Meny

Knif Trygghet Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Knif Trygghet Forsikring
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
8
av 20 innen
skadeforsikring
68%
anbefaler
Knif Trygghet Forsikring
Filtrer omtaler
16
2
0
1
6
Sorter omtaler etter
Viser av 25 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Knif Trygghet Forsikring?
Øyvind T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Raske og hyggelige!"

Alltid tanke for kunden. Ikke vanskelige å ta kontakt med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kommunikasjon og raskt oppgjør"

Hunden min skadet seg og måtte ha veterinærbehandling. Dette var første gang jeg har vært nødt til å bruke hundeforsikringen. Knif Trygghet gjorde prosessen enkel, ryddig og effektiv. To arbeidsdager etter at jeg sendte inn dokumentasjon fikk jeg melding om at skaden dekkes av forsikringen og at erstatningsbeløpet allerede er på vei

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Helt som forventet!"

Meget rask og ryddig kommunikasjon i forbindelse med skaden. God oppfølging. Oppgjør kom raskt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Serviceinnstilt forsikringsselskap"

Første gang jeg opplever et forsikringsselskap som er lett å få kontakt med, imøtekommende og serviceinnstilt personale. Oppgjør i forbindelse med erstatning gikk også kjapt. Anbefales.

Svein A. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"flott oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd både å bli frastjålet en sykkel og å få forsinket bagasje. Begge ganger har jeg fått det jeg skulle og fått fin behandling underveis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig og rask oppfølging"

Brukervennlig nettside og svært rask og ryddig oppfølging. Personlig og profesjonell kommunikasjon. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
"Superrask og bra service"

Ifm akutt sykdom på hund som medførte utgifter ble vi profesjonelt tatt imot hos dere. Rask, proff behandling hvor saken var ferdig behandlet på under en dag

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
Har byttet selskap
"Erstatter ikke skade, og sender faktura på forsikringer som ikke er avtalt."

Jeg var uheldig og fikk vannskade i kampingvognen min, Knif dekket skaden med kr 0. deretter byttet jeg selskap. og nå tre månder senere får jeg fremdeles uspesifiserte rekninger fra Knif på påståtte forsikringer. Da jeg ringer selskapet for og få vite hva dette er ? Så sendes jeg fra telefon til telefon. For så og bli avfeid med att siste saksbehandler legger på telefonen. Steike nå er jeg så forbannet att jeg revner. Jeg har tatt kontakt nå med Gjensidige og bedt om hjelp for og få slutt på fakturaene fra Knif. Jeg har betalt to ganger , men nå er det pigede nok. Holdt dere unna, dette selskapet er useriøst og driver på grensen til svindel.

Svar fra Knif Trygghet Forsikring
15.02.2023 08:54
Hei Arne. Takk for tilbakemeldingen din. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være. Hvis du mener at det er gjort feil i erstatningsoppgjøret ønsker vi at du tar dette opp med oss. Send oss gjerne en mail på [email protected] Du kan lese mer om klagemuligheter her: https://www.kniftrygghet.no/Klagemuligheter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt oppgjør"

Hyggelig telefonsamtale, raskt svar og raskt oppgjør. Gjelder bedriftsforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"fantastisk"

Har fungert raskt og greit og oppgjør innen få dager. kan anbefales

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og tillitsfull behandling av min sak."
1 syns denne omtalen er nyttig

Saksbehandler var bra, rask behandling av klagesak. Hadde tillit til min forklaring av saken.👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Imøtekommende,hyggelige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Saksbehandlerne har vært imøtekommende og resultat orienterte fra første tlf samtale til ferdig skadesak. 10 poeng av 10 mulige.

Ibrahim M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ibrahim"

Veldig bra selskap. Det er ny selskap forsikring og prisen veldig bra fra andre forsikringer selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Regning fra dyrlege for oprasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempegod service. Hunden min og jeg følte oss godt ivaretatt.

Kniff E. I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skuffende greier"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kniff Forsikring (Ibis Forsikring) må du for Guds skyld holde deg langt unna. Dårlig kundeservice, bruker lang tid på å løse saker og betaler ikke for skader. De prøver seg med lover for å legge skyld på kunde og forsøker å skremme at de har rett. Sammenlign forsikringene så ser du at Kniff kommer dårligst ut. Også dyrest hvis du sammenligner hva Kniff ikke dekker ift andre forsikringsselskap. Anneldt til Finanstilsynet (anbefaler alle om å sende klage dit også).

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Misvisende informasjon"

Selger lovet rimeligere forsikring sammenlignet med andre aktører. Hvilket var korrekt ved første øyekast. Ved skader er de totalt useriøse og dekker ikke det andre aktører gjør. Enkelt å styre unna. Kniff Forsikring anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Gjorde ingenting med åpenbart svindler."

Hadde forsikring gjennom knif der jeg hadde en sak mot en dame som hadde gamle skader på bilen sin og brukte det mot min forsikring uten at de orket å gjøre noe med dette. Ringte de opp for oppdatering i saken men ble bare fortalt at jeg skulle bli ringt opp i senere tid, noe som jeg aldri ble. Latterlig dårlig skadeoppgjør.

