Forsikring

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
10
av 22 innen
forsikringsselskap
58%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
73
61
37
23
41
Sorter omtaler etter
Viser av 235 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Sven C. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Så sinnsykt dårlig selskap"

Har du barn, styr unna! Holder ikke muntlige avtaler.

Når det kommer til vanlige hus/bil forsikringer er dem aldri billigst, vanskelige å få kontakt med og lite hjelpevennlige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig selskap og kundeservice."

Fått bedre tilbud fra annen tilbyder ringte inn for å se ompå jeg kunne få en bedre deal, det kunne jeg ikke atpåtil forlangt de at jeg skulle betale for kunne kjøre 289.000 på odometeret til 01.04.19 når jeg allerede hadde betalt for å kunne kjøre 295.000 på odometeret til 01.04.18. Så de mener det er rett og rimelig at jeg skal betale dobbelt fordi jeg hadde kjørt kortere året før! Styr unna dette selskapet.

Thomas F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"De vet ikke noe om min forsikring når jeg melder inn skade"

Når jeg endelig får beskjed om at "det er ikke sikkert at forsikringen din dekker kansellert fly" da blir jeg litt irritert. Og det viste seg at det heller ikke var så lett.
Det ble en liten kamp og de prøvde seg først bare med 1/4 av summen men etter en ny runde fikk vi tilbake full sum. Helt unødvendig saksgang som skapte mye frustrasjon.
Hadet til Storebrand...
Du vet aldri hvordan selskapet er før du skal bruke de....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skrur opp prisen radikalt på kort tid."
1 syns denne omtalen er nyttig

Samtlige forsikringer har mangedoblet seg. Helt tydelig at det er lokkepriser innledningsvis, og at det deretter kan opptil doble eller tredoble seg, selvom bonusen din øker.

Grenser til kriminell adferd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kunde behandling"

Bra kundeservice.
Tilbakebetaling av kjørelengde jeg ikke har brukt. Kjørt under 8000, betaler for 12000.
Kunne vært bedre på pris med de forsikringene vi har.

Grzegorzhoroszko
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Flott firma"

Utbetaler Penger. Hyggelig å prate med. Kan man ønsker mer enn det hva de gjører? Hvis enn ikke tilsendt manglende dokumenter da Storebrand kunne ringe til den å mine, ellers så det er nok bra og god og kjekte samtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Storebrand"

Er fornøyd med Storebrand. Hyggelige operatører og alltid lett at komme igjennom. Men jeg har for vane at sjekke priser annet hvert år hos andre aktører, er mulig jeg fortsetter med Storebrand men greit at sjekke innimellom om der kan være penger at spare.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra priser frem til nå"

Har hatt bra priser og hyggelig kundeservice, men på to år har den totale forsikringen øket med 10.000,-

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Best for meg"

Veldigt bra selskap. Kunne tenkt meg full pakke der, men desverre kunne de ikke la løpsbiler og veteranbiler under restaurering forsikres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så glad etter at jeg fikk skade på bilen. "
1 syns denne omtalen er nyttig

De bruker brukte deler, lang ventetid og i tillegg fikser de ikke alt som egentlig må byttes med grunn at det kan være gamle skade! :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke dekke parafinskade i hus"
1 syns denne omtalen er nyttig

De vil at vi som kunde skal gjøre jobben for dem og kontakte alle naboer og tvinge de til å ringe sine forsikringsselskap. Og vi skal ringe kommunen og kystverket selv.

Terje G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

Hadde nettopp skiftet forsikring til Storebrand, da jeg hadde innbrudd i bilen og det var ikke noe tull med oppgjøret!

Farhad A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyrt"

Jeg og kona hadde forventning at i 2018 vi får litt rabatt og litt mindre beløp på faktura som vi får fra storebrand men dessverre det er samme beløp og ingen bonus kan de forklare og gi oss informasjon at hva betyr 75 prosent bonus, og når menn for rabatt og bonus hos dere. Hvis jeg finner ikke deres svar tilfredsstillende bytter vi til et billigere selskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig frem til oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig selskap når det skjer en skade. Kun kontakt gjennom takstmenn, som ikke er fra denne planeten.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Å være kunde i årevis, det blir man straffet for. Det er billigere å spørre om å få en ny forsikring for eks. på en bil eller å endre den direkte på internett, (altså internt i selskapet) SKUFFENDE, vil forsøke nytt selskap.

Odd E. T
Kundetilfredshet
"De er bra"

De er litt dyr etter at jeg kjøpte meg en nyere bil, en Mercedes w211 E klasse stasjonsvogn 08 modell så gikk de opp med prisen for tre forsikringer.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Når du blir rygget på, og de klarer og lage skylddeling av det?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp prisen fra år til år, uten å gi beskjed"
4 syns denne omtalen er nyttig

De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grei avtale hittil, ingen bemerkninger uten skader"

Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men dårlig dekning"

Behagelige priser på bil- og reiseforsikring, men selskapet tilbyr ikke utleieforsikring som en del av husforsikringen. Det er for dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så værst"

Bra litt dårlig med bonus opplysninger, for eksempel har jeg min siste bil i over 5 år og hadde bil før det, men bonusen er bare 3 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Hadde en bra pris men den økte pga jeg flyttet til ny kommune, dette er noe som jeg ser negativt på.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt lang behandlingstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ønsker å se om jeg betaler riktig pris på mine forsikringer hos Storebrand"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.

Søk Bytt.no