Meny

Jbf Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Jbf Forsikring
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
3
av 17 innen
skadeforsikring
74%
anbefaler
Jbf Forsikring
Filtrer omtaler
102
27
17
9
26
Sorter omtaler etter
Viser av 181 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jbf Forsikring?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs kundebehandling"

Hei. Har hatt selskapet i over 20 år. Vært fornøyd med det. Men har nå kommet til et punkt hvor det viser seg at det virker særdeles useriøst. Så det er når du trenger noe tilbake at de viser sitt sanne jeg. Det gjaldt en bilforsikring. Jeg sjekker pris på deres automatiserte system og får en pris. Så går jeg inn for og bestille forsikringen senere samme dag og da kommer jeg ikke inn. Når jeg da ringer inn for og få hjelp så svarer de at det stemmer at man ikke kommer inn flere ganger på samme bil, men de skal ordne det for meg. Så bra tenkte jeg, helt til jeg fikk tilbake en pris som er over 5000 kr dyrere enn hva jeg så prisen ble i systemet. Når jeg konfronterer de med dette så får jeg svarene: 1. Du kan ha lagt inn en annen bil. ( men jeg fikk opplysninger om riktig bil med alle detaljer opp) 2. Du kan ha brukt en annen priskalkulator. ( Jeg svarer nei, la inn på regnr og fikk bekreftet at det var riktig bil) De etterspør dokumentasjon som feks foto eller et tilbud som kan bekrefte dette, men det har jeg jo ikke da prisen ble sjekket på mobiltelefon, men jeg har lagt frem alle detaljer fra klokkeslett, priser, navn på vedkomne jeg har snakket med. Men eneste jeg får til svar er at det ser ikke ut som det har vært noe feil med systemet og de kan ikke vurdere dette annerledes. Så et tips . ta alltid skjermbilde når man sjekker en pris for den kan øke vesentlig, like etterpå og ingen tar på seg ansvaret. På grensen til svindel.

Svar fra Jbf Forsikring
19.05.2022 08:27
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og takker for tilbakemeldingen din. Vi ønsker gjerne å se om vi kan rette opp dette, så dersom du ønsker kan du sende oss en e-post på [email protected] slik at vi kan kontakte deg for en prat. Prisene våre er de samme både på Min side og gjennom rådgiver dersom man legger inn samme informasjon og valg, så her vil vi gjerne oppklare hva som har skjedd dersom du gir oss en sjanse til det. Mvh Jbf
Helge K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt forsikret til en god pris."

JBF har vært et godt forsikringsselskap å være kunde hos når det har vært behov for det.

Svar fra Jbf Forsikring
02.05.2022 15:42
Tusen takk for en fin tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
Bjørn V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God å enkel registrering av skade elektronisk, topp notch no hazzel selv for en som ikke er god på e"

Enkel registrering og tilbake melding, når man har registrert inn skademelding. Veldig bra, tilbakemelding og oppfølging utmerket. Vurderer faktisk og flytte alt av bank tjenester også hit. Bare gode ord å si om JBF.

Svar fra Jbf Forsikring
02.05.2022 12:44
Hei, Tusen takk for kjempefin tilbakemelding og at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"veldig fornøyd"

Hurtig besvarelse neiledelse og informasjon, samt ogjør.

Svar fra Jbf Forsikring
19.04.2022 13:44
Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en riktig fin dag. Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og greit."

Har mange forsikringer der. har nylig hatt en utforkjøringsskade. Den ble gjort opp etter takst. Helt knirkefritt. kontakt forgikk på mail med saksbehandler. Kunne med fordel vært på websiden.

Svar fra Jbf Forsikring
25.04.2022 08:15
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi tar med oss innspillet ditt videre internt. Ha en riktig fin dag, hilsen Jbf
Dagfinn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tap av bilnøkkel."

Mista bilnøkkel, rask og god service fra JBF, fikk saksnr straks, og ny nøkkel på Toyota.

Svar fra Jbf Forsikring
25.04.2022 08:16
Tusen takk for fin tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen :) Ha en riktig fin dag, hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Til å stole på"

Har alltid fått god og raskt hjelp ved skade. Blir møtt av hyggelig kundebehandler dersom jeg har behov for direkte kontakt.

