. Sbanken kanskje, slik som ståa er i Q4 2020. Må vurdere nøye mot anbefalingen om å velge lokalt. (vil jo ikke tape mer enn nødvendig heller). Se på mulighetene, det finnes alltid ett bedre alternativ. Bytt.no, takk for god oversikt. Jeg kommer tilbake, dette var bedre enn kunst i mine øyne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Supert"

Veldig bra, super fornøyd, alltid kjapt oppgjør....

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kunde service"

God kunde service får alltid svar vist det er noe jeg lurer på har hatt dem i 3 år nå er kjempe fornøyd og er billig forsikring for meg som er ung, ingen andre forsikringsselskaper klarer å sammenligne prisen jeg får fra Jbf 😃

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite samarbeidsvillig"

Grunn av covid19,fikk ikke dekket min avbestilling på reise.jeg fikk ikke dekket kostnader fikk grunn av evakuering fra utlandet.

Fredrik S. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Takstmenn"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever at takstmenn "pruter" på skadeomfanget, men likevel drøyer saken for å kunne fakturere oppdragsgiver mest mulig. Skulle likt å visst hvordan kontrakten er utformet, og hva "gevinsten" for denne type politikk, er.

Julian C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forsikringsselskap"

Jeg har vært kunde hos JBF en god stund nå. Jeg fikk ikke reist til Tyskland pga pandemien, da det ble rødt etter at vi hadde bestilt. Når vi hadde bestilt reisen, så hadde FHI sagt at det skulle bli grønt. Sendte inn sak om 10.000 kr, men fikk kun 786 kr tilbake. De mente at reisen ble bestilt før det var "gyldig". Da er det jo rart at FHI sier at man kan reise. I tillegg bruker de 3-7 dager på å svare, så de håper vel på at folk skal gi opp saken siden det tar så lang tid. Når jeg bestilte reiseforsikringen, så ble informert om at leiebil gjennom f.eks Hyre, nabobil eller Bybil var forsikring. Etter å ha lest gjennom forsikringsavtalen, så ser jeg at det ikke er det. Jeg er lykkelig for at jeg ikke har gjort skade på bilene jeg har leid. Unngå dette selskapet. Gå heller for et sikkert og troverdig selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stort minus med avdrag hver 3. Mnd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er et stort minus med avdrag kun hver 3.mnd. Vi har spurt i mange år om å få faktura hver mnd, noe som ikke går ann. Ellers lett å forholde seg til og kjapp saksbehandling

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rimelig forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Litt tungvint i starten, men særdeles rimelige tilbud på forsikring, flinke til å følge opp skadesaker og gode til å tilrettelegge for mine behov og ønsker.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR