Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Storebrand Forsikring
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Dårlig
15
av 18 innen
skadeforsikring
46%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
161
113
86
64
190
Sorter omtaler etter
Viser av 614 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen support. Hører kun ringelyder."

Ikke mulig å få en konsulent i telefonen. Jeg har prøvd mange ganger og det er bortkastet tid. Jeg vurderer å bytte selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Verdens verste forsikringsselskap"

Har aldri opplevd et verre selskap en dette. Tar aldri telefonen og ringer ikke tilbake når de skal. Oppgjøret var et mareritt og mye fram og tilbake for å få noe som helst. Anbefaler å holde seg langt unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"svindel og tull prate"

drit selskab har skad på min bil vurdring mande havde regnet opgør ut fra fire biler på finn.no men 3 af dem var ikke til at finde på finn.no lure om de overhoved har været til salg på finn no ellers havde han en lange tale om min bil var værd for to år side og ment at vide hva jeg haved betalt for bile fejl der osse og en masse anet tull snak total top tosse hold jer væk lorte firma

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig og hjelpsom"

Eneste om holder meg fra 5 stjerner er at oppgjør kan ta litt tid. Forøvrig veldig fornøyd med alle mine forsikringer i Storebrand. Her fikk jeg også best pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyreforsikring"

Føler oss rett og slett lurt,takket ja til dyreforsikring hos dere pga pris,dyreforsikring hadde stått i ektefellen sitt navn hos en annen forsikringsselskap,og jeg ville forsikre meg på at dette ikke skulle by på noe problemer siden det var nu jeg som skulle ta dette i mitt navn.Dette ble jeg forsikret om at det skulle gå i orden.Etter 1 mnd oppdager jeg at dette ikke har gått i orden og vi er dobbel forsikret.Tar kontakt med dere,hvor dere beklager og skylder på den andre forsikringsselskapet men lover og ordne opp i det.Tiden går og vi slår oss i ro i god trod på at alt er i orden.Etter 4 mnd synes vi at forsikringen er dyr,selv om vi hadde regnet ut at det skulle bli rimeligere og skille alle forsikringenen vi hadde,jeg velger og benytte meg av bytt.no,og blir fort ringt opp av forrige forsikringsselskapet hvor vi hadde dyreforsikring hvor de forteller at vi har allerede forsikret hunden våres hos de.Vi har da betalt dobbelt opp i 4 mnd,så må si at vi er meget skuffet.Kan ikke anbefale dere til andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på skadeoppgjør"

Har superforsikring, fikk vannskade for 6 mnd siden. De sendte et firma som skulle se på skadene og utarbeide en takst. Konklusjonen var at hele gulvet måtte rives opp og det måtte legges nytt. Firmaet sa at enten kunne jeg ordne alt selv eller de kunne ta på seg oppdraget. Pga helseproblem ønsket jeg at de skulle utføre jobben. De har ennå ikke utbedret den! Når jeg ringer (hvis jeg er så heldig å komme igjennom) er saksbehandler aldri tilstede og kundebehandleren vet ikke når han er tilbake. De kan ikke ta imot beskjed om at han skal ringe meg tilbake. Anbefaler IKKE Storebrand.

Kjetil R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst pisseselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikkje tatt tak i reiseforsikringssak etter 2 måneder. Ingen kommunikasjon. Viss eg kjem gjennom på telefon etter 1 times venting, får ein lovnad om behandling, men ikkje meir enn det...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste og lengste saksbehandlingstiden jeg har vært borti. Får ikke svar på henvendelser og ikke kontakt med saksbehandler. Over en måneden siden jeg meldte inn. Jeg bytter forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt fornøyd med hjelp og gjennomgang. God pris"

Sendte inn forespørsel om bytte av forsikring. Fikk kjapp tilbakemelding, god og grundig gjennomgang. Prisen var bra og tilbudet ble akseptert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super kundeservice"

Er veldig fornøyd med oppfølgningen og råd fra rådgiver. Storebrand anbefales på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Det er den verste forsikring selskapet jeg har vert bort i, ikke benytt dere av Storebrand berolrati"

Dem frister kunder med bare noe pynt, innholdet er bare tull, deres takstmann gidder ikke gjøre en dritt, tilslutt skriver de en rapport som er kjempe enkelt for dem, fordi de gidder hjelpe kunder, alt de tenker på er å spare for forsikring selskapet, det er ingen å møte i Storebrand, berokrati, dårlig service, bare ring og prøv det tar evighet for å få svar, billig dritt er de spørre meg, ikke benytt dere av de tullingene, verken bank eller forsikring er bare tull,

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig gode tilbud."