Svar fra Jbf Forsikring
02.05.2022 12:42
Hei, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lurt ved flere anledninger"

Et ekstremt stivbent selskap som ikke er opptatt av kundeservice. Etter en skade hvor min datter falt i vannet og fikk ødelagt sin tlf, fikk vi ingen dekning fordi hun hadde gått. Hadde hun syklet, hadde tlf blitt erstattet. I forbindelse med dette ber jeg om full gjennomgang av alle mine forsikringer. Jeg ber deriblant om fri km på min bil, samt endringer i andre. Uhellet er ute med bilen. Jeg får avkortning da km er overskredet. JBF har ingen kundeansvarlig på forsikring, og kan ikke spore hva som er avtalt med tanke på fri km, selv om jeg kan dokumenter endring i bruksmønsteret av bil. JBF søker aldri smidige løsninger, og svare deg med at du kan ta det videre til Finansklagenemda dersom du ønsker det. Dette er som å kjempe mot staten. Vel er forsikringen rimeligere i kroner, inntil man havner i ulykken. Da kan du ikke vente deg støtte hos selskapet du og familien har benyttet gjennom generasjoner. Så, hva er bra? Prisen er bra. Hva kan bli bedre? Kundeservice og kundeoppfølging slik at man får rett produkt. Mine erfaringer; Håper JBF ønsker å gjøre mine erfaringer bedre.

Svar fra Jbf Forsikring
25.04.2022 08:44
Hei, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig beklagelig at du har opplevd dårlig oppfølging av oss når det kommer til å være riktig forsikret. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare på enkeltsaker her, men du må gjerne ta kontakt med oss for en ny gjennomgang, slik at vi sørger for at du har de riktige forsikringene du trenger. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjøret var greit og effektivt, men taksten på bilen var tvilsom."

Jeg fikk et museangrep på bilen, hvor store deler av ledningsnettet ble ødelagt. Selve rapportering og oppgjøret etter skaden var raskt, effektivt og profesjonelt. Men jeg opplevde at taksten fra en ekstern leverandør var tvilsom, da jeg ved å gjøre noen enkle kontroller på egenhånd opplevde at vurderingen var for lav. Dette ble påpekt, men selvfølgelig uten at takstmannen fant noen grunn til å endre vurderingen.

Svar fra Jbf Forsikring
25.04.2022 08:18
Takk for en god og fin tilbakemelding. Tar med oss dette videre internt! Ha en fin dag videre, hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Suverent selskap"

Vi hadde en vannskade for en tid tilbake. Topp behandling hos JBF.

Svar fra Jbf Forsikring
25.04.2022 08:17
Veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"sugerør i lommeboka?"

har i dag forsøkt å oppdatere mine poliser. Men etter flere forsøk har jeg gitt opp. Skal det være slik? jeg betaler 4500.-for innsett av nytt frontvindu, uten forsikring! dere tar 2000.- i egenandel, altså belaster dere kunden med 50%av utgiftene er dette sosialt?

Svar fra Jbf Forsikring
19.04.2022 08:39
Hei. Takk for tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt dårlig erfaring med oppgjøret hos oss. Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men vi tar med oss din tilbakemelding videre. Mvh JBF
Magnus H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rating"

Bra, men litt dårlig dekning. For kort tid med leiebil under skade retting.

Svar fra Jbf Forsikring
19.04.2022 07:40
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, jeg tar innspillet ditt med videre internt til riktig avdeling. Ha en fin dag videre, Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringen der jeg er fornøyd"

Jeg kan anbefale JBF som forsikringsselskap på det høyeste. De gangene i løpet av alle mine år som kunde (ca. 40 år). Har jeg fått veldig bra behandling. Det har ikke være noe å sette fingeren på.

Svar fra Jbf Forsikring
19.04.2022 08:22
Hei! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss. Det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Gunnar A
Kundetilfredshet
"Fornøyd kunde"

Meget rask behandling av skade melding. Klar og grei tilbakemelding

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 11:40
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du ble fornøyd med hjelpen dere fikk! Hilsen JBF
Tore M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tilbake melding."

Alt er helt greit, helt til du skal ha igjen noen ytelser, da begynner det og bli vanskelig for noen .Det er noen karigjære ryttere der som tror di betaler fra egen lommebok. Personer som ikke burde sitte i kundemottak. Rett og slett dårlige på det.

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 13:20
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og vi takker for tilbakemeldingen din. Vi behandler alle skadesaker ut fra gjeldende vilkår for den aktuelle avtalen. Dersom noe er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Håper en riktig fin dag, hilsen JBF
Bergsvein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeoppgjør"

Grei kundebehandling og god kommunikasjon i skadeoppgjør.

Svar fra Jbf Forsikring
19.04.2022 07:41
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag videre, hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og enkel hjelp"

Svarte raskt på forespørselen og hjalp godt til under resten av behandlingsløpet. Fine å forholde seg til både på telefon og epost.

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 10:52
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med JBF og hjelpen du fikk av oss. Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd med forsikringen etter påkjørsel av rådyr."

Det tok 17 dager å fikse bilen. Forsikringen dekket leiebil for hele perioden, men den benyttet jeg meg ikke av. Jeg fikk da i stedet kr. 250,- pr dag. Betale heller ikke egenandel da dette bortfaller ved påkjørsel av dyr. Meget fornøyd.

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 10:51
Så hyggelig å høre at du er fornøyd - og godt å høre at prosessen gikk som den skulle :) Du får ha en riktig fin dag, hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste bank."

Kjempe fin bank og utmerket kundebehandling. Fantastisk service.👍

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 10:46
Så hyggelig å høre at rådgiverne våre leverer, tusen takk for fin omtale :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kunde gjennom mange år."

Har vært nødt til å kontakte JBF noen ganger i løpet av 35 år. Veldig god hjelp og rask saksgang har det vært hver gang! Anbefaler JBF på det sterkeste! Har blitt oppringt av selgere fra andre selskaper flere ganger. Når jeg sier at; Jeg har Jbf får jeg til svar; Ja vel, vi kan ikke måle oss med de .. Ha det bra 🤣🤣

Svar fra Jbf Forsikring
07.04.2022 13:51
Utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd og vil anbefale oss til andre :) Det setter vi utrolig stor pris på - ha en fin påske! Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeforhold Jbf Forsikring"

Jeg har hatt et kundeforhold i Jbf i flere tiår. Som kunde har jeg kun gode erfaringer med selskapet. Dette gjelder både pris, skadeoppgjør og kundekontakt med saksbehandler. Tviler på at noen matcher de på pris og jeg vil på det varmeste anbefale Jbf Forsikring.

Svar fra Jbf Forsikring
07.04.2022 10:26
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og at du har blitt lenge hos oss! Vi håper du forblir kunde hos oss i mange mange år fremover også :) Ha en fin påske - hilsen JBF!
Rolf G. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forhold til å holde ut i👍"

Forsikring i Jbf er som et ekteskap, man er fornøyd og tro. Hilsen en fornøyd kunde i nå over 40 år

Svar fra Jbf Forsikring
07.04.2022 10:04
Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og veldig bra"

Hele familien har forsikring i JBF og er kjempefornøyd. Kan trykt anbefales. Hvis jeg var deg/dere ville jeg kontakte selskapet.

Svar fra Jbf Forsikring
07.04.2022 11:31
Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss videre, det setter vi stor pris på! Håper du får en riktig fin påske, hilsen JBF
Tom I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mye forsikring for pengene"

Har toppforsikring på alt og andre selskaper som greier å konkurrere p pris. Meget fornøyd😊

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 10:45
Godt å høre at du er fornøyd, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Glimrende kundeservice."

Dette forsikringsskapet er til for forsikringstakeren og velger alltid å gjøre det som er best for forsikringstakeren. De jobber for oss - ikke mot oss som ALLE andre selskap gjør. I tillegg er de billigst og de opererer ikke med lokketilbud. Du kan få et bedre tilbud et annet sted men bare vent - året etter går prisene kraftig opp. Bedre forsikringsselskap enn JPF finnes ikke.

Svar fra Jbf Forsikring
08.04.2022 10:44
Tusen takk for en kjempefin omtale, det setter vi stor pris på her i JBF. Vi ønsker deg en fin dag videre :) Hilsen JBF
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR