JBF Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke benytt dette selskapet når du har mange barn. Da blir du mistenkt ved benyttelse av forsikringen.
Billige forsikringer, Men som reklamen sier, en pris før skade, en pris etter skade. Kondem bil etter skade gikk fort , men alt for dårlig takst, klaget og tok en uke før ny takst kom, godtok ny takst så blir det venting på utbetaling. Heg går slt i sirup. Og lite hyggelige selgere. Da er det heller bedte og betale mere i forsikring og gå hjelp med en gang
fikk takst på 5001 kroner, var veldig tvilende på kontantoppgjør ved skade. skaden skal bare poleres. men for å få kontantoppgjør så måtte vi ringe der vi har billån og få en bekreftelse av de at det var greit at vi fikk kontantoppgjør. begge selskapene mener at den andre skal ta kontakt med den andre
Veldig billig forsikring, og er veldig raske ved forsikringsoppgjør. Er så heldig å få være kunde siden min far jobbet i NSB tidligere, og hele familien er superfornøyd med JBF. Ikke bare er det billig, men de prøver ikke å lure seg unna å betale ut, og i gjengjeld blir prosessen kort og veldig oversiktelig
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre :) Hilsen JBF
JBF forsikring har gjennom 53 år gitt meg en trygghet for å ha god dekning på mine forsikringer. Hyggelige saksbehandlere og gode rådgivere har gjort meg sikker i mitt valg. Har hatt behov for å bruke de noen ganger gjennom årene, og hver gang har de vært svært grei å ha med å gjøre, og greie oppgjør. (En bilskade, en frostskade og ett glassuhell).
Jeg ble lovet et fullt og hel profft skadeoppgjør, etter vannskade. Polygon ble satt på saken. Allt ble lovet ferdig til den 15.09.23. Har ikke sett snurten av polygon, siden den første uka i august. Min saksbehandler i JBF, er det mest arogante menneske jeg har pratet med, på tlf. Jeg ringer å etterlyser polygon’s representant, men ingen tar telefonen. Hvordan kan man holde en skadelidende kunde for narr? Styr unna JBF. Jeg blir ille til mote og vet ikke hvordan jeg skal kjempe en kamp som denne. Gode råd, mottas med takk.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre om din opplevelse med oss, dette er ikke slik vi ønsker å være. Jeg tar med tilbakemelding din videre internt til den avdelingen det gjelder for å se på dette. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen JBF
Billig og alltid fått god hjelp. Jbf har alltid hvert det billigste så nå sjekker jeg bare for å se om de fortsatt er billigst.
Har vært kunde hos JBF i mange år. Svært raske oppgjør, god kundebehandling. Man føler seg verdsatt som kunde.
Hei Stig! Tusen takk for en fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen JBF
bra, men ønsker pris fra andre da det er en spesiell bil.
Min mobil ble knust. Vi satt oppe i skogen uten mobil, wifi tilgang og helt krise midt på vinteren med sykt barn. Fikk svar etter 8 uker. Ny iPhone pro koster 12.000,- etter fratrekk 4000,- på egenandel innbo, alder og alt de kunne trekke fra fikk vi hele 1400 kr i hjelp. Useriøst. Lønner seg ikke tross det er billig! Telenor forsikring - knust mobil / ulykke / skade ny på dagen. Og svar mye før 8 uker.
Hei Atle, Takk for tilbakemeldingen din. Vi ønsker ikke at det skal være slik ventetid på skadesak som du beskriver, så dette tar jeg med videre internt. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Jeg har prøvd å ringe flere ganger men får kun beskjed på telefonsvarer at det er flere ukers ventetid. Hele veggen står åpen så det haster å få en takst å få reparert skadene før det blir ytterlige skader.
Meget bra💐aldri noen problemer. Hyggelige til tusen.
Finnes bedre pris noe sted :) har bilforsikring her og er veldig fornøyd. Enhver konkurrent er nær dobbel pris
Tusen takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Hilsen JBF
Gode å ha helt frem til skaden skjer. Hadde bilbrann. Ble mistenkt for å ha forårsaket den selv. Fikk ikke en eneste krone i skadeoppgjør. Innleid branntekniker tok grundig feil i sin rapport. Dette ble ikke rettet opp i. Veldig arrogant saksbehandler som ikke var så veldig villig i å dele informasjon om saken når vi ringte og spurte. Ble kastet ut av JBF Forsikring da de mente de kunne dokumentere svik. De har en utrolig lang vei å gå når det gjelder kundebehandling. Tapte flere hundretusen på arroganse, tvilsomme undersøkelsesmetoder og feilinformasjon. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng så skulle jeg ha gjort det....
Ble frastjålet sko og sekk mm fra treningssenter fikk 0 kr i oppgjør fra dette forsikringsselskapet. Styr unna.
Vi var fornøyd med jbf bank og forsikring, men ikke litt fornøyd med Falck. Jeg hadde bil trøbbel i Tyskland. De sa at vi (4 pers) fra Hamburg til Nittedal skulle bare få 3000kr til hjemreisen.derfor valgte vi og slutte jbf