Jernbanepersonalets Forsikring
Jernbanepersonalets bank og forsikring

Jernbanepersonalets Forsikring omtaler og erfaringer

56 verifiserte omtaler
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Skadeoppgjør
Bra
1
av 22 innen
forsikringsselskap
91%
anbefaler
Jernbanepersonalets Forsikring
Filtrer omtaler
43
6
3
3
1
Sorter omtaler etter
Viser av 56 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jernbanepersonalets Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God pris, enkelt og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positive omtaler å komme med. De er behjelpelige fort når ting skal endres, og prisen er ikke dum.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig men dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har trengt å bruke forsikring to ganger, begge gangene var det ikke dekket av forsikring, JBV er billig men fungerer ikke i praksis. Derfor må vi bytte nå.

Anne G. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Personlighet som et lite selskap, skal ha mulighet for egen rådgiver, være spesiell!"

Fornyer seg, kan være litt trege her, men gode ordninger og fordel at det er lite selskap.
Pass på at dere ikke mister personligheten deres, som ligger i røttene og pass på at dere som selskap ikke mener noe for kundene. Ha egne særegenheter.

Frank R. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra forsikringsselskap"

Det som er mindre bra er at det kan ta lang tid å komme gjennom på telefonen. Ellers er det et bra selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Billig med utmerket dekning"

Jeg oppfatter JBF som et utmerket selskap som har gitt meg svært god service de gangene jeg har hatt kontakt med dem.

Marit H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et meget godt forsikringsskap"

Nå har jeg vært medlem i mange år, og kan ikke hoste opp noe negativt. Alltid møtt hyggelig personale, og de oppgjør jeg har hatt har vært behandlet raskt og effektivt. Kan anbefales til alle som oppfyller kriteriene for å få være kunde der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Uriktige begrunnelser for avslag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk et innbrudd i en bil i Göteborg for 3 år siden. De dekte innbruddet og skaden på bilen fikk jeg beskjed om. Tyvene hadde tatt med seg diverse reisegods, eletronikk, og noe fastmontert utstyr i bilen som feks. gardina bak i bilen som beskytter mot innsyn i bagasjerommet (Stasjonsvogn). Etter 7 uker uten å ha fått noe vettugt tilbakemelding (dette var i sommerferien) ringte jeg for å høre hva de driver med. Siden jeg var masete og det dreide seg om høye summer fikk vi ettersyn. Vi ble ferdige med ettersynet og fikk dekt mye av det vi hadde meldt stjålet, men ikke alt. Det var dessverre noe vi ikke klarte å finne kvittering på. Tenker selskapet i dag burde ta noe av dette for god fisk da man ikke alltid sitter på alle kvitteringer for eldre ting som er kjøpt kontant. Det siste de fikset var bilen etter å ha stått uten en brukbar bil i 7 uker. Det var her jeg ble ytterst skuffet over hva jeg fikk tilbake. De dekket ikke alle skadene i lakk som tyvene hadde påført bilen i det de brøt opp låsen forran. De mente at rullgardina bak som var stjålet ikke hadde vært der fordi det var støv der den skulle ligge. JA, det var støv der, men BARE fordi de hadde brukt 7 UKER på å ta seg av det!!
Ikke er de best priset på markedet heller. Valgte å gå til Tryg og deretter Tide forsikring etter dette.
Takk for meg.

Kjell-Ole J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Avslag på krav"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt to innbrudd i garasjen, der hvor jeg bodde før. Første gangen ble motorsykkelen min stjålet og oppgjør kom raskt og alt i orden. Den andre gangen det var innbrudd ble det stjålet en del verktøy og noen sykler. Fikk kun igjen for den ene sykkelen som det var kvittering på. Det verste var en telefonsamtale fra selskapet hvor jeg ble fremstilt som en skurk. Eneste grunnen til at vi fremdeles er i Jernbanen er pga villaforsikringen.

Kai H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra jobba"

Knallbra selskap. Har hatt noen uhell ved å bli påkjørt av andre billister aldri vært noe tull med min kontakt med selskapet og ved oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Overføre"

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne få ny faktura på mellomlegget men fikk tilbakebetalt og får ny faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Strålende"

Er veldig tilfreds, så får vi se om noen andre selskap kan komme med lavere sum for all forsikring...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Takstmenn og saksbehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Takst er satt opp til 40% av total kostnad på vannlekkasje som er godkjent som bygningsskade. Bekreftet av aut rørlegger og snekkerfirma.

Trygve J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God pris hyggelig personale"

Har bare god og hyggelig erfaring med JBF. Hyggelig personale som er hjelpsomme og serviceinnstillt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billig og bra"

Billigste forsikring på markedet. Gode vilkår på både bil, og reiseforsikring.

Har fått full erstatning hver gang det har skjedd noe angående disse forsikringene.

Villa forsikring kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har vært utsett for noe der foreløpig,

God oppfølging på spørsmål på mail, men kunne helst ha tenkt meg en chat funksjon på nettsidene deres.

Alt i alt, et bra firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er billig bilforsikring, men så som så med innbo og reise. Der var betingelsene ikke så bra og ikke så billig. Savner Toppsikring for å få ennå bedre goder når uhellet først oppstår. Ingen rabatt ved å samle alle dine forsikringer hos Jernbaneverket.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Knall bra"

Billigste forsikring jeg noen sinne har hatt. Har ennå ikke hatt noen uhell, men tror jeg er i de beste hender.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Løsnings- og sørvisorientert"

De har gode og fyldige forsikringer som dekker alt. Aldri noko tull. Kort veg til utbetaling og ryddige medarbeidere. Og dei er billigst i det norske markedet.

Lars-Anders L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelig, raskt og effektivt oppgjør samt lav pris"

Trivelig og kvikk kundebehandling. Opplever at saksbehandlere kommer tilbake med tilleggsinformasjon dersom de ikke kan svare umiddelbart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilfredshet"

Jeg er meget tilfreds med dem. De har meget god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra!!!"

Billigst hittil. Har alle forsikringer i Jernbanens forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Flott selskap, servicevennelige"

Har kun gode opplevelser, veldig bra. God service, blir tatt på alvor.

Odd-Jørgen N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

Utrulig imøtekommende og løsningsorientert. Det er ikke en ting de kan hjelpe meg med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Pliktoppfyllende"

Det har tilfredsstilt mine behov og dem er billig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt"

Supert selskap, som kanskje er ett av de billigste og har super dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Knallbra"

Veldig bra behandling av forsikringstakeren. Tommel opp.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no