Meny

KLP Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til KLP Forsikring
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
5
av 31 innen
forsikringsselskap
61%
anbefaler
KLP Forsikring
Filtrer omtaler
111
50
28
34
44
Sorter omtaler etter
Viser av 267 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med KLP Forsikring?
Lisbeth Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ny forsikring"

God og tillitsfullt innsalg fra deres konsulent. Fikk god informasjon og god pris. Ble forsikret om at KLP var enkle å forholde seg til ved eventuelt skadeoppgjør. Det veier tyngst for meg ang forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Risikotillegg"

For en pris! Jeg tenkte som KLP medlem at jeg kommer til å få en god tilbud, ikke i hele tatt. Forsikring pris er akseptable med risikotillegg er forferdelig. Nei takk!

Svar fra KLP Forsikring
27.09.2021 13:08
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er noen få kunder som vil få ekstra prispåslag hvis man har mange skadeutbetalinger. Hvis du mener at dette er feil må du gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet våres på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Problemfritt oppgjør"

Både oppgjør av bilskade og skade på platetopp(komfyr) ble gjort opp problemfritt.

Svar fra KLP Forsikring
23.09.2021 08:57
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi er glad for at du ble fornøyd med oppgjøret av både bilskade og skaden på platetopp! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott"

Veldig god service som man fikk av KLP. Dem ringte etter stengetid og hjelpte meg og min kone.

Svar fra KLP Forsikring
21.09.2021 14:48
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at dere ble fornøyd med hjelpen dere fikk! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundevennlig"

Vi har en bobil som vi skulle endre øke kjørelengde på og var ikke enkelt. Vi bruker den bare sommeren og kjører kanskje 12000 km i år. Og for å få til det måtte de sette den på 16000km. Opplevelsen på tlf til KLP var et system/kundebehandler som var lite imøtekommende. Dette burde være en kurant sak. Har gjort det samme på mange biler før uten problem.

Svar fra KLP Forsikring
16.09.2021 14:42
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig beklagelig at du har fått dårlig kundebehandling og at du opplever oss som lite imøtekommende. Jeg håper du kan ta kontakt med oss på e-post, slik at vi kan ta saken videre angående kjørelengde. Vi beklager for at vi har gitt deg misvisende informasjon. Håper på å høre fra deg! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"

Satte opp pris på forsikring fra 6010 til 8702 uten å grunngi det på noen måte.

Svar fra KLP Forsikring
06.09.2021 15:17
Hei, Takk for din tilbakemelding. Anbefaler deg å ta kontakt med oss angående prisoppgang på din forsikring. Vi priser ikke opp forsikringene til våre kunder så mye uten noe grunnlag. KLP Skadeforsikring/Pia
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Husforsikring"

Hadde uhell med at vann fra basseng rant ned i et åpent kjellervindu og gjorde skader på gulv i kjellerstue. Fikk ikke igjen på forsikringen pga uhellet dekket ikke vilkårene. Ikke trygg på at ev neste uhell/skade vil være omfattet av forsikringen, og ikke "smutthullene".

Svar fra KLP Forsikring
06.09.2021 15:17
Hei, Det er synd å høre at du ikke er fornøyd etter du hadde skade. Vi har tatt med oss tilbakemeldingen din videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"

Enkel, raskt og problemfri behandling av forsikringsoppgjøret.

Svar fra KLP Forsikring
30.08.2021 14:01
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du hadde god erfaring med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vennlig bra kundeservice"

Veldig bra kundeservice ved forsikringssaker. Raskt oppgjør og god hjelp.

Svar fra KLP Forsikring
30.08.2021 14:01
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"God og rask kundebehandling"

Raske svar, informative og tilsynelatende bra pris

Svar fra KLP Forsikring
29.06.2021 15:28
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å lese at du er fornøyd med KLP Skadeforsikring! KLP Skadeforsikring/Pia
Else M. E
Kundetilfredshet
"Forventningsfull"

har kjøpt leilighet i et rekkehus som eies av NYBO. som bruker dette forsikringsselskapet og nekter oss som eiere til og bruke annet forsikringsselskap da disse tre bo enhetene i rekkehuset må ha samme forsikringsselskap Derfor vil vi ha et godt tilbud fra Dere

Svar fra KLP Forsikring
29.06.2021 15:27
Hei, Da det er beregnset informasjon på bytt.no, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på [email protected] for tilbud. Eventuelt kan du bergne pris på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Elisabeth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter vannskade leide de inn firma som brukte ufaglært arbeidskraft. Møbler, gardiner, puter, tepper ble utsatt for store mengder pussestøv, før alt dette ble lagt oppi i senga mi. Når klp er ansvarlig for skadene så må alle være obs på at de bare erstatter med 50% siden tingene dine er brukt.... Støpte kjøkkengulv med helling på flere cm. Kjøkkenbenk hella fremover med flere cm. Det var "buler" i gulvet og det sto i spenn i veggen. Til tross for dette mente klp at det var bra utført jobb!! Når en klager inn dårlig jobb blir en møtt av en utrolig arroganse.... Anbefaler alle å finne ett annet sted til forsikringene sine!!

Svar fra KLP Forsikring
30.08.2021 14:01
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er ikke hyggelig å høre at du har hatt dårlig opplevelse med oss. Henvendelsen din er videreformidlet til oppgjørsavdelingen våres, og håper da at du ble fornøyd med løsningen vi kom frem til deg til slutt. Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet på www.klp.no KLP Skadeforsikring/Pia
Torgeir M
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"skyhøy påslag etter første år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet det er helt normalt at forsikringer går opp etter 1. år men at årssummen av forsikringene gikk opp med vell over 8000kr det hadde jeg ikke trodd. Jeg tar det som et tegn på at klp ikke er interessert i meg som kunde.

Svar fra KLP Forsikring
29.06.2021 15:26
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er ikke hyggelig å lese at du har fått så høy prispåslag på din forsikringsavtale etter 1 år. Jeg har dessverre ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men du må gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no og høre om begrunnelse for prisøkningen du har fått. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det er helt greit"

Man opparbeider seg pensjonspoeng. Det er super forsikring. Veldig fornøyd

Svar fra KLP Forsikring
16.06.2021 10:14
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Anne B. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra"

Meget bra på alle mulige måter - god service - tar vare på mine interesser.

Svar fra KLP Forsikring
16.06.2021 10:14
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God pris og fin kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris og fin kundebehandling. Profesjonelle ansatte og hyggelige opplevelser. Oversiktlig min side.

Svar fra KLP Forsikring
16.06.2021 10:14
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Aleksander J
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Håpløse"

Jeg snakka med en agent hos dere. Han fortalte at jeg ikke kunne være kunde hos dere. Nå er jeg plutselig eiger av en meget dyr forsikring, og det en stund etter at jeg fiksa forsikring i et annet selvskap.

Svar fra KLP Forsikring
16.06.2021 10:14
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Feil registrering av reg nr av konsulent hos KLP førte til dagbøter."
1 syns denne omtalen er nyttig

Henvendte meg mandag 03.05.21 hos dere, på grunn av bil (anonymisert), skulle omregistreres på meg fra denne dato. Fikk tlf etter at jeg sendte Mail med opplysninger. Jeg besvarte alle spørsmål, og han sa at alt var i orden. Dette stolte jeg på. Svarte JA på melding som berkreftelse. Idag fikk jeg melding på Digipost om dagbøter fra Trafikkforsikringsforeningen. Denne måtte jeg betale, selv om kundebehandler innrømmer at det var han som hadde registrert feil nummer. Dette føles urettferdig, og synes ikke dette er god service. Mvh Signe P.

Svar fra KLP Forsikring
10.05.2021 13:30
Hei, Takk for din tilbakemelding. Har undersøkt saken nærmere, og vi beklager for ulempen dette har medført for deg. Du vil få en personlig e-post angående dagsgebyr du har mottatt. KLP Skadeforsikring/Pia
Interessert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt fint"

Har hørt mye bra om KLP og det virker som et trygt og godt selskap.

Svar fra KLP Forsikring
10.05.2021 13:24
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg. Det setter vi stor pris på.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ny kunde"

Jeg har problemer med å svare på egenerkleringen ,får den ikke til å virke. Så en annen ting, går det Ann å få forfall på fakturaen mellom 20 og 25 i mnd.

Svar fra KLP Forsikring
16.04.2021 11:03
Hei, Takk for tilbakemelding. Du kan bestemme selv hvilket forfall du vi skal trekke deg. Grunnet begrenset informasjon og GDPR, så har vi ikke mulighet til å svare på enkeltsaker på bytt.no. Anbefaler deg å ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg gjerne. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bytte forsikringsselskap."

Nettopp vært i kontakt ned kundebehandler for pristilbud. Rask svar på tlf, hyggelig kundebehandler og rask tilbakemelding på mail på prisoverslag. 👍 Noe betenkt etter at jeg har gått igjennom hva kundene tenker om KLP. Tror jeg betaler litt ekstra for å være kunde der jeg er pr. nå.

Svar fra KLP Forsikring
16.04.2021 11:03
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi forbedrer oss stadig, og vi har to år på rad vært blant topp tre på kundeservice i forsikringsbransjen, analyse gjort av Kantar. Vi håper du ønsker å bytte til oss neste gang du tar en gjennomgang av forsikringene dine. KLP Skadeforsikring/Pia
Liv B. K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"I dag er jeg veldig takknemlig og glad for å være kunde i KLP forsikring."

Jeg opplever å bli hørt og forstått og ikke minst hjelp. Evig takknemlig for å møte en så imøtekommende forsikringsrådgiver. Tusen takk!

Svar fra KLP Forsikring
04.04.2021 15:33
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp av en forsikringsrådgiver hos oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Rimelig pris og hyggelige folk"

Rimelig pris og hyggelige folk. Absolutt og anbefale hvis du er medlem i KLP.

Svar fra KLP Forsikring
04.04.2021 15:29
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av både gode priser og ikke minst fornøyde kunder, vi er veldig glade for at du fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisforhøyelse"

Setter opp prisen og alt blir dyrere selv om min bonus blir høyere og at vi er skadefrie.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"KLP👍"

Veldig fornøyd med mine forsikringer, bil og reise! Kjapt å komme igjennom på kundeservice! Føler meg godt ivaretatt, og fikk den hjelpen jeg trengte når jeg fikk bruk for forsikringen ved bilskade!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR