Ibis Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk godt tilbud første året. År to ble premiene økt betydelig. År tre ble egenandelene økt og premiene økt ytterligere. Jeg har ikke hatt skader. Byttet da til annet selskap med lavere premie og lavere egenandeler.
Fikk et svært godt tilbud og var fornøyd første et par år. Deretter ble prisstigning i forhold til konkurrentene natt og dag. I tilegg anser de glassskader som en skade, noe konkurrentene ikke gjør. Bonustap ved steinsprut er svært uheldig model å operere med. Lave månedsprisen blir presentert mot høye egenandel.
Vi føler oss forledet etter at vi for et par år siden ikke et svært godt tilbud, og byttet til Ibis. Prisstigningen de siste årene har vært ekstrem, derfor bytter vi til annen tilbyder. Ikke seriøst av Ibis.
Godt fornøyd med selskapet. Lett tilgjengelig kundeservice og rask behandling i skadesak.
Svarer raskt ! Rask til å fikse oppståtte problemer. Anbefales
Dette er et selskap som gjør alt i sin makt for å unngå å gjøre opp - takstmann som lyger i sin takstrapport og fremstilling av hendelse, og skadebehandlere som forsøker å endre vilkårene i forsikringsavtalen når uhellet er ute etter at avtalen har løpt i lang tid. Styr unna!
Konkurransedyktige priser, svært gode dekninger og null stress med oppgjør i forbindelse med skade på bil. Jeg er veldig fornøyd.
Heldigvis har vi hatt lite behov for å bruke forsikringene. Men de gangene det har vært behov ( dyr/reiseforsikring). Så har prossesen med å opprette sak og liknende vært bra, samt oppgjøret kom fort. De beregent i første omgang feil på reiseforsikringen, men etter en vennlig e-post der jeg påpekte feilen, ble det etterbetalt det som manglet.
Jeg synes Ibis forsikring er et veldig billig og bra forsikringsselskap som man ikke blir ruinert økonomisk av👍😁
Har aldri hatt forsikringsskader så umulig å bedømme. Prisene er helt ok. Lett tilgjengelig ved telefon og epost.
bra oppfølging, rask respons etter sendt mail. Prisene ønskes alltid bedre, slik er det:-)
God service og kundeoppfølging fra saksbehandler ..
God service på mine spørsmål. Rask behandling fra kundebehandler
I februar nærmet jeg meg å overstige den årlig kjørelengden jeg har satt og kalkulerte behovet for å øke kjørelengden ville komme om en måned eller to. I februar ville jeg bare oppdatere km.stand. Ibis sa at dem skulle oppdatere dette med en gang, og jeg ville se det på Mine Sider minutter etterpå. Det skjer ikke. Venter en uke, ingen endring. I løpet av en periode på 3 1/2 uke ingen endring da heller. Da tar jeg siste telefon til dem og spør om hva som foregår. Da får jeg kontra beskjed om at kilometerstand oppdateres automatisk etter at man har vært på EU-Kontroll/verksted. Altså, hvert 2.år/1 år? Jeg tolker dette som at dem håper at jeg overskrider kilometerstand i løpet av de to årene før EU-kontroll slik at jeg er nødt til å betale ekstra, da kilometerstand ikke kan endres på en annen måte. Første gangen jeg har opplevd dette. Hos andre forsikringsselskaper har ikke dette vært et problem, og man kan oppdatere km.stand og årlig kjørelengde når kunden har behov for dette. Skiftet til konkurrenten. Dem var faktisk billigere også. Endring av km.stand og årlig kjørelengde var ikke et problem med beskjed om at det hadde jeg som kunde rett til å gjøre når jeg selv måtte ønske. Bare å ringe, så ordnet det seg. Kjøpte ny bil i April, og km.stand ble oppdatert med en gang uten problemer.
Best pris sett opp i mot konkurrenter, samt kjapp og ryddig kommunikasjon med direktenummer til kontaktperson.
Utrolig bra service og gode priser! Anbefaler Ibis på det varmeste!!