Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig forsikring på el-bil og god service. Anbefales.
Ett voldsomt prishopp fra500-600 pr.mnd til 1600,- pr.mnd.
Plussforsikring. Totalskade på bil etter å ha kjørt på en kantstein i veibanen. Førte til liten bulk i batteriet og dermed kondemnering. Jeg fikk ryddig hjelp gjennom hele forløpet. Jeg fikk en sparsom takst først, men ved å sende info fra Finn og leverandør om ca pris for tilsvarende bil økte beløpet. Er alt i alt veldig fornøyd.
Sagt opp Enter etter at jeg økte årlig kjørelengde etter 11 måneder. Da sendte de faktura med tilbakevirkende kraft for 12 måneder med den nye kjørelengden! Når man øker kjørelengden opprettes det ny avtale i andre selskaper jeg har brukt. Enter endrer derimot eksisterende avtale og etterfakturerer fra oppstart. Det aksepterer jeg ikke, og sa opp samme dag.
Her har Enter forsikring lovet meg 1 gratis måned, i stedet sender de faktura på nesten 4.000 kroner (2 måneders faktura), for både første og andre måned som står spesifikt i fakturaen. Kundeavdelingen svarer at jeg har fått en gratis måned men at det er for de to neste månedene, altså de motsier totalt det som står i faktura beskrivelse. Så enten er faktura feil eller så lyver de direkte til kunde. Mest sannsynlig er det bare svindel, har hatt dem før og de lovet full forsikring på alt. Var uheldig og fikk en nøkkel kjørt gjennom panser og siden på bilen av en 1d1ot. Dette ville ikke de dekke, de ville heller ikke dekke punktering på dekk eller ringe naf eller viking som de på den tiden hadde avtale med. Har totalt måtte gå ut med godt over 100.000 kroner grunnet disse problemene tidligere som de skriftlig sier de dekker men nekter å dekke. I tillegg tar de ekstremt godt betalt forholdsvis til at de ikke dekker noe av det de sier, dette er kanskje den dyreste forsikringen du kan ha på markedet. Ikke la prisene lure deg, for du betaler for luft og får ingen hjelp. De setter opp prisene etter 1 år og finner ingen informasjon om tidligere kundeforhold sier de, dermed gir de deg dårligere bonus etter å ha spart opp denne i over 7 år. DET ER EN SELVFØLGE AT DE SCORER DÅRLIGST PÅ BYTT.NO AV 20 ULIKE SELSKAP!
Får ikke noe fullstendig svar på mine spørsmål. Har forsøkt å få et bedre tilbud enn det jeg har i dag.
Som mange andre også nevner, økte de nå prisen etter ett år med 18%. Tok kontakt med dem og spurte hvorfor, og da sier dem pent at de sliter så mye om dagen med økt inflasjon at de desverre må øke prisene sine. Noe mer provoserende tror jeg ikke man kan høre fra et forsikringsselskap. Utenom det er de også et relativt dårlig selskap på kundebehandling (kan være direkte frekke) og oppgjør dersom det skjer noe.
Kan ikke advare nok mot Tryg og deres selskaper. Stay away! 🥶🥶🥶 Alt er «billig» og greit til du står der og trenger hjelp, da er hjelpen langt borte…
Gode på tilbakemelding, tydelige og ryddige forsikringspapirer som «mannen i gata» forstår
Prisøkning på 21 Prosent pr år gjør at jeg vil bytte selskap.
Forsikring blir i øvre kant 10%mer utan noe form for forklaring eller grunn.
Hadde fått godkjent muntlig at jeg kunne ta ut leiebil da min bil hadde motor/batteriproblemer som bilfirma ikke hadde funnet ut av, og saken var teknisk sett ikke avklart i forhold til motorgaranti fra billeverandør. Fikk plutselig regning fra leiebilfirma og beskjed om at regning var trukket fra min konto da saken var avsluttet og forsikring ikke dekket dette. Bilen var fortsatt ikke avklart ift skade, men er nå på verksted. Det er ikke mer en ca. 4000 kr det er snakk om, men saksbehandlingen er i beste fall amatørmessig og uprofesjonell. Blir spennende å se hvordan dette ender.
Det er som flere sier her at man får 1 måned gratis forsikring fra Enter ved kjøp av ny bil. Fikk så et "flott" tilbud fra da en hyggelig selger som jeg gikk for. Etter noen uker fikk jeg en skremmende melding fra TFF(Trafikkforsikringsforeningen). Bilen min var ikke forsiikret! med advarsel om avskiltning m.m. Jeg ringte med en gang til den "hyggelige" selger, som nå ikke var hyggelig lengre. Dette måtte jeg ta opp med kundesenter da hun ikke kunne eller "ville" hjelpe meg. Hun var utrolig frekk.Kundeservice kunne fortelle at de hadde gjort en feil med innmelding av forsikringen, men nå var alt i orden.... En måned etterpå mottar jeg melding om kreditnota. Dvs hele beløpet på forsikringen blir tilbakebetalt. Jeg logger meg inn og ser at jeg har INGEN forsikring igjen. Nå gidder jeg ikke mer. Vil heller betale litt ekstra for ryddig, god og viktig service.Lurer på hvordan servicen er hvis noe går galt? Styr unna dette selskapet!!!!
Bilen har hatt både motor skader og nylig girkasse skade for 30.000. ENTER har ikke gitt et øre i den forbindelse. Så, hva har vi forsikring for?
Eneste merkelige er hvordan de regner kjørelengde.
Otroligt värdelösa med att skicka ut faktura, när man hör av sig om var ens faktura är så får man istället en varning och de ber en att betala 3 fakturor. Detta hände vid 3 tillfällen trots att vi skött våra fakturor. Byt försäkringsbolag om ni kan, inte värt det.