Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte reiseforsikring i januar som forfalt i april. Var i Thailand i februar. Kom hjem i begynnelsen av mars samtidig med Koronaen. Brått ble reiselivet satt på hold. Jeg fikk snakke med en super-hyggelig saksbehandler som hjalp meg å si opp forsikringen. Der sparte jeg mange penger. Jeg vil velge Reiseforsikring i Fremtind igjen. Jeg har fortsatt de andre forsikringene mine hos Fremtind. De har meget flinke saksbehandlere.
Enkelt og greit å prate og få rettighetene du har krav på.
Fikk bekreftelse på mottatt skade med en gang. Oppgjøret tok altfor lang tid, men det var korona sin skyld.
Begrenset kommunikasjon fra Fremtind og lang saksbehandlingstid. Ventetid ved telefonisk kontakt var over en time.
Fornøyd med forsikringsselskapet. Skal anbefale videre til venner og familie.
Ble veldig godt mottatt og saken ble raskt behandlet at jeg nesten ikke forstod det
Enkel behandling. Aldri noe problem. Alltid hjelpsomme.