Ikke dekning for skade på drivhus etter stormder drivhuset ble ødelagt
Var kunde i 5 år, uten å ha kostet LK en krone. Så, ut av det blå, fikk jeg en dobling av forsikringspremien. Ingen forklaring fra LK som gir mening..
Hadde to biler forsikret her. Dagen etter 1.purring, ble forsikringen kuttet av forsikringselskapet. Da var vi plutselig forsikringsløs selv om vi betalte regningen(pga forsinkelser i banken) Fryktelig vanskelig kundeservice. Aldri opplevd maken etter 25 år med forsikringer.
Oppdatering av reiseforsikring, finner ikke fram til
Enkel bruk. Raskt tilgjenlighet flink saksbehandler
Vil ikke dekke vannskade gjennom et forholdsvis nytt takbelegg. Skaden ble varslet samme dag den ble oppdaget.
Stilte spørsmål om hva forsikringen egentlig dekket. Venter på svar... Fordi 2 skader som bør dekkes, ikke ble dekket - vannskade og naturskade. Ble henvist til forskrifter, sa at de var lest og forstått slik at skadene skulle bli dekket. Tror forsikringen kun dekker selskspets utgifter for å unngå å utbetale skadeerstatning.
Landkreditt har agenter som tydeigvis jobber selvstendig, og har derfor opplevd treg å til tider manglende tilbakemeldinger.
Di er arogant og kjører kravet på alderstrekk til innkaso som et bygg firma har utreknet Det blir ikke tatt hensyn til at firmaet hadde gjort dårlig arbeid og har gåt ned på dimmison i bordkledning hurtiløsnig på tak hvor ny papp blir lakt oppå branskadet papp og taktro Meget skuffet
Lurte meg med hva som er forsikret kostet meg 80,000
God service gjennom mange år. Men ved bilbytte nå oppdager jeg at prisen er det dobbelte av Gjensidige .
Bra pris ved overgang til LK forsikring (ved etablering av kundeforhold år 1),10% prisøkning år 2
Her ble jeg møt av en kald skulder første gang jeg kontaktet dem , litte medlidenhet og løsningsorienterte folk i dette selskapet ! Skjønte med en gang dette var jobb for advokat ! Måtte si opp advokat da dette ble for dyrt , selv om de plikter og dekke skjønnsmessig bistand til advokat , som de selvfølgelig mente det ikke var, Ba dem sette meg i kontakt med daglig leder i selskapet det var ikke aktuelt , men jeg kunne få snakke med personal sjefen , og da var jeg like langt igjen for det var jo samme person jeg snakket med første gang jeg kontaktet dem ! De gjør det de kan for og trenere og trøtte en ut ! Der har de møt feil person BTW ! Meget dyktige med å være en gjeng med folk vi absolutt ikke vil ha noe å gjøre med ! pleier ikke å være en som klager ,på dette viset , har virkelig prøvd å unngå dette!
Du betaler så mye og du får ikke vei help Delbetaling godkjennes av dem , men de sender deg hele beløpet mange ganger slik som de prøver seg .
Det har hvert bra så lenge som bergen styrte det men når det har skiftet navn landkreditt så er er mit inntryk at det er bare yngre og griske som bare skall flå gamle folk
Bra kundeservice, bra priser! Byttet nylig og fikk en vannlekkasje , de var på banen med engang og hjalp med alle spørsmål og problemer vi hadde. 10/10!
Dårlig kundeservice, veldig dårlig behandling. Det er ikke et seriøst firma. Når alt blir ett mareritt om du trenger de. De er frekke, svarer deg soydig og er ikke hjelpsomme i hele tatt. Så for det sjer noe, da forstår du hva du har å gjøre med. Null forståelse, null hjelp og null kundevennlighet. Hun norske dama på skadeavdeling er rasist mot polske mennesker. Hold dere unna!!!
Vanvittig økning i premie år for år. Tett på 15% økning pr år fra 2018 til 2021. Skylder på at det er så mye hus skader.. Sjekket med 2 konkurrenter. De har hat langt lavere økning på pris de siste årene.
Kan være vanskelig å få saksbehandler i tale, men har blitt bedre
Dei hjelpe ikke til når det først har vert et uhell ute!
Etter 6 mnd har de endelig klart å rette opp i forsikringene. Summer, adresser har vært feil. Jeg har betalt forsikringer for boliger(adresser) jeg aldri har oppgitt. Utrolig mye rot.
Lite oppfølgning og ingen kontakt utover mail/sms .
Enkel og god service. Hyggelige personer og snakke med og god veiledning.
Får ikke svar på konkrete spørsmål. Blir sendt fra person til person. Gikk nesten en uke før jeg fikk svar på pris, og da purret jeg 3 ganger
Har et antall forsikringer på olike hus og gjenstander og ved gjennomgang av disse kunne jeg ikke finne noen kvittering for forsikring på et av husene. Ringte opp Landkreditt for om mulig å få en kvittering. Fikk da beskjed om at denne typen forsikring var ulønnsom for selskapet så de hadde sagt den opp for et antall mnd siden. Så kan det vel være, men dette har jeg aldri fått beskjed om !!!, hvilket har medført at nevnte hus har stått uforsikret i over 4 mnd. Totalt uakseptabelt... Fikk be om at de sendte mailen, og har nå fått den, så min mailadress har de og den fungerer. Har imidlertid ikke fått noen forklaring på hvorfor ingen har meddelt meg denne oppsigelsen, og heller ingen beklagelse. Hadde jeg hatt flere forsikringer hos dette selskapet hadde jeg sagt opp dem på dagen. Styr unna !!!