Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Middels
19
av 25 innen
forsikringsselskap
22%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
23
8
5
9
99
Sorter omtaler etter
Viser av 144 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Feilaktig informasjon!"

Etter å ha fått en stor forvirrende regning tidligere i år, ringte jeg naturligvis kundeservice og spurte forvirrende om hjelp. Der ble jeg møtt av en hyggelig medarbeider som sa at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over, og at feilen med beløpet var gjort fra deres side. Lettet og fornøyd med bra service la jeg på røret. Men, i dag, fire måneder senere, får jeg igjen en regning med uforklarlig stort beløp. Så igjen ringte jeg kundeservice og ba om hjelp. Denne gangen fikk jeg beskjed om at regningen var en purring fra 4 måneder siden fra en regning jeg ikke hadde betalt, men som jeg hadde fått beskjed av hennes kollega om at jeg ikke skulle tenke på. At et forsikringsselskap ikke har orden i sakene sine og ikke eier system og kommunikasjon, er helt forbausende. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli lurt og ført bak lyset, med en stor regning jeg er tvunget til å betale på bakgrunn av selskapets feilaktige informasjon. Jeg kommer til å bytte forsikringsselskap på bakgrunn av uprofesjonaliteten ved dette forsikringsselskapet.

Gry W. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Useriøse"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 mnd etter kontraktinngåelse endret Enter min bonus fra 75 til 40 prosent basert på opplysninger fra en firmabil jeg hadde kjørt, og delt med andre. Da jeg klaget på dette ble jeg lovet at de skulle rydde opp. Istedet fikk jeg nye fakturaer og inkasso. Jeg flyttet forsikringen til if som umiddelbart ga meg gode betingelser. Flere måneder med mail og telefoner fortsetter med Enter der de stadig lover å rydde opp men istedet sender høyere og høyere regninger. Det siste nå er at de har - uten min godkjenning - gjeninnsatt avtalen og krever etterbetaling for de halve året jeg ikke har vært kunde! Og det bare 3 dager etter at jeg fikk telefon fra en kundebehandler som igjen lovet å rydde opp og frafalle kravet. Er dette i det hele tatt lovlig? Driver de gjøn med meg?? Nå har jeg søkt advokathjelp! Styr langt unna Enter folkens!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap"

Synes hjemmesiden fungerer dårlig. Vanskelig å navigere på hjemmesiden. Har ikke brukt forsikringen, så vanskelig å gi noen vurdering av selskapet ved en ulykke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Enter noen år, og de er hjelpsomme og alltid like hyggelige å snakke med. De er ikke dyre på pris, og kundeservice er virkelig på topp.

Svar fra Enter Forsikring
18.10.2019 08.23
Hei Merete,

Takk for fin tilbakemelding. Det er gledelig å høre at du er fornøyd som kunde, både med pris og service fra våre kunderådgivere. Vi jobber hver dag for å møte kundene våre med ypperste kvalitet i alle ledd og prosesser.

Mvh Enter forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen problemer"

Fikk veldig god hjelp da bilen ble fylt med vann pga. regnet veldig mye da bilen sto på jobb og jeg var ute å kjørte bussen, fikk leid bil med en gang.

Svar fra Enter Forsikring
18.10.2019 08.15
Hei Paul,
Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp når uhellet var ute. Det er akkurat derfor vi er her, for å bistå våre kunder etter beste evne. Du som kunde er viktig for oss, og vi jobber for at du alltid er fornøyd og trygg med dine forsikringer hos oss.

Mvh Enter forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk opprettet en avtale med Enter da jeg kjøpte ut bilen av Harald A. Møller. Meldte overgang til If med en gang, og fikk bekreftelse fra Enter. De gjorde deretter en feil, som gjorde at bilen ikke ble meldt ut. Fikk derfor en regning etter et halvår. Tok det opp med If, som fulgte opp dialogen med Enter. Bilen kunne jo ikke være forsikret på to plasser med en gang, så det endte med at jeg måtte betale en korrigert regning. Uryddighet, feil saksbehandling, elendig kundedialog. Styr unna.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Irritert K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig, styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

De hjalp meg på ingen måte da bilen min ble utsatt for hærverk, splitter ny audi som gikk rett til hel#%te. Måtte betale flere titusen for skadene. De hjalp meg heller ikke da jeg punkterte dekk, dekket heller ikke for at noen kunne komme å hente bilen og kjøre til verksted. Måtte kjøre med punktert dekk til verksted og betale regningen selv. Helt forferdelig, dette ble også anbefalt av en selger på VW i LILLESTRØM. ALDRI om jeg kjøper bil der igjen og enter kan virkelig glemme kunder i Norge. De burde bare legge ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kyniske og useriøse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kun opptatt av å utbetale minst mulig. Overstyrer politiets konklusjon i etterforskning og lager sin egen som gavner selskapet best. Useriøs klagebehandling.

Svar fra Enter Forsikring
07.08.2019 08.22
Hei Per A,
Det var leit å høre. Vi arbeider hver dag med å møte kunden våres på best mulig måte. Om det skulle være vedrørende endring av forsikring eller ved et skade oppgjør. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg igjen. Slik at vi kan ta en ny gjennomgang.
Mvh
Enter Forsikring
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Jeg ser at Enter er en del av Tryg, og det er nok for meg til at at jeg styrer unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke bare Enter vi skal styre unna. Min erfaring med Tryg er så negative at jeg ber alle som vurderer å skifte selskap å styre unna. Hvis det er noen som har Tryg anbefaler jeg å finne et annet selskap før dere kommer i en situasjon der dere har behov for å bruke forsikringen. Tryg er det dårligste selskapet i Norge (Sammens med Enter)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grådige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpt ny bil. De har lagt på kaskoprisen med mer enn 55% på samme bil i samme prisklasse. Sender angrerett skjema i morgen.

Svar fra Enter Forsikring
11.06.2019 13.37
Hei Didrik,
Det er ikke slik vi ønsker og framstå som selskap.
Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg, slik at vi kan få tatt en gjennomgang av forsikringen. Vi ønsker selvsagt og komme til en løsning.
Mvh
Enter Forsikring.
Marius H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservicen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Verste kundeservicen. Bak røret på tlf hører jeg skravling og fnising av en useriøst person som skal hjelpe meg. Han vil ikke presentere seg selv i tillegg når jeg spør om navnet hans. ----- Saksbehandleren min har jeg prøvd og få tak i over 2 uker både på mail og telefon uten respons. Holder ikke avtaler. --- Enter forsikring ja de er billigst men de er verst når du trenger noe hjelp med faktura eller endre din forsikring. Da kan du tenke deg hvordan de skal hjelpe deg ved skade..

Svar fra Enter Forsikring
22.05.2019 09.32
Hei Marius,
Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg. Kontaktsenteret i Enter er bygget opp i åpent landskap, med sterkt samarbeid og godt humør, men du skal aldri oppleve at det er useriøst av denne grunn. Når det kommer til skadebehandling jobber vi også her hver dag for å etterleve god service, kvalitet og effektivitet i våre avdelinger. Jeg håper du vil gi oss sjansen til å rette opp i inntrykket du fikk ved sist kontakt. Mvh Enter
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kontakt med selskapet ifm sletting av feilaktig belastet purregebyr. Ble lovet at det skulle trekkes tilbake, men det er ikke skjedd, og nå har de sagt opp avtalen i stede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke å levere rett faktura"
8 syns denne omtalen er nyttig

Klarer ikke å levere rett faktura. Trekker både mnd og årsbeløp. Har hatt kontakt med de i flere mnd. Lover bot og bedring hver gang. Skulle gjerne fakturert de for både tlf. tid og renter.... har gitt opp nå. Jeg har aldri hatt skade, og takk Gud for det. Lurer på hva de da hadde fakturert.

Antienter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna"
9 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte ny el bil, hadde 2 biler forsikret. De avsluttet elbil forsikringen min istedet for den gamle bilen. Hadde en pris på 9k i året. Ny avtale ble på 15k.. Mente de ikke var dems skyld.. noe det var. Hadde et uhell i år. Å nå vil de har 33k i året.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Enter forsikring på to biler og hatt tre skadeoppgjør. Alt gått greit, fin kundebehandling og ikke noe å klage på. De er jo innrettet mot bilbransjen og må ha bra service for at bilforhandlerne skal bruke dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"korrupte, styr unna."
7 syns denne omtalen er nyttig

De gjør akkurat som de vil, jeg ble utsatt for bilulykke som ikke var min feil. Det ble opprettet personskade. Det ble godskjent som yrkesskadet. Trygg var min forsikring selskap den gangen. De nekta å ta ansvar, men utbetalte en liten sum. De laget interne sak mot meg sånn at jeg aldri kunne forsikre noe ting hos de igjen. Har handlet 2 biler via bilforretninger i etterkant og jeg ble nektet forsikring hver gang jeg skulle forsikre via Enter. De argumentert med at det foreligger intern sak mot meg uten at jeg har fått noe form for informasjon, enter er datterselskap til Tryg. Har ikke vart noe problem å forsikre andre steder noe gang.

Alexander H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Masse fakturering og feil!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fakturerer flere ganger, og når kundeservice er kontaktet ber de deg å bare betale det, selvom det er fakturert feil!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig og bra !"

Hyggelige medarbeidere på lett tilgjengelig kundesenter. Rask tilbakemelding på mail og evt. pr. brev ved skadeoppgjør. Raskt skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lureri / rot i systemet"
5 syns denne omtalen er nyttig

1 år siden jeg avsluttet forsikring på bil via Enter. De sendte meg en sluttregning på 1800kr som egentlig skulle tilbakebetales siden vi avbrøt forsikring som vart forskuddsbetalt. Ble mye telefoner og personer involvert, purring ble sendt ut i perioden. Belastende og anbefaler ikke selskapet til noen. De prøver seg på en spansk en eller så er det rein inkompetanse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot!!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Får nye fakturaer hele tiden. Purringer og varsler selvom alt er betalt. Ringer å hører hva som er feil og får beskjed om at alt er betalt men får likevel oppsigelse av avtalen uken etter. Vi var også flere mnd uten forsikring uten å vite om det da de hadde sagt opp avtalen uten å gi beskjed. (Og fakturaer var betalt).

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tydelige tegn på mangel på rutiner, kvalitetssikring og dermed ledelse"
6 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig dalte det inn fakturaer tilsvarende ca kr 16.000,- på eFaktura fra Enter forsikring. Merkelig da det er foretatt månedlige trekk via avtalegiro! I følge Enter så er årsaken at jeg for 1 1/2 år siden hadde en skade på bilen. Enter hadde nå oktober 2018, foretatt reduksjon av bonus og konsekvensen var faktura på kr 16.000,-, dvs 1 1/2 år siden skaden oppsto og ble reparert. Det er ikke sendt noe form for varsel om forsinkelser før dette skjer. For meg som forsikringstaker så er jo vurderingen, har det noe for seg å være forsikret hos Enter, når summen av tap av bonus og egenandel er nesten tilsvarende reparasjonskostnadene?! Er kasko forsikring faktisk er et tilbud eller en belastning? Summen av dette er både dårlig kvalitetssikring, mangel på internt rutiner og dermed også ledelse. Til slutt, det å drive en virksomhet med så mye etterslep, stiller store spørsmål til ledelse og holdning til kunden. Dette er rett og slett for dårlig «håndtverk» av flere nivåer i Enter organisasjonen. Jeg som snart, tidligere kunde så bør alle kunder vurdere om Enter forsikring fortjener din oppmerksomhet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nei! Ikke dem!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bilselgeren har forstått at jeg skulle bruke denne forsikring og derfor har laget avtale før jeg kommer til butikken. Når jeg ankommet den var avbestilte med en gang og lagde ny forsikring med If. Nå prøver de å fakturere meg 1500 kroner! Har sendte flere epost, ingen hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig, topp service og rask behandling"

Har hatt flere biler i Enter og da jeg endelig fikk en skade opplevde jeg servicevennlig, rask og effektiv behandling. Anbefales !

Lars-Andr E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Enter ga oss tilbud på bilforsikring, men fakturerte oss en annen pris enn oppgitt i tilbudet. Arrogante kundebehandlere som bare sier vi må betale. Styr unna.

Bernadette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt fantastisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke hva alle andre her sutrer etter. Hatt Enter i noen år, og endte opp med å flytte alt jeg hadde av forsikringer til dem. De fikser ting kjapt, og har en helt fantastisk kundeservice som faktisk bryr seg om det jeg melder inn. Bra priser har de også.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR