Hei. Har hatt selskapet i over 20 år. Vært fornøyd med det. Men har nå kommet til et punkt hvor det viser seg at det virker særdeles useriøst. Så det er når du trenger noe tilbake at de viser sitt sanne jeg. Det gjaldt en bilforsikring. Jeg sjekker pris på deres automatiserte system og får en pris. Så går jeg inn for og bestille forsikringen senere samme dag og da kommer jeg ikke inn. Når jeg da ringer inn for og få hjelp så svarer de at det stemmer at man ikke kommer inn flere ganger på samme bil, men de skal ordne det for meg. Så bra tenkte jeg, helt til jeg fikk tilbake en pris som er over 5000 kr dyrere enn hva jeg så prisen ble i systemet. Når jeg konfronterer de med dette så får jeg svarene: 1. Du kan ha lagt inn en annen bil. ( men jeg fikk opplysninger om riktig bil med alle detaljer opp) 2. Du kan ha brukt en annen priskalkulator. ( Jeg svarer nei, la inn på regnr og fikk bekreftet at det var riktig bil) De etterspør dokumentasjon som feks foto eller et tilbud som kan bekrefte dette, men det har jeg jo ikke da prisen ble sjekket på mobiltelefon, men jeg har lagt frem alle detaljer fra klokkeslett, priser, navn på vedkomne jeg har snakket med. Men eneste jeg får til svar er at det ser ikke ut som det har vært noe feil med systemet og de kan ikke vurdere dette annerledes. Så et tips . ta alltid skjermbilde når man sjekker en pris for den kan øke vesentlig, like etterpå og ingen tar på seg ansvaret. På grensen til svindel.

JBF har vært et godt forsikringsselskap å være kunde hos når det har vært behov for det.

Enkel registrering og tilbake melding, når man har registrert inn skademelding. Veldig bra, tilbakemelding og oppfølging utmerket. Vurderer faktisk og flytte alt av bank tjenester også hit. Bare gode ord å si om JBF.

Hurtig besvarelse neiledelse og informasjon, samt ogjør.

Har mange forsikringer der. har nylig hatt en utforkjøringsskade. Den ble gjort opp etter takst. Helt knirkefritt. kontakt forgikk på mail med saksbehandler. Kunne med fordel vært på websiden.

Mista bilnøkkel, rask og god service fra JBF, fikk saksnr straks, og ny nøkkel på Toyota.

Har alltid fått god og raskt hjelp ved skade. Blir møtt av hyggelig kundebehandler dersom jeg har behov for direkte kontakt.

Et ekstremt stivbent selskap som ikke er opptatt av kundeservice. Etter en skade hvor min datter falt i vannet og fikk ødelagt sin tlf, fikk vi ingen dekning fordi hun hadde gått. Hadde hun syklet, hadde tlf blitt erstattet. I forbindelse med dette ber jeg om full gjennomgang av alle mine forsikringer. Jeg ber deriblant om fri km på min bil, samt endringer i andre. Uhellet er ute med bilen. Jeg får avkortning da km er overskredet. JBF har ingen kundeansvarlig på forsikring, og kan ikke spore hva som er avtalt med tanke på fri km, selv om jeg kan dokumenter endring i bruksmønsteret av bil. JBF søker aldri smidige løsninger, og svare deg med at du kan ta det videre til Finansklagenemda dersom du ønsker det. Dette er som å kjempe mot staten. Vel er forsikringen rimeligere i kroner, inntil man havner i ulykken. Da kan du ikke vente deg støtte hos selskapet du og familien har benyttet gjennom generasjoner. Så, hva er bra? Prisen er bra. Hva kan bli bedre? Kundeservice og kundeoppfølging slik at man får rett produkt. Mine erfaringer; Håper JBF ønsker å gjøre mine erfaringer bedre.

Jeg fikk et museangrep på bilen, hvor store deler av ledningsnettet ble ødelagt. Selve rapportering og oppgjøret etter skaden var raskt, effektivt og profesjonelt. Men jeg opplevde at taksten fra en ekstern leverandør var tvilsom, da jeg ved å gjøre noen enkle kontroller på egenhånd opplevde at vurderingen var for lav. Dette ble påpekt, men selvfølgelig uten at takstmannen fant noen grunn til å endre vurderingen.

Vi hadde en vannskade for en tid tilbake. Topp behandling hos JBF.

har i dag forsøkt å oppdatere mine poliser. Men etter flere forsøk har jeg gitt opp. Skal det være slik? jeg betaler 4500.-for innsett av nytt frontvindu, uten forsikring! dere tar 2000.- i egenandel, altså belaster dere kunden med 50%av utgiftene er dette sosialt?

Bra, men litt dårlig dekning. For kort tid med leiebil under skade retting.

Jeg kan anbefale JBF som forsikringsselskap på det høyeste. De gangene i løpet av alle mine år som kunde (ca. 40 år). Har jeg fått veldig bra behandling. Det har ikke være noe å sette fingeren på.

Meget rask behandling av skade melding. Klar og grei tilbakemelding

Alt er helt greit, helt til du skal ha igjen noen ytelser, da begynner det og bli vanskelig for noen .Det er noen karigjære ryttere der som tror di betaler fra egen lommebok. Personer som ikke burde sitte i kundemottak. Rett og slett dårlige på det.

Grei kundebehandling og god kommunikasjon i skadeoppgjør.

Svarte raskt på forespørselen og hjalp godt til under resten av behandlingsløpet. Fine å forholde seg til både på telefon og epost.

Det tok 17 dager å fikse bilen. Forsikringen dekket leiebil for hele perioden, men den benyttet jeg meg ikke av. Jeg fikk da i stedet kr. 250,- pr dag. Betale heller ikke egenandel da dette bortfaller ved påkjørsel av dyr. Meget fornøyd.

Kjempe fin bank og utmerket kundebehandling. Fantastisk service.👍

Har vært nødt til å kontakte JBF noen ganger i løpet av 35 år. Veldig god hjelp og rask saksgang har det vært hver gang! Anbefaler JBF på det sterkeste! Har blitt oppringt av selgere fra andre selskaper flere ganger. Når jeg sier at; Jeg har Jbf får jeg til svar; Ja vel, vi kan ikke måle oss med de .. Ha det bra 🤣🤣

Jeg har hatt et kundeforhold i Jbf i flere tiår. Som kunde har jeg kun gode erfaringer med selskapet. Dette gjelder både pris, skadeoppgjør og kundekontakt med saksbehandler. Tviler på at noen matcher de på pris og jeg vil på det varmeste anbefale Jbf Forsikring.

Forsikring i Jbf er som et ekteskap, man er fornøyd og tro. Hilsen en fornøyd kunde i nå over 40 år

Hele familien har forsikring i JBF og er kjempefornøyd. Kan trykt anbefales. Hvis jeg var deg/dere ville jeg kontakte selskapet.

Har toppforsikring på alt og andre selskaper som greier å konkurrere p pris. Meget fornøyd😊

Dette forsikringsskapet er til for forsikringstakeren og velger alltid å gjøre det som er best for forsikringstakeren. De jobber for oss - ikke mot oss som ALLE andre selskap gjør. I tillegg er de billigst og de opererer ikke med lokketilbud. Du kan få et bedre tilbud et annet sted men bare vent - året etter går prisene kraftig opp. Bedre forsikringsselskap enn JPF finnes ikke.
