Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
11
av 29 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
114
77
51
34
92
Sorter omtaler etter
Viser av 368 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig forsikring"

Frekke og dårlige når uhellet først er ute. Ville valgt et annet selskap. Værste møkka jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Norges dårligste forsikring"

25 mai, kjørte min kone å jeg på et rådyr. Viltnemda og politi et vaslet. Men oppgjør på en bil med fullkasko det må visst etterforskes og gransket. Denne uken har jeg kontaktet kontaktpersonen i storebrand vær dag. får beskjed om han skal kontakte med dag etter dag. Er dette profesjonelt? Når kunne har fullkasko, så skal det være en trygghet, å betaler dyre dommer. Ser på dette som uprofesjonelt og svindel fra Storebrand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Erfaringen med Storebrand som motpart er at de trenerer"

Konas bil ble truffet av en syklist I høy fart og som ikke overholdt høyreregelen. Syklisten har opptrådt ryddig, mens hans forsikringsselskap, Storebrand, klarer å få til å rote bort hans skademelding, påstå at de ikke har mottatt den, skylder på serverbytte osv. Styr for all del unna dette selskapet.

Kasper C
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig fornøyd og bra pris!"

Storebrand har bra pris og hyggelig kundeservice! De har gitt meg beste pris av alle selskaper. Byttet fra Eika selvom jeg var fornøyd. Eika hadde desidert best pris av alle men Storebrand kom og sank prisen min enda mer og ga meg bedre tilbud. Har alle forsikringer her inkl. Tesla. De har beste pris på min P85+ modell av alle og inkl. leiebil i 30 dager. Eneste jeg skulle ønske var bedre tilbud (ikke pris men dekning) på hunden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"

Skuffet. Ingen dekning. 6000 kroner egenandel for ødelagt gjenstander. Dårlig service og meget dyrt forsikringen. Anbefaler ikke på sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig"

De nekter kontantoppgjør selv med fullkasko. Måtte sitte i telefon flere dager for å få snakket med saksbehandleren min. Absolutt ingenting positivt jeg har opplevd med dette selskapet. Er som natt og dag i forhold til gjensidige som jeg hadde sist.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De tilbyr Toyota Yaris som leiebil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke noe opplysninger om begrensninger på hvilken leiebil man kan få da jeg ble kunde. Og i dag som jeg trengte leiebil fikk jeg beskjed at det er Toyota Yaris jeg kan få. Og de kunne ikke gjøre noe med det. Måtte evn. betale mellomlegget selv...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lokkende med gode tilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har erfaring med at dem er flinke til å lokke kunder med gode tilbud, men veldig dårlig service! Byttet fra Gjensidige til Storebrand pga billigere i pris. Veldig dårlig på kommunikasjon, lite samarbeidsvillige Samt dårlig system for betaling. Opplevd å få purregebyrer ved Flere anledninger jeg ikke skulle hatt dette. Må da Bruke unødvendig tid å energi på å ringe gi beskjed så Etter mye om å men så klarer dem å se feilen sin. Alt i alt en veldig useriøs aktør! STYR UNNA!!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
"Prisgunstig"

Så langt bare gode erfaringer, prismessig, har ikke hatt behov for forsikringen så langt! Er da man får se hva den er verdt. Og de har ikke stort prispåslag ved hovedforfall, for jeg er ikke trofast, om de prøver på slike sprell med høye prisøkninger! Har alt hos Storebrand nå.

Jaran Ø. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hyggelig kommunikasjon men en useriøs aktør."

Kontakten med storebrand var relativt hyggelig og rask. Jeg ble dog lovet at alle forsikringene jeg hadde i DNB skulle gå igjennom hos dem (bla uføreforsikring). Da alle forsikringene var overført fikk jeg avslag på uføreforsikringen, noe jeg fra før hadde i DNB. Begrunnelsen var svak og det føles mer ut som legen de bruker er en mann i dress som bruker google som verktøy. For meg opplevdes det særdeles useriøst, jeg kan ikke uttale meg om forsikringene generelt men valgte og flytte alt ut. Anbefales om man er ute etter en hyggelig prat, men ikke som en seriøs aktør.

Robertas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ok med priser men utrolig dårlig på kommunikasjon"

Jeg har byttet fra IF til Storebrand da jeg fikk litt bedre tilbud. Men etter jeg har byttet opplevd at kontakt person sluttet å svare, har prøvd å ringe og sende e-post. Og dette gjelder feil opprettet faktura/periode som de har sendt til meg. Så de er veldig på å sende tilbud og for å få nye kunder men slutter å kommunisere etterpå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Leverer det de lover!"

Hadde innbrudd i boden min mens jeg var på ferie og ble frastjålet noen flasker dyr vin og en robotgressklipper, ringte inn og meldte skaden, hyggelig kundebehandler og penger på konto etter få dager. Anbefaler Storebrand!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundevennlighet"

Kundevennlig og raskt og fornuftig skadeoppgjør. Rimelige forsikringer på bil som jeg har forespurt pris på

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"5 dager så var forsikringssummen på konto"

Mine erfaringer med Storebrand er kun positive. Jeg har kun opplevd å bli syk og Storebrand betalte ut premien på kort tid. Er fornøyd.

Helena I. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De utbetaler ikke når uhell er ute og de vrir om på skade via skadetakst mann"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig saksbehandling. Dyrt og de betaler ikke ut når skade er og sender takstmann som vrir på aktuell skade til sin fordel. Anbefaler ikke storebrand forsikring til noen..

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kommunikasjon"

Liten kontakt utenom prisøking. Kun nettbaserte forespørsler som ikke alltid dekker kundens behov ved kommunikasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Egentlig veldig bra"

Personlig oppfølging. God informasjonsflyt, forklart det jeg ikke forstår/er enig i. Generelt godt fornøyd

Eivind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice og priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet nylig bilforsikring og fikk betydlig reduksjon i premie, dette til tross for høyere kjørelengde. Hyggelig kundeservice. Blir nok flere forsikringer snart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og lang behandlingstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde reiseforsikring via kredittkortet deres. De utbetalte kun en brøkdel av kostnaden for tannskaden min. Det var en svært ukomplisert sak, men likevel var behandlingstiden på nesten to måneder!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har satt seg på bakbeina og vært lite sammarbeidsvillig når jeg som kunde har hatt behov for det. Lang sakstid og vanvittig dårlig kommunikasjon.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig selskap som har avtaler med enda verre skadesentre"

Må melde at jeg er svært misfornøyd med skadesenteret (Møller bil) dere har avtale med og forsikringsselskapet jeg har med å gjør. Ikke bare tok det over tre uker før vi fikk sendt inn bilen, men når til og med verkstedet ikke klarer å opprettholde avtale til å levere tilbake bilen etter 5 dager som avtalt fordi de hadde bestilt feil del. De har elendig kundeservice og sa de varslet meg på forhånd om at den ikke var klar, men det gjorde de absolutt ikke. Prøvde å kontakte dem anngående status på bilen, men de svarte verken på mail eller telefon. Når jeg kom for å hente den beklagde de bare og ville ha meg ut. Hadde planer denne helgen og trengte bilen, men de tilbudet ikke noe leiebil eller detaljer eller noe annet alternativ og hastet bare med å få meg ut fordi det nærmet seg stengetid. Kommer til å skifte til et mer pålitelig forsikringsselskap i nærmeste fremtid. Udugelig skadesenter og forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig selvskap"

Mine erfaringer med storebrand er veldig dårlig. Har hatt en pågående sak i over et år pga biltyveri. Hvor de først etter 1 år og 3 mnd sender meg en mail at de mener at det er lite troverdig at den bilen har blitt stjålet!! Så sitter igjen med et billån på en bil jeg ikke har og de står på sitt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Elendig på alt- de bare gjør alt veldig vanskelig for deg. Du får ikke svar, ikke erstatning, ikke det som du var lovet. Masse "små skrift", styr unna!!

Linda O. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Udugelig"

Dette er ett selskap som lurere sine kunder. Vårt hus brannt ned for snart 3 år siden. Og dem har lurt oss fra første dag. Vi har sendt dem mail for ca 2 mnd siden for å få siste oppgjør men ikke fått svar. Vi har ringa å bedt dem svare på mail da er det en masse dritt prat. No er vi leie å blir å skaffe oss advokat og klage dem inn. Vi bytta tilbake til IF rett etter brannen. BYTT BYTT

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trygg og god leverandør av forsikringer"

Har alt forsikret hos Storebrand. Dette gjelder hus, innbo, barn, verdisaker osv. Meget gode på kundeservice, og enkel nettside for oversikt. Prisene øker dog mer enn normalt hvert år.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR