Forsikring
Skjul meny
Forsikring

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

57 verifiserte omtaler
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Middels
22
av 22 innen
forsikringsselskap
21%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
8
5
1
5
38
Sorter omtaler etter
Viser av 57 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Minst oversiktlige fakturaene jeg har vært borti, og fantastisk dårlig kundeservice"

Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen.
Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene),
Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent.
Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Trege"

Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget gode priser og hyggelig kundeservice"

Enter har klart å gi meg de mest konkurransedyktige priser og har hatt veldig hyggelig kundeservice. Det kan ta for lang tid å få snakket med kundesenteret men det er bare å ha litt tålmodighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dobbelfakturering og ingen svar på telefon"

Mottar faktura og purringer selv om jeg har avtalegiro-avtale som blir trukket hver måned.
Har enda ikke lykkes i å nå kundeservice per telefon, etter mange forsøk over lengere tid. Har ventet i opptil 30min uten svar.

Mitt råd er å styre unna.
Jeg har nå byttet til Storebrand som jeg utelukkende har gode erfaringer med. De ga også bedre pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ekstremt dyrt. Dårlig håntering av kunder"

Det koster veldig mye, sammenlignet med andre forsikringsselskap; de sender purring på fakturaer som har blitt alerede betalt; du får ingen hjelp når du ringer.

Erling N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enter erfaringer"

Min erfaring med Enter Forsikring er udelt positiv. Best på pris, suveren på service og oppfølging. Har alle mine forsikringer i Enter og er meget fornøyd. Eneste negative er at det noen ganger kan ta veeelldiiig lang tid å komme i kontakt med kundeservice.

Rigmor Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke kontakt"

Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Seriøst, styr unna ja!!"

Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk i dag en purring på ikke betalt bilforsikring. Den var forfalt for mer enn ett år siden!? Har ikke blitt kontaktet før nå, og de forlanger purregebyr og truer med inkasso. Greit nok, men hvorfor har jeg ikke fått purring, eventuelt blitt kontaktet pr mail eller tlf før det har gått over ett år? Hva om jeg hadde havnet i en kollisjon? Det kunne damen jeg kontaktet ikke svare meg på!?! Hun mente at dette var en forglemmelse fra deres side...? Det hører med til historien at jeg har vært kunde i mer enn 11 år, men skiftet i dag til annet og forhåpentlig mer seriøst forsikringsselskap!! Her har dere en jobb å gjøre når det gjelder interne rutiner!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God erfaringer med Enter bilforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med kundebehandlingen i forbindelse med skade på min bil, hvor jeg hadde skylda. Fikk svæt god veilednig/service av saksbehandler, da jeg henvendte meg til selskapet. Ikke bonustap og ingen økning av forsikringspremien.

Petter M
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Enter til Eika. Opprinnelig årlig kostnad ca kr 4.000, - mottok purring fra Enter på kr 12.000, - midt i fellesferien (når regnskapsleder er på ferie - og hvor var originalfakturaen?)
Og tre måneder etter bytte av selskap. Påstod de ikke hadde mottatt oppsigelse. Heldigvis kunne Eika dokumentere oppsigelse via email. Fakturaen var nær ved å bli betalt.
Forsøk på svindel?

Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dårlig behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enter forsikring nekter å tildele motpart (deres klient) full skyld for noe hun tydelig har skyld i.
Både mitt forsikringsselskap og finansklagenemda er enig i at motpart har 100 % skyld, men Enter har kun dekket 2/3 av skaden. Da jeg har delkasko hos mitt forsikringsselskap har jeg måttet betale 1/3 av reparasjonskostnadene på egen bil.
Dette er fillepenger for Enter, men mye for en student.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig og oppsiktsvekkende!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet forsikring hos Enter etter anbefaling av bilselger. Prisen jeg fikk opplyst på telefon var rimelig (4300), mens prisen på Mine Sider plutselig var på kr 5900. Henvendte meg til kundeservice som lover svar innen to virkedager, men holdt ikke dette. Bytter umiddelbart til annet selskap og råder ingen å forsikre noe hos Enter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Purring på purring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sender meg purringer på purringer selv om jeg har avtalegiro, har ringt flere ganger men de klarer ikke å fikse opp i det.

Kristin S. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tåpeligste selskapet jeg har vært borti. Vi bytter tilbake til Gjensidige med glede, og jeg betaler LETT litt mer for å slippe å lure på om vi har forsikring eller ei.

De sender ut purringer til stadighet, og legger på purregebyr for så å be oss se bort fra purringene.
Et rot uten like!!!
Vi aner ikke hva vi betaler på, og ingen kan forklare oss noen ting.
.
Vi ble lovet en fast kundekontakt, men han sluttet uten å gi oss et eneste vink om dette, og siden har vi fått en ny bunke purringer i postkassen selv om vi har avtalegiro og et trekk pr mnd.
De klarer ikke forstå at det er et trekk pr mnd vi ønsker, så nå kommer hele årspremiene som purringer en gang i uka.
Dette selskapet anbefaler jeg alle å holde seg langt unna.

Anders L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jättenöjd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jag fick in min nya bil nu i mars, då fick ja ett sms om att allt var ordnat och att Enter tog kontakt med mej inom några dagar.
Igår så ringde dom och fixade allt för mej med betalning och i tilägg så sparade dom mej för 500kr i månaden på ett totaltilbud.
Trevliga och imötekommande på telefon :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Skiftet selskap. Enter nektet å si opp bilforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra Enter til Eika i november i 2016. Først nå i mars 2017 fikk jeg si opp forsikringen hos Enter. De sier at de ikke hadde mottatt oppsigelse fra Eika, selv om jeg fikk kopi fra Eika i november på mail at de hadde sagt opp forsikringen da jeg skiftet til dem. Styr unna.

Andreas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice, økte kostnader"

Det er ikke mye bra å si annet enn at Enter er billig den første perioden, etter det så skyter prisene i været selv om bonus øker. Å ringe til enter nytter ikke. Det tar vinter og vår før noen svarer. Enter har masse å jobbe med for å bli bedre.

Dette må være det selskapet som tar minst vare på sine kunder!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"PRISSJOKK"
1 syns denne omtalen er nyttig

De forlanger over 12000 kr i året med 75 +5 år på en gammel merzedes 2008. Herregud for et ræva selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nekter å gi full erstatning ifb med skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er blitt påkjørt av en bil som har ansvarsforsikring i Enter. Ingen tvil om skyld. Enter tar aldri kontakt for å løse saken. Jeg må purre på dem for å få takst. Når takst foreligger sier Enter at de ikke vil dekke reparasjon da bilen ikke er verdt det. De sier at de har full støtte i lovverket for dette. Jeg ber dem vise meg den loven, det greier de ikke. Tilbyr meg en redusert kontantutbetaling som er ca halvparten av takst. Bilen var strøken før skade, jeg forlanger at den repareres. De mener at jeg er urimelig som forlanger det. Elendig selskap, useriøst og tendens til svindel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite og dessverre inkompetent selskap"

Bruker seg av service verksteder som er håpløse. For et lakkarbeidet måtte jeg ta turen 2 ganger til AutomobilKompaniet. Klagde over kvaliteten på utført arbeid til Enter og de skulle sende takstmann, som aldri dukket opp til avtalt tid. Fikk beskjed om å kjøre til en annen som var 2min unna min arbeidsplass. Gjorde så det men fikk beskjed om at bilen ikke var ren og han kunne ikke vurdere arbeidet. Men hvordan i huleste skal man ta med en bil uten at den blir tilsmusset på vinter-våte norske veier? Trekke kondom over hele bilen?

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig å skal sørge for at alle jeg kjenner aldri velger Enter"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gikk i fra Enter over til Gjensidige for litt øve et år siden å fikk nylig regning på 3000kr et år etter som de kaller slutt oppgjør, det vil si jeg skal betale på km et helt år hos enter som jeg sa opp for ett år siden, syns dette er useriøst så skal gå videre med dette, tips: styyr unna enter forsikring, dyrt å vere kunde og dyrt å ikke vere kunde hos dem etterpå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårligste selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Med bonus på 75%+5år sitter jeg igjen med 40% bonus etter bil skade på for 17000kr.

Om jeg hadde forsikring i mitt gamle selskap, hadde jeg fremdeles hatt bonus på 70%+1år.
Dette kaller jeg røveri og fraråder at noen bruker dette selskap.

Skuffet-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Det verste selskapet jeg har vært borti!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! Horrible kostnader som ikke gir mening. Banken min fikk helt sjokk når de fikk tilsyn i hva jeg egentlig betalte i forsikring i måneden.
Jeg byttet forsikring, og sparte 2000 kr i måneden!
Men det topper seg ikke der. Jeg fikk nettopp en regning på sluttoppgjør, på hele 4000 kr. Det verste med dette sluttoppgjøret er at det er beregnet for måneder jeg faktisk har sagt opp forsikringen, og ikke engang benyttet meg av det.
Anbefaler INGEN dette forferdelige selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke, kun telefonsvarer. "
4 syns denne omtalen er nyttig

De tar ikke telefonen kun telefonsvarer med støyende musikk og en forferdelig stemme som sier at man skal taste 1 for riktig telefon nummer eller endre tast 2. Og så kommer det at de ringer deg tilbake, det gjør de ikke! Dårlig service for oss kunder! Man kan lure på hva man betaler for å opprettholde et slikt selskap. Dette kan man bare ikke godta, Skammelig!!

Søk Bytt.no