JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg kontaktet jeg for gjennomgang av mine forsikringer. Personen i jnr sa umiddelbart at her er intet å hente på pris. Neivel! Takk for meg.
Hei Kjell. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis opplevelsen ikke svarte til forventningene dine. Pris påvirkes av flere faktorer, og det anbefales alltid en grundig gjennomgang for å sikre at du har riktig forsikring ut i fra behovet ditt. Vi setter stor pris på at du tok kontakt, og hvis du ønsker en mer detaljert gjennomgang, står vi gjerne til tjeneste. Med vennlig hilsen JBF
Ingen kan konkurrere på pris og service. Rask respons.
Hei Åshild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både prisene og servicen vår. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh JBF
Rask og problemfri behandling fra JBF forsikring etter en ulykke hvor motorsykkel ble kondemnert (min feil). Eneste jeg reagerte på var at personen som tok telefonen rett etter ulykken på lørdags kvelden kunne vært litt mer behjelpelig / profesjonell. Ellers gikk alt resten knirkefritt.
Hei Ken. Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Det betyr mye for oss å høre at prosessen gikk raskt og problemfritt for deg. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding - det hjelper oss med å forbedre oss og sikre at vi alltid gir den beste servicen til våre kunder. Vi håper at alt ellers ordnet seg på en god måte for deg, og hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Ønsker deg en fin dag. Mvh JBF
Var kunde der i mange år. Billig, men det er også alt. I det du trenger dem er de ikke til mye hjelp.
Hei Kjetil. Takk for at du har vært kunde hos oss i mange år, og for at du deler din erfaring. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter stor pris på tilbakemeldingen din. Om du ønsker å forklare nærmere om din opplevelse, så send oss gjerne en mail på [email protected]. Ønsker deg en fin dag. Mvh JBF
Jeg er svært skuffet over den kundeservicen jeg har mottatt. Etter å ha ventet i over en time på telefonen uten å få svar, mistet jeg tålmodigheten. Når jeg endelig fikk kontakt, ble jeg møtt med en ubehagelig tilbakemelding der jeg ble informert om at dersom jeg ønsket raskere og mer effektiv kundeservice, burde jeg kontakte en annen tjenesteleverandør. Dette svaret føles både uprofesjonelt og uakseptabelt, spesielt fra et selskap som bør prioritere sine kunders behov på en mer respektfull og hjelpsom måte.
Fly nekter oss adgang Fly over 1 dag forsinket Fly mistet bagasjen vår Vi fikk kun hjelp med bagasjen som var forsvunnet og det tok flere måneder med garanti om at vi var snart i mål hver gang jeg ringte. Verdiene på innholdet var høyere enn det JBF utbetalte. Alt dette tross i at reiseforsikringen min var "super/den beste" Flyselskapet var forøvring WizzAir.
Veldig bra, alle oppgjør har vært greie og er svært fornøyd med forsikringen
Fornuftige priser på forsikringer, men et lte kjent forsikringsselskap.
Dårlig selskap, sa 1-3 uker behandlingstid. Brukt 3mnd. Enda ikke fått svar
Fornøyd med pris og kjapp hjelp når ulykken var ute. Huset brant ned, allerede dagen etter utbetalte forsikringsselskapet penger til det vi trengte.
Vannskade fra etasje over ned i min bod ,møter en kundebehandler som bare motargumenterer mot allt jeg forklarer. Mener jeg må rydde opp allt å levere allt inn på rens som er ødelagt,gå til forhandler med elektrisk utstyr å få det ordnet. Har snakket med flere forsikringer å di ville aldri bedt om dette. Jbl sin forsikring er billigere men når først skade har skjedd veldi vanskelig å få hjelp…Har byttet selskap!!
Økte årspremie med 33 %, Tiltross for ingen skader
Har vært kunde i 20 -25 år alderi noe problem , har blitt dyrere og vil prøve noe snnet
Gode priser på bolig men ikke på elbil dessverre. God kunderservice.
Elendig service og nesten umulig og få kontakt med. Var uheldig å ble påkjørt bakfra på E6 i sep 2022. JBF sitt takstorgan feiltakserte bilen grovt. Jobber selv på bilverksted og reagerte på flere punkter i taksten. JBF velger likevel og reparere bilen og har per dags dato ikke har klart og få tilbake i den standen den var før ulykken.. Hver gang man sender skriftlig klage til dem må man vente 14 dager +++ på svar. De skriver fra seg alt ansvar og ber kunde om og dokumentere skade sammenheng. Hver gang jeg får dokumentasjon fra et firma ringer jbf til firma som har laget rapport for meg som kunde og truer slik at de trekker rapporten og JBF kan si at den er ugyldig. JBF selv bruker åpne blogger og forum på nett som motargument/Dokumentasjon, noe som er helt sykt i seg selv fra et stort selskap som JBF Saken pågår fortsatt og JBF driver fortsatt med Ansvarsfraskrivelse i denne saken. Har pratet med andre vi kjenner og deres oppfatning av JBF er at det er billig men den dagen du trenger hjelp er de ikke der for deg lengere....... Styr unna !!!
Svarer sent på innmeldte saker. Det har tatt over et halvt år å få svar på flere saker angående bil maskinskade forsikring. De sier du kan få 250,- kr pr døgn som kompensasjon for ikke å leie leiebil inntil saken er å anse som forsikringssak. Litt lite kundevennlig med lang saksbehandlingstid mhp risiko for ikke å få dekket leiebil dvs at saken avvises. Flere saksbehandlere på samme sak med forskjellige svar. Er også «B» kunde dvs får ikke gode betingelser.