Veldig god kundeservice og raske tilbakemeldinger på spørsmål. Kan trygt anbefale Storebrand.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service og ikke noe tull."

Gode priser. Enkel å snakke med og besvarer spørsmål på en fin måte. Tar seg tid til kundene sine.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig flink og hyggelig rådgiver!"

Ble oppringt veldig rask, etter at jeg sendte mitt henvendelse. Rådgiveren min var diktige og veldig hyggelig. Fikk god informasjon og en veldig bra avtale!

Sverre B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempe bra service"

Veldig god service og rask behandling. Er kjempe fornøyd. Er veldig fornøyd med min rådgiver hos Storebrand

Kundetilfredshet
Kundeservice
"meget hyggelig og hjelpsom rådgiver han jeg har hatt kontakt med."

Fikk god forsikring og god forklaring på hva er viktig å tenke på når en velger forsikringer, han var flink å forklare til meg, og så var det så lett å prate med han

Valdemaras M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"feil priser og dårlig rådgivning"

Indikerer en pris som senere viser seg å være feil. Rådgivere er for treigt til å svare, må purres i 3 måneder for å få noen svar!

Svar fra Storebrand Forsikring
25.08.2022 18:11
Hei Valdemaras, Det er svært beklagelig at du ikke har fått svar som forventet. Prisen du ser når du kjøper skal være prisen du får gitt at det er opplyst riktige opplysninger om objektene. Dersom du ønsker at vi ser på saken en gang til må du gjerne ringe oss på 91508880 Mvh For Storebrand Forsikring Aleksander
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Billig introduksjonspris men dyr fornyelse."

Billig tilbud gjennom elbilforeningen men ved fornyelse ble det dyrt. Hadde ikke kjørelengde på 10000 km kun 8 og 12.

Svar fra Storebrand Forsikring
22.08.2022 19:28
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi kun tilbyr 8000 og 12000km i kjørelengde. Når det gjelder pris ved fornyelse så er det mange faktorer som påvirker prisen blant annet om du har hatt skader eller har flyttet. Det er nå også innført trafikkforsikringsavgift på elbiler på lik linje med fosilbiler. Denne avgiften styres ikke av forsikringsselskapene, men vil påvirke prisen din betydelig. Dersom du ønsker å vite mer om hva som påvirker akkurat din pris kan du gjerne kontakte kundesenteret så hjelper vi deg gjerne. Mvh For Storebrand Forsikring Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Reduce bounce without using it and just reporting it"

I had a small injure on my car and considered if use insurance or not. Storebrand asked me to create a case. I did it and realized it will be expensive on long term if I use the insurance to cover. Then I decided NOT to use it. But Storebrand reduced my bounce anyway, even they didn’t pay 0kr for this case. I wrote and called them. Either no response or arrogant personnel trying to push problem away rather to help client. It just waste time to deal with Storebrand, then I change to other company

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"dårlig"

elendig service, ingen kontakt person. brukte 7 mnd på ein liten skade, kom ingen vei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å få tak i ved skade på bil"

Vanskelig å få tak i ang forsikring sak på bil. Holder meg unna Storebrand så langt som det går. Ikke verd pengene man betaler for forsikring hos dem. Styr unna sier jeg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utmerket"

Så langt utførte mine behov, fått utført de tjenesten jeg jeg trenger ;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde opplevd så dårlig Storebrand reiseforsikring . Ingen ansvarlig . Ringt mange ganger ingen tok ikke telefon Styr unnå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De avslår å dekke selv tydelige tyverisaker"

Elendig forsikring som ikke dekker deg om du utsettes for tyveri. Penger ut av vinduet med andre ord.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen direkte kontaktopplysninger til saksbehandler ved skadesaker, minimum 30 minutters ventetid på sentralbordnummer. Kan sende melding på åpne saker, men de leses sjelden/aldri av saksbehandler, så sentralbord må ringes så de kan purre på saksbehandler. Elendig service, saker som burde vært løst på minutter drar ut i månedsvis.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR