Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vilkårene for erstatning av el-sykler er under enhver kritikk. 20% fradrag av nypris allerede etter 3 år, og deretter 20% fradrag pr påbegynte år etter dette, er for dårlig! Dvs. at en 7 år gammel sykkel erstattes med 20% av nypris... At man får mindre erstatning ved å ta ut beløpet kontant i stedet for gavekort, er også til fordel for forsikringsselskapet og ikke forsikringstaker. En tungvint måte å få erstatningen på.
Helt greit til forrige mnd, da forsikringen plutselig hadde økt fra ca 567 til 757kr i mnd uten info fra fremtind. Dårlig kommunikasjon fra selkapet f Gjør at jeg bytter selskap.
Imøtekommende og rask behandling,itilfelle at skaden vedvarer må vi bare ta kontakt.
Har godt tid på og ta av seg skadeoppgjør. Fram til motparten tar tak i oppgjøret
Grundig takst mann som tok seg ordentlig tid. Oppgjøret kom overraskende fort og informasjonen underveis var upåklagelig
De beskrives som Norges beste innboforsikring . Opplevde det motsatte. Ved et uhell falt min datter med en stol og knuste peisovnsglasset. Det dekket de ikke. Heller ikke garderobeskapdører som knuser ved uhell. De sier det er fordi de sitter fast.. men de dekker en komfyr!!!!! En peisovn er helt løs , bare åndes den ut av røret og ta den vekk og dytte inn en ny inn i røret. Men for folk som leier en bolig dekker de porselen som vask, wc, glass i dører , vinduer etc??!!!!! Forstå det den som kan.
Ble oppringt av Enter kjapt etter at jeg la inn informasjon via hjemmesiden deres; som også er svært enkelt å navigere seg frem til. Takstmann kontaktet meg samme dag for å gjøre avtale - og saken ble ferdigbehandlet på kort tid :) 5 stjerner fra meg!!
Har hatt personskade. Flott oppfølging av saksbehandler. Bilskade 9.9 også bra oppfølging fra saksbehandler og verksted.
En tlf til saksbehandler så er saken ordnet, bra opplysninger over nett og greie priser på forsikringa
Rask og enkel behandlingstid. Meget fornøyd med kundebehandling.
En rask saksbehandling hyggelig. Dyktig og forståelsesfull på telefon. Informativ og konkret. Refusjon av utlegg øyeblikkelig
Når jeg er utsatt for svære skader på hus og eiendom yter Fremtind Forsikring all den hjelpen du trenger. Hele prosessen blir håndtert på beste måte
Jeg er diskriminert fordi jeg skal bo på Anfi del Mar og ikke på et hotell, og må avbestille oppholdet på Anfi av helsemessige grunner. De aksepterer ikke det, og reiseforsikringen gjelder ikke.
Ventetiden på telefonen kan verta kortere. Men hjemsøker folk når me fekk kontakt.
Dere svarer raskt og løser saken raskt. Det er lett å svare på skjemaet man sender inn.
Fått veldig god og rask hjelp når vi har hatt behov for det.