Svar fra Knif Trygghet Forsikring
06.04.2022 14:49
Hei Jens. Takk for tilbakemeldingen din. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Hvis du mener at det er gjort feil i erstatningsoppgjøret ønsker vi at du tar dette opp med oss. Send oss en mail på [email protected] Du kan lese mer om klagemuligheter her: https://www.kniftrygghet.no/Klagemuligheter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ekstremt leit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kontakt med Kniff forsikring flere ganger, da jeg er kristen selv og var interessert i å bytte da jeg hørte det er oppbygt på kristne verdier så selfølgelig! Det første som møter meg på telefon er en sur, gretten går utifra "eldre" mann, som ikke kunne gi meg noen forsikring eller ta imot meg som kunde, og gav meg heller ikke en reell grunn, mer enn at jeg satt igjen med følelsen at jeg ikke er kristen nok, eller har nok penger for å kunne ha forsikring der.. Går ann å lese mellom radene.. Minnet meg i det store og hele som en form for sekt? Og han forsto seg heller ikke så godt på pc, så han satt og snakka høyt ut i lufta at PCen krangler, er ikke helt sikkerr på hvordan jeg gjør dette og dette vil ta tid..ekstremt uhøflig og avvisende. Men jeg gav meg ikke, jeg ville ha et tilbud så han måtte bare gi etter tilslutt og sende over et tilbud, som forresten kom flere dager senere.. Det var første møte. Andre møte var å hjelpe moren min ang en faktura, dette var da ei dame som også var veldig uhøflig på andre enden. Prøvde å forklare henne at moren min ikke var noe særlig oppdatert i den moderene teknologien å at hun trengte hjelp av meg, det var uaktuelt fordi hun var selv nødt til å forklare og snakke sin sak? Hun som satt på andre enden var heller ikke oppdatert eller imøtekommende overhodet. Tredje telefon samtale var å hjelpe begge mine foreldre med endring i forsikringene doms, og kan vel ikke så at det var så annerledes mottakelse på andre enden.. Svært kjedelig og trist, for å sette det helt på spissen da dette skal være "nådesøsken" Kanskje være bærere av litt annerledes frukt enn det hverdagslige, kanskje kjærlighet, overbærendehet, tålmodighet? Trodde at dette forsikring selskapet var annerledes men nei, langt ifra. Minner litt om Visjon Norge, skal være en kristen Kanal men det sitter bare i munnen lommeboka, og ikke i praksis. Ikke noe nestekjærlighet her ikke desverre. Utover de "bibelske" prinsippene så er de dyre, uprofesjonelle, tror ikke service innrettet finnes i doms vokabular. Og kanskje, bare kanskje trenger de folk som er yngre og vet hva de snakker om i det minste på andre enden av røret. All the best 👌🏼🙏🏼

Svar fra Knif Trygghet Forsikring
11.03.2021 09:52
Hei. Takk for tilbakemeldingen din. Dette var veldig trist å lese og det er ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve kontakten med oss. Vi har gode tilbakemeldinger fra spørreundersøkelser, men vi tar ditt innspill på alvor og vil se på hva vi kan gjøre av forbedringer.
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundevennlig selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rabatt for kirkelig ansatte, noe som har vært avgjørende for at vi bruker selskapet

Skadeoppgjør
Kundeservice
Kundetilfredshet
"Fornøyd kunde"

Endelig funnet en forsikring som dekker vårt behov som familie til en god pris. Erfaren rådgiver som er lett tilgjengelig:)

Skadeoppgjør
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Billig i gode tider, men smålige når uhellet først er ute🙄"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra er at vi har fått gode betingelser på boliglån ved å ha forsikring i knif. Kundemassen er sikkert lojale og forsiktige, derfor kan sikkert prisene være forholdsvis lave på prisene. Men ved flere anledninger vi har tatt kontakt vedr boligforsikring etc har det alltid vært en lovhjemmel hvorfor vi ikke kan få utbetaling, eller en tilleggsforsikring vi skulle hatt. Dette ble ikke snakket så mye ved inngåelse. I gode tider bra å ha, men frykter hva som vil bli utkommet for oss den dagen vi virkelig trenger det. Vil gjerne bytte, men en jobb det og😩😆

Svar fra Knif Trygghet Forsikring
17.10.2020 09:11
Hei Linn. Vi ønsker at du skal være trygg når du er kunde hos oss, og det er leit å lese at du ikke opplever det slik. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice for en gjennomgang av forsikringene dine, så kan vi se om det er noe du mangler eller ønsker å endre på.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tillitsfullt og konkurransedyktig"

Har lenge vært konkurransedyktige, men vi vil nå sjekke dette

Oddveig S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Smålig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg tråkket over på en fortauskant, falt og ødela brillene mine. Får ingen erstatning. Optikeren der jeg kjøpte brillene ble helt forskrekket, hadde aldri opplevd at kundene ikke fikk erstattet briller på reiseforsikring eller innbo. Vi har hatt alle forsikringene i Knif i 10 år, og aldri hatt noen utbetalinger. Jeg har klaget, men samme avslag.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Solid, tilgjengelig og omgjengelig"

Bare positive erfaringer! Usikker på pris bil og reiseforsikring.

Skadeoppgjør
Kundeservice
Kundetilfredshet
"Billig og problemfritt"
3 syns denne omtalen er nyttig

For de som har mulighet til å benytte KNIF bør dette selskapet vurderes grundig. Da jeg forsikret min første bil, hadde KNIF det desidert beste tilbudet. De gangene jeg har vært utsatt for skade, har oppgjørene skjedd raskt og greit. For noen år siden var jeg uheldig å kjøre på en elg, og KNIF fikset oppretting og reparasjon av bilen uten trekk i bonus. Raskt og effektivt, og absolutt å anbefale.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR