Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Enter Forsikring
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 18 innen
skadeforsikring
27%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
46
14
14
16
141
Sorter omtaler etter
Viser av 231 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tilfreds"

Tilfreds de få gangene jeg har vært i kontakt. Undersøker om de fortsatt er fordelaktig på premie EL bil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Voldsom prisøkning"

Jeg opplevde en voldsom prisøkning fra år1/2 til år 3 og 4 Har heller ikke mottatt non begrunnelse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Farlig forsikringsselskap som driver men kriminell handling for og skaffe penger fra kunden."

Forsikringsselskapet driver med alvorlig kriminell handling hvor de ikke sender fakturaer enten fysisk eller eFaktura og deretter sender de purring gebyr på disse for og skaffe seg ekstra penger fra kunden. Heller kan man ikke få løst disse, det er forferdelig selv når man bekreftet at eFaktura skal sendes før man signerer kontrakt, her må man logge inn på nettsiden til Enter som ikke alltid er like fungerende og er stengt i helgende av en eller annen grunn??? Så man må selv følge med og hente ut fakturaene for å betale. Men med slik oppførsel kan jeg ALDRI anbefale selskapet til noen, jeg er ikke sikker på at de vil heller følge opp skader på bilen eller at de opprettholder egen kontrakt ut i fra det jeg leser fra andre er det stor tabbe som jeg har utført og signere meg opp mot Enter.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøst forsikringsfirma"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som bør styres unna. Jeg tegnet en bilforsikring i 2020. Fikk kun 40 % bonus når jeg tegnet forsikringen. Har hatt flere biler og aldri vært i den situasjon at jeg har brukt forsikringen. Derfor skulle jeg hatt 75% ved kjøp av forsikring noe jeg aldri fikk. Så kom situasjonen at jeg begynte å nærme meg kjørelengden. Jeg ringte inn å ba om å forhøye den. Jeg fikk da en faktura på et helt år på en og samme faktura. Ca 12000,- , i tillegg til at jeg hadde betalt ca 9000,- Kranglet lenge med å få registrert riktig bonus noe jeg heller aldri fikk. Tilslutt ble jeg så frustrert at jeg byttet selskap. Saken ble aldri løst og jeg tapte mye penger, etter mange klager. De nektet å ha en dialog. IF forsikring hadde aldri vært bort i en lignende sak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ubrukelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ventet i telefonkø i over en time uten noe svar som førte til at jeg ga opp....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enter forsikring er definitivt noe jeg ville styrt unna. Enter ga meg en faktura som var over dobbelt så stor som en på kundeservice tidligere hadde gitt meg, og kunne ikke gi noe godt grunnlag på hvorfor denne fakturaen var så stor, bare at den "måtte betales i sin helhet innen tidsfristen" Personen jeg så snakket med på kundeservice etter å ha motatt denne fakturaen var frekk, lite hjelpsom og med null forståelse for min situasjon eller for andre i lignende situasjoner. Anbefaler alle å styre unna Enter og Tryg som helhet.

Leif J. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Tabbe å godta forsikring hos dere gjennom. forhandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet forsikring gjennom Klp, men får fortsatt regninger av Enter ☹️ altfor dyr forsikring .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ekstremt god kundeservice"

Har vært i kontakt med dem angående fakturaer samt skadeoppgjør og har kun møtt positive, hjelpsomme og hyggelige mennesker.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig betalingsordning og manglende kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få ordnet fakturaer, får ingen varsling på sms eller Mail før forsikringen er ugyldig.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gode erfaringer med Enter, men plutselig ble prisen veldig mye høyere"

Enter er et forsikringsselskap vi har god tillit til

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"bra forsikring"

Forsikret om du blir rygget på ved kjøpesenter f.eks.,og vedkommende har stukket av. Ikke bonustap. Sjekker kun pris nå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"uklarheter i avtalen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utydeligheter i avtalen på toppkasko. Noen stedet står det at man må dekke 20% av skadene som går utover egenandelen, og andre steder står det at du ikke skal. Ikke kundebehandlere i helger/kvelder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Særdeles amatørmessig - styr unna for alt i verden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøte fabrikk-ny bil, og Enter ble satt som forsikringsselskap. Når jeg så flyttet, satte de ned bonusen fra 75>3+ år, til 40% og etterfakturerte meg med forklaringen " vi fant ikke noe dokumentasjon på annet" .. selv når da dette ble dokumentert nektet de å endre, med forklaringen at DERES system hadde låst faktura. De hadde tydeligvis ikke hørt om kreditnota eller alt annet en helt normal bedrift kan gjøre, etter helt normale forretningsrutiner. Styr unna for alt i verden - Hos Enter er det pengene først, alt annet - ikke relevant.

Anette F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisen på forsikring gikk opp mye fra fjoråret. Ba om nytt tilbud og fikk muntlig en lavere årssum. Når ny regning kom var den vesentlig høyere enn opprinnelig sum. Tilbudet jeg fikk var altså dyrere enn opprinnelig sum. DÅRLIG TILBUD VIL JEG PÅSTÅ!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billig."

Spesielt billig for folk under 23 år på bilforsikring.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel - dessverre går det ikke an å gi minusstjerner"
1 syns denne omtalen er nyttig

For 1 år siden ble jeg fortalt av en kundebehandler hos Enter at den prisen jeg fikk på forsikring fra disse ikke skulle endre seg i de 3 årene jeg leaset bilen, for de drev ikke med lokketilbud. Nå skal det vise seg at etter 1 år, så skrur de prisen opp med mer enn 45%. Det er det frekkeste. Ingen tvil om at prisen var god det første året, men å så være så frekke å lyve finner jeg meg faktisk ikke i. Jeg har nå byttet til Gjensidige via NAF som i dag gir meg en billigere forsikring enn det Enter har skrudd opp prisen sin til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ingen sammenligning"

Har savnet info/tilbud. Registrerer at det er mange tilbud i markedet, og svært vanlig at de fleste aktører fraviker hverandre. Spesielt på pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"''medlem'' siden 2011- nå er det slutt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna selskapet. har vært ''medlem' siden 2011, men nå byttet jeg til IF. 1. helt umulig å kontrollere fakturaer mot hva man skal betale 2. Det går ikke an å sende de e-post, bare en latterlig chat boot- gidder ikke bruke tid på å ringe de hver gang en faktura ikke stemmer- så vil jeg jo gjerne sende bevis på hva jeg har betalt også. 3. kjørt skadefritt uten skyld siden 1986. kjørte på rådyr på natten, og de nektet å utbedre skader fordi ved en '' misforståelse'' så hadde ikke de oppjustert km min på bilen. jeg ga beskjed om km da jeg kjøpte den, men de hadde satt inn lavere tall oppsummering: det er mange hyggelige selskaper der ute som tar kunder på alvor, ble verre etter fusjon med tryg as Rune

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke gå på lokketilbud - pluss forferdelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bonusen min har økt med 40% siden oppstart, forsikringen har økt i pris med 30% i samme tidsrom. I tillegg er de frekke på svar fra kundeservice (om man i det hele tatt får svar). Styr unna dette selskapet, det eneste som er bra er lokketilbudet man får i det man bytter over dit, i det man har blitt kunde er de ikke opptatt av å ta vare på deg lenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tryg eier dette kun for å melke kunder i et annet navn"
1 syns denne omtalen er nyttig

Heftig dyrere pris ved bonustap. Har egenandel på 6000 og Etter 4 år og 10mnd med 70% ved en liten skade koster det 8500 kr over 5 år å komme seg tilbake til standard pris som er helt ok. Likevel har de avtale hos noen verksteder som gir rabatt på egenandel på 2000. 20 min ventetid men det er det vel hos alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kun hatt en stopp på bilen og trengte bilhjelp. Fikk god hjelp fra kundeservice. Ut over det har jeg ikke hatt behov for å bruke forsikringen. Fornøyd med pris, men bytter dersom andre konkurrerer på pris og vilkår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Gode på å sende fakturaer, dårlig på å svare på telefonen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ikke mindre enn 3 fakturaer liggende i nettbanken fra en forsikring som er sagt opp for lenge siden. Kan ikke fatte hvorfor Møller Bil bundler dette selskapet med bilene de selger. Satt i telefonkø, da jeg endelig ble nummer 2 i køen så la de på!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Feil fakturering og dårlig service."
2 syns denne omtalen er nyttig

Faktura på en forsikring som ikke eksisterer. Og når du ringer kundeservice får du beskjed om faktura skal du se vekk ifra. Men den er fortsatt ikke slettet. Og service var dårlig masser på betaling av en faktura som ikke engang er forfalt. Styr langt unna. Kan IKKE anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Feil fakturering og feil bonus registrert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig misfornøyd med at jeg er blitt fakturert over 5000 kr for 2 mnd da jeg egentlig skal betale 800 kr per mnd.

Camilla N
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Enter bilförsäkring väldigt dyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enter bil-försäkring är väldigt dyr, har nu upptäckt att jag kan få samma försäkring nästan till halv pris

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR