Alltid tanke for kunden. Ikke vanskelige å ta kontakt med.
Hunden min skadet seg og måtte ha veterinærbehandling. Dette var første gang jeg har vært nødt til å bruke hundeforsikringen. Knif Trygghet gjorde prosessen enkel, ryddig og effektiv. To arbeidsdager etter at jeg sendte inn dokumentasjon fikk jeg melding om at skaden dekkes av forsikringen og at erstatningsbeløpet allerede er på vei
Meget rask og ryddig kommunikasjon i forbindelse med skaden. God oppfølging. Oppgjør kom raskt.
Første gang jeg opplever et forsikringsselskap som er lett å få kontakt med, imøtekommende og serviceinnstilt personale. Oppgjør i forbindelse med erstatning gikk også kjapt. Anbefales.
Har opplevd både å bli frastjålet en sykkel og å få forsinket bagasje. Begge ganger har jeg fått det jeg skulle og fått fin behandling underveis.
Brukervennlig nettside og svært rask og ryddig oppfølging. Personlig og profesjonell kommunikasjon. Anbefales!
Ifm akutt sykdom på hund som medførte utgifter ble vi profesjonelt tatt imot hos dere. Rask, proff behandling hvor saken var ferdig behandlet på under en dag
Jeg var uheldig og fikk vannskade i kampingvognen min, Knif dekket skaden med kr 0. deretter byttet jeg selskap. og nå tre månder senere får jeg fremdeles uspesifiserte rekninger fra Knif på påståtte forsikringer. Da jeg ringer selskapet for og få vite hva dette er ? Så sendes jeg fra telefon til telefon. For så og bli avfeid med att siste saksbehandler legger på telefonen. Steike nå er jeg så forbannet att jeg revner. Jeg har tatt kontakt nå med Gjensidige og bedt om hjelp for og få slutt på fakturaene fra Knif. Jeg har betalt to ganger , men nå er det pigede nok. Holdt dere unna, dette selskapet er useriøst og driver på grensen til svindel.

Hyggelig telefonsamtale, raskt svar og raskt oppgjør. Gjelder bedriftsforsikring.
Har fungert raskt og greit og oppgjør innen få dager. kan anbefales
Saksbehandler var bra, rask behandling av klagesak. Hadde tillit til min forklaring av saken.👍
Saksbehandlerne har vært imøtekommende og resultat orienterte fra første tlf samtale til ferdig skadesak. 10 poeng av 10 mulige.
Veldig bra selskap. Det er ny selskap forsikring og prisen veldig bra fra andre forsikringer selskap.
Kjempegod service. Hunden min og jeg følte oss godt ivaretatt.
Kniff Forsikring (Ibis Forsikring) må du for Guds skyld holde deg langt unna. Dårlig kundeservice, bruker lang tid på å løse saker og betaler ikke for skader. De prøver seg med lover for å legge skyld på kunde og forsøker å skremme at de har rett. Sammenlign forsikringene så ser du at Kniff kommer dårligst ut. Også dyrest hvis du sammenligner hva Kniff ikke dekker ift andre forsikringsselskap. Anneldt til Finanstilsynet (anbefaler alle om å sende klage dit også).
Selger lovet rimeligere forsikring sammenlignet med andre aktører. Hvilket var korrekt ved første øyekast. Ved skader er de totalt useriøse og dekker ikke det andre aktører gjør. Enkelt å styre unna. Kniff Forsikring anbefales ikke.
Hadde forsikring gjennom knif der jeg hadde en sak mot en dame som hadde gamle skader på bilen sin og brukte det mot min forsikring uten at de orket å gjøre noe med dette. Ringte de opp for oppdatering i saken men ble bare fortalt at jeg skulle bli ringt opp i senere tid, noe som jeg aldri ble. Latterlig dårlig skadeoppgjør.

