Meny
Jernbanepersonalets Forsikring

Jernbanepersonalets Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Jernbanepersonalets Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
8
av 31 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Jernbanepersonalets Forsikring
Filtrer omtaler
79
22
17
8
21
Sorter omtaler etter
Viser av 147 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Jernbanepersonalets Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen sikkerhet"

Billig og greit før skade. Etter en skade gikk min status fra kunde til motpart. Klage ble ikke godtatt. Måtte til finansklagenemnda for å få medhold.

Anja M. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

God kundebehandling,service, og blide mennesker som prater med deg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Det er jo veldig mange år siden jeg var kunde hos noen andre, men jeg har fått noen telefoner fra andre forsikringselskap og når jeg opplyser om at jeg har dette forsikringsselskapet, så ønsker de som ringer meg at jeg har en god dag 🙂 Det har kun vært én som en gang ringte meg og han ville gjerne regne på det, men jeg har aldri fått noe mer telefon fra ham og en bedre avtale, så jeg er veldig fornøyd med det som jeg har 🙂 Også har jeg fått hjelp når det har vært nødvendig å få hjelp 🙂

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Totalt manglende evne til å kommunisere med kundene"

De solgte inn en skuddsikker bolig/reiseforsikring, ga utrykk for at jeg ikke ønsket reiseforsikring, da jeg hadde en god nok reiseforsikring hos arbeidsgiver. Men jeg ble fortalt det «måtte» jeg ha for da var det ingen fallgruver igjen. så endret de plutselig forsikringene og når man endelig hadde bruk for det så dekket ikke lengre forsikringen det som ble solgt inn. Godt arbeidsgiver sin forsikring som jeg hadde hele veien dekket skaden. Men JBF har ikke gjort noe galt og svaret ikke engang på tlf eller epost… godt det er lett å bytte selskap i dette landet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nøytral"

Noe vanskelig å få tak i kundebehandler. Kunne hatt mer faglig oversikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig men kranglete"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super på pris! Men langt i fra super når skaden har skjedd. Hadde bilforsikring og fikk beskjed om at det ikke fungerte slik at bilen skal bli fikset til minst like bra stand som den var før skaden skjedde. Så måtte godta en skadet felg. Betaler fint mere for at kundeservicen skal være bra, og for å må slippe å krangle med takstmann!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsvinner når det gjelder."
2 syns denne omtalen er nyttig

Brann i garasjen. Nå 2 år og fortsatt ikke ordnet. De har utbetalt et mere enn uselt beløp for at jeg selv skal ordne selve garasjen. 15 ca til elektrisk og 15 til bygg Alle jeg har vert i kontakt med sier det ikkje er i nærheten av nokk. Og da påpekes ikke i nærheten. Innbo som det var mye av er neglisjert. De svarer ikke på mails, de lover og vende tilbake men det gjør de ikke. Innbo har jeg fått 0 for. Alt er ødelagt. Vil advare på det sterkeste mot disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen stiger og stiger.."
2 syns denne omtalen er nyttig

Før var det verkeleg eit spesielt selskap, men no liknar dei meir og meir dei andre. Prisen stig jevnt og trutt..

Sprengern
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har bra priser og de beste"

Noe for seg selv og dette er absolutt anbefale men noen biler vil de ikke ha.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og greit"

Enkelt og greit å forholde seg til. Rimelig forsikring med ubegrenset kjørelengde er avgjørende for valg av min bilforsikring .

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Empatisk selskap"

For 6 år siden trengte jeg deres hjelp. De ordnet opp og utbetalte raskt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billig bilforsikring, raskt og greit skadeoppgjør."

Mye billigere enn andre selskap. De få gangene jeg har brukt forsikringen har kommunikasjon og oppgjør gått uten diskusjoner og forsinkelser.

Hilde H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

Raske oppgjør og god kommunikasjon. Billigst, ihvertfall for mitt behov.

Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Litt vanskelig å få dekket det man har krav på, for esemoel får vi ikke dekket en peisinnsat om denne var ubrukelig etter pipebrann

Hansove O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK."

Kan ikke tilby forsikring på den ene bygningen pga størrelsen. Har overtatt en nedlagt gård, og de kunne ikke tilby forsikring på den. Derfor når de ikke helt opp. Ellers har de vært flotte. Enkelt og raskt oppgjør når vi har hatt skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjipe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Urealistisk lav taksering ved oppgjør etter vannskade i hus. De dekker ikke utvendig skade, bare innvendig. De er lite villig til å gi kontant oppgjør som hadde gitt mulighet og fortgang i arbeidet med gjennoppretting av skade etter vanninntrengning.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser, kundeservice og respons"

Har vært i JBF i 10år og sjekket priser hos flere konkurrenter jevnlig. JBF er alltid billigst og jeg har aldri behøvd å prute på prisen eller følge dem opp på annen måte. Hadde en vannskade (2013) som ble løst raskt og tilfredsstillende av selskapet. Kan absolutt anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste betingelser"

Meget fornøyd med selskapets vilkår og håndtering av evt skadesaker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Utrolig hvor elendig de har blitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde vannskade i hele kjeller etter tilbakeslag i kloakk. Takstmann ringte og avtalte befaring. Befaringen var grei men langt fra fullstendig. Dekningen han ga var på 2/3 av kjeller. Han nektet å dekke badet da "vannet under badet kunne ha kommet fra en annen plass" Takstmann lagde også en takst basert på at jeg som kunde skulle utbedre skaden selv. Dette selv om jeg sa at jeg ikke ønsket det. Etter befaringen ble jeg aldri kontaket av hverken takstmann eller forsikringsselskap. Jeg ringte utallige ganger, sendte flere mailer og fikk aldri svar. Første svar jeg fikk var avslaget på klagen : Kunden ønket ikke hjelp var deres konklusjon. Styr unna folkens, forsikringen er billig, noe som gjenspeiler seg i dårlig kvalifiserte ansatte. Hvilken belønning etter over 20 år som kunde.

Thor I. H
Kundetilfredshet
"Fornuftige priser og god oversikt"

Godt fornøyd med priser og at det er enkelt og grei oversikt

Ulf H. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

God service. Får hjelp når det trengs. Kundevennlige

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trist utvikling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde her i 20 år. Nå er det på tide å bytte til det bedre. En gang i fortiden var dette selskapet beryktet for sin lave pris og sine gode forkjempere. Nå er det blitt ett "tett sluk" . På tide med en oppgradering. Sbanken kanskje, slik som ståa er i Q4 2020. Må vurdere nøye mot anbefalingen om å velge lokalt. (vil jo ikke tape mer enn nødvendig heller). Se på mulighetene, det finnes alltid ett bedre alternativ. Bytt.no, takk for god oversikt. Jeg kommer tilbake, dette var bedre enn kunst i mine øyne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Supert"

Veldig bra, super fornøyd, alltid kjapt oppgjør....

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kunde service"

God kunde service får alltid svar vist det er noe jeg lurer på har hatt dem i 3 år nå er kjempe fornøyd og er billig forsikring for meg som er ung, ingen andre forsikringsselskaper klarer å sammenligne prisen jeg får fra Jbf 😃

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite samarbeidsvillig"

Grunn av covid19,fikk ikke dekket min avbestilling på reise.jeg fikk ikke dekket kostnader fikk grunn av evakuering fra utlandet.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR