Alt for stor egenandel på parkeringskader. Lite hyggelig personell i telefonen. Ble møtt med skepsis
Meget dårlig kundebehandling i forbindelse med motorhavari. Slett informasjon, vranghet og kverulering. Nekter å dekke motorhavari på 6 år gammel bil til tross for ekstra motorhavariforsikring.
Dette er 2.gangen jeg forsøkte IF og de har tilsynelatende ikke kontroll over hva de driver med . . . Jeg hadde avtale om en totalsum å betale pr.mnd og de krever 2 innbetalinger med 35 % høyere sum enn avtalt og nekter samtidig for at avtalen er inngått , forstå det den som vil ! Dette er under pari IF , forsøker derfor et annet selskap nå i håp om en bedre og billigere opplevelse .... mulig vi sees igjen . . . om dere i fremtiden driver forsikring og ikke et rent finans berau , å la en potetbonde fra polen selge forsikringer for dere er om mulig kanskje ikke den beste løsningen eller ?
Dette er tydeligvis ett selskap for de mest ressurssterke, de viser liten vilje til å hjelpe vanlige borgere.
Har mange forsikringer plassert hos IF idag, også med tanke på samle-rabatt. Prisen jeg betaler for forsikringene øker endel for hvert år; betraktelig mye mer enn lønnsøkningen. Får beskjed om at livsforsikring eksempelvis "naturligvis" er aldreskompensert. Sånn sett vet jeg ikke hva jeg skal tro; er jeg dum, er jeg gammel, får jeg dårlig lønnsøkning, er det bare normalt at det å eldes et år eller to skal bli så mye dyrere, eller driver IF bare å "snik"lurer meg? Jeg får lyst til å få en økonomiekspert til å gå igjennom mine forsikringer. Når det er sagt, på den positive siden, så har mine siste møter med IF skadeforsikring vært at den veldig effektive sorten. Skaden er betalt ut på no-time, jeg trenger ikke selv mase og overbevise eller rettferdiggjøre noe som helst, noe som ofte var min erfaring i yngre alder med andre forsikringsselskap. Så, for å konkludere, NOTE-TO -SELF, jeg skal sjekke med andre forsikringsselskap, om det er noe vesentlig å hente på å bytte forsikringsselkap, eller om IF er konkurransedyktige på pris. Premium service føler jeg iallfall at jeg får.
Effektive, lett å få kontakt, bra hjemmesider, raskt skadeoppgjør og effektiv gjennomføring av utbedring ved skade.
Virker bra, men litt dyrt. Har hatt ett skadeoppgjør på 11år med IF og det var på 19990 kr. Oppgjør meget bra. Har betalt inn 400 tusen i samme periode.
Fantastisk selskap med super kundeservice. Eneste grunn til bytte er mange forsikringer og et håp om å få ned totalsummen
Eiendommen (Bosameie med 5 boenheter) ble bygget ca 1865 og ble totalrenovert for 10 år siden. Siden den gang har årlig forsikringssum øket med 100% !
Fikk plutselig varsel fra nettbanken at jeg har fått faktura fra If Skadeforsikring når jeg ikke har vært i nærheten av If! Fakturaen består at jeg skal betale viss beløp i de neste 12 måneder, men jeg har ikke bestilt noe forsikring eller fått mer informasjon vedgående forsikringsavtalen
Krasjet bilen kvelden før jeg skulle bytte til ny. Ringte If, de sa «vi ordner det». Mistet iPad på flisene så skjermen sprakk. If: ikke noe problem. Alltid hyggelige å snakke med, og spesielt når uhellet har vært ute, og man virkelig trenger det. Veldig enkel nettside. Det eneste jeg har å utsette på If anno 2020 er at jeg savner små-gavene man fikk før. Har også prøv DNB (før det ble Fremtind) og Gjensidige. If er klart best.
Godt fornøyd med erfaringene med selskapet så langt! Skadeoppfølging og oppgjør har fungert utmerket!
Forsøkt å få svar på spørsmål om mine forsikringer hos dem. Men det kommer ikke frem på tlf. Tar lang tid før de svarer på mail. Vurderer sterkt å bytte selskap
Stort sett fornøyd.. men savner tilbakemelding på spørsmål. Har blitt lovet det 3 ganger nå men hører ikke noe mer.
ble lovet top forsikring med knall gode priser. Vansklig å melde skade på nett... rett og slett et ork. Nedlatende kundeservice. Og selvsagt ikke godkjent vannskade når det først inntreffer.
Utrolig bra selskap kjempefornøyd Et selskap som yter topp kundeservice har meget gode priser beste forsikringsselskap jeg har hatt
Har tidligere vært meget fornøyd med oppfølging og fleksibel håndtering av skadesaker og lignende Har nå blitt tillagt skyld i en skadesak der det er uenighet om skyldspørsmålet. Det er helt greit at motparten evt får rett og at skylden legges på oss, men det må være opp til motpartens selskap å argumentere for dette, ikke mitt eget selskap.
Reklamen:Rolig det ordner seg, er bare tull!De er bare interessert i kunder som bet mest mulig INN, og skal betale minst mulig, UT!Altså den forsikrede, og de flikker på forsikringene hvert eneste år, gjør dem dårligere, mens alle premier ØKER!Styr unna finn et mindre selskap, som ikke er for høye på seg selv!
Særdeles godt fornøyd med kundeservice/skadeoppgjør etter viltpåkjørsel. Årsak til mulig bytte er høy pris på bilforsikring.
If Skadeforsikring må være nær det beste innen forsikring om målet med en forsikring er å ikke komme ut for skade/ulykke. Er du glad i å betale, og holder deg unna alt av risiko, gå for IF..!
Vær obs på plutselig hopp på bilforsikring. Ble oppjustert nesten dobbelt av opprinnelig pris. God kundeservice likevel
Setter opp prisen selv uten skader. Når skade oppstår ved SUPER DEKNING. Får man ingen ting. Ikke hjelp, bare mange unnskyldninger for å unngå skade hjelp, som man ikke kan vite uten å være fagperson. Dyrt og dårlig. Styr unna !
Har hatt 2 uhell der jeg måtte bruke skadeforsikring. Her var det veldig bra kundeservice og raskt og enkelt og få erstatning for skade. Veldig fornøyd. Minus er dyr dyreforsikring.
Styr unna dyre og ikke noe bedre enn andre ringer og tilbyr 30% rabatt via sentrale avtaler men er faktisk dyrere en hva jeg har nå
Har vært svært godt fornøyd kunde i mange år, men nå kommet plutselig en uventet økning på 20% i min premie, (samlet for 8 forsikringer) enkeltobjekt øket opptil 70%, uten noen skade eller andre endringer fra min side. En slik økning for en langvarig (Skadefri over 10 år) og forholdsvis stor avtale er ubegripelig når det heller ikke er noen forklaring fra selskapet. Så må da vurdere andre tilbydere.