Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig lang svartid. 3 uker i snitt. Leser ikke innsendte dokumenter en gang. Klipper ut deler av vilkår for å underbygge argumenter som er motstridende mot andre ting direkte beskrevet i vilkårene. amatørmessig og uten selvinnsikt.
Var kunde i et år, så økte prisene ekstremt. Etter nytt selskap hadde sendt oppsigelse, fikk jeg telefonhenvendelser om at de ville gi meg et bedre tilbud. Men da følte jeg det var for sent
har meldt inn skade i februar - ikke kommet svar innen august ingen svarer , ingen oppgjør , utrolig dårlig behandlingstid
Leverte inn skade på katt og dagen etterpå var det innvilget 🥰
Tusen takk for hyggelig omtale, vil liker å levere på den tilliten du har til oss som kunde <3
Når uhellet først er ute så må du smøre deg med en god dose tålmodighet, for her tar ting tid! Bruker mange uker - ja måneder - på en enkel reiseforsikringssak og når du forsøker å komme i kontakt med skadebehandler får du overfladiske standardsvar. Kommer til å bytte når de en gang i fremtiden greier å gjøre opp forsikringssaken min. Virker jo som de har alt for lite folk på jobb..
Beklager så mye, dette høres ikke bra ut. Sommeren er høysesong for reisesakder, men dermed øker vi alltid bemanningen i god tid til disse. I år har det kommet ekstra mange, så noen køer har det vært, men det du skriver her bekymrer meg, så ikke nøl med å kontakte din kundebehandler direkte - du finner telefonnummer og kontaktdata på dine skadesider på Storebrand.no
Bare mas om ditt og datt når alt jeg vil ha er et enkelt tilbud på bilforsikring. Intet mer, intet mindre. Koster antagelig mer for selskapet å ha rådgivere (Egentlig selgere?) til å håndtere slike enkle saker.
Du kan alltid kjøpe forsikring enkelt og rimelig på nett på Storebrand.no. Vi har også mange selgere, så kontakt vårt Kundesenter eller en av våre mange eksterne forsikringsagenter som kan hjelpe deg.
Akkurat byttet, så har kun erfaring fra salgsagent som gjorde en bra jobb
Takk for omtalen!
Helt jævlig selskap. Du får aldri tak i saksbehandler og de bruker flere måneder på å behandle saker. De bistår ikke i prosessen og har ikke noe svar til dine spørsmål whatsoever. Styr unna.
Trist å høre, husk at du alltid kan kontakte din kundebehandler direkte både på telefon og via melding inne på dine skadesaker. Om du ikek er fornøyd, håper jeg du klager slik at vi får anledning til å rette opp i saken om vi har håndtert den feil.
Byttet til Storebrand fra Tryg pga pris, ble gode rabatter gjennom medlemskap i Huseierne. Utover det har jeg verken sett hvordan Min Side ser ut eller om det blir/er enkelt å benytte seg av forsikringen hvis en skade skal oppstå.
Tusen takk for omtalen og for at du valgte å komme til oss. Vi håper jo at du egentlig ikke vil trenge oss, men om skaden skulle inntreffe, kan du være trygg på at vi er her for deg. Hos oss vil du få din egen kundebehandler på Mine sider som du da både kan ringe til og sende meldinger.
Fikk en veldig hyggelig pris og det er vanskelig for andre forsikringselskaper å slå prisen jeg har fått! Så godt fornøyd:)
Tusen takk for hyggelig omtale!
Oversiktlig, god pris. Alt er ok aldri noe tull!!!
Tusen takk for hyggelig omtale!
Utrolig trege, lite hjelp og få og lite kunnskap å finne hos saksbehandlerne. Viser liten interesse for kunden.
Synd å høre at du er misfornøyd. Jeg håper du har forklart din kundebehandler hva vi har vært for dårlige på, slik at vi får anledning til å bedre oss.
God service, må stadig mase for å holde prisen nede
Takk for hyggelig omtale, vi håper at du vil være fornøyd også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig.
Veldig behjelpelige med det som trengs, men som alle andre så får du svi for å være trofast mot dem
Takk for hyggelig omtale på servicenivå, vi håper at du vil være fornøyd med oss også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig. Det vi har sett er likevel at vi har klart å holde prisene lavere enn våre konkurrenter, selv om vi også har en høyere økning enn på flere år.
Enkel og få kontakt med. Har ikke hatt noe problemer. Rimelig
Dårlig kundebehandling, vanskelige i forhold til oppgjør etter skade.