Har vært i kontakt med Kniff forsikring flere ganger, da jeg er kristen selv og var interessert i å bytte da jeg hørte det er oppbygt på kristne verdier så selfølgelig! Det første som møter meg på telefon er en sur, gretten går utifra "eldre" mann, som ikke kunne gi meg noen forsikring eller ta imot meg som kunde, og gav meg heller ikke en reell grunn, mer enn at jeg satt igjen med følelsen at jeg ikke er kristen nok, eller har nok penger for å kunne ha forsikring der.. Går ann å lese mellom radene.. Minnet meg i det store og hele som en form for sekt? Og han forsto seg heller ikke så godt på pc, så han satt og snakka høyt ut i lufta at PCen krangler, er ikke helt sikkerr på hvordan jeg gjør dette og dette vil ta tid..ekstremt uhøflig og avvisende. Men jeg gav meg ikke, jeg ville ha et tilbud så han måtte bare gi etter tilslutt og sende over et tilbud, som forresten kom flere dager senere.. Det var første møte. Andre møte var å hjelpe moren min ang en faktura, dette var da ei dame som også var veldig uhøflig på andre enden. Prøvde å forklare henne at moren min ikke var noe særlig oppdatert i den moderene teknologien å at hun trengte hjelp av meg, det var uaktuelt fordi hun var selv nødt til å forklare og snakke sin sak? Hun som satt på andre enden var heller ikke oppdatert eller imøtekommende overhodet. Tredje telefon samtale var å hjelpe begge mine foreldre med endring i forsikringene doms, og kan vel ikke så at det var så annerledes mottakelse på andre enden.. Svært kjedelig og trist, for å sette det helt på spissen da dette skal være "nådesøsken" Kanskje være bærere av litt annerledes frukt enn det hverdagslige, kanskje kjærlighet, overbærendehet, tålmodighet? Trodde at dette forsikring selskapet var annerledes men nei, langt ifra. Minner litt om Visjon Norge, skal være en kristen Kanal men det sitter bare i munnen lommeboka, og ikke i praksis. Ikke noe nestekjærlighet her ikke desverre. Utover de "bibelske" prinsippene så er de dyre, uprofesjonelle, tror ikke service innrettet finnes i doms vokabular. Og kanskje, bare kanskje trenger de folk som er yngre og vet hva de snakker om i det minste på andre enden av røret. All the best 👌🏼🙏🏼

Rabatt for kirkelig ansatte, noe som har vært avgjørende for at vi bruker selskapet
Endelig funnet en forsikring som dekker vårt behov som familie til en god pris. Erfaren rådgiver som er lett tilgjengelig:)
Det som er bra er at vi har fått gode betingelser på boliglån ved å ha forsikring i knif. Kundemassen er sikkert lojale og forsiktige, derfor kan sikkert prisene være forholdsvis lave på prisene. Men ved flere anledninger vi har tatt kontakt vedr boligforsikring etc har det alltid vært en lovhjemmel hvorfor vi ikke kan få utbetaling, eller en tilleggsforsikring vi skulle hatt. Dette ble ikke snakket så mye ved inngåelse. I gode tider bra å ha, men frykter hva som vil bli utkommet for oss den dagen vi virkelig trenger det. Vil gjerne bytte, men en jobb det og😩😆

Har lenge vært konkurransedyktige, men vi vil nå sjekke dette
Jeg tråkket over på en fortauskant, falt og ødela brillene mine. Får ingen erstatning. Optikeren der jeg kjøpte brillene ble helt forskrekket, hadde aldri opplevd at kundene ikke fikk erstattet briller på reiseforsikring eller innbo. Vi har hatt alle forsikringene i Knif i 10 år, og aldri hatt noen utbetalinger. Jeg har klaget, men samme avslag.
Bare positive erfaringer! Usikker på pris bil og reiseforsikring.
For de som har mulighet til å benytte KNIF bør dette selskapet vurderes grundig. Da jeg forsikret min første bil, hadde KNIF det desidert beste tilbudet. De gangene jeg har vært utsatt for skade, har oppgjørene skjedd raskt og greit. For noen år siden var jeg uheldig å kjøre på en elg, og KNIF fikset oppretting og reparasjon av bilen uten trekk i bonus. Raskt og effektivt, og absolutt å anbefale.