Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Storebrand Forsikring

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

219 verifiserte omtaler
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Middels
19
av 22 innen
forsikringsselskap
58%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
67
57
35
22
38
Sorter omtaler etter
Viser av 219 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke dekke parafinskade i hus"

De vil at vi som kunde skal gjøre jobben for dem og kontakte alle naboer og tvinge de til å ringe sine forsikringsselskap. Og vi skal ringe kommunen og kystverket selv.

Terje G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

Hadde nettopp skiftet forsikring til Storebrand, da jeg hadde innbrudd i bilen og det var ikke noe tull med oppgjøret!

Farhad A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyrt"

Jeg og kona hadde forventning at i 2018 vi får litt rabatt og litt mindre beløp på faktura som vi får fra storebrand men dessverre det er samme beløp og ingen bonus kan de forklare og gi oss informasjon at hva betyr 75 prosent bonus, og når menn for rabatt og bonus hos dere. Hvis jeg finner ikke deres svar tilfredsstillende bytter vi til et billigere selskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig frem til oppgjør"

Forferdelig selskap når det skjer en skade. Kun kontakt gjennom takstmenn, som ikke er fra denne planeten.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å være kunde i årevis, det blir man straffet for. Det er billigere å spørre om å få en ny forsikring for eks. på en bil eller å endre den direkte på internett, (altså internt i selskapet) SKUFFENDE, vil forsøke nytt selskap.

Odd E. T
Kundetilfredshet
"De er bra"

De er litt dyr etter at jeg kjøpte meg en nyere bil, en Mercedes w211 E klasse stasjonsvogn 08 modell så gikk de opp med prisen for tre forsikringer.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Når du blir rygget på, og de klarer og lage skylddeling av det?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp prisen fra år til år, uten å gi beskjed"
2 syns denne omtalen er nyttig

De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grei avtale hittil, ingen bemerkninger uten skader"

Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men dårlig dekning"

Behagelige priser på bil- og reiseforsikring, men selskapet tilbyr ikke utleieforsikring som en del av husforsikringen. Det er for dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så værst"

Bra litt dårlig med bonus opplysninger, for eksempel har jeg min siste bil i over 5 år og hadde bil før det, men bonusen er bare 3 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Hadde en bra pris men den økte pga jeg flyttet til ny kommune, dette er noe som jeg ser negativt på.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt lang behandlingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ønsker å se om jeg betaler riktig pris på mine forsikringer hos Storebrand"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.

Rolexeier
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"For det meste bra, men behandler meg som en suspekt kriminell hver gang jeg kjøper en klokke"

Jeg har alltid fått en OK pris her, men etter å ha blitt trakasert hver gang jeg anskaffer meg en verdigjenstand, har jeg valgt å gå til et annet selskap. Utrolig dårlig kundeservice, til tross for at jeg har alle mine forsikringer her og betaler godt over 20.000/år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Strenge sanksjoner"

I forbindelse med sommerferie ble innbetaling forsinket ved en misforståelse. Da ble bilforsikring kansellert uten noe mail eller sms varsel (får ikke brev post på ferie). Da man gjorde opp og skulle åpne det igjen, fikk man økt forsikringen med nesten 5000, - i året. Dette er jo synd for var forsåvidt fornøyd med Storebrand og hadde samlet alle forsikringer der, men når man straffes så hardt for en misforståelse må man se seg om etter andre tilbud.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Har ingen grunn til å klag, tror jeg!'"

Har ikke brukt forsikringen i mer enn et par ganger på 10 år, tror jeg. Har derfor ikke noe erfaringsgrunnlag for noen uttalelser om skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men vrir seg unna ansvar"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjørte på en grevliing, og fikk skader på luftfjæring.

Tilbakemelding var at de ikke dekket luftfjæringer på generelt grunnlag

Ved klage svarte de at det var hull i gamle fjæringer fra før. De overså vedlagt dok på at de var kun 4 år gamle

Ny klage, kopi av dok, og ba de om å komme og hente ødelagt demper for undersøkelse av skade, og almenntilstand på luftfjæringen.

Da endret de svar til at takstmann antok at hullet var i skjøten mot demper, og at det skyldtes sand som hadde gnaget hull
Dette er ikke riktig, hullet er midt på "gummislange" som blåses opp/ned av systemet, og "min" mekaniker monterte fjæringen på benk, og tok bilde av skaden

Dette ga de ingen respons på

Gidder ikke mer, bytter selskap så snart som mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"

Lovet lav eller ingen prisøkning, fikk høy prisøkning og måtte ringe å klage, ha fått redusert til akseptabelt nivå.. Men burde vært unødvendig.. Selektiv kundevurdering bør være prioritet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra service og gode priser"

Jeg er veldig godt fornøyd både med service og priser. De er ikke fullt så gode på pris på bil når en har hatt en skade og går ned i % bonus, og når en har sjåfør under 24 år. Ypperlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra"

Meget bra på pris, men hadde et uhell med en henger. Snakket med skadekontoret, mannen jeg traff på kan ingenting om kundebehandling. Mer arrogant skal du lete lenge etter, han gadd ikke å høre på meg men avfeide meg over tlf, satt igjen som den store taperen. Synd at Storebrand skal ha sånne arrogante typer ellers veldig bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg er fornøyd med Storebrand pga overlegent billigst pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betaler nå 127 kr i måneden for å forsikre min gamle Mercedes C-klasse
1998 modell, og det er UFATTELIG mye billigere enn det f.eks. Tryg, IF og andre aktører kan tilby. I tillegg har Storebrand en velfungerende faktureringsløsning, og ikke minst forståelig og oversiktlig faktura, aldri noe ekstra overraskelser. Hvert år sjekker jeg om noen kan tilby billigere bilforsikring. Ingen er i nærheten!! Derfor blir det med Storebrand, veldig fornøyd med at de ennå er best på pris. Jeg har også en Toyota som forsikres for 125 kr pr. Måned. På disse årene har jeg spart tusenvis av kroner!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en ulykke for noen uker tilbake og jeg viste ikke at Gjensidige eier 145. 000 aksjer hos Storebrand og fører fra venstre side svingte og traff meg og bilen fikk omfattende skader at rep ble ganske høy, Gjensidige er uenig og forsikringsselskapet mitt "Storebrand" er noen j#%&er at de ikke klarer å ...

Rolanda K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"All is perfect"

All is perfect. I recomend 100% Storebrand. Not all companies working with ppl who have only D number.

Søk Bytt.no