Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Storebrand Forsikring
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 17 innen
skadeforsikring
46%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
151
111
84
61
174
Sorter omtaler etter
Viser av 581 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Orker ikke mer"

Blir lurt av storebrand. Har blir på kjør av en anen bil, jeg fikset selv min bil men fikk ikke omkostninger av motpart forsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Det er meningsløst å betale for forsikring som ikke kan brukes"

Selskapet avslår skade på svært tynt grunnlag og henviser til en irrelevant uttalelse fra Finansklagenemda. De er heller ikke lydhøre for innsendt klage. Selve behandlingsprosessen er helt upersonlig og lite imøtekommende. Skaden er heldigvis beskjeden i størrelse, men prinsipielt gjør Storebrand Forsikring en elendig vurdering her. Vi bytter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Drittselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vannlekasje på byggning. Skaden var meldt inn den 09.03.2022 Nå har det gått nesten 3 måneder uten at det er gjort noe. Takstmannen selskapet sendte på befaring konkluderte at utbedringskostnader blir 85 000,- Selskapet overførte til konto mi 21 000,- uten min samtykke og pengene har jeg ført tilbake i full hast. Nå får jeg ingen kontakt med kontaktperson i Storebrand. Selskapet skylder på Polygon, men prosjektleder i Polygon virker uforstående til saken. Har blitt en kasteball imellom, mens vannen lekker inn i snart 3 måneder. STYR UNNA DRITTSELSKAPET.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Grungier B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og svake datasystemer"

Ingen oppføringer. Svake datasystemer. Prisene går bare opp og opp. Dårlige åpningstider. Svake chat.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Storebrand forsikring"

Dårlig forsikring aldrig tegn den forsikring den vil ha bare regninger og ikke noe til å hjelpe i skadesak .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er ikke der når du trenger de."
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig dårlig kundeservice, ikke noe behjelpelige, lang ventetid samt behandlingstid. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk forsikring, men for høy pris."

+Enkel nettside med chat. +Har alle nødvendige forsikringer. +Veldig god barneforsikring og boligforsikring. +God service. -Dyrt Vi har ikke hatt noen registrerte saker, så erfaringer gjelder dialog om å tegne forsikring, dekning i forsikringer og generelle spørsmål til selskapet. Vi har bil(2), båt, reise, tilhenger, dyr(2), bolig(sopp, råte, utvidet), barn og verdisaker forsikret i Storebrand. Forsikringen hadde vært en klar 5-stjerner hvis prisen var noe lavere. Anbefales for de som ønsker den beste forsikringen uavhengig av pris.

Grazyna Z. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hvordan dokumenterer man et tyveri å få forsikrings erstatning ?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ser ut for meg at Storebrand Forsikring krever av den fornærmede har en "detektiv kompetanse" og helst å har tatt "tyven"" i går"når uhellet er der - for å dokumentere at den er stjålet. Man kan da heller ikke påstå at den er stjålet når man ikke har sett den bli stjålet. Man kan heller ikke komme med beskyldninger når man ikke har sett lommeboka blir stjålet. Som dokumentasjon hjelper det heller ikke at tyven har brukt visakortet på to matbutikker rett etterpå....Triste greier.... Da er det jo ingen vits å ha den falske tryggheten om at man er forsikret på reisen for det er man ikke!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Etter oppkjøp av Nemi har prisene skutt i været"

Jeg er lavrisikoperson og aldri hatt skade på noe jeg eier. Hus, hytte, biler, båter, motorsykler. Ser ikke ut som det blir hensyntatt

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr forsikring"

Dyrt forsikring, de gir lite bonus, ingen rabatt ,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Storebrand er topp"

Storebrand er helt topp, men prisene gått en del opp det siste året. Jeg blir i Storebrand om ingen har bedre vilkår og priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna. Pris er ikke alt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige selgere i starten og når uhellet er ute selv om du ikke er ansvarlig så blir du møtt av frekke ansatte som snakker nedlatende og lyver bak telefonen. Disse (tilbakekalling avdelingene) ønsker ikke å presentere seg enn kun "Du snakker med Storebrand" og legger på når de føler for det. Spar pengene og velg en annen forsikring firma som verdsetter deg som kunde og du føler du blir ivaretatt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang saksbehandling, elendig kundeservice og må fikse deler av jobben selv!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring med Storebrand er: lang saksbehandlingstid, vanskelige å kommunisere med, dårlig forståelse av personlige traumer og helt elendig utført arbeid på skadet bygning. Sitter igjen med jobb som må gjøres selv for å unngå mer skader på bygning. Styr unna!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Oppdaget feil i forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig var dekning dårligere etter at forsikringsselskapet mitt ble kjøpt av Storebrand. Toppdekning var fjernet….

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Strålende forsikringsmegler - ØF Din Assurandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

De yter strålende service. Har heldigvis ikke hatt behov for å bruke forsikringen enda.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Raske tilbakemeldinger"

Gode og raske tilbakemeldinger, helt fra tiden før Nemi ble Storebrand. Får håpe pris holder seg konkurransedyktig, som ofte kan være utfordring når de store overtar de små.

Thomas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundepleie men høye priser, som justeres hvert år.."

God kundepleie men høye priser, som justeres hvert år..

William N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

dårlig behandlingstid får ikke direkte kontakt med saksbehandler lang ventetid for spørsmål bryr seg ikke om kundene sine

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God oppfølging"

God og rask oppfølging. Personlig kontaktperson er viktig for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fungerer bra."

Lett å få hjelp, hyggelige ansatte og god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra forsikringsselskap !"

Meget bra kundeservice ! Bra priser på forsikringer !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt å få hjelp"

Hurtig og greit oppgjør ved skade på bilen uten å gjøre noe selv, veldig fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ryddig og enkelt"

Hjelpsom og hyggelig salgsmann. Prøvde ikke å pushe på mer enn det jeg trengte. Konkurransedyktige priser og ryddig satt opp.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Tor G. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super kundebehandler"

Veldig proffe, og en super kundebehandler: Konkurransedyktige på pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God hjelp"

Ringte inn, og ble satt over til riktig person. Det var litt lang svartid. Fikk hjelp tilbdet jeg trengte og alt fungerte fint.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR