Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig dårlige kommunikasjon og veldig dårlig på å sette på forsikring på bobil når én trenger det
Rask og grei oppgjør ved skade. Hyggelige saksbehandler.
Jeg anbefaler forsikring i Storebrand grei pris bra service
Fikk et bra tilbud men di kunne ikke mestre et annet tilbud jeg fikk
Utrolig dårlig kommunikasjon etter flommen HANS. Naturskadedel og oppgjør/takst var et seig mareritt
Too long time for contact and no answer to certain subject, lots of case is no explaination that company take no care of it respond at resonal time
styr unna. ingen kontakt med storebrand hvis uhellet skjer. du kan glemme kontakt per telefon og min side. du kommer aldri til å få kontakt. og hvis en takst mann er i bildet så vil ikke de snakke sammen heller. ekstremt dårlig på kontakt. ved kunde hos storebrand så er en veldig sikkert du vil aldri få kontakt med dem!
Det gick smidigt och hanläggaren var väldigt trevligt och proffesionellt
Kommunikasjon vanskelig å få kontakt ingen tilbakemelding tlf kan man glemme. Dårlig planlegging med sine samarbeids partnere! Storebrand anbefales ikke!!!!!!
Har hatt vannskade på bad i juli 2023 og nå 4 mars 2024 ingenting hørt fra Storebrand. Har ringt utallige ganger og lagt igjen melding men ingen respons. Hvorfor huseiernes forening fortsatt klamrer seg til selskapet er en gåte. Har aldri hatt skade tidliger og nå er det helt tyst. Har engasjert advokat og håper ting får en avklaring. STYR UNNA STOREBRAND- "hvis du ikke da elsker å sitte i telefonkø som ingen tar"
Altfor kostbar forsikring. I tillegg øker premien voldsomt årlig.
har ventet to måneder på saken fikk avslag på reiseforsikringen styr unna. Jeg har vært på ferie i Tyrkia etter flyplassen jeg tok taxi taxi stoppet midt i veien og han sa motoren er ødelagt kan du hjelpe meg å dytte bilen ved siden av veien når jeg gikk ut i bilen for å hjelpe han han kjørt bilen og han har ikke stoppet. Han stjelte PC-en min kofferten min og jakke. Storebrann mener det er ikke tyvri . de mente det er underlag🤦🏻 på avslag står det jeg har gitt min gjenstående til taxi sjåføren. jeg er ikke verdens snilleste mann gi tingene mine en ukjent menneske.
Jeg ønsker å uttrykke min bekymring og misnøye med forsikringstjenestene jeg har mottatt.
Snart 10 år bra men gode kunder er kun de som gir maks profitt 🙈 Nektes bilforsikring 0 skader i 40 år. Greit at disse også fikk pensjonsoppdrag for bedriften jeg jobber i men det håper jeg taes til etteretning
Fikk en kontaktperson som var god til å svare på telefonen , og fikk bruk for bilforsikring, ellers klarte jeg meg uten bruk av reise og innboforsikring
Var veldig bra ved flytting min bilforsikring til storebrand, men etter at jeg ble kunde hos det, vil de ikke svare på min flere henvendelse på telefon og mail! Etter at jeg masset og fikk snakke med noen der fikk ikke det informasjonen jeg trengte og forsatt venter på den. Et stort selskap som ikke viser noe respekt til kunder, anbefaler jeg ikke til noen. Jeg har lang erfaring med forskjellige fors. selskaper,i men har ikke sett slike dårlig service.
Det høres ikke bra ut, ring oss på 91508880 og be om å få snakke med Kundesenteret eller send oss en melding.