Enter forsikring er definitivt noe jeg ville styrt unna. Enter ga meg en faktura som var over dobbelt så stor som en på kundeservice tidligere hadde gitt meg, og kunne ikke gi noe godt grunnlag på hvorfor denne fakturaen var så stor, bare at den "måtte betales i sin helhet innen tidsfristen" Personen jeg så snakket med på kundeservice etter å ha motatt denne fakturaen var frekk, lite hjelpsom og med null forståelse for min situasjon eller for andre i lignende situasjoner. Anbefaler alle å styre unna Enter og Tryg som helhet.
Tegnet forsikring gjennom Klp, men får fortsatt regninger av Enter ☹️ altfor dyr forsikring .
Har vært i kontakt med dem angående fakturaer samt skadeoppgjør og har kun møtt positive, hjelpsomme og hyggelige mennesker.
Vanskelig å få ordnet fakturaer, får ingen varsling på sms eller Mail før forsikringen er ugyldig.
Enter er et forsikringsselskap vi har god tillit til
Forsikret om du blir rygget på ved kjøpesenter f.eks.,og vedkommende har stukket av. Ikke bonustap. Sjekker kun pris nå!
Utydeligheter i avtalen på toppkasko. Noen stedet står det at man må dekke 20% av skadene som går utover egenandelen, og andre steder står det at du ikke skal. Ikke kundebehandlere i helger/kvelder
Kjøte fabrikk-ny bil, og Enter ble satt som forsikringsselskap. Når jeg så flyttet, satte de ned bonusen fra 75>3+ år, til 40% og etterfakturerte meg med forklaringen " vi fant ikke noe dokumentasjon på annet" .. selv når da dette ble dokumentert nektet de å endre, med forklaringen at DERES system hadde låst faktura. De hadde tydeligvis ikke hørt om kreditnota eller alt annet en helt normal bedrift kan gjøre, etter helt normale forretningsrutiner. Styr unna for alt i verden - Hos Enter er det pengene først, alt annet - ikke relevant.
Prisen på forsikring gikk opp mye fra fjoråret. Ba om nytt tilbud og fikk muntlig en lavere årssum. Når ny regning kom var den vesentlig høyere enn opprinnelig sum. Tilbudet jeg fikk var altså dyrere enn opprinnelig sum. DÅRLIG TILBUD VIL JEG PÅSTÅ!!!
Spesielt billig for folk under 23 år på bilforsikring.
For 1 år siden ble jeg fortalt av en kundebehandler hos Enter at den prisen jeg fikk på forsikring fra disse ikke skulle endre seg i de 3 årene jeg leaset bilen, for de drev ikke med lokketilbud. Nå skal det vise seg at etter 1 år, så skrur de prisen opp med mer enn 45%. Det er det frekkeste. Ingen tvil om at prisen var god det første året, men å så være så frekke å lyve finner jeg meg faktisk ikke i. Jeg har nå byttet til Gjensidige via NAF som i dag gir meg en billigere forsikring enn det Enter har skrudd opp prisen sin til.
Har savnet info/tilbud. Registrerer at det er mange tilbud i markedet, og svært vanlig at de fleste aktører fraviker hverandre. Spesielt på pris
Styr unna selskapet. har vært ''medlem' siden 2011, men nå byttet jeg til IF. 1. helt umulig å kontrollere fakturaer mot hva man skal betale 2. Det går ikke an å sende de e-post, bare en latterlig chat boot- gidder ikke bruke tid på å ringe de hver gang en faktura ikke stemmer- så vil jeg jo gjerne sende bevis på hva jeg har betalt også. 3. kjørt skadefritt uten skyld siden 1986. kjørte på rådyr på natten, og de nektet å utbedre skader fordi ved en '' misforståelse'' så hadde ikke de oppjustert km min på bilen. jeg ga beskjed om km da jeg kjøpte den, men de hadde satt inn lavere tall oppsummering: det er mange hyggelige selskaper der ute som tar kunder på alvor, ble verre etter fusjon med tryg as Rune
Bonusen min har økt med 40% siden oppstart, forsikringen har økt i pris med 30% i samme tidsrom. I tillegg er de frekke på svar fra kundeservice (om man i det hele tatt får svar). Styr unna dette selskapet, det eneste som er bra er lokketilbudet man får i det man bytter over dit, i det man har blitt kunde er de ikke opptatt av å ta vare på deg lenger.
Heftig dyrere pris ved bonustap. Har egenandel på 6000 og Etter 4 år og 10mnd med 70% ved en liten skade koster det 8500 kr over 5 år å komme seg tilbake til standard pris som er helt ok. Likevel har de avtale hos noen verksteder som gir rabatt på egenandel på 2000. 20 min ventetid men det er det vel hos alle.
Jeg har kun hatt en stopp på bilen og trengte bilhjelp. Fikk god hjelp fra kundeservice. Ut over det har jeg ikke hatt behov for å bruke forsikringen. Fornøyd med pris, men bytter dersom andre konkurrerer på pris og vilkår.
Hadde ikke mindre enn 3 fakturaer liggende i nettbanken fra en forsikring som er sagt opp for lenge siden. Kan ikke fatte hvorfor Møller Bil bundler dette selskapet med bilene de selger. Satt i telefonkø, da jeg endelig ble nummer 2 i køen så la de på!
Faktura på en forsikring som ikke eksisterer. Og når du ringer kundeservice får du beskjed om faktura skal du se vekk ifra. Men den er fortsatt ikke slettet. Og service var dårlig masser på betaling av en faktura som ikke engang er forfalt. Styr langt unna. Kan IKKE anbefales!
Veldig misfornøyd med at jeg er blitt fakturert over 5000 kr for 2 mnd da jeg egentlig skal betale 800 kr per mnd.
Enter bil-försäkring är väldigt dyr, har nu upptäckt att jag kan få samma försäkring nästan till halv pris
Vi fikk med Enter forsikring med en Volvo vi kjøpte. Et par måneder etter kjøpet kjørte kona inn i en fortauskant, og vi måtte bytte dekk og felg. Dette tok vi ikke på forsikringen. Rett etter dette byttet vi forsikringsselskap. Så - flere måneder senere begynner bilen å riste når jeg bremser. Etter to runder på verksted viste det seg at kantpåkjørselen hadde lagd mer skade enn vi først trodde. Jeg tok da kontakt med Enter igjen, siden jeg var forsikret der på skadetidspunktet, og de var svært behjelpelige. Selv om jeg ikke lenger var kunde hos dem, og egentlig ikke kunne utvetydig bevise at skaden hadde sammenheng med kantpåkjørselen, stilte de ikke spørsmålstegn ved sannhetsgehalten i forsikringskravet. Raskt og smidig oppgjør.
jeg ble for noen uker siden påkjørt av en bil foran meg som bråstoppet, satt bilen i reversj og kjørte bilen sin i full fart inn i min front. sjåføren gasset på og kjørte videre. jeg var i sjokk, fulgte etter et lite stykke , klarte å knipse noen bilder av bilen og ta registreringsnummeret på bilen. Ringte til politiet og anmeldte dette og tok kontakt med enter forsikring. Jeg forklarte hva som hadde skjedd og fikk beskjed om å loggføre dette inne på nettsiden. Litt etter fikk jeg e-post fra enter hvor de spør meg om jeg vet hvilket forsikringsselskap den andre bilen har.? hvordan skal jeg vite det når sjåføren stikker av?? Er ikke det forsikringsselskapet sin jobb å finne ut hvem som eier bilen? Denne bilen var tydeligvis tysk, noe jeg måtte finne ut selv og ga beskjed om det til forsikringsselskapet. De tok kontakt med tysk register og jeg fikk idag beskjed om at eieren ikke var tysk og at jeg måtte dekke skadene selv!! Er dette egentlig mitt problem? det finnes massevis av kameraer i området, burde ikke ENTER forsikring anstrenge seg litt mer for å prøve å finne ut at dette ikke er min skyld og hjelpe meg med å dekke skadene?? nei, svaret var bare at det var kun politiet som kunne hente ut kamera overvåkning.... er sååå misfornøyd med enter at jeg bytter til fremtind forsikring som er mye billigere og bedre.
Var i en hit and run ulykke, og jeg ikke fikk registreringsnummeret på bilen som kjørte vekk fra meg. Saken ble politi anmeldt, men Enter valgte likevel å redusere bonusen min. Til tross for at jeg ble lovet muntlig på telefon av deres kundeservice at det ikke skulle skje. I ettertid så har de sagt det ikke stemte. Styr unna dette selskapet. De lokker med gode tilbud, men skrur opp forsikringen kraftig hvis du kommer i en ulykke.
Har ringt til enter forsikring kl. 16.00 fordi bilen ikke kunne starte men inntil kl. 00.15 hadde jeg ikke fått hjelp. Jeg ringte forsikringen igjen kl. 00.10og fikk først beskjed at jeg hadde fått allerede hjelp. Som jeg husker fikk jeg kl. 20.00 mailing som ba meg om å vurdere om hvor fornøyd jeg var med hjelpen fra forsikring. Jeg har hatt bilforsikring lenge og har ikke opplevd slik jeg opplever i dag med enter forsikring. Inntil nå skriver dette, sitter jeg i bilen og venter på hjelpen som evt. Kan komme ca. Kl. 01.00.
Grei behandling og oppgjør etter en garasjeskade (hvor jeg hadde tilleggsforsikring) og påkjørsel med ukjent sjåfør/bil. Bonus redusert med 5% bekreftet pr brev. 14 dager senere mottar jeg nytt forsikringsbevis hvor bonus var satt til 60%. Noe lignende skjedde forrige periode hvor jeg inngikk ny forsikringsavtale med leasingbil. Føler at jeg som kunde virkelig må følge med på hva jeg faktisk har blitt lovet og det som til slutt får regning på. Ikke bra.