Svært dårlig nettløsning, dårlig oversikt, tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice. Feilmeldinger i nettløsninger som varer i måneder, umulig å endre eksisterende forsikringer. Meldt fra om dette, men storebrand forstår ikke at det skal være noe problem. De bør se til gjensidiges nettløsning, eventuelt utarbeide en app.
Dårlig dekning ved skade både på bil og reiseforsikring. Surrer med papirer på huset ovenfor banken ved fornyelse så banken får feilaktig beskjed om at forsikringen er oppsagt. Generelt middelmådig kundeservice og til tider veldig vanskelig å få tak i. Veldig lite personlig i sin kommunikasjon, man forstår veldig godt at man bare er et nummer i systemet.
gode og informative kundebehandlere med nogenlunde konkuransedyktige priser
Forstår at det er sånn, men det skulle være unødvendig med årlig gjennomgang av forsikringer dersom en har oversikt. Det er ingenting som heter langt kundeforhold lengre.
Raskt med tilbakemeldinger og svar. Jeg er i en forsikringssak nå .Derfor er dette ekstra viktig for meg.
Takk for hyggelig omtale. Husk at du alltid kan kontakte kundebehandleren din direkte om det er noe du lurer på. Kontaktinformasjon finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Veska ble stjålet på ferie. Fikk avslag på erstatning med grunn "hadde ikke nok tilsyn til eiendelene mine"
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Har topp dekning på hus. Storebrand dekker så fint bekjempelse av skadedyr som mus. I realiteten betyr dette at du får utdelt to musefeller. Måtte knuse et vindu i nødverge. Med en egenandel på 6000 var det ingen hjelp å få. Har fått mye bedre hjelp i andre selskap og kommer til å bytte selskap.
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger om saken, ta gjerne kontakt med oss direkte. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Meget hyggelig selskap når man kommer som ny kunde. Ved revidering av avtale etter 1 år øker selskapet prisen med over 12%.
Barnet kom inn med RS på lite lokalsykehus men utviklet alvorlig infeksjon pga utbredt gjenbruk av medisinsk engangsutstyr. Forsikringsagenten ville ikke flytte barnet til sentralsykehuset fordi han fikk "tilfredsstillende behandling". Sykehuset hadde ikke en gang tilgang på varmt vann eller rengjøringspersonale, og brukte utenlandske pasienter som inntekt. Jeg jobber i helsesektoren men de ville ikke høre på mine observasjoner. Aldri mer Storebrand.
Det er trist å høre om din opplevelse - håper det har gått bra med barnet ditt? Om du mener vi håndterte saken feil eller at vår vurdering var basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss dirkete - det kan gi oss viktig læring. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Jeg oppdaget etter mange år at Storebrand ikke hadde gitt meg avslag på min innbo, husforsikring, for at jeg hadde røykvarslere tilknyttet alarmselskapet! Dette utgjorde ca. 6000 kr. i tapt avslag! De påsto jeg hadde gjort feil ved bestilling av forsikringer og ikke dem! Noe som ikke stemmer! De nektet å etterbetale meg! Jeg sa opp alle mine forsikringer hos Storebrand og byttet til et annet forsikringsselskap og de var minst 6000 kr. billigere og jeg sparte det de svindlet meg! Jeg anbefaler dere å boikotte dette useriøse svindler firmaet Storebrand!
Veldig kjekke rådgivere, de svarer raskt, har ikke hatt noe forsikringssak med de, så vet ikke hvordan de er med tanke på oppgjør/skadehjelp. Alt i alt ett firma som kan anbefales
Takk det var hyggelig å høre! Vi håper du unngår skader, men om så skjer, skal vi gjøre vårt for å leve opp til forventningen. Du vil finne kontaktinformasjon til din kundebehandler ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Bra service og kundebehandling , men forholdsvis stive priser på produktene.
Har en åpen sak hos dem i mer enn 3 måneder, ingen svar og heller ikke mulighet til å få tak i den via telefonen. Ringer til takstmannen hver dag of får som svar "jeg ikke har fått svar ennå" Synes at det er virkelig et dårlig forsikringsselskap. Skal bytte det til IF så snart jeg har blitt ferdig med dem.👎👎
Super forsikring som ikke dekker det som burde dekkes, jobber med lignende saker der kunder får dette dekket.
Storebrand er blitt for dyrt og vill prøve og finne noen andre , med de samme kreterne som jeg har , som selskap er det ingen ting å utsette på
Skriver dette innlegget for å varsle andre om det vi mener er lureri. Da jeg skulle bytte forsikring fikk jeg et tilbud av en av storebrands agenter. Tilbudet var akkurat den samme som jeg den dagen hadde hos min daværende forsikring, men forskjellen var at agenten lovte meg bonus på 75% enda jeg oppga at min bonus var 70%. Min forsikring startet i midt feb med 75% i bonus. Jeg forsøkte å kontakte agenten, men tydeligvis en agent som aldri svarer. Tok kontakt med Storebrand, men heller ingen hjelp å få her. Blir bare kastet som en ball her å der. Ikke bare at de endret bonusen, men også månedsbeløpet som trekkes hver mnd. Har byttet bilforsikring. Og skriver dette så ingen andre skal gå i samme felle. Absolutt ikke til å stole på, frarådes på det sterkeste.