Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nylig kjøp en Tesla som informerer at de ikke kan registrere den på mitt navn da deres forsikringselskap Enter ikke gotar å forsikre personer oer 80 år! Dermed gikk jeg glipp av 1 mnd gratis forsikring. Dette fikk jeg ikke opplyst om da jeg skrev kontrakr. Etter min mening en klar aldersdiskriminering! Hva vet selskapet om min kjøreferdighet og skadeomfang? Til opplysning så har jeg bonus på 75% og kjørt skadefritt i mange mange år. Måtte forsikre bilen i mitt selskap som er Gjensidige. Her hadde de aldri hørt om en slik aldersbegrensning som Enter har.
De trakk sitt opprinnelige tilbud og jeg fant utav det selv.
Bare med tanke på pris, da ligger den ca midt på treet sammenlignet med andre selskap. Ingen annen erfaring.
Veldig rimelig og bra dekkende start-forsikring for nybiler. De blir en god del dyrere når den avtalen går ut, så da bytter jeg. Men utmerket de første par årene
Første år rimelig og så kraftig opp i pris år etter år
Hvorfor betale for luft løgn og dårlig service.. så langt har de påført meg kostnad på 40.000 året med deres faste priser, ikke fått tilbake penger for at en tilfeldig person har skrapet opp min nye bil med nøkkel, ikke fått dekket punktering, viking har ikke møtt opp alt for mange ganger og den ene av gangene nektet de at de hadde noe med enter å gjøre. Dette så langt har kostet meg godt over 100.000 kroner. De er svindlere, tyver, velg et helt annet selskap som tar deg seriøst og som ikke har noe med viking å gjøre. Bare i fjor vinter fikk jeg 4 bøter på grunn av feil parkering når bilen stod fast, den ene gangen ble viking varslet 12 timer i forkant men klarte ikke hente bil før den ble tauet borr, fikk 7000 i bot.
Best pris siste gang jeg kjøpte bil. Hyggelig og hjelpsomme rådgivere
I am incredibly disappointed with this insurance company. Despite paying my premiums on time, they continued to demand more payments from me, claiming I still owed money even though I had already paid. I had to call numerous times to try to resolve the issue, and every time I spoke to someone, I would get different answers. One representative would say everything was fine, while another would insist I needed to pay more. The lack of consistency and communication is beyond frustrating. Their customer service is awful - it takes forever to get through, and when you do, no one seems to know what's going on. I am deeply dissatisfied and regret choosing this company. I wouldn't recommend them to anyone.
God kundeservice,men litt vel høye priser sammenlignet med andre selskap.
Egentlig generell god erfaring. Men ble for dyre etter forhandleravtalen gikk ut.
Helt grei forsikring og god kundebehandling, men litt høy pris etter min mening.
Ikke god verdi for pengene. Kundeservice ga meg feil informasjon.
Intet å anmerke angående min forsikring tommel opp
Ingen kontakt med forsikringsselskapet, de betalte ikke erstatning på en måned
Alltid enkel håndtering om det skulle skje noe med bilen
Saken ble meldt for en måned siden og ingen svar så langt. Vanskelig kontakt med forsikringsselskapet. Du må bruke en halv dag for at noen skal ta telefonen. Nettsiden fungerer ikke og ingen svarer på spørsmålene mine. Total mangel på profesjonalitet!