Vi var fornøyd med jbf bank og forsikring, men ikke litt fornøyd med Falck. Jeg hadde bil trøbbel i Tyskland. De sa at vi (4 pers) fra Hamburg til Nittedal skulle bare få 3000kr til hjemreisen.derfor valgte vi og slutte jbf
Dere har avtale med falck, men falck er ikke bra, har ikke bare kundeservice, de tar for lang tid på en sak.
10/10 forsikring, billig ingen ser ut til å klarer matche. Upåklagelig kundeservice
Har gjentatte ganger forsøkt å flytte en måneds "gratis" forsikring fra Enter på et nybilkjøp og til JBF uten å kunne gjennomføre dette..
Det er riktig nok «billig» men, de er vanvittig treige. Mobilen min ble knust for en måned siden, jeg har fortsatt ikke fått svar etter all dokumentasjon er innsendt og verksted uttalelse m.m gøy å ikke ha egen mobil hele julen. Saksbehandlere svarer en Mail i uken ca 1 setning så må man vente i 1-2 uker på neste setning.. slik drar de ut tiden å håper at du gir opp.
Gode forsikringer som dekker alt. Enkelt å gjøre evt endringer på Jbf.no. Kundebehandlere som forstår hva du snakker om, og skjønner problemet uten å måtte spørre flere ganger. Vært kunde der i mange år, og alltid like fornøyd. Melder endringer og skade via nettsiden.
Dårlig service, lang behandlingstid på forespørsler, skader, tyveri, hjelp.
Jeg ble syk under ferietur i utlandet. Raskt etterpå fikk jeg dekket alt av utgifter til lege og medisiner. Samtidig søkte jeg om å få tilbake deler av ferieoppholdet som gikk tapt på grunn av sykdom. Etter en stund purret jeg på respons og fikk til svar at det var svært travelt på grunn av flytrøbbelet i sommer. Siden har jeg nok en gang purret, men uten å få svar. Dette synes jeg ikke holder mål. Det er nå ca tre måneder siden ferieturen.
Jeg har hatt mine forsikringer i Jbf i over 40 år. De gangene jeg har hatt behov for kontakt med Jfb, er jeg alltid møtt med en vennlig tone og en hjelpsom kundemottaker. Jeg er bare veldig godt fornøyd med å være kunde i Jfb.
de er der når du trenger dem. aldrig noen problemer ved henvendelser.
Hadde innbrudd i bilen min i fob med en jobb i Frederikshavn for en del år siden. PC og Ipad ble stjålet i sammen med noe annet småtteri. Måtte riktignok legge ut for knust rute i bilen, men med kvittering på rute og de stjålne tingene så gikk det rimelig kjapt å få igjen erstatning. Billig forsikring også, da jeg fra tid til annen blir oppringt av andre selskaper, hvor jeg sier innledningsvis at jeg er kunde hos JBF, hvorpå de i 98% av tilfellene bare sier god dag videre .
Uslåelig, God kundeservice. Har aldri angret en dag på at jeg ble kunde hos JBF.
Stort sett fornøyd som kunde. Helt til uhellet er ute. Man bør beregne god tid på det å få svar fra saksbehandlingsavdelingen. Jeg lurer faktisk på om JBF er underbemannet? ? ?

Hos JBF får du personlig og god behandling. De forstår din situasjon og er veldig behjelpelige. Syns de er raske, effektive og har empati. Meget, meget fornøyd!

Kun hatt dårlige opplevelser som kunde. Tar motpartens side, lite interessert i å hjelpe. Vanskelig å få kontakt med både på telefon og mail. Arrogante og lite behjelpelige saksbehandlere. Gode priser, men kost heller på deg en dyrere forsikring som faktisk virker om uhellet skulle være ute. Jeg er ferdig som kunde her!

U problematisk og rask utbetaling av Forsikrings oppgjør. Den praktiske veiledning av kunde behandler var også meget god. jeg har vært kunde hos Jernbanepersonalets bank og forsikring i over 30 år, kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.

hurtig oppgjør etter skade og bra service. enkelt og greit å fylle ut skadeskjema

Veldig god service, rimelige forsikringer, godt tillitsforhold og rask og ukomplisert behandling.

Jeg fikk inntrykk på at det dem prøver å løse ting uten å betale for det . Krever mye rart og til slutt blir du lei av å sende inn ting .

La meg utdype den; Etter min erfaring har jbf de beste prisene på forsikringene sine og ved det ene uhellet jeg hadde så ble alt ordnet opp i effektivt. Når jeg byttet over til jbf for bilforsikringen min så gikk jeg fra Delkasko m/25.000km årlig for 19.000kr til Delkasko m/Fri km for 9.000kr. Noe jeg (på den tiden med lærlinglønn) satte stor pris på! Anbefales.

Da alt foregikk på nett, fikk jeg hjelp til å sende inn krav og vedlegg. Det gikk ikke mange dagene før oppgjøret var på min konto. Kanskje en idé å beskrive hvordan man legger til vedlegg, en egen side for denne og lignende informasjon.

Fort og veldig greit oppgjør Ble avgjort samme dag uten noe om og men.

Bra og rask behandling av saker. Innblanding av ekstern skadebehandler har vi dårlig erfaring med fra selskapet. Men eller er det ikkje noe negativt å si om selskapet eg har vert kunde i 20 år til. Rask besluttsomhet og trygg ivaretagelse.

Billig dritt forsikring. Lover og lyver for å kapre kunder. Når forsikringskrav sendes blir det avvist, selv om det er blitt lovet oppgjør dersom visse krav blir gjort gjeldende. Blant annet. Ingen positiv opplevelse til nå! Betaler glatt mer for skikkelig forsikring. Jakter ny forsikring i disse dager. Forbedring: slutte å lure for å kapre kunder!

Tar en stund før man får svar på skadeoppgjøret. Må etterspørre og da har det ordnet seg relativt raskt. Synes det er unødvendig å må etterspørre, men har fått god kundeservice ved hendvendelser.
