Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet har ikke lenger lokal kundekontakt slik som tidligere, og dette gir dårligere kundebehandling. Ved større skader benytter selskapet takstmann og konsulenter i sør Norge, og beregner erstatning ut fra fotografi eller annen beskrivelse.
Jeg fikk rask kontakt med representant hos Fremtind forsikring, og fikk svar på hva jeg måtte gjøre før jeg fikk saken behandlet. Etterpå fikk jeg forsikringsoppgjøret raskt.. utbetalt på min konto.
Er fornøyd med deres forsikring, men ikke med saksbehandleren.
Kjapp håndtering og avklaring av saken. Konklusjonen i saken bar preg av samme konklusjon som flyselskap uten å vurdere de faktiske forhold.
Fikk forståelig tilbakemelding. Her var det ikke noe tull.!!
Veldig hyggelig, informativ og imøtekommende saksbehandler.
De utøver super kundeservice, og strekker seg ekstremt langt for å tilfredsstille deg som kunde. Anbefaler de på det sterkeste.