Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Enter Forsikring
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 31 innen
forsikringsselskap
26%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
39
13
12
13
127
Sorter omtaler etter
Viser av 204 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Alexander L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dyrt og elendig service"

Var i en hit and run ulykke, og jeg ikke fikk registreringsnummeret på bilen som kjørte vekk fra meg. Saken ble politi anmeldt, men Enter valgte likevel å redusere bonusen min. Til tross for at jeg ble lovet muntlig på telefon av deres kundeservice at det ikke skulle skje. I ettertid så har de sagt det ikke stemte. Styr unna dette selskapet. De lokker med gode tilbud, men skrur opp forsikringen kraftig hvis du kommer i en ulykke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Innmeldt bil skade hjelp."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt til enter forsikring kl. 16.00 fordi bilen ikke kunne starte men inntil kl. 00.15 hadde jeg ikke fått hjelp. Jeg ringte forsikringen igjen kl. 00.10og fikk først beskjed at jeg hadde fått allerede hjelp. Som jeg husker fikk jeg kl. 20.00 mailing som ba meg om å vurdere om hvor fornøyd jeg var med hjelpen fra forsikring. Jeg har hatt bilforsikring lenge og har ikke opplevd slik jeg opplever i dag med enter forsikring. Inntil nå skriver dette, sitter jeg i bilen og venter på hjelpen som evt. Kan komme ca. Kl. 01.00.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei behandling og oppgjør etter en garasjeskade (hvor jeg hadde tilleggsforsikring) og påkjørsel med ukjent sjåfør/bil. Bonus redusert med 5% bekreftet pr brev. 14 dager senere mottar jeg nytt forsikringsbevis hvor bonus var satt til 60%. Noe lignende skjedde forrige periode hvor jeg inngikk ny forsikringsavtale med leasingbil. Føler at jeg som kunde virkelig må følge med på hva jeg faktisk har blitt lovet og det som til slutt får regning på. Ikke bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et effektivt og godt koordinert selskap."

Jeg hadde kasko pluss i Enter da jeg ble utsatt for en ulykke hvor bilen ble vrak. Saksbehandlingen gikk raskt, saksbehandler var en god veileder, tilgjengelig og ikke minst var de ulike avdelingene godt koordinert. Effektive og service-innstilt. Den nye bilen får samme forsikring hos Enter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyre"

Helt ok selskap men etter det jeg får høre så er dem noe dyre

Johann A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og har vært billigst i mitt tilfelle"

Enkel og grei kunde service og konkurransedyktig på pris

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"enkelt"

Rimelig og enkel forsikring - har gode digitale løsninger som passe de fleste

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"for stor økning av forsikring på kort tid"

prisøkning gjennom de siste 3-4 år , jeg er klar over veiavgiften er blitt innkludert!

Martin A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask og effektiv behandling"

Jeg fikk en skade (bulk) på bilen. Sende inn en detaljert redegjørelse og fikk veldig rask behandling/utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig når man trenger den"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk forsikring via Enter med på kjøpet av Volkswagen, noe som har fungert bra i perioden der vi bare har betalt for forsikringen uten å få tilbake. Etter utløp av garanti-perioden til forhandler fikk vi skader i bilens funksjoner som gjorde at den i praksis var ubrukelig å kjøre. Etter verkstedreparasjon tok vi kontakt med Enter som uten forståelse for situasjonen forholdt seg blindt til egne retningslinjer med den konsekvensen at vi fikk null utbetalt. Vi skal snart kjøpe ny bil, den skal ikke forsikres hos Enter Forskring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna! Dette er ren svindeL"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har du valgt gratis forsikring gjennom Enter? da har du gjort en stor tabbe! Du kommer deg ikke ut av den før du har tatt flere antall telefoner til Enter, fått flere faktura som ikke stemmer. Jeg anbefaler advokathjelp fra første sekund. Makan til useriøst selskap skal du lete lenge etter. At Volkswagen anbefaler dem er en skam.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeoppgjør"

Raskt og enkelt skadeoppgjør. Enkel dialog med saksbehandler

Hans P. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har vært helt greie..."

Helt OK, men prisene øker år for år og det er behov for å sjekke priser nå ved fornyelse...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Uproffesjonelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden er veldig uoversiktlig, ville kome i kontakt med selskapet for å få tilbydd forsikring, men fått beskjed at alt står på nettsiden og kan sjekke det selv...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vil du bli lurt? Ta kontakt med de, dei er best på det."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har fått anbefalt dette forsikring selskapet av ein bilforhandler, det skulle vere så fantastisk og billig. Det har sjølvsagt ikkje blitt. Har ombestemt meg etter 2 dagar at eg ville ikkje ha noko med dette selskapet å gjere. Ringte til kundeservice for å spørje kvar skal angrerettskjema sendes. Snakka med ei hyggeleg dame som sa, at første månad er uansett gratis, så kan eg berre ta kontakt med ny forsikring selskap så ordnar dei alt mellom kvarandre og da slipper eg å betale, får ei gratis månad og slipper styr med angrerett osv, mindre jobb for meg og mindre jobb for dei, forklarte ho. Plutseleg etter 1,5 månad får eg faktura, på det eine månad. Ringte til kundeservice for å sjekke kva som foregår. Fikk beskjed med ein mann at han skal sjekke dette. Forklarte situasjonen pp nytt og fått da beskjed at det stemmer, gratis månad og kan sjå bort i frå faktura. Ei månad seinare kjem det ei inkasso varsel på det samme faktura. Ringte igjen og sendte klage, forklarte situasjonen på nytt, og fikk i svar på telefonen "Finst ikkje noko som er gratis, du må berre betale det, spelar ingen rolle kva du har fått forklart av dei forrige du snakka med" Der sa eg igjen at eg nekter å betale sidan eg hadde fått forklart av 2 stykke at eg treng ikkje å betale, då fikk eg vite at det er dei som har rett og det kjem ei inkasso på meg uansett. Anbefaler å holde seg lang unna dette selskapet, finst ikkje verre kundeservice i heile Norge.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ubrukelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

