Landkreditt Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var så uheldig at leieboer hadde tett rør og forårsaket vannskade. Jeg var desverre enda mer uheldig som hadde forsikret huset hos Landkreditt. Hadde takstmann fra Recover (som forøvrig er like evneveike som Landkreditt) innom. Etter dette, hørte jeg ingenting fra verken Recover eller Landkreditt på nesten 2 måneder. Etter flere klager og purringer, fikk jeg tilslutt utbetalt en sum som mest sannsynlig vil dekke 1/4 av skaden. Dette er også påklaget, og de kommer ikke til å slippe unna ansvaret sitt. Dette er første og siste gang jeg er hos Landkreditt. Samtlige forsikringer er/blir flyttet som følge av dette. Har hatt forsikring hele mitt voksne liv, og har vært uheldig en gang iblant. Jeg har aldri opplevd tilsvarende behandling fra andre selskap.
rask og ryddig behandling, raskt oppgjør, veldig fornøyd med kundeservice
Tusten takk for hyggelig tilbakemelding, Leif! Vi er glade for å høre at du er så fornøyd med behandling av skadeoppgjør og kundeservice. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Informativ, relevant og rask behandling. Gode avklaringer og god oppfølging.
Takk for hyggelige ord, Johan! Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Etter 1 års kundeforhold og uten behov for å benytte forsikringen, øket de kostnaden med 20%. Da bytter man selvsagt forsikringsselskap, og returnerer aldri.
Takk for tilbakemeldingen din, Tom. Det var leit å høre. Dessverre så har det vært en økning hos de fleste norske selskaper de siste årene. Dette har sammenheng med flere ting. Eksempelvis inflasjon og økte kostnader på bildeler og materialer. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Selskapet har ikke til hensikt å tilbakeføre hus/ eiendom til opprinnelig standard, kun til en "funksjonell" standard. Etter vårt hus ble påført en skade av tredjepart står vi da igjen med en forriget standard og en lavete verdi på boligen fordi Landkreditt ikke vil betale for å utbedre til opprinnelig standard. Minner sterkt om svindel. Styr unna om du bryr deg om boligen din!
Takk for tilbakemeldingen din, Kjersti. Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Vi forstår at du er skuffet over at oppgjøret ikke stod til forventningene. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Mangelfull forståelse for saken og dårlig informasjon til meg som kunde. Dette fungerte ikke så bra...
Takk for tilbakemeldingen din, Lars Vi er lei oss for at du følger du har fått for dårlig informasjon under behandling av saken din. Dette tar vi med oss videre i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Jeg føler meg alltid riktig behandlet når jeg må be om hjelp hos Landkreditt.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Borghild! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd ❤ Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Bare positive erfaringer når vi har blitt syke på langtidsferie. Valgte selskapet fordi de har 90 dagers tur dekning. Vi er borte i 6 måneder, men er hjemme i Norge i jule- og nyttårshelgen.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Tor ❤ Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss din omtale. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Det tok nesten et år å få behandlet skade ang. vannlekkasje på kjøkkengulv. Dårlig kundeoppfølging hele veien.
Takk for tilbakemeldingen din. Vi forsøker så godt som mulig å har raske oppgjør. Noen ganger lar dette seg dessverre ikke gjennomføre. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
De Sa opp avtale uten å komme med alternativer, noe alle andre med respekt for seg selv ville gjort.
Takk for tilbakemeldingen din, Stephen. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
God veiledning og rask respons frem til saken ble avsluttet.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Klas! Vi er glade for at du er fornøyd med måten vi behandlet saken din. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Godt fornøyd og de har konkurransedyktige priser, spesielt bil
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Dan! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd med oss. ❤ Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
god hjelp fra hyggelige forsikringsfolk og aldri noe problem å få hjelp
Takk for fine ord, Arild! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd med folkene som jobber hos oss. Vi er stolte av den gode servicen og hjelpen vi gir våre kunder 😊 Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Dette gjalt en Maskin skade erstatning. Takstmann virket useriøs og uerfaren. Taksmann hadde en nedlatende holdning oven for meg som forsikringstaker. Det var umulig å diskutere saken med takstmann, selv om jeg brakte inn flere motor eksperter for å uttale seg. Han var kun ute etter å finne en årsak som han kunne knytte opp mot avkorting av erstatnings beløpet.
Takk for tilbakemeldingen din, Kjell. Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med prosessen rundt ditt skadeoppgjør. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Veldig fornøyd med både opprettelse av forsikringer, enkel oversikt og oppfølging av skadesak
Takk for hyggelig tilbakemelding, Bjørn! Vi er glade for at du er så fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Synes det er for drøy prisstigning på forsikring uten uhell. I fjor 1500, i år 7500,- for lettsykkel
Takk for tilbakemelding, Per. Vi forstår at en prisøkning er kjedelig. Dessverre så har forsikringsbransjen som helhet vært nødt til å justere prisene de siste årene. Dette har sammenheng med økt inflasjon i samfunnet generelt, og spesielt for motoriserte kjøretøy, og reparasjoner av bolig og andre bygninger. Dette er selvsagt kjedelig for kundene og det har vi forståelse for. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring