Forsikring

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Middels
18
av 23 innen
forsikringsselskap
19%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
16
7
2
8
85
Sorter omtaler etter
Viser av 118 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Alexander H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Masse fakturering og feil!"

Fakturerer flere ganger, og når kundeservice er kontaktet ber de deg å bare betale det, selvom det er fakturert feil!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lureri / rot i systemet"

1 år siden jeg avsluttet forsikring på bil via Enter. De sendte meg en sluttregning på 1800kr som egentlig skulle tilbakebetales siden vi avbrøt forsikring som vart forskuddsbetalt. Ble mye telefoner og personer involvert, purring ble sendt ut i perioden. Belastende og anbefaler ikke selskapet til noen. De prøver seg på en spansk en eller så er det rein inkompetanse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får nye fakturaer hele tiden. Purringer og varsler selvom alt er betalt. Ringer å hører hva som er feil og får beskjed om at alt er betalt men får likevel oppsigelse av avtalen uken etter. Vi var også flere mnd uten forsikring uten å vite om det da de hadde sagt opp avtalen uten å gi beskjed. (Og fakturaer var betalt).

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tydelige tegn på mangel på rutiner, kvalitetssikring og dermed ledelse"

Plutselig dalte det inn fakturaer tilsvarende ca kr 16.000,- på eFaktura fra Enter forsikring. Merkelig da det er foretatt månedlige trekk via avtalegiro! I følge Enter så er årsaken at jeg for 1 1/2 år siden hadde en skade på bilen. Enter hadde nå oktober 2018, foretatt reduksjon av bonus og konsekvensen var faktura på kr 16.000,-, dvs 1 1/2 år siden skaden oppsto og ble reparert. Det er ikke sendt noe form for varsel om forsinkelser før dette skjer. For meg som forsikringstaker så er jo vurderingen, har det noe for seg å være forsikret hos Enter, når summen av tap av bonus og egenandel er nesten tilsvarende reparasjonskostnadene?! Er kasko forsikring faktisk er et tilbud eller en belastning? Summen av dette er både dårlig kvalitetssikring, mangel på internt rutiner og dermed også ledelse. Til slutt, det å drive en virksomhet med så mye etterslep, stiller store spørsmål til ledelse og holdning til kunden. Dette er rett og slett for dårlig «håndtverk» av flere nivåer i Enter organisasjonen. Jeg som snart, tidligere kunde så bør alle kunder vurdere om Enter forsikring fortjener din oppmerksomhet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nei! Ikke dem!"

Bilselgeren har forstått at jeg skulle bruke denne forsikring og derfor har laget avtale før jeg kommer til butikken. Når jeg ankommet den var avbestilte med en gang og lagde ny forsikring med If. Nå prøver de å fakturere meg 1500 kroner! Har sendte flere epost, ingen hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig, topp service og rask behandling"

Har hatt flere biler i Enter og da jeg endelig fikk en skade opplevde jeg servicevennlig, rask og effektiv behandling. Anbefales !

Lars-Andr E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig"

Enter ga oss tilbud på bilforsikring, men fakturerte oss en annen pris enn oppgitt i tilbudet. Arrogante kundebehandlere som bare sier vi må betale. Styr unna.

Bernadette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke hva alle andre her sutrer etter. Hatt Enter i noen år, og endte opp med å flytte alt jeg hadde av forsikringer til dem. De fikser ting kjapt, og har en helt fantastisk kundeservice som faktisk bryr seg om det jeg melder inn. Bra priser har de også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd med Enter forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, meget god dekning, kun 1000,- i egenandel ved i glassbytte, dekker også panoramaglasstak, nøkkelforsikring med mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundevennlige"

Har ikke annet enn erfaring ift kundevennlighet, den trekker ned. Ellers ingen kommentarer hverken negativt eller positivt.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Holder ikke avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

De endrer forsikringsavtale etter de har fanget deg :(
Sender regninger for kortidsberegnet premie når du bytter selskap.

Anbefales ikke..!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke"

Svarer ikke på henvendelser. Rot med hva som er inkludert i forsikringen. Åpningtid mellom 10 og 15.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Helt forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan skrive under på at alt som andre kunder skriver er korrekt.

Fikk nylig beskjed om at bilen var uforsikret og at dagbøter ville påløpe. Kommer hjem fra ferie og finner to hinsides høye fakturaer i postkassen. Får omsider svar på telefon. Der fikk jeg opplyst at de hadde sendt meg haugevis med fakturaer, purringer og krav gjennom året. Men til en adresse jeg ikke bor på. Og alt dette var jo min feil.

Forsikringssummen stemmer heller ikke med den som ble oppgitt da jeg ble haiet av en ivrig bilselger for ett år siden.

Her har kunden aldri rett. Du blir rett og slett beskyldt for både det ene og det andre. Selskapet har intet ansvar. Får bare takke høyere makter for at det ikke oppsto noen skader på bilen. Tør ikke tenke på hvilke konsekvenser det ville blitt.

Har i mitt snart 50 årige liv aldri opplevd dårligere kundebehandling og mangel på service og løsningsorientering.

Styr for all del unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot, da Tryg skulle overta forsikringer fra dette selskapet. I god tro har jeg sittet uten forsikring i mange måneder. Elendig kundeservice. Haglet med uspesifiserte regninger omkring bilforsikring som jeg fortsatt hadde hos Enter. Har ikke noe positivt å si, annet enn at de var flotte for 10 år siden. Forholdet er nå avsluttet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Værste kundebehandling jeg har opplevd i et selskap noen sinne! Fakturaer sluttet å bli tilsendt, fikk heller ikke e-faktura. Fikk plutselig et brev om at jeg ikke hadde betalt og at forsikring ville utløpe dersom jeg ikke betalte. Prøvde å senda mail, men ble aldri besvart så jeg ringte i stede og etter omtrent 2 uker frem og tilbake med 10-12 samtaler fikk jeg endelig betalt med mye ekstra gebyrer for manglede betaling. Når jeg ringte de sa de også at de ikke fikk sendt meg krav grunnet at de hadde dataprobedmer. Anbefaler å ikke bruke enter forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Komplett ubrukelig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som viser absolutt ingen ønske om å løse trivielle ting som en feil utsendt purring. Som kunde ender du opp med å bli beskyldt for det ene og det andre. Kundeservicen driver med hersketeknikker for å stoppe all dialog.
Styr unna dette selskapet for alt i verden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt på tryne dem skal ha 8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde osv. Jeg har aldri hatt så mye tull med noen andre enter er elendig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna."
3 syns denne omtalen er nyttig

Null kundeservice og sender regninger selv om man har sagt opp. Forsøkte å få betalt selv om man hadde byttet selskap. Kommer aldri til å benytte Enter eller Trygg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk dårlig kundeservice der kunden blir beskyldt for feil de har gjort. De har en lang vei å gå når det kommer til kundeservice. Her endte jeg opp uviten om å kjøre en uforsikret bil.. dette skjønte jeg først da jeg fikk dagsbøter fra tff!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk faktura på "sluttoppgjør" fra 2016 nå i juni 2018. Hadde betalt alle mine fakturaer fra dem og trodde vi var ferdige med hverandre..

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det koster dyrt når kundebehandleren ikke informerer om hva som forventes av kunden, men tvert imot sier at alt er i orden når man ringer. Kunden går i god tro for så å finne ut at bilen ikke er forsikret og at man må betale 2000 kr i straffegebyr. Når man ringer for å fikse det som åpenbart må være en feil så møter man en kundebehandler som fremstår rigid og uten innlevelse i situasjonen. Det var en overraskende og skuffende dårlig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøst forsikringsselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

De lyver og kommer med kontra beskjeder. Er ikke villig til å gjøre opp for seg når det kommer til stykket. Her må du følge godt med selv hvis det skjer noe da dem ikke er ærlige og prøver å snyte deg for penger! Hold deg langt unna dette selskapet!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Likegyldig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk bra pris, ok vilkår.
Men når autogiro klikket, gadd de ikke kontakte oss. Ergo kjørt vi plutselig uten forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Katastrofe"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bilforhandler sa han kunne sende oss pristilbud fra Enter, før vi visste ordet av det var vi kunder uten at vi noen gang hadde mottatt eller aksepterert et pristilbud. Prisen fra selskapet vi bruker på alle andre forsikringer var bedre. Måtte bruke mye energi på å få sagt opp Enter, slik at annen forsikringsleverandør kunne forsikre bilen (bil vi ennå ikke hadde mottatt).
Plutselig får vi faktura for flere måneder med forsikring.
Etter 1 time!!!! i telefonkø kom jeg frem til Enter. Og fikk beskjed om at siden jeg hadde forsikret bilen gjennom de i 1 dag, måtte jeg betale litt over 270,- kr.
Jeg nektet å betale for en vare jeg aldri har bestilt. Prinsippsak. Jeg skulle få et pristilbud.
Sier at de får ta dette med bestiller (bilselger) for jeg har aldri gitt han fullmakt til å bestille forsikring.
Brukte Enter på forrige El-bilen vi hadde, det gikk greit så lenge man ikke trenger å få ta i de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lang ventetid på tlf. Sendte mail, gikk over en uke, så da ringte jeg. Når jeg endelig har kommet gjennom får jeg beskjed om at jeg må vente på mail svar og at det mest sannsynlig kommer iløpet av den neste uka igjen. Får svar på mail etterhvert men de svarer ikke på spørsmålene mine. Synes kundebehandlingen bør bli noen hakk bedre!!

Søk Bytt.no