Jeg har problemer med å svare på egenerkleringen ,får den ikke til å virke. Så en annen ting, går det Ann å få forfall på fakturaen mellom 20 og 25 i mnd.

Nettopp vært i kontakt ned kundebehandler for pristilbud. Rask svar på tlf, hyggelig kundebehandler og rask tilbakemelding på mail på prisoverslag. 👍 Noe betenkt etter at jeg har gått igjennom hva kundene tenker om KLP. Tror jeg betaler litt ekstra for å være kunde der jeg er pr. nå.

Jeg opplever å bli hørt og forstått og ikke minst hjelp. Evig takknemlig for å møte en så imøtekommende forsikringsrådgiver. Tusen takk!

Veldig fornøyd med mine forsikringer, bil og reise! Kjapt å komme igjennom på kundeservice! Føler meg godt ivaretatt, og fikk den hjelpen jeg trengte når jeg fikk bruk for forsikringen ved bilskade!
vennlige,oppriktige og med gode råd,tar vare på kunden og er hjelpsomme. Åpen om produkt og tilbud,kan svare på alle mine spørsmål .Lett forståelig og konkret info. Føleler meg og mine behov godt ivaretatt også etter samtalen og avtalen er gjort:)

Bilforsikring meget samarbeidsvillige. Reiseforskring vansklig og ikke imøtekommende, tror alle er mindre ærlige er min oppfatning Innbo , aldri brukt, vet ikke Båtforsikring aldri brukt, vet ikke

0pplevde en vennlig og hyggelig saksbehandler . Det medførte at jeg fikk betydelig reduksjon av min bilforsikring.Som medlem av KLP er jeg glad for å ha blitt kontaktet av dem.

Vært fornøyd med forsikringer og pris i flere år. Ny arbeidsgiver, og dermed utmeldt fra KLP. Vurderer derfor sterkt å bytte pga økt pris når man ikke er medlem.

Alt på stell, utmerket oppfølgning etter uhell med hjort! Bytter grunnet ufrivillig overføring fra KLP til annet selskap, det grunnet kommune-sammenslåing! Pris ble derfor dobbelt så høy, dessverre :-)

Vi ba om hjelp for skade i krypkjeller, de sender en takstmann som ikke lytter på oss, men legger kun ved å snskke oss ned til forsikringen

Ved å bli "tvangsflyttet" til Sandnes kommunale pensjonskasse i forb. med kommunesammenslåing, mister en medlemsfordelene i klp. Dette utgjør ca. Kr. 5.000 i året.

Jeg er godt fornøyd med KLP. Når jeg skifter bil tar jeg alltid en runde på forsikringene mine. Det betyr ikke at jeg er missfornøyd med selskapet. Jeg har nå gått over til el-bil og ønsker derfor å sjekke prisene

Økte prisen på elbil med 20%, dieselbil med 10% og hus med 5% på ett år. Økte prisen på elbil med 30%, dieselbil med 15% og hus med 10% på 2 år. Ingen skadesaker. Slike prisøkninger er for høye til at man kan være "tro" mot et selskap.

Til å være for medlemmer synes jeg dette er en dyr ordning. Det er også treg respons når jeg legger inn beskjed på min side.

Hadde tenkt å flytte over alle forsikringene våre til KLP på grunn av god pris. Jeg ble imidlertid skeptisk da jeg ble bedt om å nærmest utarbeide en hel rapport om huset vårt før de ville vurdere å forsikre det. Bilder av kjøkken, bad, tak, grunnmur, sikringsskap, stikkontakter, ledninger, Vaskerom, varmtvannstank, vannrør osv. I tillegg skulle det skriftlig gjøres rede for hva som var utført av vedlikehold på huset gjennom årenes løp, samt takstrapport fra forrige salg. Når det er SÅ omfattende å bare få lov til å tegne en forsikring så tør jeg ikke å tenke på hvor vanskelig det kunne blitt å fått ut penger ved en eventuell forsikringssak. Vi valgte å styre unna. Betaler heller litt mer og blir der vi er.

Føler de motarbeider deg når du ringer angående noe. Har hatt reiseforsikring flere plasser før, men aldri opplevd så dårlig service og dekning av skader.

KLP har elendig kundeservice KLP har ikkje tillit til kunde. KLP er kanskje best på pris men verst når dei trengs. Eg måtte dokumenter og innhente rapport for å få dekka noko som var heilt oppenlyst. Veldig arrogante holdninger hjå dei tilsette. F.eks når en kjem med konstruktive tilbakemeldinger so får en knapt svar i retur dette både muntlig og pr epost. For meg handler både forsikring og bank om tillit. Etter å ha vore kunde i KLP i mange år melder eg meg ut !

Ny kontrakt med KLP skal begynne på 01.01.2021! Ikke på 02.11.2020!!! Jeg ber om utbringe kontrakten som avtalt i telefonen skriftelig på papir, slik at jeg kan lese og underskrife den! Etterpå for dere tilgang til kontoen min! Jeg må påpeke at jeg reiser til Tyskland paa 17.10.20 over flere uker! Mvh Wolfgang H.

Jeg ble ringt om forsikring fra en av deres kundebehandlere med et tilbud som var greit nok, men ønsket å tenke litt på saken. Blir da møtt med kommentar: Vil du ikke spare penger? Du vil kanskje betale mer du da? i et frekk toneleie. Det ga meg hvertfall ikke lyst til å bytte over til dere.

Har fått en yrkeskade for 1 1/2 år siden , nav har godkjent dette . Men KLP ha har til dags dato enda ikke gitt noe svar. 4 spesielt erklæringer og en advokat som er virkelig oppgitt . Anbefaler alle om å tenke seg om før dere velger KLP .. media blir neste instans

Har vært fornøyd med KLP i 4 år. I år synes jeg forsikringene økte mye, derfor undersøker jeg nå andre alternativ.

Jeg har reise, bil og tidligere tilhenger forsikret hos KLP. Jeg betaler fortsatt fosikringen for tilhengeren jeg har solgt for 6 måneder siden. Det er det ene. Jeg har også byttet bankkonto for 7 måneder siden, og får siden purringer og beskjed om at KLP ikke klarer å trekke fra kontoen min. På nettsiden har jeg prøvd å finne faktura og å endre kontonr., men faktura har det aldri lugget der, og kontonr. kan jeg heller ikke endre. Nettsiden kommer bare med feilmeldinger og ingenting fungerer. Så har jeg sendt melding etter melding via kontaktskjema, men ingen reaksjon. Har så sendt epost til klageservice hos KLP, med vedtak om eierskifte for tilhengeren - ingen reaksjon. Så sitter jeg igjen her med ei regning med purregebyr og forsikring for tilhengeren. På telefon ga jeg opp etter over en halv time. Rett og slett det verste jeg har vært bort i så langt.

Altid man for svar i løpet av noe time.Man for altid hjelp den trenger.Mine egne erfaringer med KLP forsikringen et 100% korekte.

Jeg har ikke blitt kontaktet av selskapet om eventuelle oppgraderinger. Har sendt adresseendring da vegen jeg bor i skiftet navn. Det blir ikke oppgradert til tross for flere henvendelser. Naturskade, og utbetalt beløp dekker bare halvparten av hva snekkerfirma måtta ha for å gjøre jobben.

prisen er vi fornøyd med ,men får ikke forsikre et naust som vi nettopp har kjøpt da klp mente det så ut som det ble brukt som hytte etter bilder fra prospektet,men det skal ikke brukes som hytte ( noe vi prøvde å fortelle som de ikke trodde på så de ville at vi skulle søke om bruksendring )