For all del....hold dere laaangt unna dette møkkaselskapet! Har i mine 25 år som forsikringskunde aldri opplevd maken til dårlig service og tilbakemeldinger! Helt fraværende med tilbakemeldinger og kun svada og vage svar når du endelig får kontakt med de. De er i tillegg svært flink å bruke LITEN skrift i vilkårene deres. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"profesjonelle forhandlere."

god erfaring ,med kundebehandling og råd når uhelde er ute og fremfor alt hurtig oppgjør.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice på avd veihjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med 3 forskjellige først en hyggelig dame og etter det 2 forskjellige menn som ikke likte jobben sin, ikke veldig hyggelige .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Paragrafrytteri og millimeterpresisjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sommeren 2019 (knappe 3 måneder før hovedforfall) så jeg at jeg var i ferd med å overstige tillatt kjørelengde (20 000km) og ba om å få økt kjørelengden for "inneværende periode" til 25 000km hvilket jeg også fikk en tilleggsfaktura for (Enter satte opp kjørelengden også for neste kjøreperiode, men jeg fanget dessverre ikke opp det). Jeg bruker bilen til&fra jobb, men pga pandemien så har jeg hatt hjemmekontor og dermed mye mindre kjøring som følge av dette (ca halvparten går med til det). Jeg forventer at årets (2021-2022) behov blir mye mindre som følge av dette, så før hovedforfall så ba jeg om pris på 8 000km. Enter ville ikke matche prisen jeg fikk hos Storebrand, så jeg byttet, men selv om jeg hadde kjørt mye mindre enn tillatt (og har bevist at dette skjedde i siste periode) så nekter de å refundere til lavere kjørelengde (selv om de opprinnelig hevdet å ha korrigert for dette...). To ting å være klar over; 1) Dersom man ikke sier ifra innen hovedforfall (hvilket jeg gjorde) så kan du dra dit pepper'n gror (det gjelder ikke bare Enter) 2) Dersom du ikke leser av kmstand ved hovedforfall så kan du i hvert fall dra dit pepper'n gror (ikke kjent med at det gjelder andre plasser). Selv om jeg kan bevise at jeg har kjørt mindre enn 20 000km siste periode (ved å fremlegge dokumentasjon på bilens kmstand pr hovedforfall) så velger Enter å regne gjennomsnittlig kjørelengde fra jeg oppjusterte kmstand (Enter har visst ikke fått med seg at vi har en pandemi og at mange har hjemmekontor) og kommer da rett over 20 000km (20 450 - 20 800 km/år alt etter hvilken dag du spør). Jeg tørr ikke å tenke på hva denne form for paragrafrytteri og millimeterpresisjon, komplett blottet for alt av skjønn og fleksibilitet, kan innebære dersom man kommer inn i en vanskelig forsikringssak!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig kundeservice, samtidig som at det er dyrt. Føler meg lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har en rekke ganger spurt om å slutte å sende brevpost, det har de ikke klart å slutte med. Har sendt purringer til meg som jeg ikke har fått med meg, og ingen påminnelser på Mail, noe som gjør at jeg våkner til en uforsikret bil. Elendig service og dårlig pris. Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Her må du purre, styr unna."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at det er noen som har positivt inntrykk av Enter. Det er jo bra, men var det etter ett uhell. Jeg fikk en bil i front da den kom over i min kjørebane. Min bil totalvrak, var en ny bil. Kom ut fra sykehus, ingenting skjedd ifb. med forsikring. Jeg måtte gjøre alt, innhente alle opplysninger fra politiet. Til og med skaffe motpartens forsikringsselskap, Enter hevdet at de ikke kunne skaffe dette? Personskade avdelingen er veldig vanskelig og få tak i. Og de er ikke der for og hjelpe deg, kun for og redusere/trenere utbetaling. Selv om dette ikke var noe som kunne lastes meg. Så styr unna, du merker først hvordan selskapet er når uhellet er ute. Kundeservice lik null.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig på bil og raskt oppgjør ved uhell"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forstår ikke all den kritikken her inne, men vi er vel sånn vi mennesker . kritikk skriver vi flittig, men ros og gi positiv tilbakemelding er vanskelig. Jeg er godt fornøyd med Enter, både på bil og hus.

Dag E. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Best på pris/dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eneste ulempen er at jeg ikke får tegne ny forsikring med like god pris som jeg fikk når jeg kjøpte forrige bilen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"0 min kø på salg, 25 min på kundeservice"

Blir lovet ringt tilbake, ringer en og en halv gang så legger de på. Ubrukelig kundeservice.

Per K. H
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Robot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte bil og fikk med Enter forsikring som jeg ikke vil fornye for vi har god avtale annet sted. Ikke mulig å komme i kontakt med dem på e-post. For dårlig

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR