Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er greit, men dyrt! Det burde vært opplyst på forhånd ca hva det ville koste. Det kom som en stor overraskelse.
Aldri noe problem med noe. De svarer og hjelper til så godt de kan👌🏻
Rask gjennomførbar digital kontakt med lege som førte til veldig rask behandling av akutt oppstått sykfom
Dårlig erfaring med takstmann fra dette selskapet, gjorde ikke det som var avtalt.
Jeg er misfornøyd med at Fremtind går ut fra kjøpesum, og ikke verdien på det som er blitt stjålet. Selv med kvittering av verdi.
Veldig fornøyd med behandlingen av bilforsikringen i fremtid - rask respons etter skademelding og alt gikk i tur og orden. Leiebil ble ordnet raskt hos hertz. Det eneste som tok litt tid var takstvurderingen på verkstedet - men det er ikke noe Fremtind var ansvarlig for. Etter at bilen ble kondemnert så gikk det ikke lang tid før oppgjøret var på konto og jeg kunne kjøpe ny bil.
Raskt og smidig. Bare med en epost med forspørsel om skade kunne dekkes, ble pengene sendt meg.
Er svært godt fornøyd med tilgjengelighet på saksbehandler og servicen vedkommende yter.
Fremtind har vilkår på dyreforsikringen sin som gjør at den gjelder nesten for ingenting. Dersom du drar til veterinær og dyret har plager med både nese og ører så må du betale egne egenandeler for begge skadetilfellene. De deler opp regningen slik de selv ønsker for utbetale minst mulig. Gjør egne tolkninger ut fra faktura som ikke gagner kunde, så man må krangle og diskutere hver eneste gang.
Bare positive ting å si om selskapet. Rask behandlingstid og ingen vansker i forb. med skade.
synes det er lett å forholde seg til. Men savner mer personlig forhold. Den tid er forbi virker det som.
Har en hund, som har hatt noen operasjoner. Oppgjørene har gått veldig greit.
Forståelsesfull og kjapp saksbehandling fra Fremtind.Meldte sak på nett i helg og fikk forklart uklarheter på tlf på virkedag. Kan anbefale dem.
Elendig kundebehandling. Saksbehandler har ikke satt seg inn i mine problemer. Etter at jeg innrapporterte skaden gikk det flere uker før jeg hørte noe. Det vil si jeg mottok en mail om at jeg skulle bli kontaktet i løpet av kort tid. Det skjedde ikke. Når jeg endelig ble kontaktet så var det fordi det manglet dokumentasjon som jeg likevel hadde sendt med. Etter dette tok det flere uker før jeg ble kontaktet igjen. I samtalen med saksbehandleren kom det klart frem at hun ikke forstod problemet
Svært fornøyd. Forståelsesfull og grei saksbehandler. Kort behandlingstid. Topp.
Erfaring med reiseforsikring var at selskapet stadig kom med nye argumenter og begrunnelser. Jeg ga opp til slutt, noe jeg antar var taktikken.