Frende Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukt dem i 10 år uten problemer fordi jeg aldri har trengt å kontakte dem. - Makan til AHA-opplevelse!.... Frarådes alle som ser etter nytt forsikringsselskap!
Hei igjen, Eirik. Hyggelig at du har vært kunde hos oss i ti år, men leit at du er misfornøyd nå. Takk kontakt om det er noe du mener vi har gjort feil, som du vil vi skal se på på nytt. Hilsen Heidi
Ønsker prissammenligning da jeg synes prisen er høyeste lag.
Hei Trygve, forsikringsselskapene har varslet at prisen må opp etter mange skader. Vi ligger vanligvis i laveste sjiktet her. Sammenlign gjerne, men ta også en telefon til oss og se om du har de rabattene og forsikringene du skal ha. Hilsen Heidi
Hyggelig og rask behandling når jeg ringer har ikke noe og utsette på dem
Nå ble vi glade, Kurt! Så hyggelig at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Hilsen Heidi
Grei pris. Vanskelig å få tak i på telefonen………………
Hei Tom, hyggelig å høre at du har det greit hos oss. I dag har vi hatt 14 sekunders svartid på telefonen, så du har nok vært uheldig. Forhåpentlig en annen opplevelse neste gang du ringer! Hilsen Heidi
Frende Forsikring HAR 0 FORSTÅELSE FOR VANSKELIGE TIDER. I stedet for å være imøtekommende ved kortvarig betalingsproblemer - noe som ville ført til et fortsatt kundeforhold, er de HELT AVVISENDE til en kun kort utsettelse!!! Og det til kunde SOM ALDRI har brukt forsikringen, og derned IKKE har belastet FRENDE FORSIKRING økonomisk, men tvert om. DA FÅR EN HELLER FINNE SEG ET ANNET FORSIKRINGSSELSKAP ! På Forbrukerrådets FINANSPORTALEN ser en at det bare er SMÅ FORSKJELLER sammenlignet med større og mer kjente forsikringsselskaper.
Hei Jan, så leit å høre at du ikke ble møtt med forståelse hos oss. Sånn skal det jo ikke være. Kjenner ikke detaljene i kundeforholdet ditt, men vet at vi har stor fokus på å hjelpe der vi kan, også med utsettelser. Hilsen Heidi
Stortsett fornøyd. Bortsett fra at fakturaer blir sendt altfor tidlig
Hei Shahrokh, ta gjerne en prat med kundeservice hvis du vil ha en annen forfallsdato eller det er noe annet du lurer på om regningen. Hilsen Heidi
Har aldri hatt så dårlig forsikring som frende. Lite ansvarlig hos frende og tok en månede på en enkelt skadesak. Så skal avslutte med dem idag. Folkens det verste er frende... Og fleste ansatte er tullinger.....
Det er mange grunner til at skadebehandlingen kan ta tid. De fleste sakene er oppgjort på et øyeblikk, så leit at du har vært uheldig. Hilsen Heidi
Det kommer Regninger i ett kjør.Man er aldri ajour,for Frende sender nye Regninger før du har forfall på regning som gjelder.Dermed mister du oversikten, og må hele tiden nøste opp i,og gå tilbake og sjekke hva du har betalt.Du får en dårlig følelse på at du alltid har noe utestående hos Frende.Jeg har aldri opplevd maken til mas,og føler vi betaler og betaler og de bare sender nye krav.Jeg går over til Ibis.
Hei, så dumt at du har opplevd oss som masete! Håper du har snakket med de flinke folkene på kundeservice om dette. De kan finne ut av det. Hilsen Heidi
.valgte frende pga trumf bonus. Den er np borte,og i tillegg har prisen økt endel
Hei, det stemmer dessverre at Trumf Forsikring er lagt ned. Men du får lojalitetsbonus etter tre år som kunde, da! Fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine. Hilsen Heidi
Etter mange måneder med utsettelse av saken, fikk jeg et negativt svar fra Frende. De ønsker ikke å betale meg erstatningen på grunn av skaden på bilen. Jeg tapte mye tid og penger. Du kan ikke stole på dem. Hvis du leter etter et trygt forsikringsselskap, hold deg unna Frende!
Hei Adrian! Jeg kjenner ikke detaljene i saken din. Hvis du mener vi har gjort en feil, og vil vi skal se på den på nytt kan du sende oss en klage på: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/ Hilsen Heidi
God og rask service. Gode priser på sine produkter.
Herlig, Erik! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Utmerket kundeservice! Den ansatte var tydelig interessert i å finne best mulig løsning for meg som kunde.
Tusen takk, Tone! Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hilsen Heidi
Har hatt to uhell for flere år siden,her stilte de opp momentant,den ene gangen ved clutsjhavari på bobil der de ordnet transport av bil til en kostnad av 24.000,- uten protest. Andre gang totalvraket bil ved kollisjon,da ble jeg kontaktet da de mente takst på bil var for lav etter kjørelengde og vedlikehold og økte dermed taksten med 20.000,-,det hele utbetalt dagen etter,( selvfølgelig minus egenandel).
Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, Finn. Dette er jo skadeoppgjør akkurat slik det burde være :) Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Da fikk vi avslørt at frende har forledet oss til til å betale på en verdiløs forsikringsordning. Dette sammenfaller med at det er Dere som avgjorde at skaden er oppstått på bakgrunn av frostspregning, noe som Dere på forhand visste at dette ikke ble dekket. Uttrykket "bukken og havresekken" kunne passe her. Dette er slik jeg nå har erfart; Kundesvindel på høyt plan. Man blir av flotte broskyrer forledet at frende dekker skader på boligen din, hageanlegg og div. Kontigenten vil dere ha, ansvaret løper dere galant ifra. Dette sier alt. Dere anbefaler å klage til utførende firma, vel vitende om at det var til frende jeg betalte kontigenten til for at frende skulle stå bak meg dersom noe gikk galt. Dere svikter kunden, og løper ifra ansvaret deres. Stay Away
Hei Per, det stemmer dessverre at frostskader på hage og uteområde ikke er dekket på husforsikringen. Jeg kjenner ikke akkurat din sak, men skadebehandleren din kan forklare nærmere. Du kan også klage om du mener vi har vurdert feil. Da ser vi på saken med nye øyne. Hilsen Heidi
I en vanskelig situasjon. (Sykdom) så er det utrolig hvor gått det varmer å få forståelse fra skadebehandler. Takk Frende
Kjære deg, John, dette var virkelig en tilbakemelding som varmet! Tusen takk! Håper ting går fremover. ❤️ Hilsen Heidi
Siste gang eg var i kontakt med kundebehandler i frende så fekk eg beskjed at hun kunne/ville ikkje se på forsikringene mine for det var ingenting hun kunne gjøre i forhold til tilbudet som låg inne, så dette er grunnen til denne karakteren.
Hei Kato, skjønner at det var skuffende. Håper vi gir et bedre inntrykk neste gang du er i kontakt med oss. Hilsen Heidi