Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Frende Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Bra
7
av 19 innen
skadeforsikring
51%
anbefaler
Frende Forsikring
Filtrer omtaler
224
120
63
66
214
Sorter omtaler etter
Viser av 687 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Problemløseren"

Super rask tilbake melding, løser problemene fort og gæli.

Svar fra Frende Forsikring
05.02.2023 19:27
Haha, håper det ikke ble gæli, men raskt høres bra ut! Takk for hyggelig tilbakemelding!
Gina M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite forståelse, og lavt bergenstalende lite samarbeidsvillig og høres dårlig"

Dårlig informasjon. Dobblet min hundeforsikring i en pott - bare lite samarbeid og jeg ble dritt lei

Svar fra Frende Forsikring
05.02.2023 19:26
Hei, dialekter er vi stolte av å ha i alle varianter, men dumt hvis det var vanskelig å høre, og løsningen ikke var som du håpet. Vi kan se på det igjen, om du tar kontakt.
Svein J. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Seriøse og vennlige"

Har bare gode ting å si om Frende. Landets beste vilkår på barneforsikring. MYE bedre. Sjekk før du velger andre.

Svar fra Frende Forsikring
05.02.2023 19:27
Varmer hjertet å få en så raus tilbakemelding og anbefaling! Tusen takk!
Nils L. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Trygghet"

Alltid imøtekomande og venlege! Tar tak i situasjonen raskt!

Svar fra Frende Forsikring
30.01.2023 15:36
Kjekt å høyra at du er nøgd, Nils. Takk for tilbakemeldinga di!
Gunnar B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Redelig, bra pris, virker skikkelig."

Er veldig fornøyd med selskapet. Lett å få kontakt hvis noe er galt og lett å få ordnet opp. Skal mye til at jeg flytter fra dere.

Svar fra Frende Forsikring
29.01.2023 16:04
Så hyggelig å høre, Gunnar! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
Har byttet selskap
"Useriøst, føler meg lurt"

hatt forsikringer i frende en stund og så fort en konkurrent gir et bedre tilbud skrur de plutselig ned prisen med 10.000 i året. hvorfor har jeg betalt 10.000 for MYE i flere år? rådgiver oppleves også direkte frekk og lite kundevennlig. Jeg har nå fått bedre forsikringer til bedre priser enn hva jeg har hatt i Frende og ingen har informert meg der om hvor mangelfulle vilkårene til Frende er. Aldri mer Frende.

Svar fra Frende Forsikring
29.01.2023 16:03
Hei, her har vi nok gjort et forsøk på å matche konkurrentens nysalgpris og rabatt for en lojal kunde. Leit å høre at du opplevde det som useriøst.
Dagfinn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"bra service"

hurtig tilbakemelding og bra service med gode tilbud til meg

Svar fra Frende Forsikring
29.01.2023 16:05
Sånn skal der være. Hyggelig å høre at du er fornøyd 👍
Kundetilfredshet
"Merkelig tilbakemelding"

Jeg logget inn på min side hvilke betyr at jeg er kunde hos Frende. Da måtte det være enkelt for selskapet å se hvilke avtaler jeg har. I stedet får jeg et tullesvar i retur. Bakgrunn for innlogging var å be om tilbud på reiseforsikring.

Svar fra Frende Forsikring
26.01.2023 22:47
Hei, litt usikker på hva som har gått galt her, om det var feil i nettbutikken eller om du snakket med rådgiver hos oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis vi kan følge opp.
Torbjørg A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt, raskt og effektivt."

Raskt og enkelt å få oppgjør. Super hyggelig og empatiske saksbehandlere :-) Jeg er superfornøyd med Frende

Svar fra Frende Forsikring
25.01.2023 16:49
Så glad for å høre at du er fornøyd! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Kundetilfredshet
"Effektivt å endre på forsikringene."

Alle spørsmål ble besvart - råd gitt - faktura endret kjapt og effektivt etter å ha kommet frem til Frende sitt kundesenter på Frende sitt tlf.nr.

Svar fra Frende Forsikring
20.01.2023 16:45
Så fint at det gikk lett og greit. Sånn skal det være. Takk for tilbakemeldingen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Gode priser, og ingen erfaring med skader."

Dere har bra priser og jeg har heldigvis ikke trengt hjelp fra dere. Noe å tenke på for dere; det er dårlig praksis av dere å sende ut email med linker. Media informerer oss alle at vi ikke skal trykke på linker, at dere likevel gjør dette er uprofesjonelt.

Svar fra Frende Forsikring
20.01.2023 14:37
Hei Lars! Takk for innspill, det skal jeg melde videre internt. Hyggelig at du ellers er fornøyd. Vi skal ta godt vare på det om du blir syk eller skadet også.
Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Ett trygt og stabilt forsikringsselskap. Er veldig fornøyd

Svar fra Frende Forsikring
18.01.2023 22:25
Det er vi veldig glade for å høre, Kristine! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss fem fine stjerner!
Kundetilfredshet
Kundeservice
"All takk til frende forsikring"

Frende er hjelpsom og løsningsorientert. Gir det lille ekstra som letter i vanskelige situasjoner

Svar fra Frende Forsikring
18.01.2023 20:58
For en utrolig hyggelig tilbakemelding, Inga! Tusen takk! Vi skal bry oss litt ekstra om deg, ditt og dine fremover også!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Best og billeste forsikring selskapet."

Best og billigste bilforsikring har Frende, jeg har vært kunde siden 2009.

Svar fra Frende Forsikring
13.01.2023 09:36
Så hyggelig å høre fra en trofast kunde! Takk, Kawa!
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God oppfølging av sak"

Veldig rask og effektiv sakshandsaming! Er sjølvsagt ikkje nøgd med at selskapets regler ikkje var på mi side.

Svar fra Frende Forsikring
11.01.2023 15:25
Takk for meldinga di! Reknar med reglane er på di side neste gong ❤️
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig grei og rask kundeservice"

Enkelt å få tak i dere og bestandig en hyggelig opplevelse å snakke med dere. Fortsett slik og anbefaler dere gjerne til andre.

Svar fra Frende Forsikring
10.01.2023 09:16
Utrolig hyggelig å høre, Mona! Tusen takk for tilbakemeldingen!
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Gunnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tilfreds Frende-kunde"

Tittelen sier vel sitt... Er godt fornøyd med Frende, og har til nå ikke vurdert å endre selskap. Enkelte ting i skjema for tegning av ny bilforsikring på nett av eksisterende kunde må endres, men dette har jeg tatt opp pr tlf.

Svar fra Frende Forsikring
01.01.2023 17:02
Flott at du tipser oss om ting vi kan forbedre for at du skal bli enda mer fornøyd. Takk for fin tilbakemelding!
Gunvor H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mine forskringer"

De sakene jeg har hatt med Frende har jeg fått god hjelp

Svar fra Frende Forsikring
28.12.2022 20:09
Sånn skal det være! Takk for hyggelig tilbakemelding!
Preben M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig god service"

Fungerer veldig bra, hyggelig service og veldig behjelpelig!

Svar fra Frende Forsikring
14.12.2022 09:30
Veldig glade for å høre at du er fornøyd og gir tilbakemelding om det! Takk!
May W. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"kjempe god service"

god og raskt svar. fornøyd kunde. fikk svar og produkter jeg spurte etter.

Svar fra Frende Forsikring
12.12.2022 14:05
Kjekt å høre! Sånn skal det være. Takk for god tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd med pris men scorer særdeles lavt på hjelp"

Problemet med oppdatering av systemet som resulterte att jeg stod fast 10 timer fra hjemmet med en nyinnkjøpt bil….en fredagskveld hvor systemet deres ikke ble oversendt til vegvesenet som resulterte i att jeg hverken fikk omregistrert eller påregistrert bilen som resulterte i mye ekstrautgifter…da jeg ringte tilbake på mandag prøvde di legge skylden på meg og takk og pris jeg kunne bekrefte pr Mail att dette ikke hadde noe med meg å gjørr og frende til slutt innrømmer svikten i systemet….

Svar fra Frende Forsikring
09.12.2022 13:41
Oj, skjønner at det må ha vært frustrerende! Beklager opplevelsen din. Vi skal stå på for å serve deg bedre ved neste korsvei.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et seriøst og kundevennlig selskap."

Selskapet er bra på pris. Jeg har forsikring av bil, innbo, reise og ulykke i Frende. Kundeservicen er god. Meget problemfrie skadeoppgjør.

Svar fra Frende Forsikring
07.12.2022 14:12
Tusen takk for herlig tilbakemelding! Veldig glade for å høre at du er så fornøyd. Vi skal stå på for deg videre.
Tormod B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"har vært fornøyd men"

har vært fornøyd men likte ikke en uventet prisoppgang på ca 18%

Svar fra Frende Forsikring
06.12.2022 10:22
Hei Tormod, skjønner godt at det passer dårlig med dyrere forsikring. Ta kontakt med oss om vi skal gå igjennom bakgrunnen for prisøkningen din.
Harald C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pålitelige"

Jeg opplever Frende som et pålitelig selskap. De få gangene jeg har hatt behov for skadeoppgjør, er det blitt håndtert på en skikkelig måte. Prisnivåene er også akseptable.

Svar fra Frende Forsikring
28.11.2022 09:22
Takk for fin tilbakemelding, Harald! Vi er glad for at du er fornøyd.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikkje rom for for å diskutera pris for eit konkuranseutsett produkt."

Minus: Ikkje rom for for å diskutera pris for eit konkuranseutsett produkt. Plusss: Raskt svar.

Svar fra Frende Forsikring
23.11.2022 15:17
Hei Harald, hyggelig at du synes bi svarer raskt! Som du sikkert vet er det mange faktorer som spiller inn på prissetting på de forskjellige produktene. Det vi ofte gjør er å ta en gjennomgang av forsikringene dine samlet, og se på hvilke rabattmuligheter som finnes.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR